Skocz do zawartości

Console Wars 9: Plują na was a wy się cieszycie

Featured Replies

  • Odpowiedzi 39,6 tys.
  • Wyświetleń 981,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • <MÓZG_ROZ(pipi)ANY>, nie wiem czy to trolling, mam nadzieje, że tak, bo jeżeli serio wierzysz w to co piszesz, to nawet nie jest mi ciebie szkoda. W sumie, ok, czas na wdeptania blacharza.   K

  • dzieki Figus, niestety nie ma miejsca na creditsy, bylbys chlodzacym ale... no Kaz lepiej pasuje do tej roli, opatruje ich rany i wysyla na kolejna bitwe     "Nie przejmuj sie daddym, do boju"

Opublikowano

Chce Destruction Derby lub Nowy Burnnout z opcja robienia karamboli.

 

 

 

 

Rzekłem.

Opublikowano

kicstarterowa gierka robi gangbang flagowemu racerowi sony i legendzie gatunku

Opublikowano

Nie trzeba bylo czekac na PC. Forza juz dawno ich wdeptala w ziemie, a w tym roku miedzy obiema seriami bedzie prawdziwa przepasc.

Opublikowano

No Turn 10 to za bardzo od Polyphony nie odstaje - taka sama stagnacja jak w GT od wielu lat (tyle ze przynajmniej aut z 1 Xboxa nie wrzucaja).

Trzeba bylo 6 czesci by wyscigi nocne zrobili i dodali deszcz xDDDDDD

Obydwa symulatory gierki z Kickstartera zakopaly.

Edytowane przez easye

Opublikowano

 

Producer Kazunori Yamauchi mentioned in an interview on Game Watch that the game has a damage system that already works internally, but it simply wasn’t activated in the build shown in London (which isn’t too surprising, because if it was, very few would have gotten to the finish line on the Nürburgring Nordschleife).

We also learn that the inclusion of weather is planned, but this time around Polyphony Digital isn’t going to implement dynamic weather, and we’ll be able to select it at the start of the race. This decision was taken because dynamic weather involves a trade off in terms of quality, and the development team decided to prioritize quality this time around.

We also learn that the team is still targeting the 1080p and 60 frames per second combination. Yet, since currently there are areas in which frame rate drops, the objective for future development is to optimize the game in order to have a stable frame rate at 60 FPS.

To jest jakis zart czy on naprawde bierze wszystkich za idiotow.

I tu napisze o kolejnym stereotypie Japonczykow, ze oni nie tancza dla przyjemnosci ale by sie tylko odstresowac i odreagowac.

Wiec juz w samych oczach Japonczykow ogladajacych to beke pokrecil w chooj na max.

 

QGcggeo.gif

Opublikowano

Mroku pomyliłeś forum.

 

Przechodzę po raz trzeci U4 by wbić platynę (sytuacja identyczna jak z Quantum fakin Brejk) i skipuję cutscenki mając w pamięci tekst isis'a o skillu ND dzięki któremu nie ma żadnych loadingów xD Powiem tak, nie licząc GTA i pierwszego laodingu przed odpaleniem gry, nie pamiętam kiedy ostatnio widziałem tak długie wczytywanie xD

Edytowane przez Ins

Opublikowano

Quantum fakin Brejk 77% :yao:

Może następna gra remedy będzie tak dobra jak... ostatni inFamous, bo poziomu Uncharted 4 czy BB, to chyba boty w tej generacji nie posmakują.

Edytowane przez YETI

Opublikowano

No przyzwyczaiłem się ze Insowi to wszystko łopatologicznie trzeba tlumaczyc, nawet takie rzeczy, że gra ląduje się podczas przerywnikow, które on skipuje...

Edytowane przez easye

Opublikowano

Serio ? 

 

Przecież to Tobie trzeba było tłumaczyć gdzie są te ukrytne loadingi xD Co za sklerotyczny klap. Jeszcze bezczelnie stara się mnie pouczać buahahaha.

Edytowane przez Ins

Opublikowano

Serio ? 

 

Przecież to Tobie trzeba było tłumaczyć gdzie są te ukrytne loadingi xD Co za sklerotyczny klap. Jeszcze bezczelnie stara się mnie pouczać buahahaha.

Wsadź sobie te minusy w dupe. :łapka:
Opublikowano

Przestań kłamać to minusów nie będzie bóldupcu.

Opublikowano

No przyzwyczaiłem się ze Insowi to wszystko łopatologicznie trzeba tlumaczyc, nawet takie rzeczy, że gra ląduje się podczas przerywnikow, które on skipuje...

Widze, że już nie pamiętasz jakie niedawno głupoty o loadingach pisałeś. xD

Opublikowano

No matko bosko nie pamietalem o 3 grach dodatkowo. Pewnie Insa to zaskoczy, ale w Tomb Raiderze jak przerwiesz filmik to też jest loading.

 

Cieszy też fakt, że w tym "o wiele lepszym Tomb Raiderze" calaka nie zrobil, a hejtowane Uncharted trzeci raz przechodzi :dynia:

Edytowane przez easye

Opublikowano

No matko bosko nie pamietalem o 3 grach dodatkowo. Pewnie Insa to zaskoczy, ale w Tomb Raiderze jak przerwiesz filmik to też jest leasing xD

wut XD

 

Dobrze, że nie czekałem na edytowanie i uchwyciłem tego rodzynka. :banderas: 

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Czyli zrobiebie calaka jest równoznczne z zayebistością gry xD King Kong z 360tk 10/10.

Edytowane przez Ins

Opublikowano

No a kto normalny robi calaki w słabych grach? 

Opublikowano

Kto normalny robi calaki, od tego zacznijmy ;P  Dla mnie sprawa jest prosta. Gra nie jest gównem i ma łatwego calaka to można go zrobić. 

Edytowane przez Ins

Opublikowano

No trzeba mieć lekkiego dalna, by przechodzić 3 razy gre, która się nie podoba.

 

W sumie zapomniałem z kim dyskutuje, to cofam, sorry!

Edytowane przez easye

Opublikowano

Samo robienie calaków nie jest złe, ale jak ktoś już ogrywa średniaki i crapy dla punkcików/trofików to nie jest zbyt mądry. 

Opublikowano

No trzeba mieć lekkiego dalna, by przechodzić 3 razy gre, która się nie podoba.

 

W sumie zapomniałem z kim dyskutuje, to cofam, sorry!

 

Oj podobała mi się gierka, 9/10 jak w mordę strzelił. Byłoby więcej ale niestety niektóre etapy były dla mnie po prostu słabe (głównie w pierwszej połowie gry) i chciałem przez nie jak najszybciej przelecieć i o nich zapomnieć. Niektóre momenty po prostu za bardzo odstają od genialnej reszty, tak jakby zupełnie inne studio je robiło. Najlepsza część jak dla mnie. A teraz ND proszę zabierać się za TLoU 2 :)
 
PS. Już kilka osób o tym pisało ale również o tym wspomnę, beznadziejny i bezjajeczny OST nie licząc jednego utworu. Nie popisali się.
 
Czy oficjalnie mogę nazywać Cię już klaperskim debilem ?
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.