Skocz do zawartości

Sea of Thieves


Daddy

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

To zaczynam się bać :dynia:

Oni mają taki talent do psucia dobrze działających elementów w celu naprawy tych niekoniecznie dobrych, że aż z ciekawości włączę jutro gierkę żeby sprawdzić te nowe bugi, które powstaną. 

Obstawiam, że tym razem zamiast lunety, będzie można sobie zrobić szablę zamiast pindola :rotfl:

Odnośnik do komentarza

i cyk kolejny content updejt 

 

co zmienia?

- Statki A.I, gracze od początku narzekali że morze w SoT jest zbyt puste i martwe, 6 statków na serwerze to zbyt mało aby go wypełnić. Jednocześnie Rare zarzekało się że nigdy nie doda statków A.I bo taka jest ich decyzja designerska i że "każdy żagiel na horyzoncie to inny gracz blablabla". No i ulegli. Od dzisiaj obok graczy pływają też nowe statki, jedne są neutralne i niezaatakowane poprostu pływają od wyspy do wyspy, inne znacznie rzadsze są agresywne i naprawdę potrafią napsuć sporo krwi. Każdy z nich przewozi też mniejszy lub większy loot. 

 

- Zmiany w tzw. "public eventach". Do już istniejących  3 fortów dochodzi 6 pozostałych, dotychczas nieaktywnych. Bitwy ze statkami szkieletów są nieco prostsze (dzięki nowym sloopom szkieletów) oraz krótsze (jest mniej fal). Każda fala atakuje teraz innymi przeklętymi falami co trochę urozmaica bitwę. Inaczej, bardziej dynamicznie zmieniają się eventy, wcześniej bitwy i forty blokowały się nawzajem i póki nikt nie pokonał na serwerze statków to fort nigdy się nie pojawiał. Teraz wydarzenia mają zmieniać się dynamicznie, jeżeli zbyt długo fort czy bitwa nie zostanie aktywowana to uruchomi się co innego. 

 

- Usprawnili też Krakena ( nie, wciąż nie ma ciała xD), jest trudniejszy do pokonania, ma nowe ataki i przede wszystkim otrzymujemy nagrodę za jego pokonania (czego również chcieli gracze). Atakuje teraz także sloopy. Jest również bodajże 5 nowych modeli Megalodona, wzorem God of War każdy ma inny kolor i za jego pokonanie również są nagrody

 

- Rozbudowali kustomizacje statków, czyli znowu to o co prosili gracze, za niszczenie figur syren otrzymujemy loot. A legendy dostały osobne wyzwania do zdobywania, ale nie jest to raczej coś co sprawi że wrócą do gry, endgame wciąż jest mizerny. 

 

- Pozornie niewielką zmianą jest wprowadzenie mgły, ale jest ona bardzo spoko wykonana. Pojawia się losowo i zakrywa jakąś część mapy. Więc jest "emergent" podobnie jak sztorm, można więc jej unikać albo ją wykorzystać. Dzięki temu daje fajne możliwości taktyczne, można gubić pościg we mgle, wykorzystywać mgłę do osłony i zakradania się na szalupie na inny zaparkowany statek. Poza tym jest wolumetryczna, przez co najbardziej gęsta tuż przy powierzchni. Wymusza więc wejście jednego członka załogi na bocianie gniazdo i komunikacje ze sternikiem który prawie nic nie dziwi. Bardzo fajne wrażenie robi też wpływanie w "ściane" takiej mgły. 

 

Generalnie bardzo spoko udejt, nie tak spektakularny jak dodanie wulkanicznego rejonu albo walka z wielkim rekinem ale taki który najbardziej dotychczas zmienił i usprawnił całą grę. Od teraz oceniam grę na zasłużone 7+/10. Jedyne czego żałuje, to patrząc na to jak gra zmieniła i zmienia się od premiery to tego że grałem od początku w tą niedrobioną wersję, ale tak to już jest z tymi grami usługami :nosacz2:

 

Edit:

I znerfili wulkany, już nie eksplodują co 5 minut i nie mają aimbota

Edytowane przez oni
Odnośnik do komentarza

Chyba nie najgorszymi, bo przecież tak zachowują normalni piraci

DGRrT1t.gif

 

Zawsze mam beke jak czytam na reddicie, w recenzjach czy na innych forach, że gra ma "toksyczną" społeczność, bo "nie można nikomu zaufać" "cały czas mnie zdradzają" i "nie mogę w spokoju zabijać szkieletów bo co chwile mnie ktoś okrada". Niektórzy widzą bycie piratem jako coś w stylu:

TvDfP5fVOMGGc3wZ9Mn7k3nY9aI8i5bAmRITBWr0

 

Edytowane przez oni
Odnośnik do komentarza

Cóż, w moim przypadku pokusa jest zbyt silna i jak trafiamy na załogę, która radośnie nam macha na powitanie, a potem okazuje się, że nie ogarniają nawet komunikacji między sobą, to aż żal ich nie zatopić :D

Prawda jest taka, że PVP w tej grze jesy bardzo przyjemne jak ma się ogarniętą ekipę, z którą pływa się regularnie, to ciężko zostać zatopionym, chyba że faktycznie trafi się na przecinaków, ale wtedy zabawa wchodzi na zupełnie inny poziom - gubienie pościgu w sztormie, kluczenie między skałami, używanie magicznych kul i na koniec zatopienie w odwecie - poezja:fsg:

Odnośnik do komentarza

a już niedługo (pewnie za 2-3 miesiące) nowy tryb PvP - czyli Arena :obama:  (4 ekipy, każda dostaje tę same mapy skarbów, kto zdobędzie i sprzeda najwięcej w określonym czasie wygrywa, ciekawe jak to się sprawdzi)

 

Moim zdaniem też PvP to zdecydowanie najlepszy element tej gry. Wciąż brakuje w nim głębi (przeklęte kule to za mało) ale mam nadzieje że w Arenie coś nad tym pogrzebią.  

 

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...