Wredny 9 728 Opublikowano 7 czerwca 2017 Opublikowano 7 czerwca 2017 Jestem w połowie drugiego podejścia i czekam cały czas na tę wspaniałą fabułę. Kiedy mogę się spodziewać? Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 7 czerwca 2017 Opublikowano 7 czerwca 2017 Rozumiem że do tych pozamykanych skrzyń dostanę klucz jak dobrnę dalej w fabule? Jakieś itemki warto zbierać czy poza chipami i itemkami do upgradu wszystko mogę spokojnie sprzedawać? Pytam żeby się nie okazało później że jest X questów przynieś to tamto.... I jeszcze jedno pytanie odnośnie prey/revive . To są czasowe bonusy czy co?Myślałem że będę je miał w inventory ale nie mam? Ogólnie to już nie jest ten NIER co na ps3 ale gra ma swój urok, design i muza robi robotę, walka jak dla mnie chaotyczna masherka mam teraz questa aby zabić grupę przeciwników w 30 sec bez odniesienia obrażeń i jest total random czy oberwę czy nie. Te uniki a także lockoewanie/kamera nie najlepiej się sprawują . Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 7 czerwca 2017 Opublikowano 7 czerwca 2017 To że Ty mashujesz przyciski bez pomysłu nie oznacza, że gra ma chaotyczny gameplay. Cytuj
Zetta 3 378 Opublikowano 7 czerwca 2017 Opublikowano 7 czerwca 2017 No niestety jedyny minus tej gry to unik ktory mozna spamowac poprzez brak staminy i jest god mode. Strasznie to ulatwia gre. Cytuj
Wredny 9 728 Opublikowano 7 czerwca 2017 Opublikowano 7 czerwca 2017 Rozumiem że do tych pozamykanych skrzyń dostanę klucz jak dobrnę dalej w fabule? Jakieś itemki warto zbierać czy poza chipami i itemkami do upgradu wszystko mogę spokojnie sprzedawać? Pytam żeby się nie okazało później że jest X questów przynieś to tamto.... I jeszcze jedno pytanie odnośnie prey/revive . To są czasowe bonusy czy co?Myślałem że będę je miał w inventory ale nie mam? Ogólnie to już nie jest ten NIER co na ps3 ale gra ma swój urok, design i muza robi robotę, walka jak dla mnie chaotyczna masherka mam teraz questa aby zabić grupę przeciwników w 30 sec bez odniesienia obrażeń i jest total random czy oberwę czy nie. Te uniki a także lockoewanie/kamera nie najlepiej się sprawują . Klucza jako takiego nie ma, ale podczas drugiego przejścia będziesz miał możliwość hakowania zamkniętych skrzyń, oraz drzwi. Questów typu "przynieś to tamto" jest całkiem sporo niestety, ale większość przedmiotów można sprzedawać (choć ja nauczony pierwszym NIERem, wszystko i tak chomikowałem). Nie sprzedawaj tylko Machine Core - podczas trzeciego przejścia nabierają dużo większej wartości i będziesz mógł je opylić powyżej 20k za sztukę. Bonusy za interakcje z poległymi są natychmiastowe i czasowe - taki status, który niestety szybko przestaje działać. Dla mnie gra lepsza pod każdym względem niż pierwszy NIER, no i "chaotyczna masherka" to domena poprzedniej części - tu jest sztywniutki system od Platinum Games - najwyraźniej nie ogarniasz - polecam treningi z Ojcem Servo :) Cytuj
messer88 6 611 Opublikowano 7 czerwca 2017 Opublikowano 7 czerwca 2017 Desert Rose też warto sobie zostawić. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 7 czerwca 2017 Opublikowano 7 czerwca 2017 walka jak dla mnie chaotyczna masherka mam teraz questa aby zabić grupę przeciwników w 30 sec bez odniesienia obrażeń i jest total random czy oberwę czy nie. Te uniki a także lockoewanie/kamera nie najlepiej się sprawują . rozpjerdala mnie takie pjerdololo slashero laików a do tego questa potrzeba dopalaczy siły poda i postaci. zaliczyłem go bez lockowania 4 Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 8 czerwca 2017 Opublikowano 8 czerwca 2017 Ja locka wcale nie używam. To prawie jak granie na Hardzie. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 8 czerwca 2017 Opublikowano 8 czerwca 2017 (edytowane) pomijając pierwszy prolog (brak sejwów i checkpointów), ta gra szybko robi się za łatwa poniżej niego, chyba że omija się wszystkie sub questy i nie zbiera expa. miałaby lepszy balans byłby bez levelowania Edytowane 8 czerwca 2017 przez nobody Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 8 czerwca 2017 Opublikowano 8 czerwca 2017 walka jak dla mnie chaotyczna masherka mam teraz questa aby zabić grupę przeciwników w 30 sec bez odniesienia obrażeń i jest total random czy oberwę czy nie. Te uniki a także lockoewanie/kamera nie najlepiej się sprawują . rozpjerdala mnie takie pjerdololo slashero laików a do tego questa potrzeba dopalaczy siły poda i postaci. zaliczyłem go bez lockowania U mnie też pękł na hardzie. Tak jak cała ta cudowna gra. Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 8 czerwca 2017 Opublikowano 8 czerwca 2017 (edytowane) No dobra może źle się wyraziłem . Normal nie zachęca do zagłębiania się w system bo wystarczy mieć auto item i klepać co popadnie. Z 1 przeciwnikiem to można robić wszystko co się chcę tym bardziej że staminy tu nie ma. Ale nadal będe się trzymał zdania że walka z wieloma przeciwnikami naraz to chaos, zwłaszcza jak kamera jest mocno oddalona. Nie mam jeszcze wielu skilli do poda, broni tez tylko kilka sprawdziłem, może z czasem się zagłębię ale dla mnie jako fana DS i NIOha ten system już w przedbiegach przegrywa. Dla mnie zdecydowanie ważniejszy jest klimacik wykreowanego świata i muza która gniecie jaja. Mam 13h dopiero zrobiłem 25% questów. Aha miałem już kilkukrotnie mega wqrwiający bug że kamera dosłownie wyjepała w kosmos w bunkrze przy zwykłej exploracji, masakra. Edytowane 8 czerwca 2017 przez Schranz1985 Cytuj
balon 5 381 Opublikowano 8 czerwca 2017 Opublikowano 8 czerwca 2017 Rozumiem, że osoba grająca w gierki od xxxxx laaaaat ale bez skilla w slashery (nie licząc GOW:) ) na normalu nie napoci się za mocno? Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 8 czerwca 2017 Opublikowano 8 czerwca 2017 Normal w tej grze to jest easy. Taka prawda Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 8 czerwca 2017 Opublikowano 8 czerwca 2017 Rozumiem, że osoba grająca w gierki od xxxxx laaaaat ale bez skilla w slashery (nie licząc GOW:) ) na normalu nie napoci się za mocno? w prologu śmierć = zaczynanie gry od nowa, dalej jest już prościzna, dlatego proponowałbym hard i zbieranie expa na sub questach. warto dla samych dialogów poszerzających wiedzy o tym świecie i zagadnieniach fabuły. no i walki (zwłaszcza z bossami) stają się wtedy naprawdę fajne. w razie czego jest też opcja zmiany poziomu Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 9 czerwca 2017 Opublikowano 9 czerwca 2017 Dla fanów Souls-like każdy taki slasher będzie niby gorszy ale prawda jest taka, że bez locka na przeciwniku i odciąganiu każdego przeciwnika po kolei każdy slasher jest trudniejszy niż Soulsy. Mówię "slasher" bo nie chce żeby ktoś zaraz mi wyskoczył z God of Warem. Porownajcie sobie NieRa na Hardzie, DMC3 na DmD czy klasycznego Ninja Gaiden. To są dopiero trudne gierki i sprawy wcale nie ułatwia fakt, że nie ma cholernej staminy. Cytuj
messer88 6 611 Opublikowano 9 czerwca 2017 Opublikowano 9 czerwca 2017 Wraz z jednym z głównych questów zakończyło mi niestety parę pobocznych, jak to teraz wygląda? Coś można przegapić czy te questy będę robił na nowo przy drugim przejściu? I potwierdzam normal jest strasznie łatwy, jeszcze jak się robi sidequesty to szybko idzie przelevelować postać pod misje story. Cytuj
RoL 578 Opublikowano 9 czerwca 2017 Opublikowano 9 czerwca 2017 Wszystkie questy mozesz zrobic po przejsciu calosci, jak juz masz chapter select. Jedyna rzecz, ktora mozna przegapic, to dropy ze zlotych przeciwnikow. Jak wybijesz wszystkich (w odpowiedniej kolejnosci) i nie zbierzesz tego co wypadnie, to pozniej moze ci nie starczyc przedmiotow do ulepszania broni. 1 Cytuj
messer88 6 611 Opublikowano 9 czerwca 2017 Opublikowano 9 czerwca 2017 Spotkałem już takich w city ruins, ale olałem bo wyglądało to tak że biłbym ich z godzinę. Też mogę to później nadrobić czy już się nie pojawią w tym miejscu? Cytuj
RoL 578 Opublikowano 9 czerwca 2017 Opublikowano 9 czerwca 2017 Oni sa chyba w 3 lokacjach. Chodzi o to, ze jak sie ich zabija w odpowiedniej kolejnosci (lokacja A > lokacja B > lokacja C), to pozniej sie nie respawnuja. Jesli uciekales z walk, albo zabiles ich nie w tej lokacji co trzeba, to pozniej znowu tam beda. Cytuj
XM. 11 057 Opublikowano 9 czerwca 2017 Opublikowano 9 czerwca 2017 Dla fanów Souls-like każdy taki slasher będzie niby gorszy ale prawda jest taka, że bez locka na przeciwniku i odciąganiu każdego przeciwnika po kolei każdy slasher jest trudniejszy niż Soulsy. Mówię "slasher" bo nie chce żeby ktoś zaraz mi wyskoczył z God of Warem. Porownajcie sobie NieRa na Hardzie, DMC3 na DmD czy klasycznego Ninja Gaiden. To są dopiero trudne gierki i sprawy wcale nie ułatwia fakt, że nie ma cholernej staminy. DMC3 to nawet na normalu jest ciężka gra. Osobiście stawiam DMD nad MN z Ninja Gaiden, ile korev leciałl Koniec offtopa. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 9 czerwca 2017 Opublikowano 9 czerwca 2017 Pamietam jak siadłem do DMC3 za gówniaka nie mogłem pokonać Agni i Rudry Cytuj
Zetta 3 378 Opublikowano 9 czerwca 2017 Opublikowano 9 czerwca 2017 Najlepiej zbalansowany jezeli chodzi o poziom trudnosci byl DMC1 szczegolnie jak sie go przeszlo na Dante Must Die to pozniej granie w takie DMC3 bylo latwizna. Cytuj
XM. 11 057 Opublikowano 9 czerwca 2017 Opublikowano 9 czerwca 2017 Czy ja wiem. DMC1 jest prosta na DMD, jedynie trzecia walka z nightmarem była trudna, a w DMC3 wystarczy ze każdy przeciwnik potrafi odpalic DT i pozamiatane. O bossa ch nie wspomnę bo są mocno przepakowani w tej części. Cytuj
mugen 1 980 Opublikowano 9 czerwca 2017 Opublikowano 9 czerwca 2017 (...) Aha miałem już kilkukrotnie mega wqrwiający bug że kamera dosłownie wyjepała w kosmos w bunkrze przy zwykłej exploracji, masakra. Myślę, że to dlatego, że zostawiłeś towarzysza w jakimś pomieszczeniu. Następnym razem poczekaj, aż też wybiegnie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.