Skocz do zawartości

Console Wars 9: Plują na was a wy się cieszycie

Featured Replies

Opublikowano

No Quantum Break wygląda kapitalnie, jak to będzie chodzić w 1080p na Xone to będzie musiał nosić jakieś znamiona DX12, bo szykuje się najładniejsza (i najlepsza chyba) gra na Xone od premiery tego sprzętu.

  • Odpowiedzi 39,6 tys.
  • Wyświetleń 981,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • <MÓZG_ROZ(pipi)ANY>, nie wiem czy to trolling, mam nadzieje, że tak, bo jeżeli serio wierzysz w to co piszesz, to nawet nie jest mi ciebie szkoda. W sumie, ok, czas na wdeptania blacharza.   K

  • dzieki Figus, niestety nie ma miejsca na creditsy, bylbys chlodzacym ale... no Kaz lepiej pasuje do tej roli, opatruje ich rany i wysyla na kolejna bitwe     "Nie przejmuj sie daddym, do boju"

Opublikowano

dx12 to sciema jak the last guardian

Testy wykazały do 50% mocy obliczeniowej więcej na prochach AMD więc ściema jak nic

Edytowane przez maciekww28

Opublikowano

wiele powie nam jak w koncu wyjdzie :dynia: fable legends

 

pierwsza giera pisana na dx12

Opublikowano

30 fps + mala skala. To samo co z Ryse, wiec zadne dx12.

Opublikowano

30 fps + mala skala. To samo co z Ryse, wiec zadne dx12.

Sterydo ma racje jak wyjdzie z tego klaustrofobiczna gra to dx12 czy power of chmurek i tak byłyby niepotrzebne.
Opublikowano

 

dx12 to sciema jak the last guardian

Testy wykazały do 50% mocy obliczeniowej więcej na prochach AMD więc ściema jak nic

 

 

Ale oczywiście mowa o PC, w konsolach to tak nie działa

Opublikowano

 

30 fps + mala skala. To samo co z Ryse, wiec zadne dx12.

Sterydo ma racje jak wyjdzie z tego klaustrofobiczna gra to dx12 czy power of chmurek i tak byłyby niepotrzebne.

 

 

xenoblade ma duzy swiat i 60fps - dx12 na wiiu confirmed

Opublikowano

 

 

30 fps + mala skala. To samo co z Ryse, wiec zadne dx12.

Sterydo ma racje jak wyjdzie z tego klaustrofobiczna gra to dx12 czy power of chmurek i tak byłyby niepotrzebne.

xenoblade ma duzy swiat i 60fps - dx12 na wiiu confirmed

Ale monolith to ekipa co robi pod sprzęt i pod niego projektuja gre a nie najpierw robia gre pod bullshoty a potem robią graficzny zjazd.
Opublikowano

najwiecej powera zabiera akurat w tej gierce cos nazywane multi-scale global illumination, a potem fizyka

 

wiec jesli juz to dx12 mialo by sie tam czym wykazac jesli udalo by sie dobic do 1080p

Opublikowano

byc moze, chyba chinska bo ja ich nie rozróżniam 

Opublikowano

mysle ze i bez narkotykow dasz rade polaczyc te dwie linijki ze soba zeby skumac sens wypowiedzi

Opublikowano

 

30 fps + mala skala. To samo co z Ryse, wiec zadne dx12.

W temacie QB ktoś, a był to kermit bodajże, wrzucił gify w slow-mo pokazujące fizykę jakiej konsole jeszcze nie widziały. To też mocno obciąża konsolę.

 

 

Tak ale to cały czas jest w 30 fps na stosunkowo małych planszach i ze starannie wyreżyserowanym planem gry.

 

Ryse do tej pory ryje grafiką większość gier na konsolach a było robione na devkitach jeszcze przed wypuszczeniem konsoli z tragiczną optymalizacją softu. Od tego momentu miną jakieś 3 lata do premiery QB gdzie Remedy jest tak samo świetnym developerem jeśli chodzi fajerwerki graficzne, do tego dochodzi lepsza optymalizacja na dużo lepszym sofcie i pomniejsze uwolnienie zasobów (Kinect itp.), więc jakoś mnie nie dziwi, że są w stanie podbić fizykę i efekty w grze o podobnej skali. Na tym w końcu opiera się cały developing na konsolach.

 

Każdy developer celuje w co innego i na Xone było już kilka gier, które pokazywały ile można wyciągnąć z teoretycznie słabego sprzętu, to że przeciętny konsolomaniak jest w stanie docenić kunszt developera tylko w grze z "arenami" 2x2 gdzie tylko efekty walą po oczach, to smutna prawda. Mało kto potrafi docenić to co zrobiono już jakiś czas temu w Sunset Overdrive czy ostatnio w Halo 5 i stąd się biorą głupoty w stylu, że QB to pierwsza nextgenowa gra na Xone.

Opublikowano

Ale wiesz ze Ryse wygląda tak bo po części panowie z Crytek użyli wielowątkowości i swoich narzędzi do esramu? To co właśnie DX12 umożliwia wszystkim. Zaskocze cie ale nawet taki The Order używa wielowątkowości do pewnego stopnia, a zobacz jaki tam masz korytarzyk.

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

don jaki zaskoczony przez havena

Opublikowano

No ale to nie jest żadne zwiększanie wydajności sprzętu przez DX12 tylko używanie tego co wcześniej potrafili zrobić nieliczni, a dla reszty leżało odłogiem. Na pewno nie jest tak, że nagle przeciętny developer wyciśnie 50% więcej mocy z CPU.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Przeciętny nie, nieprzeciętny tak.

Opublikowano

wyciskanie mocy xd nie ma czegoś takiego w developingu po prostu z biegiem czasu i poznawaniem sprzętu devi ucza się nowych sztuczek jak zaoszczędzić mocy na czymś aby docisnąć fizykę czy grafikę, myslicie, że co ryse chodzi na 90% mocy sprzętu a takie halo 5 na 85%? 

Opublikowano

od dmuchania klapów jest kaz :kaz:

Opublikowano

Ktory uskutecznia to od premiery ps4, a klapy wciąż proszą o wiecej :yao:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.