Opublikowano 29 listopada 20177 l Szkoda, że w demku nie ma nic z rallycrossu. To chyba najlepsza część tej gry. Nie dość, że model jazdy i fizyka na szutrach to poezja godna RBRa, to do tego fun z latania bokami jest nie do opisania Swoją drogą, to polecam do tego kamerę z dachu i FOV na 87. Miód (i potężny aliasing oraz screen tearing :P) wylewa się z ekranu
Opublikowano 30 listopada 20177 l Oficjalne forum PC2, słyszałem wcześniej, że są jacyś przewrażliweni, ale nie sądziłem, że aż tak Piękna reakcja na krytykę. Muszą mieć spore rozwolnienie w związku z tym, że PC2 nie spełnia oczekiwań wielu graczy. Moderacja zwyczajnie kasuje graczy którzy nie wychwalają deva pod niebiosa. Przed moim postem moderator innemu forumowiczowi dosłownie groził banem za pisanie niepochlebnych postów... Byłem pozytywnie nastawiony do tego tytułu, ale widząc taki stosunek do fanów, zastanawiam się, czy dobrze zrobiłem dając im swoje pieniądze. Edytowane 30 listopada 20177 l przez Masamune
Opublikowano 30 listopada 20177 l Taki stosunek mają od dawna. W przypadku pierwszej części było tak samo. Negatywna opinia o grze, jej elementach, pracy devów itp. = ban. Ta gra ma nawet wyłączone forum na steam :E. Tam nie mogliby tego kontrolować, więc dali tylko odnośnik do ich oficjalnego forum. Edytowane 30 listopada 20177 l przez bocieque
Opublikowano 30 listopada 20177 l W dniu 30.11.2017 o 14:44, bocieque napisał(a): Taki stosunek mają od dawna. W przypadku pierwszej części było tak samo. Negatywna opinia o grze, jej elementach, pracy devów itp. = ban. Ta gra ma nawet wyłączone forum na steam :E. Tam nie mogliby tego kontrolować, więc dali tylko odnośnik do ich oficjalnego forum. Tak właśnie się tego dowiaduję powoli, wcześniej widziałem na GTPlanet posty ze skargami na moderację w stosunku do osób wyrażających niezadowolenie. Na oficjalnym forum też widziałem wątki gdzie moderacja była opryskliwa wobec osób negatywnie wypowiadających się na temat gry. W innym wątku mod "radził" użytkownikowi przestać krytykować, inaczej dostanie bana. Użytkownicy znikają, wątki znikają, a zespół SMS chyba uważa, że wszystkie problemy znikają razem z nimi. Tragiczne podejscie do graczy. Mogliby przynajmniej formułkami rzucać, albo ignorować hejt.
Opublikowano 30 listopada 20177 l Trzeba przyznać, że strasznie słabe jest takie zachowanie ze strony SMS
Opublikowano 1 grudnia 20177 l Słabe, aczkolwiek całe SMS to swojego rodzaju biznes rodzinny. Ponoć syn Iana Bella zajmuje się aspektem społecznościowym projektu, więc czytanie różnych skarg i internetowego hejtu jest dla nich jednak zniewagą jak obrażanie rodzonej matki. Mają zbyt osobisty stosunek do internetów, przez co wychodzą takie właśnie kwiatki. Otoczyli się więc gronem słodziaków, którzy głaszczą ich ego czułymi komentarzami i ganią złych hejterów. Teoretycznie nie dziwię im się, jednak wypadałoby zachowywać się bardziej profesjonalnie, ta branża tak wygląda nie od wczoraj i do pewnych rzeczy trzeba mieć dystans i odpowiednie podejście. Powinni zatrudnić agencję PR do kontaktu ze społecznością, a taki bezpośredni kontakt przenieść na jakieś zamknięte forum dla zaufanego grona, z resztą mniej zaufanych fanów powinni kontaktować się pośrednio, chociażby za pomocą popularnych blogów developerskich, które odpowiadają na wiele skarg i pytań graczy hurtowo.
Opublikowano 1 grudnia 20177 l Nie zmienia to faktu że lepszej symulacji na konsole nie ma. Bo asseto to na konsolach, popłuczyny po pecetowej wersji.
Opublikowano 1 grudnia 20177 l No nie ma, nie ma. Aczkolwiek robią sobie tragiczną reklamę takimi akcjami. Gra i tak ma zszarganą reputację, zamykając ludziom usta nie poprawią sytuacji, a wręcz pogarszają problem.
Opublikowano 1 grudnia 20177 l Krytykę powinni wziąć na klatę i starać się zrobić wszystko, aby grę możliwie jak najlepiej dopracować. Dla mnie PC2, to obecnie najlepsze wyścigi dostępne na konsolach, co nie zmienia jednak faktu, że uważam ten tytuł za technicznego bubla. O ile sama grafika (tekstury, aliasing itp.) mają dla mnie w przypadku sima drugorzędne znaczenie, tak dropy animacji i straszliwy screen tearing już mnie mega irytują, bo to czasami przeszkadza uzyskać dobry wynik.
Opublikowano 13 grudnia 20177 l Jest możliwość zmiany mistrzostw w karierze? Rozpocząłem serię, ale mi nie przypasila i chciałbym ją zmienić. Nigdzie nie widzę takiej opcji.
Opublikowano 16 grudnia 20177 l Panowie, prośba do was, czy możecie sprawdzić jak u was wygląda kalibracja pedałów w grze? Szczególnie interesują mnie wyniki dla pedałów od T150 i T300, ale dla porównania od logi też mogą być. Pytam, bo wydaje się że mam problem z pedałami od T300: 33% martwej strefy na obydwu pedałach. Albo te pedały są uszkodzone, albo jakość Thrustmaster, ewentualnie każdy tak ma... Edytowane 16 grudnia 20177 l przez Masamune
Opublikowano 16 grudnia 20177 l U mnie na pedaliskach z G29 jest to samo. Podczas gry tej martwej strefy nie ma, ale przy kalibracji jest tak jak na Twoim filmiku.
Opublikowano 16 grudnia 20177 l U mnie niestety jest martwa strefa. Co gorsze, sprawdzałem na PC i tam wykresy też reagują dopiero po fizycznym przejściu przez dead zone. Widać ten sprzęt tak ma.
Opublikowano 22 grudnia 20177 l Dobra, pedały naprawione, ale... Czy tylko u mnie ta gra po sieci działa jak (pipi)?
Opublikowano 21 lutego 20187 l Może komuś sie przyda.... Tip dla tych którym nie odpowiada umiejscowienie kamery i fov (przez co traci choćby wrażenie prędkości). Wiadomo że w menu można zmieniać fov jednak po zwiększeniu jego wartości umiejścowienie kamery jest dalekie od ideału (np. w widoku TPP tył samochodu wychodzi poza kadr, a kamera z dachu jest za bardzo z tyłu) Okazuje się jednak, że na PS4 dzialają te same króty co na PC więc jedyne czego potrzebujemy to dowolna klawiatura usb. Wystarczy wcisnąć kombinację ctrl+k i od teraz można klawiszami WSADQE dowolnie zmieniać umiejscowienie każdej kamery. Można tak ją przesuwać przód-tył, góra-dół i prawo-lewo. Dodatkolo na klawiaturze numerycznej możęmy ją przekręcać i przechylać a klawiszami + i - w locie zmieniać FOV. Daje to nam praktycznie nieograniczone możliwości dostosowania kamery do własnych preferencji. Osoby przyzwyczajone go GT mogą bez problemu podnieść kamerę ze zderzaka, a kamere z dachu można "wsadzić" do srodka auta u uzyskać widok z youtubowych onboardów z widocznym kierowcą Poniżej krótki filmik pokazujący te zmiany w locie: Edytowane 21 lutego 20187 l przez Magik
Opublikowano 21 lutego 20187 l Oesus, jaką ta gra daje satysfakcję, kiedy w końcu zaczyna wychodzić. Jeżdżę na G920. Wystartowałem karierę w Formule Renault 3.5, wszystkie asysty off, manualna skrzynia i z 1,5h mi zajęło zanim w miarę ustawiłem bolid jak chciałem i poskładałem dobre okrążenie, wygrywając trening. Pojechałbym kwalifikacje od razu, ale mam tak zryty baniak, że musze sobie zrobić przerwę.
Opublikowano 21 lutego 20187 l W dniu 21.02.2018 o 13:45, mattaman napisał(a): Można też dowolne klawisze na kółku przypisać do tych funkcji. Chyba nie....zawsze używałem CTRL+K na pececie ale mało kto wie że to działa też na PS4
Opublikowano 21 lutego 20187 l Przecież masz w opcjach możliwość przypisania każdej rzeczy pod cokolwiek. Czy na kółku/padzie czy na klawiaturze czy button boxie.
Opublikowano 21 lutego 20187 l Tak ale tego chyba nie ma. Żeby mieć taką kontrolę nad kamerą trzeba wcisnąć skrót CTRL + K i dopiero wtedy WSADQE i klawiatura numeryczna stają się funkcyjne dla kamery.
Opublikowano 13 marca 20187 l Czy tylko ja mam taką przypadłość, że podczas treningów 3/4 stawki z jakiegoś powodu dostaje dyskwalifikacje, a do tego w wyścigu przy zmianie pogody AI nie zjeżdża po opony, tylko jedzie jak po sznurku na slickach Tak się nie da grać.
Opublikowano 14 marca 20187 l AI jest niedorobione i gdy są zmienne warunki, to nie ma szans z nimi wygrać - podczas sniezycy potrafią robić czasy jak latem na suchym.
Opublikowano 14 marca 20187 l Ech, szkoda nawet szczempić ryja. Gra w takim stanie nie powinna w ogóle wyjść, a to że do tego czasu tego nie naprawili, albo nie dodali chociaż możliwości fiksowania pogody, to już w ogóle dramat.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.