Skocz do zawartości

Console Wars 9: Plują na was a wy się cieszycie

Featured Replies

Opublikowano

 

Jak tam klapy, bijatyka z 8 postaciami na starcie za 60zł 30zł w boxie - wydane w kawałkach guwno, bijatyka z 16 postaciami za 240zl - mesjasz bijatyk, pieniążki wydane z pocałowaniem żółtej dupki? 

 

no ale lepsze oceny, oh wait

 

 

Fix'd :cool:

  • Odpowiedzi 39,6 tys.
  • Wyświetleń 981,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • <MÓZG_ROZ(pipi)ANY>, nie wiem czy to trolling, mam nadzieje, że tak, bo jeżeli serio wierzysz w to co piszesz, to nawet nie jest mi ciebie szkoda. W sumie, ok, czas na wdeptania blacharza.   K

  • dzieki Figus, niestety nie ma miejsca na creditsy, bylbys chlodzacym ale... no Kaz lepiej pasuje do tej roli, opatruje ich rany i wysyla na kolejna bitwe     "Nie przejmuj sie daddym, do boju"

Opublikowano

 

 

Nie oszukujmy się, gra jest dość skomplikowana i trzeba ją odpowiednie z dumbdownować pod konsole i pewnie tym się zajmą chociażby UI i reszte trzeba pod konsolorzy dostosować taka prawda. Pewnie dlatego też Pilarsów nie wydadzą na konsole, Shadowruna i kilku innych tytułów. 

 

Nie gralem w X2 jeszcze, ale jedynka miala mocno konsolowy interfejs nawet na PC imo. Na pillarsy faktycznie nie ma co liczyc, poza tym mysle ze taki klasyczny pecetowy rpg nie odnioslby tam jakiegos duzego sukcesu

 

 

No bo jedynka była robione od razu na PS3, 360 i PC oraz ios i androida, dwójka stricte pod PC. Polecam poczytać wywiad z dyrektorem kreatywnym tego projektu mówił, że konsole to ch,uj i nie da się zrobić tam dobrej gry tylko strzelanki gdzie postacie mają animacje jak jakiś dałn. 

 

 

Takbyło.jpg

Opublikowano

 

 

 

Nie oszukujmy się, gra jest dość skomplikowana i trzeba ją odpowiednie z dumbdownować pod konsole i pewnie tym się zajmą chociażby UI i reszte trzeba pod konsolorzy dostosować taka prawda. Pewnie dlatego też Pilarsów nie wydadzą na konsole, Shadowruna i kilku innych tytułów. 

 

Nie gralem w X2 jeszcze, ale jedynka miala mocno konsolowy interfejs nawet na PC imo. Na pillarsy faktycznie nie ma co liczyc, poza tym mysle ze taki klasyczny pecetowy rpg nie odnioslby tam jakiegos duzego sukcesu

 

 

No bo jedynka była robione od razu na PS3, 360 i PC oraz ios i androida, dwójka stricte pod PC. Polecam poczytać wywiad z dyrektorem kreatywnym tego projektu mówił, że konsole to ch,uj i nie da się zrobić tam dobrej gry tylko strzelanki gdzie postacie mają animacje jak jakiś dałn. 

 

 

Takbyło.jpg

 

Lol a animacje do Wiedźmina czy do AC to kupsztajn?

Opublikowano

Yeti jak tam street fighter ? xDDDDDDD JEZU ALE CAPCOM WYRUCHAŁ

 

ps

 

Życie jest piękne

Opublikowano

 

 

No bo jedynka była robione od razu na PS3, 360 i PC oraz ios i androida, dwójka stricte pod PC. Polecam poczytać wywiad z dyrektorem kreatywnym tego projektu mówił, że konsole to ch,uj i nie da się zrobić tam dobrej gry tylko strzelanki gdzie postacie mają animacje jak jakiś dałn. 

 

 

Takbyło.jpg

 

Beka z konsul w takim razie :dynia:

Opublikowano

 

 

Nie oszukujmy się, gra jest dość skomplikowana i trzeba ją odpowiednie z dumbdownować pod konsole i pewnie tym się zajmą chociażby UI i reszte trzeba pod konsolorzy dostosować taka prawda. Pewnie dlatego też Pilarsów nie wydadzą na konsole, Shadowruna i kilku innych tytułów.

 

Nie gralem w X2 jeszcze, ale jedynka miala mocno konsolowy interfejs nawet na PC imo. Na pillarsy faktycznie nie ma co liczyc, poza tym mysle ze taki klasyczny pecetowy rpg nie odnioslby tam jakiegos duzego sukcesu
Fajnie ze halo wars 2 bedzie chyba obslugiwal normalnie klawe+mysz na xo. Pogra sie w to jak czlowiek. Mogliby tak z xcomem 2 zrobic. :cool:
Opublikowano

Yeti jak tam street fighter ? xDDDDDDD JEZU ALE CAPCOM WYRUCHAŁ

 

ps

 

Życie jest piękne

spoko spoko, jeszcze kilka paczy i będzie można pograć xD

Opublikowano

Jako, że nie było mnie w internecie za bardzo wczoraj (odkrywam życie)

ma randce z kebabem byles? xDD
Opublikowano

W Walentynki to pewnie był jakiś wypaśny kebab-danie za 12 zł XD

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

przyszedl kulawy klap zagral na xboxie i ozdrowiał

Opublikowano

pewnie nabawił się raka od tych bundli ;/

Opublikowano

O, Figaro.

Opublikowano

Swoją drogą jakim ulungiem trzeba być żeby wydać na SF V w early accessie 250zł do tego sticka za 500-800zł i jeszcze opłacać ps plus za 200zł na rok gdzie na PC jest za 130zł i online cross play z graczami na ps4 za free. Jak tak można no jak?

 

Willy podobno 980 chciałeś kupować bo QB wychodzi na PC a SF V na PS4 będziesz grał? 

 

Boże co za błazny. 

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

Klapy po prostu klapy, tego nie zrozumiesz. 

Opublikowano

Bluber kto bogatemu zabroni?

 

street fighter defence force !!!!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano

Mokry zaorany, za tłumaczenie 1+ się należy.

Edytowane przez Soul

Opublikowano

xddd broni jakby mu rodzine obrazali

 

nie martw sie willy, wyjdzie patch z deszczem i kilka jubileuszowych i sf5 bedzie na 10/10

Opublikowano

 

 

Nie oszukujmy się, gra jest dość skomplikowana i trzeba ją odpowiednie z dumbdownować pod konsole i pewnie tym się zajmą chociażby UI i reszte trzeba pod konsolorzy dostosować taka prawda. Pewnie dlatego też Pilarsów nie wydadzą na konsole, Shadowruna i kilku innych tytułów.

 

Nie gralem w X2 jeszcze, ale jedynka miala mocno konsolowy interfejs nawet na PC imo. Na pillarsy faktycznie nie ma co liczyc, poza tym mysle ze taki klasyczny pecetowy rpg nie odnioslby tam jakiegos duzego sukcesu
Fajnie ze halo wars 2 bedzie chyba obslugiwal normalnie klawe+mysz na xo. Pogra sie w to jak czlowiek. Mogliby tak z xcomem 2 zrobic. :cool:

A nie prościej na pc? :). Założę się teraz o moje konto na forum że halo wars 2 będzie chodzić o wiele lepiej na pc.

Opublikowano

Przypominam, że gra na PS4 w Versus OFFLINE gubi klatki jak poyebana na planszach innych niż pusty Training stage :kaz: (a tła przecież są animowane dodatkowo w 30fps)

#RiseUp

 

 

Gdy guvno wypływa na światło dzienne, Yeti jak zwykle z kolegami na browarku w centrum  :cool:

Edytowane przez Soul

Opublikowano

 

Przypominam, że gra na PS4 w Versus OFFLINE gubi klatki jak poyebana na planszach innych niż pusty Training stage :kaz: (a tła przecież są animowane dodatkowo w 30fps)

#RiseUp

 

 

Gdy guvno wypływa na światło dzienne, Yeti jak zwykle z kolegami na browarku w centrum  :cool:

 

http://www.ppe.pl/recenzje/2258/street-fighter-v-recenzja-gry.html

Crap na 7. Mozna sie rozejsc.

 

YETI wie co robi...

 

Ale za rok to bedzie najmocniejsze 9 w historii gejmingu!! :fsg:

Edytowane przez Czezare

Opublikowano

Przeczytałem recke i jest mi po prostu smutno jak Capcom potraktował maniaków SF, oraz jak przeobraził się rynek gier( wszystko przez z(pipi)ane F2P i gry na komórki :) ) . Dramat.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.