Skocz do zawartości

Sea of Thieves


Daddy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

- Nie da się nakarmić świń

- Metalowe szkielety nie reagują na polewanie wodą

- Nie pojawia się drugi etap Ateny, więc nie da się jej skończyć 

- Luneta boner 

- Losowe crashe gry

 

no sporo tego jest :obama:  świnie i ateny mają naprawić naprawić hotfixem dopiero w poniedziałek, bieda. 

 

z ciekawostek, to węże teraz atakują szkielety. Ciekawe co by się stało jakby je poustawiać przy drzwiach fortu, albo na poziomie -2 statku szkieletów aby nie mogły łatać dziur?:obama: 

Edytowane przez oni
Opublikowano (edytowane)

pograłem trochę i stwierdzam że mimo tych wszystkich bugów i glitchy bardzo spoko update.

 

Nowa flaga zmienia zupełnie dynamikę gry i potęguje ryzyko. No i  od razu widać jak bardzo jest zaludniony jest serwer na który wchodzimy. Ciekaw jest jak przyjmie się flaga po zakończeniu eventu, czy będzie sygnałem i zaproszeniem do PvP, czy raczej posłuży do łatwiejszego zawiązywania sojuszów, pewnie okażę się że wszystkim po trochu ;) To właśnie jest najlepsze w tej grze, daję graczom narzędzia z których mogą oni korzystać na własny sposób - tools not rules

Nowe kule także sprawdzają się bardzo w porządku, dodając potrzebnej głębi do starć. Np. wczoraj robiliśmy fort podpłynęła do nas brygantyna, szybko dostali dwie przeklęte kule, zrzucającą kotwicę  i blokującą działa,  ziomki w ogóle nie wiedzieli co się dzieje i po chwili zatonęli xD 

 

a no i muszę wspomnieć, że wreszcie doczekałem się długo wyczekiwanego vomit cannon, gra jest już kompletna 10/10 xD

 

przed grą cały czas daleka droga aby wykorzystać tkwiący w niej potencjał, ale krok po kroku, tydzień po tygodniu staję się coraz lepsza. Teraz nie mogę się doczekać Forsaken Shores 

 

Edytowane przez oni
Opublikowano

Pograłem sporo przez weekend żeby wbić odznaki z eventu i ten hejt na nowe beczki to według mnie przesada. Usprawnienia są potrzebne (jak pokazywanie, że beczka jest pusta), ale ogólnie nie widzę większego problemu i na padzie szybko się wyciąga rzeczy. Aha, słabo, że fort i statki kościotrupów nie mogą być aktywne jednocześnie :/

Opublikowano
8 godzin temu, wrog napisał:

Aha, słabo, że fort i statki kościotrupów nie mogą być aktywne jednocześnie 

Właśnie zastanawiałem się czy jak pojawi się chmura statków to czy jest możliwy równoczesny fort. Trochę lipa, bo na statki nikt się raczej nie łakomi, więc widząc taki serwer lepiej go opuścić :(

Opublikowano (edytowane)

Ktoś na redditcie robil eksperyment i dowodził ze statki działają teraz tak samo jak w czasie kampanii, nie tylko pojawia się w tych samych miejscach, ale podobno nawet o tych samych godzinach, nie wiem ile w tym prawdy. Podobno też teraz są nieco łatwiejsze do pokonania i mają tylko połowę wcześniejszego lootu.

 

Rare przy premierze Cursed Sails mówiło ze statki będą ewoluowały i chcą zrobić starcia z nimi bardziej losowymi oraz aby mogły atakować z zaskoczenia. Więc pewnie za jakiś czas nie będą tak przewidywalne.

 

Poza tym kilka dni temu, po ostatnim patchu w plikach ktoś dokopał się do nowego modelu 

 

 

Moze w ramach tej ewolucji za jakis czas zapolujemy na pojedyncze statki w ramach nowego rodzaju misji Order of Souls, z chęcią zobaczylbym takie urozmaicenie

 

Edytowane przez oni
Opublikowano

Sea of Thieves znalazło się na liście najlepszych gier 2018 przygotowanej przez Polygon. Wyróżnienie chyba trochę na zachętę ale redakcja docenia to jak gra się rozwija

 

w uzasadnieniu napisali:

Cytat

Sea of Thieves emerged as a promising game in need of more content — a chaotic pirate sandbox kept interesting by its players. The core concepts of the game have simmered over time, its flavors bolstered by a regular update schedule and new systems that enhance the the game’s appealing foundation.

 

The beauty of Sea of Thieves is how organic and responsive it is. Very few systems stand between the player and the pirate sandbox. There are minimal menus, and goals are straightforward. The pirates’ tools have specific purposes, but can be manipulated in a variety of ways by clever players. And yet, when you combine all of the above and add other players to the mix, you end up with cinematic ship battles, dramatic betrayals and alliances, and an adventure that feels different from one session to the next.

 

Sea of Thieves’ expansion packs, The Hungering Deep and Cursed Sails, do a fair amount of heavy lifting to improve the core game. The Megalodon and Skeleton Ships add danger to the ocean, and convincing reasons for squads to team up. As the game stands in 2018, between the AI threats on the sea and the other players at the helm of their own ships, a session of Sea of Thieves can be as tranquil as a road trip with friends or as frantic and terrifying as the final firefights of a battle royale match.

 

Opublikowano (edytowane)

 

 

-Kielich na końcu to prawdopodobnie dotknięty klątwką kielich Flamehearta który przeklął jego i jego załogę (tak przynajmniej twierdzi jakiś nerd na reddicie)

 

-Swoją drogą chciałbym zobaczyć wreszcie zobaczyć więcej przeklętych przedmiotów. Wykopanie po raz pierwszy pijackiej czy płaczącej skrzyni to zarąbisty motyw i szkoda że Rare do tej pory od czasu premiery w ogóle tego nie rozwinęło, mimo że fani podrzucili im tysiące konceptów na nowe rodzaje

 

-Wygląda też na to że skarby znalezione w nowym regionie trochę się różnią od standardowych. Pewnie będą bardziej wartościowe aby zmusić graczy do  podejmowania ryzyka. 

 

-Rare ogłosiło też że od teraz Dublony będzie można zdobywać również po zakończonym evencie. Moim zdaniem zarąbista decyzja, wreszcie będzie można wbijać komendacje bez presji czasu. Poza tym czasowe eventy nie pasowały moim zdaniem do ducha gry, zmuszając graczy pod presją czasu do wykonywania konretnych czynności cierpiała piracka wolność.  Poza tym dzięki tej decyzji gracze narzekający na brak aktywności za kilka chwil powinni mieć wystarczająco rzeczy do robienia 

 

Edytowane przez oni
Opublikowano

 

Nareszcie 

 

coś co powinno być w grze od początku i coś przy czym spędziłem dziesiątki godzin w każdej grze Pirackiej czyli transport towarów. No i spoko że do gry trafi więcej NPC's co uczyni świat bardziej żywym 

Opublikowano (edytowane)

to było do przewidzenia patrząc na to jak zabugowane i niedopracowane były patche z ostatnich kilku tygodni 

Edytowane przez oni
Opublikowano (edytowane)

 

Rare będzie mieć/miało swój panel na EGX, gdzie opowiedzą o pracach nad grą, przed premierą, po premierze i dalszych planach. 

 

Swoją drogą jestem pod wrażeniem otwartości Rare, czytają fora, nie obrażają się, udzielają się na reddicie, publikują cotygodniowe wideo z prac nad grą. Na E3 zorganizowali nawet coś w stylu ławeczki Trzaskowskiego gdzie każdy mógł przyjść i zapytać o grę, podzielić się wątpliwościami, rzucić pomysły. Może to tylko mylne wrażenie i budowanie fałszywego wizerunku, ale czuć w tym prawdziwą pasję. Dlatego ciesze się że im się udało. 

 

 

EDIT: Niektórzy fani to zdrowe wariaty :obama:

i te smaczki :banderas:

 

 

Edytowane przez oni
Opublikowano (edytowane)

cdn3j7szcro11.png?width=640&crop=smart&s

Dodatek już jest do pobrania - prawie 5 giga 

 

serwery ruszają o 15 (ale pewnie tak jak w przypadku Cursed Sails, wbicie na serwer w ciągu pierwszych kilku godzin będzie graniczyło z cudem xD ).  

 

Czas na powrót na morze :banderas: 

Edytowane przez oni
Opublikowano
W dniu 5.09.2018 o 09:36, oni napisał:

Sea of Thieves znalazło się na liście najlepszych gier 2018 przygotowanej przez Polygon

Polygon jest sponsorowany z przez Microsoft (albo istnieją jakieś powiązania, już nie pamietam) więc wiesz :reggie:

Opublikowano
Teraz, _Be_ napisał:

Polygon jest sponsorowany z przez Microsoft (albo istnieją jakieś powiązania, już nie pamietam) więc wiesz :reggie:

 

no były plotki że Microsoft dołożył się ufundowania Polygonu, ale to bzdury, więc wiesz :reggie:. Poza tym nawet jeśli byliby sponsorowani przez Microsoft to dlaczego wcześniej wystawili grze 6,5/10 :pawel:

 

@kermit IMO nie będzie problemu z powrotem bo to co było uważane za największą wadę gry,  jest teraz jej największą zaletą - brak statystyk, levelowania i power progression. Nie ma presji nabijania poziomów, wrażenia że wszyscy ci uciekają. Grasz kiedy gra sprawia ci fun.

 

A konieczność uczenia się nowych rzeczy i przyswajanie zmian? To chyba jedna z najbardziej zayebistych rzeczy, trzeba wszystko samemu rozkmninić i opracować własne taktyki i strategie (jak np. robienie fortu za pomocą węży czy zatapianie statków szkieletów za pomocą płaczącej skrzyni xDDD ). 

 

Ale tak szczerze to jeszcze bym poczekał. Nic ci nie ucieknie, a rozwój gry dopiero teraz zdaję się nabierać rozpędu. Cursed Sails było bardzo ok,  a Forsaken Shores to pierwszy z trzech dużych dodatków jakie mają wyjść do końca roku. Zapowiedzieli że pracują nad niemal wszystkim czego oczekują fani, począwszy od nowych questów, a kończąc na łowieniu ryb (xD).  

 

Więc o ile rozwój gry idzie w dobrą stronę, regularnie co 2 tygodnie dochodzi jakaś nowość, a co 2 miesiące dodatek, to jednak trudno mi ją jeszcze z czystym sumieniem polecić w obecnym stanie. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Ten dodatek to wprowadzi jakieś nowości na stałe, czy tak jak poprzednie, na chwilę? Bo nie podobało mi się, że te wsyzstkie ostatnie dodatki wprowadziły jakieś czasowe eventy i elo :/ 

Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, Rayos napisał:

Ten dodatek to wprowadzi jakieś nowości na stałe, czy tak jak poprzednie, na chwilę? Bo nie podobało mi się, że te wsyzstkie ostatnie dodatki wprowadziły jakieś czasowe eventy i elo :/ 

 

Tylko hungering deep był tak zyebany, potem Rare już się ogarnęło. 

 

Skeleton Ships z dodatku Cursed Sails zostały w grze i działają na takich samych zasadach jak w czasie kampanii (coś w rodzaju raidu w świecie piratów- wysoki poziom trudności, wysoka nagroda, konieczność przygotowania się do bitwy). Tak samo w grze został system sojuszy i przeklęte kule.  

 

Podobnie z Forskaen Shores, nowy obszar, szalupy, cargo runs, będą w grze na stałe. 

 

Jedyne co w grze jest czasowe to quest fabularny towarzyszący dodatkowi. Ale to dlatego że gra ma taką filozofię że świat jest ciągłym ruchu i jeżeli coś się wydarza w świecie gry to już nie ma możliwości tego powtarzania i "fabuła" idzie do przodu. 

 

 

Edytowane przez oni
  • Lubię! 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...