Skocz do zawartości

Sea of Thieves


Daddy

Rekomendowane odpowiedzi

 

Cytat

The worldwide excitement for Sea of Thieves has made it the fastest-selling first-party new IP of this generation. Having witnessed more than a million players on launch day, our community continues to grow and now has more than two million players. Alongside this, Sea of Thieves is already the best-selling Microsoft Studios first-party title on Windows 10.

2 miliony graczy (mimo że większość pewnie z GamePassa) robi wrażenie 

 

to dobrze wróży na przyszłość :D 

Edytowane przez asax
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Ludzie źle czytający newsy sprzedażowe, standard :v - 2 mln graczy w tydzień oczywiście zawierają gamepassa, nie licząc owej usługi, Sea of Thieves jest najszybciej sprzedającym się nowym IP jakie Microsoft wydał na X1(od devów first-party), dotychczas palmę pierwszeństwa miało Quantum Break (200 tys. w pierwsze dwa miesiące w NA, jedyne dostępne dane). Jednocześnie jest też najszybciej sprzedającym się nowym IP MS na PC

Sprzedaż pełnej wersji pewnie jest dość daleka od tych 2mln, ale to aż tak bardzo się nie liczy. Nowa gra Rare wystartowała dobrze i zbudowała szybko dość dużą bazę graczy. To ważne osiągnięcie jak na ten typ gry (i coś co pokazuje, że gamepass do tego typu gier będzie bardzo dobrą usługą). Teraz najważniejsze jest dalsze rozwijanie i tyle.

Osobiście się cieszę, że Rare się udało, rynek brytyjski (dla devów) jest w średnim stanie, sukcesy są ważne, szczególnie tak zasłużonego studia.

Odnośnik do komentarza

Jak grafika w wspolczesnych grach ogolnie mnie mierzi , zero oryginalnosci, tak w tej gierce mozna sie tylko zachwycac wykonaniem, wlasnie takich gier online potrzeba, prostych jak konstrukcja cepa, jak kolko i krzyzyk a przy tym grywalnosc na najwyzszym poziomie. Po za tym wykonanie morza to mistrzostwo swiata. 

Odnośnik do komentarza
23 minuty temu, Hum napisał:

Ten sukces jest tym bardziej dziwny patrząc na recenzje, krążące opinie części graczy i samą zawartość gry w grze. 


Ark: Survival Evolved miał podobne recenzje, nie przeszkodziło to w bardzo dużym sukcesie gry. Gry nastawione na rozgrywkę online mają duże rzesze fanów, odpowiednio rozwijane, osiągają sukces. Gdyby ktoś na starcie generacji powiedziałby mi, że Warframe będzie wielkim sukcesem, nie uwierzyłbym, a jednak tak się stało, bo devsi dobrze update'owali swoją grę.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Hum napisał:

Ten sukces jest tym bardziej dziwny patrząc na recenzje, krążące opinie części graczy i samą zawartość gry w grze. 

 

Najgłośniej zawsze krzyczą ci co mają najmniej do powiedzenia, natomiast ci którym gra się podoba po prostu grają, a nie marnują czas na krucjaty żeby coś komuś w Internecie udowodnić. Dotyczy to każdej gry. 

 

A recenzje to ostatnie czym ludzie kierują się przy zakupie gier biorąc pod uwagę, że mamy XXI wiek i nieograniczony dostęp materiałów z gier na Twitchu czy Youtube.

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Pierwszy gracz osiągnął właśnie 3x50 poziom i otrzymał  zagadkę:

 

“Through many voyages upon the sea, you searched to find the legend’s key. Now one last step to pass the tests, to find where Athena’s Fortune rests. Take this tune and make a sound, the secret lies near in the ground"

 

 

teraz wszyscy kombinują nad rozwiązaniem :D jak na razie wszystkich to przerasta, ciekawe ile im to zajmie :D 

Odnośnik do komentarza

Na ostatnim GDC odbyły się dwa ciekawe panele dla developerów dotyczące Sea of Thieves 

 

Jeden dotyczący sfery artystycznej gry i ogólnej wizji gry. Dzięki któremu można jeszcze bardziej docenić pracę włożoną w grę:

http://www.gdcvault.com/play/1025015/Visual-Adventures-on-Sea-of

screeny z prezentacji jeśli ktoś nie ma czasu:

https://imgur.com/a/iYFFC

 

Drugi dotyczący aspektów zarządzania, modelu GaaS. Warto przeczytać jeśli kogoś interesuje jak gra ma być rozwijana + trochę wiedzy z IT której za bardzo nie ogarniam:

http://www.gdcvault.com/play/1025318/Adopting-Continuous

Odnośnik do komentarza

Właśnie skończyłem kilkugodzinną sesje :D

 

grałem dwuosobową łodzią, pod koniec gdy skończyliśmy questy postanowiliśmy zrobić Fort. Niestety czaszka zniknęła gdy byliśmy już bardzo blisko, ale zauważyliśmy galeon który pakował skarby. Gdy tylko nas zauważył, zaczął uciekać, ale zdążyliśmy jeszcze wskoczyć na pokład z wybuchową bęczką, niestety zdołali załatać dziury. Potem kilkadziesiąt minut  pościgu w czasie którego pewnie galeon srał w gacie, wykorzystywanie wiatru i zyskiwanie cennych sekund w czasie manewrów i  ustawienia żagli. W czasie którego dwa razy zbliżyśmy się na odległość strzału, ale wciąż nie udawało się nam go zatopić. W pewnym momencie, gelon który wcześniej uciekał bardzo chaotycznie skręcił w pobliżu najbliższego outpostu  i ja już wiedziałem co kombinuje. Sternik będzie nas odciągał, a w tym czasie 3 członków załogi wyskoczy ze skarbami próbując szybko je sprzedać, by potem teleportować się i powtórzyć manewr. Wiec chcieliśmy wyskoczyć za nimi, niestety zaciukali nas wręcz a po odrodzeniu nie było już w zasięgu wzroki 

 

TYM RAZEM WAM SIĘ UDAŁO, ALE NASTĘPNYM RAZEM WAS DOPADNIEMY 

 

 

Edytowane przez asax
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...