Skocz do zawartości

Sea of Thieves


Daddy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

lkKGhWK_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&f

Potwierdzają prace nad głową Krakena xd

 

 

Zapowiedzieli też nową grę Sea of Thieves Roleplaying game

 

Historia zatoczyła ładne koło, bo z tego co wiemy Rare tworząc gre inspirowało się papierowymi grami rpg, a teraz powstała papierowa adaptacja ich gry. 

 

Niestety edycja papierowa to  też gra multiplayer i trzeba grać z innymi ludźmi :pechowiec:

 

Edytowane przez ASX
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

No proszę ponad 8 milionów graczy i ponad 2 miliony aktywnych w poprzednim miesiącu, całkiem nieźle jak na grę która umiera od 14 miesięcy ;)

 

Ale żarty na bok, kilku hejterów będzie hejtowac a tymczasem już teraz to jeden z najwiekszych sukcesów Rare w swojej historii, a nie wiadomo gdzie będzie za rok czy dwa;)

I trailer

 

 

Edytowane przez ASX
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Co prawda od wielu tygodni nie grałem w sot, ale wciąż śledze polskie grupy i trafiłem na ciekawą akcje

Koleś wbił się na obcy statek z bęczką prochu w trakcie "negocjacji" przekonał ich by dobrowolnie oddali wszystkie swoje skarby xd Kreatywna metoda piractwa, okraść innych bez jednego wystrzału ;)

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

https://www.mcvuk.com/when-we-made-sea-of-thieves/

 

Bardzo ciekawy artykuł o szeroko pojętym designie w grze. Warto przeczytać nawet jeżeli ktoś niekoniecznie interesuje się grą

 

Mowa w nim m.in o:

- pierwszych inspiracjach EVE Online i DayZ które przyczynily się do powstania gry

- o tym jak każdy przedmiot w grze zaprojektowany jest grze tak aby można go było wykorzystywać na różne sposoby i zasadzie " tools not rules"

- o trybie dla "jednego gracza"

- o tym dlaczego akurat to gra o piratach

- o ponadczasowym stylu graficznym i formie wirtualnego "eskapizmu"

- o zbieraniu krytyki i sugestii od graczy

- o błędach jakie popełnili i czego się z nich nauczyli 

 

Edit

Fajnt easter egg

 

 

w grze już teraz są dziesiątki takich niespodzianek kiedy Rare upamiętnia swoich graczy w jakiś sposób w grze. Wyobraźcie sobie reakcje tego dziecka jak to rozpozna swój rysunek w ulubionej grze ;D

 

 

Edytowane przez ASX
  • Plusik 1
  • Haha 1
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Nowy wybuchowy event 

 

po lekkim kilkumiesięcznym przestoju wracają też regularne update'y więc od teraz co miesiąc będziemy otrzymywać nową zawartość ;) 

 

 

 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

 

wczoraj wyszedł kolejny mały update, wprowadza kilka usprawnień i małych ficzerów  

 

z ciekawostek w laboratorium Wandy pojawiło się nowe ukryte pomieszczenie 

723t2zdkphg31.png?width=960&crop=smart&a

wygląda na to, że do gry wkrótce trafi Kapitan Flameheart a z nim pewnie mechaniki związane z ogniem (kule zapalające, pożary na statku itp.) 

Opublikowano

Po dluzszej chwili przerwy wrocilismy do SoT z zielonym bratem @kermit aby znowu sprobowac swoich sil z Tall Tales. Wczesniejsze podejscia konczyly sie interwencja innych graczy na roznych etapach questa i rage quitem. Jednak teraz udalo nam sie zaliczyc dwa pierwsza zadania i co moge powiedziec, no jest sztos :obama: Misje sa zrobione z pomyslem, trzeba czytac i kombinowac gdzie plynac i co robic. Zero strzalek, zero znacznikow.

 

Pierwsza misja poszla gladko ale gdy pod sam koniec przy naszym statku pojawil sie ogromny rekin to zrobilo sie cieplutko :gayos:

Druga misja tez bardzo spoko, spotkalismy na swojej drodze przyjaznego gracza ktory pomogl nam w walce, w drodze powrotnej zawiozalismy sojusz i razem odalismy questa.

 

Cala gra zmienila sie na lepsze, znajdujemy wiecej roznorodnych skarbow na naszej drodze, sa rekiny, krakeny, statek piracki AI no i oczywiscie inni gracze. Do tego dodac zayebiscie zrobione elementy pogodowe - wybiegasz z jaskini ze skrzynia w rekach, a tam noc i burza z piorunami :fsg:  

Najlepiej zrobiono chyba mgle ktora buduje sie powoli alby po kilku chwilach nie bylo nic widac. Bardzo latwo wtedy wyebac sie na wysepke/skaly czego zreszta doswiadczylismy xD

 

 

Pora na kolejne zadanie :pirate:

  • Lubię! 2
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

EDeMCfSXoAANqSf.jpg

ostatnio na oficjalnym forum odbyły się 2 Q&A na oficjalnym forum (https://www.seaofthieves.com/forum/topic/97681/live-q-a-adventure-with-joe-neate-mike-chapman-and-ryan-stevenson-monday-2nd-september-5pm-bst      https://www.seaofthieves.com/forum/topic/95829/live-q-a-tall-tales-with-mike-chapman-and-andrew-preston-now-finished)z twórcami dotyczące prac nad grą i przyszłej zawartości, jako że mam za dużo wolnego czasu i trochę nudzi mi się w pracy postanowiłem przygotować podsumowanie:

 

- twórcy nie ujawnią tradycyjnej Roadmapy, zamiast tego skupiają się na comiesięcznych updejtach które w dużej mierze mają być niespodziankami

 

- pracują teraz nad przebudową systemu questów z wykorzystaniem mechanik znanych z Tall Talles (krypty, nowe rodzaje zagadek, pułapki itd.)

 

- w tym roku nie dostaniemy nowego regionu, twórcy wolą się teraz skupić nad wzbogaceniem istniejącego świata, zanim postanowią go poszerzyć

 

- jeśli chodzi o tematyke nowych obszarów to ich odpowiedzi sugerują że pierwsze w kolejności jest Sea of Five Winds - region inspirowany Dalekim Wschodem

aidan-wilson-sea-of-thieves-sea-sketch01

 

- w przyszłym roku czeka nas prawdopobnie duży dodatek poświęcony syrenom, ich genezie i historii

 

- pracują nad jakąś formą checkpointów w ramach zadań fabularnych, ale ze względu na specyfike gry (shared world adventure) nie jest to podobno takie proste. Chcą też ułatwić i skrócić zadania, aby mniej ludzi się od nich odbiajało

 

- przebudowie mają ulec też nagrody za zagadki, zamiast randomowej skrzyni tak jak teraz, mają kończyć się otwieraną skrzynią w której środku znajdziemy jakieś przedmioty i złoto (coś w rodzaju lootboxa xD)

 

- pracują nad system Bounties (i innymi formami wzbogacenia PvP)

 

- do gry trafią niedługo nowe przedmioty, bronie i szanty

 

- nowy zestaw Tall Talles trafi do gry wkrótce

 

- przebudowie mają ulec Forty i Bitwy ze statkami szkieletów

 

- do gry trafią niedługo nowi bossowie (Skeleton Lords) z nowymi umiejetnościami

 

- pracują nad nowymi formami zadań dla Legend

 

- w grze pojawi się więcej mechanik w rodzaju Reaper Chest

 

 

-

 

 

 

Edytowane przez ASX
  • Plusik 2
  • Lubię! 2
Opublikowano

Fuck you, and your game, you know what? Fuck you some more on the other side too. 

XDDD

 

Widac tez ze malpka ma zapedy LGBT bo panow w teczowych koszulkach zgrabnie ominela, szacuneczek.

Opublikowano (edytowane)

Teraz jako ficzer powinni dodać małpkom umiejętność wymiotowania w grze xD

4 godziny temu, Wiolku napisał:

W ogóle się jej nie dziwię. 

nie podobają ci się zwierzaki? nie wierze

spójrz tylko na tę papużkę

SpitefulVacantBasilisk-size_restricted.g

Edytowane przez ASX

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...