Moldar 2 278 Opublikowano 1 marca 2018 Opublikowano 1 marca 2018 Widziałem te tematyczne pady sea of thieves w Arkadii w euro rtv za 249 zł jakby co, taniej niż w oficjalnym sklepie. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 1 marca 2018 Opublikowano 1 marca 2018 Ja w sobotę wieczorem powinienem być Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 2 marca 2018 Opublikowano 2 marca 2018 19 godzin temu, asax napisał: następne Scale Testy w ten weekend ja odpuszczam, jak to mówią: za dużo to i świnia nie zje Ostatnio sprawdzałem i mam w becie grubo ponad 20h nabite. Nagram się przed premierą i hajp całkowicie opadnie. Do premiery nie tykam, no chyba, że dodadzą coś wartego uwagi. Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 2 marca 2018 Opublikowano 2 marca 2018 ja mam ponad 50 godzin co jest wynikiem absurdalnym patrząc na ubogą zawartość. Przed premierą ma być otwarta beta która zaoferują większą zawartość więc wtedy wracam Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 2 marca 2018 Opublikowano 2 marca 2018 50h kopania skarbów i kasowania progresu. Zdrowy wariat. Cytuj
Gresh 5 Opublikowano 2 marca 2018 Opublikowano 2 marca 2018 (edytowane) Gramy Panowie dzisiaj wieczorem, ja mam czas od 22:00 Powyższe zdanie miało być zdaniem pytającym. Związku z tym, czy gramy dzisiaj Panowie po 22:00 ? Edytowane 2 marca 2018 przez Gresh Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 2 marca 2018 Opublikowano 2 marca 2018 Ojjj kusisz. Moja silna wola przestaje być tak silna. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 2 marca 2018 Opublikowano 2 marca 2018 (edytowane) Co za przygoda z kermitem Na początku gładko - dwie mapki, dopłynęliśmy na jedną wyspę, wykopaliśmy skarb i odrazu płynęliśmy po drugi. Wtedy jakiś statek z załogą czterech chłopa nas zabił, zatopił statek i zabrał skarb Chyba jeden raz było im mało bo po respawnie znowu zaczeli nas gonić ale tym razem była ostra wymiana ognia aż zabrakło nam kul armatnich więc szybko zlokalizowaliśmy jakaś wyspę żeby uzupełnić zapasy. A na wyspie co? Szkielet strzela do nas z armaty Zlokalizowalem chama i przejąłem armatę i zaczęliśmy ostrzał wrogiego okrętu który wreszcie poszedł na dno Szkoda tylko że nasz statek też juz był zatopiony i zanim dopłynęliśmy z respawnie to skrzynie ze skarbami zniknęły Przez całą grę zero lagow. Nie mogę się doczekać premiery. Edytowane 2 marca 2018 przez hav7n 1 1 Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 2 marca 2018 Opublikowano 2 marca 2018 (edytowane) nic dodać nic ująć, ta gra rządzi, co za przygody, coś pięknego edit: zapomniales dodac ze jak juz znalezlismy skarb to zapomnieliśmy nazwy wyspy - huba zeby tam wrócić i szukalismy jej dopoki nas znow nie zayebali Edytowane 2 marca 2018 przez kermit Cytuj
Kris77 435 Opublikowano 2 marca 2018 Opublikowano 2 marca 2018 (edytowane) Co za zj.eb wymyślił, żeby na jeden serwer wrzucać ludzi grających solo i ludzi grających w ekipie? Kto miał taki ku.rwa upośledzony pomysł? Pod moją łajbę podpłynął galeon z 3 koleżkami - kilka strzałów i statek zatopiony do połowy, a ja do bozi. Po respie okazało się, że galeon jest zaparkowany obok mojej prawie zatopionej łajby, więc ledwo pojawiłem się na plaży to jakiś cwel z bocianiego gniazda potraktował mnie snajperką i znowu do bozi... Szkoda, bo podczas wcześniejszej bety trochę pograłem, ogarnąłem sterowanie, zadania, odnajdywanie skarbów, itp, itd i nie powiem, spodobało mi się. Planowałem wykorzystać trial GamePass dla tej gry, i ewentualnie z odliczonymi banknotami pójść do sklepu, i kupić wydanie na płycie. Ale właśnie się wyleczyłem, hype train to hamulec bezpieczeństaw tak ma zaciągnięty, że koła glebę pod podkładami orzą... Edytowane 2 marca 2018 przez Kris77 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 2 marca 2018 Opublikowano 2 marca 2018 Mi się tam podoba że tracąc skrzynie tak naprawdę nic nie tracimy - ani do, ani kosmicznego lootu czy umiejętności. Teoretycznie od day1 można tylko pływać bez celu i zatapiać inne okręty i bawić się świetnie bez obaw że coś się traci albo że ludzie zaraz będą mieli legendarne itemki. Godzinę temu, kermit napisał: edit: zapomniales dodac ze jak juz znalezlismy skarb to zapomnieliśmy nazwy wyspy - huba zeby tam wrócić i szukalismy jej dopoki nas znow nie zayebali Książkowo się w nas wyebali dziobem i ten nasz komentarz "o (pipi)a abortaz" 10/10 Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 2 marca 2018 Opublikowano 2 marca 2018 tak jak haven pisze w przypadku śmierci/zatopienia nic nie tracimy, więc nie ma żadnej konsekwencji. Jedyną wartość w grze stanowią przewożone przez nas skrzynie, jeżeli nie mamy żadnej konsekwencje są zerowe, jeżeli jakieś mieliśmy możemy zaryzykować powrót to miejsca zatopienia i je odnaleźć (z mojego doświadczenia wynika że unoszą się na wodzie conajmniej ładnych kilkanaście minut) ale trzeba się liczyć z tym że piraci jak to piraci chętnie ukradną cudzą własność. Wiem co czujesz bo grając w pojedynkę sam zaliczyłem dwa rage-quity, dwukrotnie przez całą grę nikogo nie spotykałem a gdy już wracałem do outpostu by sprzedać łup trafiałem na agresywne ekipy które zatapiały mnie z całym dobytkiem. Bardzo irytujące momenty bo straciłem cały progres z ostatnich godzin. Od tego momentu nauczyłem się grać ostrożniej, zdecydowaną większość starć da się uniknąć gdy odpowiednio szybko dostrzeżemy okręt. Gdy podpływam do wyspy parkuje zazwyczaj najbliżej jak mogę, często wpływając między skałami, albo w ogóle wpływam w środek wyspy xD zwijam też żagiel aby być mniej widocznym. Mimo wszystko nawet przy zachowaniu wszystkich środków ostrożności w czasie powrotu do outpostu z kilkunastoma skrzyniami można się nabawić nerwicy, wtedy dosłownie wszystko na horyzoncie wygląda jak żagiel Druga kwestia jest taka że małe statki wcale nie są bez szans z dużymi, wstyd się przyznać ale często nam się zdawało zostać zatopionymi przez jedno/dwuosobowe okręty Galeon zwłaszcza w trakcie walki wymaga naprawdę bardzo skordynowanej załogi, gdy ekipa nie jest zgrana wszystko wykonuje się na nim potwornie długo (podnosi żagle, podnosi kotwice, ustawia żagle) więc mały statek wcale nie jest bez szans (zwłaszcza że jest znacznie zwrotniejszy, wszystkie czynności wykonuje się szybciej i jest szybszy pod wiatr) Trzecia sprawa to samo nastawienie graczy, gra jest tak zrobiona aby po zobaczeniu innego statku trzeba było kalkulować - atakować inny statek czy nie atakować, może przewozi cenny ładunek i warto zaryzykować, a może jest pusty więc nic zyskam, a tylko ryzykuje stratą własnego łupu. Teraz to nie działa, bo większośc graczy miała już kilkukrotnie resetowany progres, więc wydaje mi się że nie mają motywacji do zbierania skarbów i z nudów oddają się przyziemnej rozrywce czyli zatapianiu wszystkiego co się rusza. Sami jak graliśmy z ekipą to Hum zawsze powtarzał że: Po co mamy robić znowu te same questy, skoro i tak wszystko zresetują, pozatapiajmy inne statki Chociaż to też nie jest żadną regułą, ostatnio jak grałem i płynąłem sprzedać skrzynie zauważyłem drugi statek stojący przy outposcie, podłączyłem headset i zacząłem mówić żeby mnie nie zabijali i że przypływam w pokoju, żeby uwiarygodnić moje przyjazne nastawienie zacząłem grać na harmonii ;D Elegancko kazali mi poczekać aż sprzedają swoje skrzynie, a wtedy ja wyszedłem i oddałem swoje, wszystko w przyjaznej atmosferze. Nawet jeżeli wszystkie te rzeczy wciąż nie Cię nie przekonują to mam jeszcze jednego tipa dzięki któremu unikniesz frustracji. Mianowicie gdy podpływasz do wyspy, wyjmij wszystkie swoje skrzynie i schowaj je gdzieś w krzakach. Nawet jeżeli inny statek podpłynie i zatopi twój okręt to raczej do głowy im nie przyjdzie aby pomyśleć że schowałeś gdzieś swoje skrzynie na wyspie Gdy opłyną a ty zrobisz questa możesz bez konsekwencji zrespić statek i żeglować dalej Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 2 marca 2018 Opublikowano 2 marca 2018 nam sie udalo odpowiednim ustawieniem 2 os. okretu/żagli zyskac przewage dystansu nad galeonem w ktorym nieogary nie znaly zasad wybierania żagli inny temat - to jak okret znosi na falach przy mocnym wietrze, cos pięknego dla kogos kto juz troche dluzej żeglował w realu (choc mogli by podkręcić jeszcze realizm malymi tweakami) Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 3 marca 2018 Opublikowano 3 marca 2018 a propos niesprawiedliwości, powstał jeszcze mały poradnik jak grać solo: http://crewofthieves.com/guide/the-solo-players-guide-to-sea-of-thieves/ Cytuj
Kris77 435 Opublikowano 3 marca 2018 Opublikowano 3 marca 2018 (edytowane) Dzięki za porady, wczoraj to nawet nie udało mi się wypłynąć bo zostałem osaczony w porcie. Galeon zatrzymał się obok mnie burta w burtę, więc zdążyłem raz tylko wystrzelić z armaty. I do bozi... Resztę opisałem we wcześniejszym poście. Generalnie moim zdaniem, pomysł na wrzucanie na jeden serwer graczy solo i ekip jest wybitnie chybiony. Edytowane 3 marca 2018 przez Kris77 Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 3 marca 2018 Opublikowano 3 marca 2018 Jeśli nawet nie zdążyłeś wypłynąć to tym bardziej nie powinieneś się denerwować bo nic nie mogłeś stracić. A ten statek tak jak pisałem musiał zrobić to z nudów, lub dlatego że wracał właśnie z voyage'u i miał przy sobie skrzynie i nie chciał ryzykować towarzystwa. Trzeba bylo olać swój statek, zaczaić się przy namiocie i poczekać aż będą bezbronni wracać ze skrzyniami, wtedy z zaskoczenia ich zabić i szybko sprzedać łup zanim się odrodzą Jak to mówią, gra nie nazywa się Sea of Friends: Cytuj
Vexilium 425 Opublikowano 3 marca 2018 Opublikowano 3 marca 2018 Ja z kumplem chcemy zagrać po 21, odezwę się do Ciebie na Xbox Live jak zaczniemy grać Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 4 marca 2018 Opublikowano 4 marca 2018 Mam nadzieje że to były ostatnie Scale Testy. Zostało nieco dwa tygodnie do premiery, gra jest w zasadzie skończona. Fani na forach namawiają Rare żeby nie przegapili okazji i wypuścili Day One Patcha, który będzie zawierać One Eye Patcha do gry Gra mimo ubogiej zawartości wciąż cieszy się dużą popularnością a odbiór jest bardzo pozytywny (wczoraj zanotowano najwyższą liczbę graczy), otwarte testy gdzie gracze sami mogli sprawdzić grę, words of mouth i popularność na Twitchu zrobiły grze darmowy marketing. Teraz na finiszu spodziewam się większej ilości materiałów. Wciąż zadziwia mnie jak mało rzeczywistej zawartości widzieliśmy, bardzo dziwna, niecodzienna polityka. Z drugiej strony to ekscytująca że jeżeli zostanie tak do premiery, wszystko co teasowali developerzy będę mógł doświadczyć samemu. Jedną z dużych niewiadomych jest Athena Fortune wspominana w opisach i w grze. Co spędza sen z powiek fanom którzy tworzą teorie, oto jedna z nich: Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 4 marca 2018 Opublikowano 4 marca 2018 Dziwne ze jeszcze do tej pory nie doczekalismy sie otwartej bety. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.