Tommy Dee 53 Opublikowano 23 września 2017 Opublikowano 23 września 2017 Moje dzisiejsze wrażenia z jazdy to zasysanie 13GB patcha XD T300 na czas wróciło z serwisu także od jutra zaczynamy testy :) Cytuj
kanabis 22 470 Opublikowano 23 września 2017 Opublikowano 23 września 2017 Dawajcie znac jak sie gra na padzie. Jedynka to jedyna gra w mojej historii gracza gdzie musialem jezdzic z linia toru xD Moglem odpuscic ale jednak model kariery byl tak fajnie zrobiony ze chcialo sie grac mimo przeciwnoscinlosu :D Cytuj
Tommy Dee 53 Opublikowano 23 września 2017 Opublikowano 23 września 2017 Wszystkim zainteresowanym sprawowaniem sie pada w PC2 polecam ten filmik. Zaraz na poczatku Alan testuje game pada, robi porownania w sterowaniu padem miedzy PC1/PC2. Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 24 września 2017 Opublikowano 24 września 2017 Mam wrazenie ze Cars 2 blisko do Shift Unleashed pod względem modelu jazdy. Pcars 2 jest nardziej przyjazny niz jedyneczka i mniej symulacyjny. Mozna ooprostu podlaczyc G29 wybrac dowolne auto i z godziny na godzine poprawiac czasy okrazen w time trialu. Moja ocena? 9/10. Musze sie pochamowac przed 10 bo jeszcze GTSport bede testowac i to ktora lepsza bede wiedziec dopiero po kilku dniach z GTS Cytuj
Tommy Dee 53 Opublikowano 24 września 2017 Opublikowano 24 września 2017 Według mnie pod względem modelu jazdy P CARS 2 bliżej do P CARS 1 niż do Shifta no ale każdy ma prawo do własnej opinii. Czy tak łatwo i przyjemnie się jeździ? Mną już kilka fur sponiewierało i ilość wypalanych przeze mnie fajek wzrosła o 1/3 xD Bez żadnych asyst jest na prawdę wymagająco. Trzeba poświęcić sporo czasu na poznanie danego samochodu i jego limitów aby kręcić konkurencyjne czasy. Force feedback w PC2 to bajka, dokładnie czuć kiedy jedzie się na limicie i kiedy opony tracą przyczepność dostajesz krótkie "ostrzeżenie" i masz ułamek sekundy na reakcję i wyjście z opresji. Poezja. Dla tej gry warto zainwestować w kierownicę. Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 24 września 2017 Opublikowano 24 września 2017 Pcars 2 jest nardziej przyjazny niz jedyneczka i mniej symulacyjny. Mozna ooprostu podlaczyc G29 wybrac dowolne auto i z godziny na godzine poprawiac czasy okrazen w time trialu. To sprawdź Zonde R i zobaczymy czy będzie tak przyjemnie :P Cytuj
GoltaR 42 Opublikowano 25 września 2017 Opublikowano 25 września 2017 Wszystkie asysty na off, ustawienia samochodów realistyczne. Moim zdaniem poziom trudności głównie zależy od samochodu. Pierwsze starty w karierze brykami o mniejszej mocy to cud miód, jeździ się rewelacyjnie, ale przesiadka na wyzwania społecznościowe np. tor w Szkocji w deszczu i bryka z potężną mocą z napędem na tył i na padzie nie mogę się nawet rozpędzić do 4 biegu tak rzuca. Porównywałem do Assetto Corsa na Imola podobnymi samochodami, to łatwiej prowadziło mi się samochód w PC2. Grafika toru w AC wygląda mega biednie przy PC2. Po paru godzinach jestem bardzo zadowolony z PC2 choć mam pewne obawy co do wyścigów z samochodami potworami, pad moze być za duża przeszkodą. Cytuj
oran 18 Opublikowano 25 września 2017 Opublikowano 25 września 2017 Ogólnie to zapowiadało się na mega symulator, z mega grafiką i efektami pogodowymi, a wygląda podobnie do jedynki... Forza może bardziej erkejdowa, ale dużo ładniejsza. A o realizm to jedynie na ps4 dalej pozostaje Assetto Corsa. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 25 września 2017 Opublikowano 25 września 2017 Znowu gadka o grafice. Czyli wychodzi na to, że Forza to lepsza gra, bo ładniejsza. Cytuj
iDAK 44 Opublikowano 26 września 2017 Opublikowano 26 września 2017 (edytowane) Forza grafiką i ilością aut zachwyca. Natomiast Fizyka i FFB to bida z nędzą. Obsługę kierownic dodali w Forzie chyba za karę. Wracając do PC2 to jest to dobry sim ze świetnym FFB. Jazda samochodami GT czy BAC Mono wywołują u mnie duże emocje i chęć pokonywania kolejnych lapow. Tutaj auta „żyją” podobnie jak w rF2. W dodatku w PC2 czuje lepsza kontrole nad pojazdem niż w rF2. Każde okrążenie jest inne. Dla kierownic T300 polecam sprawdzić ustawienia: Flavour: Informative Gain: 50 Volume: 35 Tone: 15 FX: 35 Mnie się na nich bardzo dobrze jeździ. Edytowane 26 września 2017 przez iDAK Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 26 września 2017 Opublikowano 26 września 2017 Trz zacząłem na informative jeździć ale resztę mam inaczej. Gain 60-80 (w zależności od fury) Volume 30 Tone I Fx na 50 Cytuj
REZOK 1 020 Opublikowano 26 września 2017 Opublikowano 26 września 2017 Na padzie można grać od razu, czy też trzeba ustawiać sobie żeby w miarę szło grać? Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 27 września 2017 Opublikowano 27 września 2017 Kupiłem, odpaliłem i zonk - gra nie obsługuje thrustka T100 :( Co do pada, to po mojemu gra jest niegrywalna. Póki co kombinuje z różnymi ustawieniami, ale mi nie idzie. Wystarczy lekko stracić przyczepność i wyprowadzenie skutecznej kontry graniczy z cudem. Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 27 września 2017 Opublikowano 27 września 2017 (edytowane) No niestety, większą radość da zawsze granie na kierownicy. A przynajmniej większe odczucie symulacji. A przed zakupem każdej gry wyścigowej należy sprawdzać na forum developera lub pisać zapytania czy posiadana kierownica będzie obsługiwana od dnia premiery czy dopiero wraz z patchami. Edytowane 27 września 2017 przez u55r Cytuj
Tommy Dee 53 Opublikowano 27 września 2017 Opublikowano 27 września 2017 Niestety narafilem na kilka frustrujacych bugow w trybie kariery. Nie wiedziec czemu tym razem nie mozna edytowac dlugosci kwalifikacji do wyscigu. W niektorych seriach trwaja one nawet 30min. Niby jest opcja "przewiniecia" kwalifikacji do samego konca jak tylko ustanowisz czas "gwarantujacy" ci P1 jednak za kazdym razem po zeskipowaniu kwalifikacji kilku kierowcow SI uzyskuje jakies nierealne czasy, czesto kilka sekund lepsze od twojego. Puki co jedynym na to sposobem jest sledzenie calych kwalifikacji w czasie rzeczywistym. Ok, zdobyles P1, odczekales w garazu 30 min., odpalasz wyscig I... zaczynasz z ostatniego pola startowego Juz kilka razy mi sie to przytrafilo I na prawde nie czaje dlaczego tak proste bledy pojawiaja sie w grach wyscigowych tak czesto. Nie jestem tez pewien jak wyglada sytuacja z asystami w wyscigowkach SI w momencie gdy ty z nich nie korzystasz. Pod koniec jednego deszczowego wyscigu na Silverstone caly tor zostal pokryty kaluzami takze przez aquaplaning musialem mocno zwolnic bo samochod tracil przyczepnosc przy kazdym mocniejszym wcisnieciu gazu. Kierowcy SI pruli po kaluzach tak jak po suchym takze wnioskuje ze niekoniecznie cala stawka sciga sie na tych samych warunkach. Niby drobne rzeczy ale potrafia skutecznie czlowieka z rownwagi wytracic Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 27 września 2017 Opublikowano 27 września 2017 Panowie, która opcja (o ile takowa jest) ogranicza kąt obrotu kierownicy? Niektóre auta mają mniej jak 900 i niepotrzebnie kiera mi odbija do końca. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 28 września 2017 Opublikowano 28 września 2017 Pcars powinno dostosowgwac kat obratu do fury. O ile w opcjach kierownicy (w sterach a nie grze) masz zaznaczone zeby gra mogla ustawiac kat obrotu. Pamietam ze w przypadku DFGT trzeba bylo w profilerze logitecha zaznaczyc "ptaszek" przy "allow game to adjust settings". Cytuj
Luqat 968 Opublikowano 28 września 2017 Opublikowano 28 września 2017 Czyli tylko na pc można to ustawić? Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 28 września 2017 Opublikowano 28 września 2017 Gra dostosowuje kąt obrotu do danej fury i każdym typem fury steruje się precyzyjnie. Nie ma tak, że jadąc jakaś formułą i skrecajac kierą powiedzmy 200st ta praktycznie nie reaguje. Chodzi mi o to, że silniki od FF nie ograniczają siłowo kąta, który nie jest już wykorzystywany. Jest to upierdliwe szczególnie w furach rally crosowych... czasem wyrwie kiere z łap i ta zrobi full obrót do końca. Zanim zrobimy kontre, to już stoimy tyłem do kierunku jazdy, bo tracimy czas na odkręcanie tego "martwego" obrotu. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 29 września 2017 Opublikowano 29 września 2017 viperconcept wrzucił pierwszy wyścig online w PC2 polecam jego kanał, gość fajne ma filmiki, fajnie jeździ, można się wiele nauczyć Cytuj
Tommy Dee 53 Opublikowano 30 września 2017 Opublikowano 30 września 2017 Muszę jeszcze trochę ponarzekać na jakość refleksów odbijającego się od mokrego toru otoczenia. Na zwykłej PS4 to festiwal klatkującej pixelozy i pop-up'u. W ogóle to nie pasuje do reszty oprawy i coś z tym muszą zrobić bo aż przykro na to patrzeć. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 30 września 2017 Opublikowano 30 września 2017 Dość dawno już nie grałem w jedynkę, ale odnoszę wrażenie, że ogólnie grafika w dwójce jest gorsza. W sumie jest to mało istotne w grze tego typu, ale momentami graficzna bieda jest straszliwa. Nie wiem czy to celowe zagranie by na PRO było zauważalnie lepiej (choć nie wiem czy tam jest lepiej), czy może miało to na celu poprawę płynności. Chociaż z tą płynnością też tak kolorowo nie jest i czasem coś tam sobie chrupnie. Jak już przy narzekaniu jesteśmy, to bardzo słabo wygląda to w jaki sposób AI steruje samochodami. Przypomina to skoki podobne do tego kiedy się steruje klawiszami na klawiaturze... nie ma tej płynności i furami szarpie. Kolizje też są skopane - byle wjazd w zad i fure wywala w powietrze. Śmieszną sytuację miałem kiedy to kilka aut na siebie najechało i wszystkie wystrzeliło w powietrze :p Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 4 października 2017 Opublikowano 4 października 2017 Też macie problem z temp. opon? Gram sobie karierę... przeszedłem już Formułę Rookie i teraz jestem w Formuła C i ni cholery nie idzie rozgrzać opon. Startując do wyscigu mają około 80st., ale potem temp. stopniowo spada by po 10 okrążeniach mieć 30st. Gdy jest już poniżej 50, to jedzie się jak po lodowisku... tył nie trzyma zupełnie. Ciekawe rzeczy dzieją się gdy zacznie padać deszcz i zmienimy na deszczówki - fura nagle dostaje mega przyczepności i można pokonywać łuki z gazem w podłodze. Na suchym i na slickach takie coś jest nie do pomyślenia. Ogólnie jest to problem, bo AI zdaje się ma zawsze mega gripa i nie da się dotrzymać im tempa. Prócz tego gra ogólnie jest mega zbugowana. Po zapisaniu konfiguracji tuningu wszystko się rozłazi, cisnienia opon ustawiine na powiedzmy 1.2b nagle robia się na 3. No i kilka razy gra się zawiesiła przy robieniu savea w trybie kariery. Widać, że bardzo im się spieszylo by wydać to przed GTS. My robimy teraz za beta testerów:/ Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 4 października 2017 Opublikowano 4 października 2017 Niestety, ale jest tak jak piszesz, bug na bugu. Dlatego wstrzymałem się z kupnem. O tej przyczepności na mokrym to już słyszałem w recenzjach na YT, że przyczepność jest tam gdzie jej nie powinno być. Chyba trzeba poczekać jakiś czas aż naprawią, bo granie przeciwko SI nie ma sensu. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 4 października 2017 Opublikowano 4 października 2017 Jedynkę na początku też bug bugiem buga poganiał... tu jest tak samo i żadnych wniosków z poprzedniej części nie wyciągnęli. Widać takie czasy - każdy ma neta i łatanie gry patchami to już chyba normalność. Szkoda tylko, że za takiego bubla kroją pełną cenę. Aha... pobawcie się ustawieniami FOV. Standardowo jest ustawione na 70 dla kamery z kokpitu. Ja dałem na 100 i po mojemu jest w cholere lepiej. Zdecydowanie mocniej czuć speeda i ogólnie lepiej wyczuć auto. Warto też pobawić się ustawieniami fotela by idealnie pod siebie ustawić widok :) No i koniecznie trzeba zblokować kamerę z autem, tak by była na sztywno i nie bujała się. Inaczej ma się wrażenia jak podczas rejsu pontonem:p Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.