Skocz do zawartości

Console Wars 9: Plują na was a wy się cieszycie

Featured Replies

Opublikowano

A kiedy patch dający możliwość wyłączenia nudy?

  • Odpowiedzi 39,6 tys.
  • Wyświetleń 981,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • <MÓZG_ROZ(pipi)ANY>, nie wiem czy to trolling, mam nadzieje, że tak, bo jeżeli serio wierzysz w to co piszesz, to nawet nie jest mi ciebie szkoda. W sumie, ok, czas na wdeptania blacharza.   K

  • dzieki Figus, niestety nie ma miejsca na creditsy, bylbys chlodzacym ale... no Kaz lepiej pasuje do tej roli, opatruje ich rany i wysyla na kolejna bitwe     "Nie przejmuj sie daddym, do boju"

Opublikowano

Ciekawe kiedy wyłączą handicap, który klapy biorą za wyśrubowany poziom trudności.

Opublikowano

To jak czeskimaster, można wyłączyć asysty w DC czy może GD gry nie wie co mówi?

 

Jak do tej pory jeździłeś bez asyst, to powiedz nam jakiego Ty w takim razie masz dilera :P

Opublikowano

Mówisz o rubberbandingu? Tego nie było i nie ma w DC.

 

To to raczej lag w online, no ale chodzi o to sytuacje gdzie np. są 3 okrążenia:

 

- 1 i 2 okrążenie, spoko, AI sobie jedzie normalnie, jak popełnisz błąd to spokojnie nadrobisz szybciutko

- 3 okrążenie AI dostaje szału macicy i mimo, że jedziesz praktycznie idealnie to non stop siedzi Ci na doopie, a na ostatniej prostej mimo, że nie jest w tunelu aerodynamicznym to i tak często Cię wyprzedza jeżeli go nie przyblokujesz. Nieważne jakie auto, jak długa prosta, ważne że "som emocje". Podobnie było w Burnoutach kiedyś.

Edytowane przez Ins

Opublikowano

Ja tam widzę w ustawieniach, tylko opcje wyłączenia wspomagania hamowania, chyba że coś nowego wyszło lub jest jakaś ukryta opcja.

Opublikowano

Ja tam widzę w ustawieniach, tylko opcje wyłączenia wspomagania hamowania, chyba że coś nowego wyszło lub jest jakaś ukryta opcja.

 

Czyli nie miałeś pojęcia co piszesz, m'kay  :reggie:

 

Ciekawe ilu klapków jeszcze myśli, że od premiery DC jeżdżą full man bez asyst ;)

 

Mówisz o rubberbandingu? Tego nie było i nie ma w DC.

 

To to raczej lag w online, no ale chodzi o to sytuacje gdzie np. są 3 okrążenia:

 

- 1 i 2 okrążenie, spoko, AI sobie jedzie normalnie, jak popełnisz błąd to spokojnie nadrobisz szybciutko

- 3 okrążenie AI dostaje szału macicy i mimo, że jedziesz praktycznie idealnie to non stop siedzi Ci na doopie, a na ostatniej prostej mimo, że nie jest w tunelu aerodynamicznym to i tak często Cię wyprzedza jeżeli go nie przyblokujesz. Nieważne jakie auto, jak długa prosta, ważne że "som emocje". Podobnie było w Burnoutach kiedyś.

 

 

Z tego co wiem to co opisujesz było w Motorstormach. Ten sam developer.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Ciekawe, bo faktycznie pamiętam jak klapy mocno podniecały się brakiem asyst i ficzerem zwanym brakiem soundtracku (to akurat jeden osobnik) xD

Opublikowano

Ins, to co opisałeś to standard w NFS'ach. jak tam AI oszukuje i zagina prawa fizyki to słowami ciężko to opisać.

Opublikowano

Ciekawe, bo faktycznie pamiętam jak klapy mocno podniecały się brakiem asyst i ficzerem zwanym brakiem soundtracku (to akurat jeden osobnik) xD

 

Pewnie eXperci (pun intended) zobaczyli w opcjach, że nie ma możliwości wyłączenia asyst = jeżdżą bez asyst ;)

Opublikowano

Tylko hard z wyłączonym podsłuchiwaniem!

Opublikowano

Ins, to co opisałeś to standard w NFS'ach. jak tam AI oszukuje i zagina prawa fizyki to słowami ciężko to opisać.

Potwierdzam. Ogolnie chyba tylko Forza ma normalnie skonstruowane AI, reszta to jakas kpina.
Opublikowano

To to raczej lag w online, no ale chodzi o to sytuacje gdzie np. są 3 okrążenia:

 

- 1 i 2 okrążenie, spoko, AI sobie jedzie normalnie, jak popełnisz błąd to spokojnie nadrobisz szybciutko

- 3 okrążenie AI dostaje szału macicy i mimo, że jedziesz praktycznie idealnie to non stop siedzi Ci na doopie, a na ostatniej prostej mimo, że nie jest w tunelu aerodynamicznym to i tak często Cię wyprzedza jeżeli go nie przyblokujesz. Nieważne jakie auto, jak długa prosta, ważne że "som emocje". Podobnie było w Burnoutach kiedyś.

AI dostosowuje się do prędkości gracza - jeśli gracz jedzie powoli, to AI też, a jeśli jedzie szybko to AI przyśpiesza, ale nie pojedzie szybciej niż fabryka dała. Nie będzie też takiej sytuacji, że AI się rozbije i gracz ucieknie a AI po chwili magicznie nadrobi odległość.

Edytowane przez SzczurekPB

Opublikowano

Po raz kolejny potwierdza się fakt: FH2 > NFS UG > Pole Position>>>>>>>DC z jubileuszowymi patchami.

Opublikowano

Ok, ale zerknij w tym czasie, czy jakiegoś patcha nie masz do ściągnięcia przypadkiem. :reggie:

Opublikowano

możliwość cofania czasu w forzie - beka.

codemasters już dawno temu to wprowadziło - nie ma tematu.

wprowadziliby w DC albo GT - panie, goty ficzer i elaboraty dlaczego ta opcja jest tak dobra i lepsza niż u konkurencji.

Opublikowano

Jeden uj, i tak ściągacie go całą noc.

Opublikowano

szczurka jak boli bo obrazaja exa na ps4 xd

Opublikowano

Figaro chce kupić PS4, ostatni bastion prawdziwego konsolowego funu upada :frog: 

Opublikowano

Figaro chce kupić PS4, ostatni bastion prawdziwego konsolowego funu upada :frog:

 

Że niby Figaro? XD Ty Rayos chyba mało forumka czytasz ;)

Opublikowano

Uber klap chce kupić konsole sony? Niesamowite

Opublikowano

 

Figaro chce kupić PS4, ostatni bastion prawdziwego konsolowego funu upada :frog:

 

Że niby Figaro? XD Ty Rayos chyba mało forumka czytasz ;)

 

 

Że Nintendo, Figaro był częścią braci Nintendo. Najsłabszym ogniwem, ale jednak

Opublikowano

Co się dziwić, skoro na ps4 takie dobre ex będą, a na zielonym bagnie multiplatformy (XOne - PC). Teraz jak będziecie grać w ex na XOne, już nie będzie gadki typu Jak to wygląda, bo... Na PC będzie lepiej, bez rozmazanego obrazu.

Skończyły się czasy jak boty jarały się padem i stabilnością live, exy wam się skończyły, ludzie uciekają do ps4, tam gdzie jest grafika i fun.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.