Skocz do zawartości

C.A.R.S 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Faktycznie nie doszlifowana ta gra. Liczyłem na produkt kompletny i dopracowany. Mam wady, które wymieniliście plus powtórki szutrowe bez aut. Wygląda, jak by nikt tego nie przetestował przed wydaniem. Każde auto trzeba konfigurować osobno pod kątem ukł jezdnego. Albo za gwałtownie skręca albo nie wyrabia zakrętów. 3 lata im zajęło żeby dodać kałuże i szuter... Z ciekawości włączyłem "jedynkę"  i gdybym nigdy w to nie grał, to nie wiedział bym, która część jest nowsza.

Jeszcze wspomnę o całkowitym braku poczucia prędkości z widokiem zza auta.

Edytowane przez Lucky77
Opublikowano

To zwieksz FOV dla tego widoku. Moze nie jakos drastycznie zeby nie bylo efektu o ktorym pisal Michal.

Dodaj te 15 stopni.

 

Zrobione. Ale efekt jest dopiero jak nie widać świateł.

 

Im dłużej gram tym bardziej się wkurzam na błędy, a jednocześnie jaram efektami. Aquaplaning to mistrzostwo. Jednak jak się bugi zbierze do kupy to wychodzi sieczka. W pit stop znikają ludki ;) Przedziwne kary na torze. W kwalifikacjach wygrywam, a wyścig zaczynam z ostatniego miejsca. Chyba najbardziej wkurzające, że przed każdym wyścigiem trzeba sprawdzać i ustawiać setup auta bo gra nie może zapamiętać. Długie loadingi. Menu główne się zacina.

260 pln za steel box... eh

Opublikowano

Obejrzyjcie sobie replaya i zobaczcie jak SI oszukuje fizyke. My walczymy o przyczepność, a oni suną jak w wipeoutcie. W momencie kiedy powinni tracić przyczepność i wypaść na zewnętrzną, to nagle jakiś magnes ciągnie ich do wewnętrznej. Podczas samej rozgrywki też widać przedziwne akcje i teleporty.

 

Także póki co jest jeden wielki bubel, który nie powinien trafić na półki sklepowe

Opublikowano

Ja ustawiłem poziom trudności na full, wszystko jak najtrudniej i próbuję wygrać pierwszy wyścig w karierze Ginettą, ale w kwalifikacjach tracę 2,0s do lidera i nie jestem w stanie zejść poniżej tej różnicy. Nie wiem czy to wina setupu samochodu, którego nie ruszałem czy zmieniłem czy to wina oszukującego SI, bo na replayach lider jedzie niesamowicie płynnie i szybko, wrzuca biegi zupełnie inaczej niż ja.

Opublikowano (edytowane)

Awansowałem szczebelek wyżej i teraz sobie pomykam puchar Porsche (klasa GT4) i powiem Wam, że ta gra, to mistrzostwo świata.

Tu już zdaje się nie ma buga z oponami. Pojawiły się do wyboru dwie mieszanki slicków - twarde dłużej się rozgrzewają, ale jak już załapią temp., to kleją bardzo dobrze. Miękkie przyczepność maja doskonałą, ale dość szybko się zużywają. Kapitalne znaczenie ma tutaj temperatura toru, jego długość itp.

W żadnej grze jeszcze nie widziałem tak zaawansowanego powiązania zużycia opon w zależności od warunków :)

Ustawiłem sobie SI na 100 - wyścig na Brnie od początku do końca zderzak w zderzak i mega walka na każdym zakręcie - no coś pięknego :)

 

Sama fizyka aut klasy GT, to po prostu mistrzostwo świata - grając na kierownicy wczute miałem taką, jakbym tam w tym aucie siedział, hehe (tylko koniecznie wszystkie asysty na off).

Jest to chyba najlepsze, co możemy dostać na konsolach, choć przyznam, że nie miałem okazji ograć Assetto Corsa (wstyd).

 

Grafika też ma swoje momenty - zachód słońca na Laguna Seca powalił mnie na kolana. 

 

Gdyby ta gra nie miała tak wielu błędów, to ode mnie by dostała 10/10. 

Pozostaje czekać na łatki, które te wszystkie babole naprawią.

Edytowane przez Michał102
Opublikowano

Pomocy. Zakupiłem Logitecha G29 i Project Cars 2. Jak ktoś gra powiedzcie jaki macie ustawienia kierownicy i na jakim poziomie trudności byście zaczęli mając kiere od tygodnia. Jak na razie to nie mogę wygrać pierwszegowyscigu w karierze :(

Opublikowano (edytowane)

Pomocy. Zakupiłem Logitecha G29 i Project Cars 2. Jak ktoś gra powiedzcie jaki macie ustawienia kierownicy i na jakim poziomie trudności byście zaczęli mając kiere od tygodnia. Jak na razie to nie mogę wygrać pierwszegowyscigu w karierze :(

Konfiguracja:

Martwa strefa kierowania: 0

Czułość kierowania: 50

Martwa strefa przepustnicy: 0

Czułość przepustnicy: 50

Martwa strefa hamowania: 0

Czułość hamowania: 50

Martwa strefa sprzęgła: 0

Czułość sprzęgła: 22

Czułość prędkości: 0

Regulacja amortyzacji: 0

Tłumienie kontrolera: 50

Wibracje kontrolera: 42

Minimalny czas zmiany biegów: 0

 

FFB:

Odmiana: surowy

Korekta: 80

Moc: 60

Ton:63

Efekty: 40

Menu siły sprężyn:0,00

 

Graj sobie na kamerze z kokpitu i zmień jeszcze następujące opcje:

Kamera->pole widzenia->kamera kokpitu: 100

Kamera->ruch->ruch otoczenia: 100

 

Do tego warto też przypisać sobie gdzieś na kierownicę przyciski od regulacji fotela.

Ja przód/tył mam pod +/-, a góra/dół na tym czerwonym kółku.

 

Co do poziomu trudności, to jest to mocno indywidualna kwestia.

Zacznij sobie od takiego poziomu, w którym nie będziesz dostawał srogiego łomotu, ale też żebyś nie robił czasów lepszych jak 1s. na kółku względem SI. 

Gra ma też sporo bugów i nie masz co do końca patrzeć na same suwaczki od trudności. Nie raz jest tak, że SI ma wyebane na warunki na torze - Ty się będziesz pocił by utrzymać auto na zimnym torze, a SI sobie pomyka na przyczepności takiej jak w upale.

 

aha.. no i pamiętaj i skalibrowaniu kierownicy w menu.

Edytowane przez Michał102
  • Plusik 1
Opublikowano

Wczoraj znowu siadłem na chwilę do kariery. Tak jak w pierwszym wyścigu traciłem ponad 2s do lidera w kwalifikacjach tak teraz miałem ponad 1s przewagi w drugim wyścigu. Nie wiem, nie ufam tej grze, czuję, że mnie oszukuje. Za to wyścig był w deszczu, cudownie sie jedzie, ta fizyka kałuż i mokrej nawierzchni. Jednak ponownie czasem miałem wrażenie, że mnei gra oszukuje. Był na torze jeden zakręt, ostatni nawrot gdzie wchodziłem beznadziejną linią i zyskiwałem tam po 0,5 sekundy przewagi. Nie wiem czy to mój skill czy bug w grze :D

Opublikowano

Ja wczoraj w nocy odpaliłem PC2 na "chwilę", bo znowu padły serwery w GTS.

Chciałem tak bezpośrednio porównać sobie obie te gry i kurde... nie ma co porównywać :p PC2 feelingiem prowadzenia auta wyścigowego wciąga wszystko, co do tej pory wyszło na konsolach. Miałem pograć kilkanaście minut, a nawalałem dobre 4 godziny lol. Najpierw kilkadziesiąt kółek w treningu by dobrać odpowiednie sety pod warunki na torze, potem kwale, no i oczywiście wyścig, w którym całą strategię i set rozdu.pcyło totalne załamanie pogody :p 

Fizyka, to jest coś niesamowitego - na replayach fajnie widać jak zawias ugina się dokładnie tam, gdzie jest jakaś nierówność na torze.

Koła wspaniale się blokują na dohamowaniach i przerzutach środka ciężkości... no po prostu rewelka:)

 

Ta gra ma jakiś niesamowity magnes w sobie... można trzaskać dziesiątki kółek od tak bez większego celu i nie mamy efektu znużenia.

Każde agresywne zaatakowanie tarki, wyprowadzenie skutecznej szybkiej kontry - daje to taką radochę i banana na facjacie, że ciężko to opisać słowami. Każdy fan wirtualnego ścigania będzie w niebo wzięty :)

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Jest jakis sens podchodzić do PC2 z padem?

 

Mam dylemat co brać GTS czy PC2 nie majac kolka. W GTS na padzie z powylaczanymi asystami gra sie spoko, nie wiem jak w PC2 czy sie nie odbije od gry bez kolka?

Edytowane przez elvis004

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...