Opublikowano 17 listopada 20177 l brak skalowania leveli to najwiekszy minus tej pozycji i skresla dla mnie ng+. wszystko poza tym było goty Jedyny minus automaty to cały ten system levelów - poziom trudności z góry narzucony w danym momencie i było by wyje.banie. W ogóle bym go wyje.bal, a nie skalowal.
Opublikowano 17 listopada 20177 l i to się da zrobić tylko w późniejszym etapie gry. wtedy gdy grasz samym 9S, po pojawieniu się wieży Edytowane 17 listopada 20177 l przez ireniqs
Opublikowano 17 listopada 20177 l Jedyny minus automaty to cały ten system levelów - poziom trudności z góry narzucony w danym momencie i było by wyje.banie.W ogóle bym go wyje.bal, a nie skalowal. też tak początkowo uważałem, ale to by rozwiązało jedynie sprawę wątku głównego. bez leveli mało kto chciałby robić sub questy, które najczęściej dają radę dopiero przy ich fabularnym finale. inna sprawa że jeśli się je oleje walka na normalu z duetem A&E może być mocno w(pipi)iająca (mało czytelny one hit kill atak). jeśli zrobi się z kolei wszystkie, gra stanie się wkrótce zbyt łatwa, już na new game. dlatego gra na hard + robienie subqetstów, to najlepsza aktualna opcja. skalowanie rozwiązało by to wszystko. Edytowane 17 listopada 20177 l przez nobody
Opublikowano 17 listopada 20177 l Właśnie coś nie działa ten sposób :( a na wiki napisali że po paczu 1.6 to nie działa
Opublikowano 17 listopada 20177 l Jedna rzecz mnie zastanawia jak wygląda gra na zwykłej Ps4 ? mocno odstaje od wersji Pro?
Opublikowano 18 listopada 20177 l 17 godzin temu, Pupcio napisał: jak już o lvlu mowa... znacie jakiś szybki sposób na wbicie 99? 17 godzin temu, Velius napisał: Tak, nawalenie bossa Pokaż ukrytą zawartość statuy w parku 17 godzin temu, ireniqs napisał: i to się da zrobić tylko w późniejszym etapie gry. wtedy gdy grasz Pokaż ukrytą zawartość samym 9S, po pojawieniu się wieży 17 godzin temu, Pupcio napisał: Właśnie coś nie działa ten sposób a na wiki napisali że po paczu 1.6 to nie działa Sposób załatany, ale można to obejść, usuwając patche i grając offline. Sprawdzałem własnoręcznie, save'y nadal kompatybilne, z tym że musicie liczyć się z technicznymi babolami. Usunięcie patcha boleśnie obala mit o świetnym dopracowaniu japońskich tytułów - znikająca mapa, koszmarnie długie loadingi, tnąca animacja - coś za coś. Po zabawie można oczywiście patcha ściągnąć i kontynuować rozgrywkę bez problemu.
Opublikowano 18 listopada 20177 l Z tego co pamiętam, przy tej metodzie załatali wyłącznie możliwość hakowania co umożliwiało szybki wzrost levelu nawet na niskim poziomie. Ale walenie fizycznymi atakami dalej działa, tylko trzeba mieć podobny lub wyższy poziom co boss, a i wtedy może to trwać dobrą minutę (polecam do pomocy program 3x blade od poda, chyba najwyższy dmg). Sam przechodziłem automatę na premierę, ale żona ogrywała grę jakieś 2-3 miesiące temu i pamiętam, że nie było z tym problemu (poza tym, że wpierw trzeba dobić do lvl'a ów bossa).
Opublikowano 18 listopada 20177 l Tak, podobno po iluś tam otrzymanych obrażeniach w końcu reaguje (podobnie jak Vendrick w Dark Souls II), ale po około 15 minutach nawalania go w tradycyjny sposób - wymiękłem. Bez patcha możesz go hakować, dwukrotne złamanie jego zabezpieczeń = jego śmierć, a na nasze konto wpada ilość XP, równoznaczna z uzyskaniem nawet dwóch poziomów. Później już potrzeba tego XP więcej, ale ostatnie levele to tak mniej więcej dwa ubicia typka na level, więc źle nie ma. Ja przykoksiłem w ten sposób postać, żeby zmierzyć się z Emilem
Opublikowano 18 listopada 20177 l Godzinę temu, Pupcio napisał: Na 62lvl biłem gnoja z 5min i nawet nie drgnął xD On jest na 80, więc pewnie zabierałeś mu 0 lub 1 hp, dlatego nie drgnął. Chyba wcześniej jak na 78 lvl nie ma co próbować. Do 80 lvl'a można dobić w Spoiler copied city jest tam ciągły spawn mobków tak jak na pustyni, tylko z tego co pamiętam, z wyższym levelem. No albo zabawa z kasowaniem pacza.
Opublikowano 19 listopada 20177 l 13 godzin temu, Wredny napisał: Sposób załatany, ale można to obejść, usuwając patche i grając offline. Sprawdzałem własnoręcznie, save'y nadal kompatybilne, z tym że musicie liczyć się z technicznymi babolami. Usunięcie patcha boleśnie obala mit o świetnym dopracowaniu japońskich tytułów - znikająca mapa, koszmarnie długie loadingi, tnąca animacja - coś za coś. Po zabawie można oczywiście patcha ściągnąć i kontynuować rozgrywkę bez problemu. he? 4 razy skończyłem ten tytuł, bez jakichkolwiek paczy i nigdy w życiu nie powiedziałbym że znikała mi mapa, albo pojawiły się loadingi pre patch bloodborne style. także narzekanie na poziom animacji na tle poprzednich generacji to już doczepianie sie dla sztuki
Opublikowano 19 listopada 20177 l Najwyraźniej miałeś farta. Gdybyś czytał kiedykolwiek moje wypowiedzi w tematach z Far Cry, The Evil Within, The Last Guardian itp to wiedziałbyś, że należę do osób wyluzowanych pod tym względem i do szarpiącej animacji przypierdzielam się dopiero wtedy, gdy jest to uciążliwe (Fallout 3, Just Cause 3, Skyrim przed patchem, czy Dark Souls w Blighttown). NieR Automata pozbawiona jakichkolwiek patchy tnie miejscami dość mocno.
Opublikowano 19 listopada 20177 l Grałem większość czasu na zwykłej PS4 i faktycznie cięcia w animacji się zdarzały. Na Pro nic.
Opublikowano 19 listopada 20177 l Na Pro przytnie czasem jak sie obszar doczytuje, ale ostatnio odpalilem for fun i jakies patche pobralo i jest lepiej pod wzgledem framerate.
Opublikowano 19 listopada 20177 l Dokladnie juz nie koloryzujmy, na Pro tez czasem przytnie, nie jest tak ze jest gładziutko i nagle lux, ale znacznie lepiej. Zwlaszcza etap z lawa czy czym tam jak sie biegnie po mostku potrafi chrupnąć. Edytowane 19 listopada 20177 l przez Velius
Opublikowano 19 listopada 20177 l 8 godzin temu, Wredny napisał: Najwyraźniej miałeś farta. Gdybyś czytał kiedykolwiek moje wypowiedzi w tematach z Far Cry, The Evil Within, The Last Guardian itp to wiedziałbyś, że należę do osób wyluzowanych pod tym względem i do szarpiącej animacji przypierdzielam się dopiero wtedy, gdy jest to uciążliwe (Fallout 3, Just Cause 3, Skyrim przed patchem, czy Dark Souls w Blighttown). NieR Automata pozbawiona jakichkolwiek patchy tnie miejscami dość mocno. nah, raczej ulgowo podchodziłem do faktu, że giera lata w 60 fps, w otwartym hubie, przy tej predkosci poruszania zaowocuje to więc miejscowymi przytnięciami. najbardziej zauważalne problemy z framerate miały miejsce właśnie z dogrywaniem danych niż np. podczas scen akcji. wydajność Automaty nie ma startu w por. z np. problemami TLG na zwykłej ps4
Opublikowano 19 listopada 20177 l A widzisz, mi TLG zupełnie pod tym względem nie podpadł (co innego kamera w ciasnych przejściach), bo też nie był grą akcji, nastawioną na szybki czas reakcji, walkę i uniki - spokojna eksploracja miejscówek, do spółki z sekcjami platformowymi i rozwiązywaniem zagadek - w tej konfiguracji nawet nie zwróciłem uwagi na chrupnięcia.
Opublikowano 19 listopada 20177 l Może i tak, ale w tytule, gdzie postać zapierdziela jak Flash (jak się odpowiednie chipy wsadziło), to jednak bardziej rzuca się w oczy, niż w grze ze ślamazarnym dzieciaczkiem, który potyka się o kępkę trawy
Opublikowano 19 listopada 20177 l bansai wspominał że sprawe poprawia szybszy dysk, właśnie dlatego że nie są to normalne zwolnienia, a charakterystyczne "przycięcia" związane z dogrywaniem danych framerate w TLG spadał jak poyebany bo poniżej 20 klatek i autentycznie utrudniało to w niektórych momentach właściwą grę
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.