Cedric 1 313 Opublikowano 19 września 2017 Opublikowano 19 września 2017 Milutko Square Enix is hiring scenario staff for a NieR-related project. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 19 września 2017 Opublikowano 19 września 2017 Z chmury, jezeli sie jeszcze nie zsynchronizowalo. No to prawie 40h grania poszło się yebać. Ale i tak zacznę to cudeńko jeszcze raz jak już wymasteruje NiOh. Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 20 września 2017 Opublikowano 20 września 2017 Milutko Square Enix is hiring scenario staff for a NieR-related project. https://twitter.com/nova_crystallis/status/910151860572557312 Wybornie Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 20 września 2017 Opublikowano 20 września 2017 Proszę o taki sam duet PG + Toro i jazda. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 21 września 2017 Opublikowano 21 września 2017 2 miliony sprzedanych kopii lacznie. Trzeba sie napic. Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 21 września 2017 Opublikowano 21 września 2017 (edytowane) Nier manualmata mnie wetrze w panele. Musi. Automata rozwodnila mi mózg. Platinum teraz ma ciężki orzech do rozkoorwienia, tak wysoko sobie poprzeczke zawiesili Edytowane 21 września 2017 przez Mikołaj Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 21 września 2017 Opublikowano 21 września 2017 2 miliony jak na w sumie taka gierkę to jest dobry wynik. A zasługuje na jakieś 5 mln ale to nie jest tytuł dla każdego. Jest co oblewać. Szkoda, że Sony nie wyszykuje jakichś bundli z PS4 + Automata. Cytuj
Frantik 2 571 Opublikowano 7 listopada 2017 Opublikowano 7 listopada 2017 Ruszyły prace nad scenariuszem kontynuacji http://www.ppe.pl/news/54551/kontynuacja-nier-square-enix-juz-zaczyna-prace-nad-scenariuszem.html 1 Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 7 listopada 2017 Opublikowano 7 listopada 2017 Niech potwierdzą yoko taro i będzie spokoj Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 7 listopada 2017 Opublikowano 7 listopada 2017 Oby wydawca sypnal kasa mocno :D Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 7 listopada 2017 Opublikowano 7 listopada 2017 (edytowane) Bardzo dobra wiadomosc, mam nadzieje ze scenariusz utrzyma poziom poprzednich czesci. Edytowane 7 listopada 2017 przez Velius Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 7 listopada 2017 Opublikowano 7 listopada 2017 Miejmy nadzieje ze SE, zachecone sukcesem, zrobi z tego AAA. Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 7 listopada 2017 Opublikowano 7 listopada 2017 Miejmy nadzieje ze nie. 4 Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 7 listopada 2017 Opublikowano 7 listopada 2017 Nie no wyzszy budzet by sie przydal moim zdaniem, jakis silnik z deka lepszy itp. Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 7 listopada 2017 Opublikowano 7 listopada 2017 Niech podreperują grafike a reszta niech będzie jak w Automacie. Życzę sobie tą samą synestezje i klimacik Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 8 listopada 2017 Opublikowano 8 listopada 2017 Automata na Pro wygląda dobrze. Na zwykłej PS4 jest trochę gorzej przez niska jakość tekstur ale ta gierka to i tak Banderas 2017. Cytuj
cithall 107 Opublikowano 8 listopada 2017 Opublikowano 8 listopada 2017 (edytowane) Na amatorze automata chodzi w 900p i jeszcze bez AA, stąd te narzekania na graficzke. Swego czasu jak jeszcze miałem amatora, to na prostaku wyglądało to zdecydowanie lepiej. Rozdziałka 1080p, lepsze cienie, filtrowanie tekstur, MSAA x4 do tego motion blur. Edytowane 8 listopada 2017 przez cithall Cytuj
Wredny 9 563 Opublikowano 8 listopada 2017 Opublikowano 8 listopada 2017 No i ogólnie jest szaro bura - po takim Horizon to jakbym się cofnął do czasów PS2. Poza tym ubogie projekty poziomów, kartonowe domki... Sporo by się tego znalazło. Jest to jeden z moich ulubionych tytułów tego roku, ale nie oszukujmy się - 900p i ząbki na krawędziach to nie jedyne mankamenty jeśli chodzi o oprawę w tej świetnej produkcji. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 8 listopada 2017 Opublikowano 8 listopada 2017 (edytowane) Dlatego niech Square robi AAA na grubasa :D Motywacja finansowa na pewno jest Edytowane 8 listopada 2017 przez aphromo Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 8 listopada 2017 Opublikowano 8 listopada 2017 Szaro bura pasuje do klimatu i designu swiata. Nie wiem na ile to jest z powodów technicznych a na ile wizja YOKO TARO, ale mi to bardzo pasuje. Trudno zeby bylo kolorowo jak w Mario. 1 Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 8 listopada 2017 Opublikowano 8 listopada 2017 Przy AA sprzedaż wyniesie 2 mln i to jest mega sukces, a przy AAA trzeba będzie o(pipi)ac 5 mln żeby się zwróciło wiec wniosek jest prosty - osrana grafa + 60 klatek I jest sukces finansowy niż super grafa + 30 klatek i ostatnia część przez hoiowa sprzedaż. Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 8 listopada 2017 Opublikowano 8 listopada 2017 Akurat to była pierwsza gra, którą testowałem na pro (1 przejście na amatorze) i różnica w jakości obrazu była mocno widoczna. Sama gra jedna z lepszych w jakie grałem ;) Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 8 listopada 2017 Opublikowano 8 listopada 2017 (edytowane) Przy AA sprzedaż wyniesie 2 mln i to jest mega sukces, a przy AAA trzeba będzie o(pipi)ac 5 mln żeby się zwróciło wiec wniosek jest prosty - osrana grafa + 60 klatek I jest sukces finansowy niż super grafa + 30 klatek i ostatnia część przez hoiowa sprzedaż. XM, dlaczego jestes tak negatywnie nastawiony ? Z gory zakladasz ze Automata przy odpowiedniej jakosci, marketingu nic nie wskora ponad gra o ktorej nikt poza nerdami nie slyszal i wstyd wrzucic screena z gry obok innych gier ? Na przyklad Eurogamer wycofal sie z oceny Essential dla N A i dal Recommended, proste babole przewazyly. Edytowane 8 listopada 2017 przez aphromo Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 8 listopada 2017 Opublikowano 8 listopada 2017 Ja nie jestem negatywnie nastawiony tylko widzę jak działa branża. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.