Skocz do zawartości

Wasteland 2 Director's Cut

Featured Replies

Opublikowano

 

 

 

Wasteland 2 Director's Cut is the enhanced and updated version of the award-winning Wasteland 2. Running on Unity 5 and featuring updated graphics, the Director's Cut also adds Perks & Quirks for enhanced character depth, Precision Strikes for additional combat tactics, redesigned combat encounters, expanded voice-over with more than 8,000 new recorded dialog lines, a redesigned user interface, controller support, and more.

Wasteland 2 Director's Cut is coming to all PC owners as a FREE update, as well as to Xbox One and PlayStation 4 for the first time in late summer 2015.

 

 

Oby więcej takich gierek na konsolach :) Szkoda, że dopiero pod koniec lata.

Edytowane przez DonSterydo

  • Odpowiedzi 84
  • Wyświetleń 13,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • można w czasie gry znaleźć NPCów którzy są chętni aby sie przyłączyć do ciebie, jednak polecam ci bardzo ale to bardzo zrobić load jeśli ktoś umrze, zwłaszcza ktoś z podstawowego teamu   npce którzy

  • Jako fan F2 którego na wszelkie IMO sposoby kończyłem, Wastelandem 2 DC jestem usatysfakcjonowany. Klimat post apo jest ciut inny niż w F2, ale nie gorszy. Tekstów są tony, ale wspaniale imersje podbi

  • Będą polskie napisy.

Opublikowano

Czekam na to i na dopakowane Divinity. Dobrze ze takie rpg zaczynaja trafiac na konsole.

Opublikowano

Obstawiam że się pojawiają, na konsolach jest największy zarobek.

Opublikowano

Obstawiam, że to tylko kwestia czasu.

Opublikowano

W PIXEL-u się zaklinali, że no fu.cking way. Josh Sawyer chyba mówił, że gra nie jest dostosowana do konsol m.in. przez sterowanie, ale obyście mieli rację :) Wtedy jeszcze dać mi Starcrafta 2 i mogę dalej olewać blachę.

Opublikowano

ja kupiłem wasteland2 na premiere a nawet udało sie ze 2 dni przed premierą. pograłem troche ale moj laptop nie jest stworzony do gier, odpalałem na full HD na średnich detalach i mimo że jakoś to działało to jednak mocno grzało mi lapka i grając w tą gre co chwile patrzyłem na użycie procka i ramu co troche mi odejmowało frajdy, skończyło sie na tym że  daleko nie doszedłem, zrobiłem tylko kilka misji i kilka map.

 

ale teraz gdy mam ps4 myślę że drugi raz kupie tą gre z polepszoną grafą. mam tylko nadzieje że w wersji konsolowej nie dodali żadnych ułatwiaczy i wspomagaczy - chce nadal konkretną walkę turową w starym stylu

 

propsuje tą grę bardzo ale to bardzo. na pc zaprzestalem gry tak naprawde z powodów technicznych -  moj laptop za bardzo się grzał. dlatego z chęcią zagram w to na ps4 w dodatku z poprawioną grafiką. drugi raz zapłacę za grę - ale w tym wypadku nie mam pretensji - jest to świetna gra w starym stylu i świetnie było powrócić do realnej walki turowej której jestem fanem od dawna, i nie podoba mi się walka w nowych finalach która jest prawie na żywo, ani w nowych falloutach która jest mieszanką strzelanki FPP z niby turowym VATSem

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Torment - czekam mocno, ale nie wyobrażam sobie jego gameplayu na padzie, jeśli rozgrywka ma wyglądać ( a mam nadzieję że będzie) jak w pierwowzorze. 

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

W PIXEL-u się zaklinali, że no fu.cking way. Josh Sawyer chyba mówił, że gra nie jest dostosowana do konsol m.in. przez sterowanie, ale obyście mieli rację :) Wtedy jeszcze dać mi Starcrafta 2 i mogę dalej olewać blachę.

W takim razie Sawyer ma krótką pamięć bo taki Baldur's Gate był w planach na PSX (tak samo jak jedna gra ze świata Planescape) oczywiście projekt nigdy nie trafił do sprzedaży ale na YT gameplaye są, więc gadanie o sterowaniu to zwykłe pieprzenie pod publike "tru master race pc".

Opublikowano

Tak, ale On mówił, że właśnie przez sterowanie dali sobie spokój. W ogóle Sawyer jest skażony blacharstwem i ilekroć się wypowiada(ł) na temat konsol, zawsze wiało od tego lekceważeniem.

 

Rycerzom blachy zazdroszczę Wasteland 2, Divinity Original Sin, Pillarsów i Starcrafta 2 obu części. S2 mam od czterech lat i jeszcze nie skończyłem, bo nie cierpię grać na PieCu :) Nie zmienia to faktu, że gra jest świetna i chciałbym, by po wydaniu części o Protosach wypuścili wszystkie trzy na konsole. Mówi się, że w RTS-y na konsolach gra się kiepsko, ale ja grając w Halo Wars i np. Tiberium Wars bawiłem się znakomicie.

 

Wasteland 2 i Divinity już w drodze :)

Edytowane przez [InSaNe]

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Premiera 13 października.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

149 zł w Ultimie wersja PS4. Myślę, że w innych sklepach cena będzie jeszcze lepsza.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Sceny z intra (imo zarąbistego) Bardzo dobry trailer. Wasteland 2 nie jest ideałem, ma kilka grzeszków na sumieniu. Powątpiewam czy ta wersja cokolwiek z nimi zrobi, ale i tak z checią zagram ponownie w ten tytuł.

Edytowane przez Dr.Czekolada

Opublikowano

Zły termin sobie gierko wybrałaś na wyjście, pomiędzy dodatkiem do Wieśmaka, a piątym Halo, po czym za moment Lara i F4. Trzeba Cię będzie odłożyć na kiedy indziej. :frog:

Edytowane przez Hum

Opublikowano

No to lepiej wspierać tasiemce a potem płakać, że unikatowe gierki się nie ukazują :yao:

Opublikowano

polecam gierke, szczegolnie tym co twierdzą że fallout to tylko w fpp ma racje bytu i izometria to epoka dinozaurów

Opublikowano

No z tym F4 i Larą to trochę przesadziłem, bo nie jestem jakoś mocno na nie napalony i nie muszę ich brać na premierę. Możliwe, że właśnie przed nimi wskoczy Wasteland 2.

Opublikowano

Ostatnia gierka oprócz f4 jaką kupie w tym roku.

Opublikowano

Nie polecam! Divinity lepsze a też na konsolach wychodzi. Wszystko divinity ma lepsze. Walki to majstersztyk a w wasteland walki nudza. Fabuła wg mnie w obu na podobnym poziomie.

 

 

Jak dobrze że obie mam na pc i dostanę darmowe duże update. Zabawne że mam piękne wydanie wasteland i divinity w pudełkach i kosztowały mnie mniej niż kosztują po roku na konsoli w cyfrze.

Opublikowano

Blant ale Divinity a Wasteland to dwa kompletnie odmienne klimaty i settingi nie każdemu wchodzi fantasy jak w Divnity, ale również warto się zainteresować bo ma kanapowy co-op. 

Opublikowano

No to jednak troche różne gierki pomimo ze turowy system walki. Osobiście też stawiam wyzej Divinity, ale mozolność walk po pewnym czasie mnie potwornie męczyła - Jakieś większe starcia to była czasowa mordęga a NPC potrafił myśleć latami. Do tego ich przypadkowość, nigdy nie byłeś pewien jak gra rozlosuje ci tury. Na plus jednak idzie ogromna interakcja z otoczeniem, łączenie żywiołów, crafting.

Wasteland jest szybsze, schematyczniejsze, ale też walka tam mniej mnie irytowała - ile razy zdażyło mi sie przeklnąć w Div, bo postać poszła dalej niż chciałem i zmarnowałem tak punkty tur przez to musiałem grać ostrożniej.

Edytowane przez Dr.Czekolada

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.