hav7n 5 936 Opublikowano 2 lutego 2018 Opublikowano 2 lutego 2018 Czyli będą kolejne testy ale tylko dla ograniczonej ilości graczy? Trochę to głupie skoro już zrobili betę pół otwarta, teraz myślę że czas na open beta i walkę z Krakenem Co do wersji na koxa to ma wsparcie HDR ale rozdziałka chyba nie jest za wysoka, pewnie jak na eskach. Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 2 lutego 2018 Opublikowano 2 lutego 2018 No dziwną mają politykę, gdyby nie ta analiza plików gry z każdym updatem to w ogóle nie mielibyśmy pojęcia co znajdzie się w grze ;D Ale z drugiej strony to bardzo miłe urozmaicenie od ogólnie przyjętych w branży standardów kiedy to wiemy o grze wszystko na długo przed premierą. BTW wiedziałem że najlepsza kryjówka to schować się bocianim gnieździe ;D Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 2 lutego 2018 Opublikowano 2 lutego 2018 (edytowane) @Moldar jest już pierwsze spojrzenie DF więc może łatwiej Ci będzie podjąć decyzje Gra na starym Xboxie działa 1080p (tacy z nas eksperci że nawet co do tego nie byliśmy pewni xD ) Edytowane 2 lutego 2018 przez asax 1 Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 2 lutego 2018 Opublikowano 2 lutego 2018 Heh to ja jestem pionierem? Mam bete dopiero od września albo sierpnia. Spoko ktoś jeszcze dostał patcha? Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 2 lutego 2018 Opublikowano 2 lutego 2018 wszyscy ael tylko pionierzy moga grac Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 2 lutego 2018 Opublikowano 2 lutego 2018 (edytowane) nie blant pionierem są osoby które grały w alphe i aktywnie dzieliły się swoim feedbackem i pomysłami na usprawnienie gry na oficjalnym forum. Gra ściąga update wszystkim, ale tylko pionierzy będą mogli grać. Edytowane 2 lutego 2018 przez asax Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 2 lutego 2018 Opublikowano 2 lutego 2018 No to ładny ze mnie pionier XD Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 2 lutego 2018 Opublikowano 2 lutego 2018 BTW tak wyglądał wczesny prototyp gry, widać m.in Spencera który złożył wizytę w Rare Sea of Thieves przeszło dłuuugą drogę Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 3 lutego 2018 Opublikowano 3 lutego 2018 Craig Duncan o tym jak działa matchmaking w SoT i w pełni się z nim zgadzam, zwiększenie liczby graczy przy tym rozmiarze świata zaburzyłoby delikatny balans i sprawiłoby że spotkania z innymi graczami przestałyby być tak ekscytujące, a zamiast tego dostalibyśmy zwykłe PvP i jednocześnie mały teaser chodzi zapewne o słynnego Krakena i być może Statek Widmo? czyli tak jak @zloto podejrzewał, spotkania z Krakenem i innymi atrakcjami będą w dużej mierze losowe co jeszcze bardziej podniesie napięcie i zbuduje klimat Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 5 lutego 2018 Opublikowano 5 lutego 2018 ta beta wypaliła w moim sercu taką pustkę że jedyne co robie od jej zakończenia to szukam nowych materiałów, oglądam screenshoty i czytam o grze, tracąc zupełnie ochotę na granie w cokolwiek innego. Nie pamiętam kiedy ostatnio grałem w coś tak oryginalnego. no ale do rzeczy, natrafiłem na ciekawy materiał z ComicConu sprzed roku. Gdzie Rare wspomina że w ramach inspiracji pojechali zwiedzać okręty i przewodnik opowiadał im o szczurach żyjących na okręcie. Otóż jednym z najbardziej oczywistych sygnałów że z okrętem dzieje się coś złego był widok szczurów uciekających z dolnych pokładów na górę. Podobno był to jeden z pierwszych pomysłów zaimplementowanych do gry jako sygnał dla gracza że nabiera wody. Bardzo fajny musicie przyznać. Niestety w becie nic takiego nie było, więc istnieje ryzyko że w procesie developingu wywalono ten patent. No ale chociaż ostały się grafiki 1 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 126 Opublikowano 7 lutego 2018 Opublikowano 7 lutego 2018 Ten pad to jest cudo Cytuj
pistaczek 44 Opublikowano 7 lutego 2018 Opublikowano 7 lutego 2018 (edytowane) Pad jest świetny, ale cena za stacje ładującą to jakiś piracki żart ;D Edytowane 7 lutego 2018 przez pistaczek Cytuj
Vexilium 425 Opublikowano 8 lutego 2018 Opublikowano 8 lutego 2018 Wygląda na to, że wkrótce czeka nas otwarta beta Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 8 lutego 2018 Opublikowano 8 lutego 2018 Super, sprawdzi się czy lapek daje radę Cytuj
wrog 609 Opublikowano 8 lutego 2018 Opublikowano 8 lutego 2018 (edytowane) Głosowanie na acziwa, który znajdzie się w grze. Mam nadzieję, że nie wygra ten za zabicie kogoś w powietrzu... Ostatni według mnie najlepszy, bo prosty https://twitter.com/SeaOfThieves/status/961578561676152833 Edytowane 8 lutego 2018 przez wrog Cytuj
Hum 3 699 Opublikowano 8 lutego 2018 Opublikowano 8 lutego 2018 Liquid Treasure również w miarę prosty, no ale póki co ostatni wygrywa. Cytuj
wrog 609 Opublikowano 8 lutego 2018 Opublikowano 8 lutego 2018 (edytowane) W sumie wszystkie są okej poza tym pierwszym (gdyby zaliczał także szkieletory, to ok, ale PVP mówię nie). Edytowane 8 lutego 2018 przez wrog Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 8 lutego 2018 Opublikowano 8 lutego 2018 (edytowane) prace nad Krakenem idą pełną parą, mają już jedną mackę Edytowane 8 lutego 2018 przez asax Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 10 lutego 2018 Opublikowano 10 lutego 2018 (edytowane) Edytowane 10 lutego 2018 przez asax 1 Cytuj
zloto 737 Opublikowano 10 lutego 2018 Opublikowano 10 lutego 2018 Odpalasz nowy filmik, który Asax wrzucił do tematu. Liczysz na jakiś nowy materiał hype'ujący gierke. Słyszysz swój głos. XDD Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 10 lutego 2018 Opublikowano 10 lutego 2018 Sorry nie mogłem się powstrzymać na usprawiedliwienie mogę wrzucić skan z Art Booka który sugeruje, że być może będzie nieco większa różnorodność przeciwników Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 12 lutego 2018 Opublikowano 12 lutego 2018 (edytowane) EMBARGO NA ZAPOWIEDZI MINĘŁO Zapowiedź PCGamera nt. endgame'u i Krakena https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ezge-ed_wIwJ:https://www.pcgamer.com/sea-of-thieves-kraken-and-endgame-explained-and-rares-plans-post-launch/+&cd=2&hl=en&ct=clnk&gl=us&client=safari czytając to trudno pozbyć się wrażenia że Rare szykuje coś wyjątkowego -Głównym celem gry jest wykonywanie zadań i osiągnięcie tytułu "Pirate Legend" -Jak już wiemy zadania będziemy otrzymywać od 3 kompani (szukanie skarbów, zabijanie szkieletów i przewożenie towarów) oraz od postaci niezależnych porozrzucanych po świecie gry -Po uzyskaniu legendarnego tytułu uzyskamy dostęp do naszej własnej pirackiej kryjówki, ukrytej za wodospadem jaskini, zamieszkiwanej przez duchy legendarnych piratów, którzy będą zlecać nasz legendarne questy - kryjówka jest fizyczną lokacją, bez żadnych ekranów ładowania itp. co ciekawe była dostępna już w becie ale ze względu że nie jest oznaczona na mapie, trudno na nią trafić -Gracze po osiągnięciu tytułu legendy nie są odcinani od reszty, więc wystarczy że jeden gracz w ekipie uzyskał tytuł aby wszyscy uzyskali do niej dostęp, wykonywali te same endgame'owe raidy/questy itd. (genialny patent) -Poza tym po gracze otrzymają dostęp do specjalnych elementów kustomizacji (stroju i statku) tak aby inni gracze z daleka wiedzieli z kim mają do czynienia. Co może się okazać zarówno błogosławieństwem (będziemy wzbudzać strach bo inni będą wiedzieli że mają do czynienia z doświadczonym wilkiem morskim) jak i przekleństwem (skarby które będziemy przewozić w ramach endgame'u będą warte fortune co sprawi że pewnie znajdzie się wielu naiwnych którzy spróbują nam ten dorobek ukraść) -Co do Krakena to nie jest to klasyczny boss w rozumieniu innych gier ze swoją instancją itp. Rare porównuje go raczej do siły natury, to znaczy że jest całkowicie nieprzewidywalny i może zaatakować statek lub statki w każdym momencie -Oczywiście gracze otrzymają jakieś ograniczone ostrzeżenia jak np. plamy atramentu pojawiające się na wodzie. Co sprawi że funkcja obserwatora jeszcze bardziej zyska na znaczeniu, bo teraz nie tylko będzie musiał wypatrywać statków, nawigować sternikowi który nic nie widzi ale także uważać na potwora morskiego -Kraken będzie dysponować różnymi atakami i każde spotkanie z nim ma być inne (Cory Barlog powiedziałby że tak jak w Fifie xD) -W grze dostępne będą również Raidy na forty które widzieliśmy już w trailerze sygnalizowany taką czaszką cały myk polega na tym, że wszyscy gracze zobaczą ten sygnał, więc prawdopodobnie znajdzie więcej niż jedna chętna ekipa na skarb. Rare chcę aby tworzyły się chwilowe sojusze, rozejmy, zdrady. Dlatego w forcie jest wystarczająco dużo złota aby podzielić to na kilka statków co ma zmusić graczy do chwilowej współpracy. Ale przecież nikt nie powiedział że nie można zdradzić swojego sojusznika, tuż po zdobyciu fortu i zagarnąć cały łup dla siebie Edytowane 13 lutego 2018 przez asax 8 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.