kermit 6 998 Opublikowano 23 marca 2018 Opublikowano 23 marca 2018 przy parkowaniu matriksa bylo tak samo tylko trzeba bylo miec 20 desek w pogotowiu Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 23 marca 2018 Opublikowano 23 marca 2018 Wczoraj jak na koniec zaparkowaliśmy to można było ze statku zejść prosto na pomościk bez kontaktu z wodą, like a sir. Cytuj
Matriks_1111 288 Opublikowano 23 marca 2018 Opublikowano 23 marca 2018 Ej, moje parkowanie w zatoce było mistrzowskie. To pomysł blantmana o nawrocie na kotwicy nas kosztował cały zapas desek Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 23 marca 2018 Opublikowano 23 marca 2018 Szkoda ze nie ma głosów: KOTWICA BO NIC NIE WIDZĘ!!! Xd Cytuj
Gresh 5 Opublikowano 23 marca 2018 Opublikowano 23 marca 2018 Kto dzisiaj po 22:00 odpala galeon ? Cytuj
Sylvan Wielki 4 619 Opublikowano 23 marca 2018 Opublikowano 23 marca 2018 Sea of Thieves nie jest żadnym sztosem, ale z całą pewnością, to bardzo przyjemny w odbiorze tytuł. Samemu gra się w to jako tako. Można pozwiedzać, można się pośmiać. Jednak siłą tej pozycji jest granie z kilkoma kamratami u boku, a tutaj gra spisuje się kozacko. Niektóre akcje są tak soczyste, że można je jeszcze długo opowiadać przy kuflu grogu. A to wszytko w odpowiedniej otoczce, bo szata graficzna jest miła dla oczu. Stylistycznie całość przypomina nieco świetne Dishonored, ale jest tu bardziej kolorowo. Obok tej z Assassin's Creed Origins woda jest najlepszą jaką można w grach wideo podziwiać. Abordaż przy akompaniamencie "Ride of the Valkyries" Ryszarda Wagnera również spisuje się na medal. Ogólnie rzecz biorąc jeżeli ten okręt szybko nie zatonie, a autorzy będą go sukcesywnie rozbudowywać (przydałaby się większa różnorodność), to gra będzie się cieszyła długim życiem. I oby tak było. Arrr. 4 1 Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 23 marca 2018 Opublikowano 23 marca 2018 sylvan, grasz ze swoimi kolegami z ekipy 300-tu? Cytuj
Gość Opublikowano 23 marca 2018 Opublikowano 23 marca 2018 Dzis chyba najlepsza gra, jaka mialem. Wysadzilismy wrogi galeon beczka z prochem, pozniej poplynelismy na skull island, gdzie akurat trafilismy na zaloge, ktora walczyla z ostatnia fala szkieletow. Do(pipi)alismy wrogi statek, skonczylismy ostatnia fale i przy okazji po drodze zachaczylismy o wrak. Po outposcie 2 statki, jeden voyage i shipwreck i znow outpost. Pozniej gonilismy kolejny statek, ale dopadl nas kraken. Przy odpowiednim skladaniu zagli, potrafie juz zaparkowac pod samym molo. Ponad 20k nabite, kupilem sobie rozowy kubraczek. <3 Cytuj
ASX 14 654 Opublikowano 24 marca 2018 Opublikowano 24 marca 2018 (edytowane) na jego miejscu bym się w(pipi)ił, no ale takie jest pirackie życie xD BTW xD EDIT nie chcę spoilerować, ale wygląda na to że wiele informacji na temat przyszłej zawartości jest już ukryta w grze Edytowane 24 marca 2018 przez asax Cytuj
ASX 14 654 Opublikowano 24 marca 2018 Opublikowano 24 marca 2018 Niedawno Rayos się pytał czy da się w pojedynkę wykraść skarb z fortu Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 24 marca 2018 Opublikowano 24 marca 2018 W weekend bede raczej zajety ale poniedzialek i wtorek wieczorem bede na 99%. Ktos chetny na zeglowanie? 1 Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 24 marca 2018 Opublikowano 24 marca 2018 a ja moze dzis po 20 wyplyne szukac skarbów Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 24 marca 2018 Opublikowano 24 marca 2018 Ciekawe (w kontekście gry) jest, że przez cały okres produkcji SoT Rare zatrudniało niewiele ponad 100 osób (średnio 110 osób rocznie), natomiast od początku 2018 r. liczba pracowników studia się podwoiła (obecnie prawie 220). Cytuj
ASX 14 654 Opublikowano 24 marca 2018 Opublikowano 24 marca 2018 Praca nad wsparciem SoT i produkcja nowej gry wymaga odpowiednio dużego zespołu Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 24 marca 2018 Opublikowano 24 marca 2018 No jezeli potrzebowali 100 osob do wymodelowania trzech rodzajow zwierzat i jednego szkieleta to gratuluje 1 1 Cytuj
ASX 14 654 Opublikowano 24 marca 2018 Opublikowano 24 marca 2018 Teraz, hav7n napisał: No jezeli potrzebowali 100 osob do wymodelowania trzech rodzajow zwierzat i jednego szkieleta to gratuluje też chciałbyś mieć taką robotę Cytuj
Hum 3 699 Opublikowano 24 marca 2018 Opublikowano 24 marca 2018 Za wodę odpowiada chmura, wyspy i postacie to wszystko z jakiegoś generatora, więc faktycznie, nie mieli tam dużo pracy. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 24 marca 2018 Opublikowano 24 marca 2018 (edytowane) Z moim doswiadczeniem to pewnie tyle by mi to zajelo A tak serio to recki 7/10 jak najbardziej zasluzone. Jestem zaskoczony ze tyle czasu zajelo im zrobienie tak malo ale najwazniejsze dla mnie ze corowe zalozenia rozgrywki sa zrobione zayebiscie - sterowanie statkiem i zwiazana z tym wspolpraca, szukanie wysp po ksztalcie czy nazwie i wreszcie szukanie skarbu po krzyzyku na mapie. Jedyne co mi sie nie podoba to walka. Robilismy forty dwa razy i walczenie z kolejna fala wrogow za pomoca tej yebanej szabelki czy broni palnej jest chuyowe. Mam nadzieje ze cos usprawnia i dodadza wiecej broni bialej i palnej. Edytowane 24 marca 2018 przez hav7n Cytuj
ASX 14 654 Opublikowano 24 marca 2018 Opublikowano 24 marca 2018 a tak serio to nie wiem co tak słabo. Nigdy wcześniej nie można było mieć zarzutów co do tempa pracy Rare, na start X360 potrafili wypuścić nawet 2 gry jednocześnie, potem Banjo którym też się szybko ogarnęli, potem produkowane taśmowo gierki na Kinecta. W międzyczasie mnóstwo skasowanych prototypów. W końcu gdy Microsoft dał im wolną rękę, zaczynają robić Sea of Thieves i zawartość na premierę jest godna pożałowania. Teraz najwyższy czas aby jak najszybciej się ogarnęli, bo moim zdaniem stworzyli coś naprawdę wyjątkowego, brakuje tylko większej zawartości. EDIT: Tak jak Pan @hav7n pisze, idea gry, jej rdzeń czyli gameplay i to jak to wszystko razem działa jest zrobione zayebiście. Trzeba tylko to rozwinąć i uważać by nie popsuć po drodze. Również krytykuje walkę (jest okropnie nieresponsywna). Nie przepadam również za misjami z szukaniem krzyżyka na mapie. Jako osoba która spędziła w grze dziesiątki godzin, znam już te wyspy na pamięć i są dla mnie średnio satysfakcjonujące. Ale za to misje z rozwiązywaniem zagadek Klimat eksploracji gdy wspólnie ze znajomymi, chodzicie po wyspie, próbując rozszyfrować tekst, szczególnie gdy jest wieloetapowy. Szkoda tylko że przy wyborze questa nie mogę wybrać czy chcę zagadkę czy mapę. Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 24 marca 2018 Opublikowano 24 marca 2018 W dniu 24.03.2018 o 16:38, Hum napisał: Za wodę odpowiada chmura, wyspy i postacie to wszystko z jakiegoś generatora, więc faktycznie, nie mieli tam dużo pracy. Akurat w tym materiale DF co wrzucił Hav7n mówią, że wszystko było modelowane ręcznie. Cytuj
ASX 14 654 Opublikowano 24 marca 2018 Opublikowano 24 marca 2018 no i to też czuć, bo wykreowany świat jest przepiękny Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 24 marca 2018 Opublikowano 24 marca 2018 100 osób do rozwijania piratów i 100+ do pracy nas nową grą? Proszę bardzo. Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 24 marca 2018 Opublikowano 24 marca 2018 asax: Tutaj akurat pewnie rozwiązania technologiczne zajęły im najwięcej czasu i dopieszczenie tych z pozoru prostych mechanik. Nie ma co się oszukiwać, 100 osób do pracy nad grą gdzie musi być dobry kod sieciowy, to dzisiaj jest nic. Studia które robią podobne produkcje liczą po kilkaset osób, gdzie 2x więcej osób pracuje nad samym kodem sieciowym niż Rare miało wszystkich pracowników. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 24 marca 2018 Opublikowano 24 marca 2018 (edytowane) Tak jak piszesz. Nawet teraz servery byly wylaczone, acziki tez, nagrody opoznione wiec ladnie im sie posypalo. Edytowane 24 marca 2018 przez hav7n Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.