Gość Opublikowano 6 lutego 2019 Opublikowano 6 lutego 2019 (edytowane) W koncu uwala kombo snajpa+gun. Jestem na tak. Dawac mnie m+k. :f Edytowane 6 lutego 2019 przez Gość Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 18 lutego 2019 Opublikowano 18 lutego 2019 https://www.artstation.com/artwork/Dxd4ao niesamowite co potrafią zrobić czasami fani gry. Koleś ma chyba zwycięstwo w comiesięcznym konkursie na najlepszy fanart z SoT w kieszeni. 1 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 20 marca 2019 Opublikowano 20 marca 2019 (edytowane) I cyk zapowiedź kolejnego dodatku Serce rośnie jak pięknie rozwija skrzydła gierka. Nie tylko regularnie dorzucają nowe rzeczy do roboty, ale również pogłębiają cały gameplay. Takie harpuny, łamanie masztów, uszkadzanie steru czy kabestanu odmienią bitwy morskie. Do tego questy fabularne każdy na jedną dwie godziny, które będą dodawane do gry regularnie, każdy opowiadający inną zamkniętą historie, a wszystko oparte o nowe mechaniki, zagadki środowiskowe i ręcznie rysowane zagadki i rysunki. Ale jestem pewny że część osób odbije się od niektórych zagadek, bo przynajmniej część z nich wymaga dobrej znajomości świata, kojarzenia pewnych rzeczy i umiejętności nawigacji. No ale hej rozwiązywanie pirackich tajemnic nie może być zbyt prost Trzeba pamiętać że gra nie zamieni się w story driven rpg w stylu wiedźmina, to wciąż piracki sandbox gdzie grupki graczy wykonują powtarzalne proste questy, walczą i okradają się nawzajem. To nadal pozostanie sercem gry, misje będą tylko urozmaiceniem. No i jeszcze Arena, której nie jestem fanem, ale Ci którzy oczekują więcej akcji powinni być zadowoleni. Ja zostanę raczej przy trybie przygodowym. Dwie rzeczy na minus, ponad miesiąc czekania na premiere i wszystkko wskazuje że będą dawkować misje po jednej, lipa. Trzeba będzie trochę poczekac aż uzbiera się ich spora ilość. Edytowane 20 marca 2019 przez ASX Cytuj
Matriks_1111 300 Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 Lipa to jest w tym, że urodziny były wczoraj, a sam dodatek wyląduje za ponad miesiąc. Czuję się trochę oszukany jako pirat Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 21 marca 2019 Opublikowano 21 marca 2019 no dokładnie wszystko spoko, ale ta data premiery... Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 28 marca 2019 Opublikowano 28 marca 2019 (edytowane) Fajne podsumowanie całego roku od premiery, ze wszystkimk wzlotami i upadkami jakie zaliczyła gra Jeżeli dalej będą rozwijać grę z taką samą pasją jak dotychczas, to grę czeka naprawdę świetlana przyszłość Edytowane 29 marca 2019 przez ASX Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 10 kwietnia 2019 Opublikowano 10 kwietnia 2019 (edytowane) w poprzednim tygodniu dziennikarze mieli okazje pograć w jedną z dziewięciu questów fabularnych i Arene, no i cóż chyba im się spodobało Cytat Tall Tales jest prawdopodobnie jednym z najbardziej znaczących dodatków do Sea of Thieves. To doświadczenie przypominające tradycyjną kampanie zabiera graczy na przygodę, w ramach której odkryją nieznaną ukrytą za mgłą wyspę. A po drodze natkną się na zagadki, pułapki, Skeleton Lords, walki z bossami i zupełnie nowe mechaniki https://www.shacknews.com/article/111136/everything-new-in-the-sea-of-thieves-anniversary-update?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter Cytat Waham się, czy mogę przekazać jakieś wspaniałe oświadczenia o wpływie Tall Tales na przyszłość Sea of Thieves, ale niewątpliwie ma on ogromny potencjał - i ma szansę, w dłuższej perspektywie zdobyć tych graczy którzy oczekiwali od gry bardziej tradycyjnego, zaplanowanego doświadczenie https://www.eurogamer.net/articles/2019-04-10-sea-of-thieves-slick-sizeable-first-story-campaign-is-a-little-bit-indiana-jones-a-little-bit-goonies Cytat Jeśli jesteś już fanem Sea of Thieves, pokochasz aktualizację Anniversary. Jeżeli wciąż jesteś sceptyczny, 30 kwietnia 2019 r. będzie idealną okazją by przyjrzeć się grze ponownie https://www.windowscentral.com/how-sea-thieves-will-begin-hit-its-full-potential-anniversary-update?utm_source=wc_tw&utm_medium=tw_card&utm_content=63876&utm_campaign=social Cytat Podsumowując, jest to prawdziwie jubileuszowy patch, punkt zwrotny między pierwszym a drugim rokiem, pokazujący, jak długą drogę przeszło Sea of Thieves w ciągu tego roku i jak daleko może nas jeszcze zabrać. A co najważniejsze był to cholernie dobrze spędzony czas. https://www.ign.com/articles/2019/04/10/sea-of-thieves-anniversary-update-turns-the-game-into-two-very-different-experiences Cytat The Anniversary Update is ambitious, bringing in many of the things players want. Moving forward, Neate envisions that releases will be smaller and more manageable for the team: a new story chapter here, new voyages and missions there, special cosmetics from time to time. The second year aims to round out the Sea of Thieves experience, but it will hopefully also be done in a way that’s less taxing on the team. It’s a way to make players happy and the workers behind the scene healthy. The end result will hopefully offer an experience that offers something for all kinds of players. “There should be no reason not to fall in love with Sea of Thieves now,” Neate said. https://kotaku.com/sea-of-thieves-producer-outlines-a-promising-year-two-p-1833950231 co do suchych informacji: - kampania na ok. 20h - złożona z 9 powiązanych za sobą mini historii - pułapki, zagadki i puzzle środowiskowe (jedna z zapowiedzi wspomina że załoga trafiła do krypty i musieli odgadnąć zagadkę zanim pokój zaleje woda i utoną) - nowi przeciwnicy i walki z bossami - nowe mechaniki w obrębie questów - rozbudowane zniszczenia (możliwość niszczenia masztów, kapestanu i steru, wielkość dziur w kadłubie uzależniona od trafień) - system łowienia i 50 ryb występujących w specyficznych warunkach - system gotowania - osobny tryb arena (5 statków na ograniczonym terenie, każdy dostaję tą samą mape skarbów, mecz trwa 24 minuty, punkty dostaje się również za zatopienie i zabicie innej załogi) - takie SoT w pigułce dla tych którzy nie mają czasu grać w sesjach 3-4 godzinnych - harpuny na statkach Edytowane 10 kwietnia 2019 przez ASX 4 3 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Opublikowano 16 kwietnia 2019 Jako oficjalny ambasador tej gry na forumku oficjalnie aprobuje ten filmik jako świetnie tłumaczący o co chodzi w tym tytule Tak jak zawsze powtarzałem, to nie jest gra o levelowaniu postaci, wykonywaniu prostych powtarzalnych misji polegających na wykopywaniu skrzyń, ale raczej o całej przygodzie która wydarza sie pomiędzy, o przetrwaniu sztormu, ucieczce przed innymi piratami, o ataku megalodona we mgle i wielu innych rzeczach które mogą się się wydarzyć w tym sandboxie. Nie jest to zdecydowanie gra dla wszystkich, ale jest piękna w tym czym jest. No i materialy z nowego dodatku 1 Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Pisanie samemu ze sobą w temacie o ulubionej gierce jest smutne. Wiem bo miałem tak kiedyś w dziale monster hunter. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 (edytowane) Trudno powiedzieć, nie ma licznika czasu. Pewnie setki. No zauroczyła mnie ta gra, co zrobić. Póki bede grał i gra będzie się rozwijać to pewnie będę pisał Edytowane 23 kwietnia 2019 przez ASX Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 NIe no - na bąku chyba można zobaczyć ile się h gralo w kazda gre. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 To zależy od gry, 99% gier liczy taką statystyke, ale są wyjątki jak Hollow Knight czy SoT które nie liczą. Lipa Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Fajnie że ciągle wspierają ta gra, trzeba będzie wrócić na wody po tym paczu z fabuła Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 1 maja 2019 Opublikowano 1 maja 2019 Wczoraj skończyłem ze znajomymi 2 pierwsze questy, zajęło nam to około 4h, ale trochę się zamotaliśmy przy pierwszym więc myślę że dałoby go radę skończyć znacznie szybciej. Fabuła koncentruje się na poszukiwaniu Shores of Gold - nieoznaczonej na mapie wyspy pełen złota i skarbów, ot klasyczny piracki motyw. Jeżeli ktoś jednak oczekuję czegoś w stylu filmu akcji to się zawiedzie. Kampania przypomina raczej stare przygodówki, pełno tu rozwiązywania zagadek, łączenia tropów, są puzle, ukryte przejścia i zagadki środowiskowe, a walka (jest nowy kolor szkieletów xD) i starcia z bossami (ze zdecydowanie zbyt dużą ilością punktów HP) zdarzają się okazjonalnie. A wszystko to polane jest klimatem w stylu Goonies (co akurat nie jest nic dziwnego bo Rare jest wielkim fanem tego filmu), Indiany Jonesa i Piratów z Karaibów (zwłaszcza jeśli chodzi o te nadnaturalne elementy) Podoba mi się jak każdy quest i wprowadza nowe mechaniki do gry. W grze wciąż nie znajdziemy żadnych znaczników, waypointów na ekranie czy minimpay przez co część graczy (zwłaszcza nowych) na pewno będzie zagubiona. Poza tym same zadania mimo iż nie są bardzo trudne,wymagają uważnego czytania. A tak poza tym są bardzo fajnie rozpisane, bo powiedzcie mi czy szukaliście np. skarbu na podstawie rysunków 6-latki? albo czy na podstawie dziennika kapitańskiego staraliście się zinterpretować gdzie wyrzucono ładunek? mam nadzieje że takich pomysłów nie zabraknie Rare. Całość odbywa się dalej w multiplayerowym sandboxie, bo Rare cały czas wierzy w swoją wizje gry przygodowej w świecie multiplayer. Więc w trakcie wykonywania zadań musimy cały czas uważać nie tylko na elemnety S.I (jak statki szkieletów megalodony czy krakena) i waunki pogodowe (jak mgła czy sztorm) ale przede wszystkim na innych piratów z którymi dzielimy ten świat. Morze wciąż jest niebezpieczne, a inni gracze mogą nam pomóc lub przeszkodzić w wykonaniu zadania. Co do reszty nowości to uważam że harpun za jedną z najlepszych rzeczy dodanych do gry. Jako wszechstronne narzędzie wpisuje się świetnie w sandboxową nature gry, można go używać nie tylko w celu przyciągania innych statków, ale dobrze się sprawdza jako dodatkowy hamulec, czy umożliwia wykonywanie nagłych zwrotów przy pełnej prędkości (to akurat wymaga dobrej koordynacji), można nim też przyciągać rzeczy czy to z wody czy z innego statku. Co do łowienia ryb to wymaga trochę wprawy. Ryb jest sporo a każda z nich występuje w specyficznych warunkach. A usmażone odpowiednio mięso (z ryb, krakena, megalodona, rekina, węża, kurczaka i świni) daje dobrego boosta do zdrowia. Podobają mi się też rozbudowane zniszczenia statków, łamanie masztów i uszkadzanie poszczególnych elementów. 2 Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 1 maja 2019 Opublikowano 1 maja 2019 Odpowiednio usmażone? Mozna przypalic? 1 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 1 maja 2019 Opublikowano 1 maja 2019 Można można też niedosmażyć wtedy się rozchorujesz, obraz się rozmywa i zaczynasz rzygać. Nie polecam też jedzenia robaków na przynętę bo też mogą zaszkodzić Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 1 maja 2019 Opublikowano 1 maja 2019 Czy da się grać w to solo? Przy premierze był super klimat chilloutu na morzu, ale wspominałeś kiedyś że gra się teraz agresywniej. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 1 maja 2019 Opublikowano 1 maja 2019 Teoretycznie można, ale będzie miał trudno, zwłaszcza na początku. Więc wymaga to znacznie więcej cierpliwości, ostrożności i uważnego oglądania horyzontu. Na początku rzeczywiście było bardziej chilloutowo/nudno bo mało co w grze było. W zasadzie oprócz kilku statków na serwerze, mógł cię tylko Kraken raz na kilkanaście godzin zaatakować. Cytuj
Moldar 2 273 Opublikowano 1 maja 2019 Opublikowano 1 maja 2019 Samemu to ciężko coś ostatnio pływać, albo źle trafiam Wczoraj nawet ryb nie mogłem łowić bo od razu galleon podpłynął i mnie zabili. Udało mi się jednak odrodzić i ukryć zanim zniszczyli statek i pewnie myśleli że są sami bo spokojnie sobie ryby łowili na przodzie statku, a ja w tym czasie wynosiłem łup i ukrywałem na wyspie, pewnie musieli się wkurzyć 2 2 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 14 maja 2019 Opublikowano 14 maja 2019 trochę spóźniony materiał ale nie zdawałem sobie sprawy z istnienia tego kanału i kilka pozytywnych słów od IGN Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 24 maja 2019 Opublikowano 24 maja 2019 Mam ochotę zrobić 3 podejście do tej gry. Muszę chyba pograć solo i powolutku się wszystkiego nauczyć, bo z takim @ASX to się nie da ogarnąć gry. Wszystko zrobi za ciebie, a ty się tylko patrz na mapę i zastanawiaj od czego zacząć xD 1 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 24 maja 2019 Opublikowano 24 maja 2019 Sorry :D ale masz racje, najlepiej się gra z kimś z kto jest na podobnym poziomie bo najprzyjemniej odkrywa się wtedy świat i mechaniki. Z trajhardami takimi jak ja to trochę żadna zabawa. Dlatego polecam jak masz kogoś znajomego, kumpla/brata/dziewczyne/żone to zagrać z nimi i wspólnie wszystko odkrywać (ja np. często grywam z bratem i w czasie długiego weekendu przeszliśmy wspólnie całą kampanie na jakieś 20h i było ). Ewentualnie zostają chłopaczki z discorda którzy wciąż zmagają się z pierwszym questem, albo polska grupa na fejsie gdzie co jakis czas pojawiają się nowi gracze szukający ekipy lub Looking for group (ale tam raczej obcokrajowcy) Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 24 maja 2019 Opublikowano 24 maja 2019 Ja to bym pograł, ale ostatnio z czasem tak krucho, że się nie pyli konsoli odpalać Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.