Skocz do zawartości

Sea of Thieves


Daddy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

W koncu uwala kombo snajpa+gun. Jestem na tak. Dawac mnie m+k. :f

Edytowane przez Gość
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

I cyk zapowiedź kolejnego dodatku

 

Serce rośnie jak pięknie rozwija skrzydła gierka. Nie tylko regularnie dorzucają nowe rzeczy do roboty, ale również pogłębiają cały gameplay. 

Takie harpuny, łamanie masztów, uszkadzanie steru czy kabestanu odmienią bitwy morskie.

 

Do tego questy fabularne każdy na jedną dwie godziny, które będą dodawane do gry regularnie, każdy opowiadający inną zamkniętą historie, a wszystko oparte o nowe mechaniki, zagadki środowiskowe i ręcznie rysowane zagadki i rysunki. Ale jestem pewny że część osób odbije się od niektórych zagadek, bo przynajmniej część z nich wymaga dobrej znajomości świata, kojarzenia pewnych rzeczy i umiejętności nawigacji. No ale hej rozwiązywanie pirackich tajemnic nie może być zbyt prost ;)

 

Trzeba pamiętać że gra nie zamieni się w story driven rpg w stylu wiedźmina, to wciąż piracki sandbox gdzie grupki graczy wykonują powtarzalne proste questy, walczą i okradają się nawzajem. To nadal pozostanie sercem gry, misje będą tylko urozmaiceniem.

 

No i jeszcze Arena, której nie jestem fanem, ale Ci którzy oczekują  więcej akcji powinni być zadowoleni. Ja zostanę raczej przy trybie przygodowym.

 

Dwie rzeczy na minus, ponad miesiąc czekania na premiere i wszystkko wskazuje że będą dawkować misje po jednej, lipa. Trzeba będzie trochę poczekac aż uzbiera się ich spora ilość.

 

 

Edytowane przez ASX
Opublikowano (edytowane)

Fajne podsumowanie całego roku od premiery, ze wszystkimk wzlotami i upadkami jakie zaliczyła gra

 

Jeżeli dalej będą rozwijać grę z taką samą pasją jak dotychczas, to grę czeka naprawdę świetlana przyszłość

Edytowane przez ASX
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

w poprzednim tygodniu dziennikarze mieli okazje pograć w jedną z dziewięciu questów fabularnych i Arene, no i cóż chyba im się spodobało 

1607113.png?r=5cad69d10a2ef

 

Cytat

Tall Tales jest prawdopodobnie jednym z najbardziej znaczących dodatków do Sea of Thieves. To doświadczenie przypominające tradycyjną kampanie zabiera graczy na przygodę, w ramach której odkryją nieznaną ukrytą za mgłą wyspę. A po drodze natkną się na zagadki, pułapki, Skeleton Lords, walki z bossami i zupełnie nowe mechaniki

https://www.shacknews.com/article/111136/everything-new-in-the-sea-of-thieves-anniversary-update?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Cytat

Waham się, czy mogę przekazać jakieś wspaniałe oświadczenia o wpływie Tall Tales na przyszłość Sea of Thieves, ale niewątpliwie ma on ogromny potencjał - i ma szansę, w dłuższej perspektywie zdobyć tych graczy którzy oczekiwali od gry bardziej tradycyjnego, zaplanowanego doświadczenie

https://www.eurogamer.net/articles/2019-04-10-sea-of-thieves-slick-sizeable-first-story-campaign-is-a-little-bit-indiana-jones-a-little-bit-goonies

Cytat

Jeśli jesteś już fanem Sea of Thieves, pokochasz aktualizację Anniversary. Jeżeli wciąż jesteś sceptyczny, 30 kwietnia 2019 r. będzie idealną okazją by przyjrzeć się grze ponownie

https://www.windowscentral.com/how-sea-thieves-will-begin-hit-its-full-potential-anniversary-update?utm_source=wc_tw&utm_medium=tw_card&utm_content=63876&utm_campaign=social

Cytat

Podsumowując, jest to prawdziwie jubileuszowy patch, punkt zwrotny między pierwszym a drugim rokiem, pokazujący, jak długą drogę przeszło Sea of Thieves w ciągu tego roku i jak daleko może nas jeszcze zabrać. A co najważniejsze był to cholernie dobrze spędzony czas.

https://www.ign.com/articles/2019/04/10/sea-of-thieves-anniversary-update-turns-the-game-into-two-very-different-experiences

Cytat

The Anniversary Update is ambitious, bringing in many of the things players want. Moving forward, Neate envisions that releases will be smaller and more manageable for the team: a new story chapter here, new voyages and missions there, special cosmetics from time to time. The second year aims to round out the Sea of Thieves experience, but it will hopefully also be done in a way that’s less taxing on the team. It’s a way to make players happy and the workers behind the scene healthy. The end result will hopefully offer an experience that offers something for all kinds of players.

“There should be no reason not to fall in love with Sea of Thieves now,” Neate said. 

https://kotaku.com/sea-of-thieves-producer-outlines-a-promising-year-two-p-1833950231

 

co do suchych informacji:

 

- kampania na ok. 20h 

- złożona z 9 powiązanych za sobą mini historii 

- pułapki, zagadki i puzzle środowiskowe (jedna z zapowiedzi wspomina że załoga trafiła do krypty i musieli odgadnąć zagadkę zanim pokój zaleje woda i utoną)

- nowi przeciwnicy i walki z bossami 

- nowe mechaniki w obrębie questów 

- rozbudowane zniszczenia (możliwość niszczenia masztów, kapestanu i steru, wielkość dziur w kadłubie uzależniona od trafień)

- system łowienia i 50 ryb występujących w specyficznych warunkach

- system gotowania

-  osobny tryb arena (5 statków na ograniczonym terenie, każdy dostaję tą samą mape skarbów, mecz trwa 24 minuty, punkty dostaje się również za zatopienie i zabicie innej załogi) - takie SoT w pigułce dla tych którzy nie mają czasu grać w sesjach 3-4 godzinnych

- harpuny na statkach 

 

Edytowane przez ASX
  • Plusik 4
  • Haha 3
Opublikowano

Jako oficjalny ambasador tej gry na forumku oficjalnie aprobuje ten filmik jako świetnie tłumaczący o co chodzi w tym tytule

Tak jak zawsze powtarzałem, to nie jest gra o levelowaniu postaci, wykonywaniu prostych powtarzalnych misji polegających na wykopywaniu skrzyń, ale raczej o całej przygodzie która wydarza sie pomiędzy, o przetrwaniu sztormu, ucieczce przed innymi piratami, o ataku megalodona we mgle i wielu innych rzeczach które mogą się się wydarzyć w tym sandboxie. 

 

Nie jest to zdecydowanie gra dla wszystkich, ale jest piękna w tym czym jest. 

 

No i materialy z nowego dodatku

 

  • Smutny 1
Opublikowano (edytowane)

Trudno powiedzieć, nie ma licznika czasu. Pewnie setki. 

 

No zauroczyła mnie ta gra, co zrobić. Póki bede grał i gra będzie się rozwijać to pewnie będę pisał

 

Edytowane przez ASX
Opublikowano

Wczoraj skończyłem ze znajomymi 2 pierwsze questy, zajęło nam to około 4h, ale trochę się zamotaliśmy przy pierwszym więc myślę że dałoby go radę skończyć znacznie szybciej.

 

Fabuła koncentruje się na poszukiwaniu Shores of Gold - nieoznaczonej na mapie wyspy pełen złota i skarbów, ot klasyczny piracki motyw. 

 

Jeżeli ktoś jednak oczekuję czegoś w stylu filmu akcji to się zawiedzie. Kampania przypomina raczej stare przygodówki, pełno tu rozwiązywania zagadek, łączenia tropów, są puzle, ukryte przejścia i zagadki środowiskowe, a walka (jest nowy kolor szkieletów xD) i starcia z bossami (ze zdecydowanie zbyt dużą ilością punktów HP) zdarzają się okazjonalnie. A wszystko to polane jest klimatem w stylu Goonies (co akurat nie jest nic dziwnego bo Rare jest wielkim fanem tego filmu), Indiany Jonesa i Piratów z Karaibów (zwłaszcza jeśli chodzi o te nadnaturalne elementy)

 

Podoba mi się jak każdy quest i wprowadza nowe mechaniki do gry. W grze wciąż nie znajdziemy żadnych znaczników, waypointów na ekranie czy minimpay przez co część graczy (zwłaszcza nowych) na pewno będzie zagubiona. Poza tym same zadania mimo iż nie są bardzo trudne,wymagają uważnego czytania. A tak poza tym są bardzo fajnie rozpisane, bo powiedzcie mi czy szukaliście np. skarbu na podstawie rysunków 6-latki? 

C4bSGdUsVgC6IlZSiJF%2B7zPqFhh%2BxkDhoz3u

albo czy na podstawie dziennika kapitańskiego staraliście się zinterpretować gdzie wyrzucono ładunek?

c35dc8e1-fa66-40cb-b3db-6cfdc802c2b1.PNG

mam nadzieje że takich pomysłów nie zabraknie Rare. 

 

Całość odbywa się dalej w multiplayerowym sandboxie, bo Rare cały czas wierzy w swoją wizje gry przygodowej w świecie multiplayer. Więc w trakcie wykonywania zadań musimy cały czas uważać nie tylko na elemnety S.I (jak statki szkieletów megalodony czy krakena) i waunki pogodowe (jak mgła czy sztorm) ale przede wszystkim na innych piratów z którymi dzielimy ten świat. Morze wciąż jest niebezpieczne, a inni gracze mogą nam pomóc lub przeszkodzić w wykonaniu zadania.

 

Co do reszty nowości to uważam że harpun za jedną z najlepszych rzeczy dodanych do gry. Jako wszechstronne narzędzie wpisuje się świetnie w sandboxową nature gry, można go używać nie tylko w celu przyciągania innych statków, ale dobrze się sprawdza jako dodatkowy hamulec, czy umożliwia wykonywanie nagłych zwrotów przy pełnej prędkości (to akurat wymaga dobrej koordynacji), można nim też przyciągać rzeczy czy to z wody czy z innego statku. 

 

Co do łowienia ryb to wymaga trochę wprawy. Ryb jest sporo a każda z nich występuje w specyficznych warunkach. A usmażone odpowiednio mięso (z ryb, krakena, megalodona, rekina, węża, kurczaka i świni) daje dobrego boosta do zdrowia. Podobają mi się też rozbudowane zniszczenia statków, łamanie masztów i uszkadzanie poszczególnych elementów. 

 

 

 

  • Plusik 2
Opublikowano

Można 

 

można też niedosmażyć wtedy się rozchorujesz, obraz się rozmywa i zaczynasz rzygać. Nie polecam też  jedzenia robaków na przynętę bo też mogą zaszkodzić 

Opublikowano

Teoretycznie można, ale będzie miał trudno, zwłaszcza na początku. Więc wymaga to znacznie więcej cierpliwości, ostrożności i uważnego oglądania horyzontu. 

 

Na początku rzeczywiście było bardziej chilloutowo/nudno bo mało co w grze było. W zasadzie oprócz kilku statków na serwerze, mógł cię  tylko Kraken raz na kilkanaście godzin zaatakować. 

Opublikowano

Samemu to ciężko coś ostatnio pływać, albo źle trafiam :) Wczoraj nawet ryb nie mogłem łowić bo od razu galleon podpłynął i mnie zabili. Udało mi się jednak odrodzić i ukryć zanim zniszczyli statek i pewnie myśleli że są sami bo spokojnie sobie ryby łowili na przodzie statku, a ja w tym czasie wynosiłem łup i ukrywałem na wyspie, pewnie musieli się wkurzyć :reggie:

  • Lubię! 2
  • Haha 2
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

trochę spóźniony materiał ale nie zdawałem sobie sprawy z istnienia tego kanału

 

i kilka pozytywnych słów od IGN

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Mam ochotę zrobić 3 podejście do tej gry. Muszę chyba pograć solo i powolutku się wszystkiego nauczyć, bo z takim @ASX to się nie da ogarnąć gry. Wszystko zrobi za ciebie, a ty się tylko patrz na mapę i zastanawiaj od czego zacząć xD

  • Haha 1
Opublikowano

Sorry :D

 

ale masz racje, najlepiej się gra z kimś z kto jest na podobnym poziomie bo najprzyjemniej odkrywa się wtedy świat i mechaniki. Z trajhardami takimi jak ja to trochę żadna zabawa.

 

Dlatego polecam jak masz kogoś znajomego, kumpla/brata/dziewczyne/żone to zagrać z nimi i wspólnie wszystko odkrywać (ja np. często grywam z bratem i w czasie długiego weekendu przeszliśmy wspólnie całą kampanie na jakieś 20h i było :banderas:). Ewentualnie zostają chłopaczki z discorda którzy wciąż zmagają się z pierwszym questem, albo polska grupa na fejsie gdzie co jakis czas pojawiają się nowi gracze szukający ekipy lub Looking for group (ale tam raczej obcokrajowcy)

Gość _Be_
Opublikowano

Ja to bym pograł, ale ostatnio z czasem tak krucho, że się nie pyli konsoli odpalać 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...