Rayos 3 170 Opublikowano 21 czerwca 2016 Opublikowano 21 czerwca 2016 (edytowane) wczoraj dostałem swoją kopię na Vitę i pograłem godzinkę, przeszedłem 1 bossa. Masakra jak to cudownie wygląda na OLEDzie! Gameplay jest prześwietny, spodzeiwałem się wolnego rpga, a tu można trzaskać takie dynamiczne combosy, że dante czy kratos łącznie z bayonettą mogą się w koncie schować Piękna, dynamiczna walka, od cholery skilli do znalezienia, ulepszenia, uzywania, itemki, PRZEPIĘKNA dwuwymiarowa grafika, płynna rozgrywka bez żadnych dropów, świetny OST, świetny gameplay, masakra jakie to dobre, Vanillaware to geniusze designu i gamingu aha, w menu głównym gry można załączyć ORYGINALNĄ wersję gry, więc tak w zasadzie to dostajemy dwie gry na 1 cartridgeu Edytowane 21 czerwca 2016 przez Rayos Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 21 czerwca 2016 Opublikowano 21 czerwca 2016 (edytowane) Też kupię ale pewnie na PS4. Chcę żeby mi wypaliło oczy na 40 calach. Mam wersję na PS2 ale remasterkiem nie pogardzę. Vanillaware od zawsze. W tym miesiącu nie dam rady już zakupić, bo limity wyczerpałem. Edytowane 21 czerwca 2016 przez ireniqs Cytuj
Daffy 10 546 Opublikowano 21 czerwca 2016 Autor Opublikowano 21 czerwca 2016 ominal mnie oryginal na ps2 i po pierwszym skonczonym chapterze jestem bajecznie oczarowany ta gra, rozbudowaniem czy systemem walki zjada w przedbiegach murasase czy nawet dragons crown do tego jak wspominal rayos gierka chodzi i wyglada kapitalnie na vicie vanillaware perla w koronie starej japonskiej szkoly gierek w cudownym i juz powoli zapominanym 2d Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 Ja pograłem trochę dłużej i chyba jestem w 5 akcie Valkyrii. Gra jest ZA YE BI STA! Świetny system walki. Masa skillów do odkrycia/zdobycia. Ciekawy system walki i itemów, system levelowania może się nie podobać, ale mi się podoba. (nie tylko przez zabijanie przeciwników, ale głównie przez żarcie jedzenia, czy to własnego, czy w kuchni polowej czy w restauracji. Każdy posiłek dodatkowo zwiększa nam max hp) Walki są fenomenalne. W ogóle nie preszkadza, że co chwila walczymy z kolejnymi falami przeciwników, ba, nawet chce się wracać do poprzednich misji by wykręcić S w danej walce. Bossowie świetni, fabularnie też póki co daje radę. Gra czasami zwalnia, ale to tylko przy bardzo dużych zadymach, a spadki, chociaż zauważalne - ani trochę nie przeszkadzają w odbiorze gry. I TAK GRAFIKA! Nie mogę się nacieszyć tą grafiką, tą animacją, przepiękne to wszystko jest Przeszkadza mi w grze trochę brak wglądu w EQ przy zakupie nowego (raz czy dwa mi się zdaryzło kupić EQ które już miałem), ale da się przeżyć. Tak czy inaczej, gra jest świetna i jestem zachwycony, nie spodziewałem się aż takiego sztosiku Cytuj
Daffy 10 546 Opublikowano 24 czerwca 2016 Autor Opublikowano 24 czerwca 2016 (edytowane) ja koncze epilog valkyrii (dobijam do 8h gry) i jakos spadkow fps nie widze, chyba raz mi troche spadlo ale tak to bite 60fps(tak ponoc w tylu chodzi), kapitalny port majac na uwadze jak to wyglada i co sie dzieje system walki wzorowany na tym z muramasy ale po stokroc lepszy, z fajnymi skillami aktywowanymi pod kolkiem mozna jugglowac niczym w najlepszych slasherach kiedy niby nie widac czy cos mamy? zawsze w sklepiku przy danej rzeczy jest ikonka z liczba ale danego itemu mamy przy sobie i/lub w skrzyni ja rowniez jestem zachwycony totalnie, mam nadzieje, ze nie dopadnie mnie najwieksza wada oryginalu (i jakos to przebudowali) czyli monotomia przy poznawaniu tej historii oczami innych bohaterow bo ponoc praktycznie chodzilo i walczylo sie z tymi samymi wrogami i bossami Edytowane 24 czerwca 2016 przez Ficuś Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 (edytowane) ja koncze epilog valkyrii (dobijam do 8h gry) i jakos spadkow fps nie widze, chyba raz mi troche spadlo ale tak to bite 60fps(tak ponoc w tylu chodzi), kapitalny port majac na uwadze jak to wyglada i co sie dzieje system walki wzorowany na tym z muramasy ale po stokroc lepszy, z fajnymi skillami aktywowanymi pod kolkiem mozna jugglowac niczym w najlepszych slasherach kiedy niby nie widac czy cos mamy? zawsze w sklepiku przy danej rzeczy jest ikonka z liczba ale danego itemu mamy przy sobie i/lub w skrzyni ja rowniez jestem zachwycony totalnie, mam nadzieje, ze nie dopadnie mnie najwieksza wada oryginalu (i jakos to przebudowali) czyli monotomia przy poznawaniu tej historii oczami innych bohaterow bo ponoc praktycznie chodzilo i walczylo sie z tymi samymi wrogami i bossami Ja widziałem spadki, np. przy walce z mid-bossem "sterowcem" z krasnoludami w zamku ja ksie wracalo do krola przekazac piersien ze smoka Serio widać itemy? to musiałem nie zauważyć :facepalmz: Edytowane 24 czerwca 2016 przez Rayos Cytuj
Shen 9 623 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 Rayos pozycz gierke jak skonczysz. Cytuj
Daffy 10 546 Opublikowano 24 czerwca 2016 Autor Opublikowano 24 czerwca 2016 no to byl jedyny na razie boss i moment gdzie mi tez w oczy sie rzucil spadek fps Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 Ja pograłem trochę dłużej i chyba jestem w 5 akcie Valkyrii. Gra jest ZA YE BI STA! Świetny system walki. Masa skillów do odkrycia/zdobycia. Ciekawy system walki i itemów, system levelowania może się nie podobać, ale mi się podoba. (nie tylko przez zabijanie przeciwników, ale głównie przez żarcie jedzenia, czy to własnego, czy w kuchni polowej czy w restauracji. Każdy posiłek dodatkowo zwiększa nam max hp) ależ to był goty ficzer w Dragons Crownie, jeszcze kiedy 4 graczy online podpjerdalało sobie nawzajem produkty do gotowania super że jest też tu obecny Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 (edytowane) Rayos pozycz gierke jak skonczysz. Ty masz Vite w ogóle? no to byl jedyny na razie boss i moment gdzie mi tez w oczy sie rzucil spadek fps Mi się w oczy rzucało jeszcze podczas normalnych walk, ale tak jak mówiłem - tylko kiedy na ekranie był chaos całkowity i w ogóle to nie przeszkadzało w grze, wspominam o tym tylko bo wypada, purysci sie moga wkurzyc. EDIT tutaj jest inaczej z jedzeniem, po prostu zbierasz skladniki po drodze, i w lokacjach odpoczynkowych mozesz zadzwonic po kucharza, wybierasz z listy danie ktore Cie interesuje i masz skladniki i robi Ci. Ew mozesz isc do restauracji w miescie i tam placisz monetami za danie. Ale w sumie nie wiem jak jest w dragon's crownie, za malo gralem Edytowane 24 czerwca 2016 przez Rayos Cytuj
Daffy 10 546 Opublikowano 24 czerwca 2016 Autor Opublikowano 24 czerwca 2016 fajne sa smaczki np - kupic/znalezc jajko, wyrzucic je na plansze, poczekac, wykluje sie piskle, nakamic je nasionami, wyrosnie duzy kurak, ubic, mamy mieso ktorego normalnie chyba nie da sie kupic w sklepie xDDD do mnie troche nieczytelny jest system mixowania alchemii i te cala okregi wyboru w menu pod trojkatem przy duzej ilosci itemow sa srednip przejrzyste, przydaloby sie jakies sortowanie, dobrze ze w czasie walki w tym menu jest pauza i mozna na spokojnie poszukac czego sie chce Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 (edytowane) Masz przecież sortowanie typami itemów. Jedzenie/Mikstury/Materiały/EQ/Nasiona/roslinki alchemiczne i tak dalej A co do kuraka, to mnei strasznie w(pipi)ia, lata to cholerstwo po mapie, nasion zrec nie chce, chodzi randomowo, a jak się zbliża do nasion to nagle skacze, przeskakuje i i idzie dalej :facepalmz: wczoraj tak z 5 minut latałem za jednym kurakiem bo potrzebowałem parę jajek i mięcho na koniec z niego xD Edytowane 24 czerwca 2016 przez Rayos Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 EDIT tutaj jest inaczej z jedzeniem, po prostu zbierasz skladniki po drodze, i w lokacjach odpoczynkowych mozesz zadzwonic po kucharza, wybierasz z listy danie ktore Cie interesuje i masz skladniki i robi Ci. Ew mozesz isc do restauracji w miescie i tam placisz monetami za danie. Ale w sumie nie wiem jak jest w dragon's crownie, za malo gralem co jakiś czas pomiędzy levelami postacie losowo decydowały się na wieczorny postój, oraz żarcie i wtedy pojawiał się ten ekran wraz z limitem czasowym, gdzie jak najszybciej starałeś się przyrządzić jak najwięcej odżywczych dań, wliczając w to ich mixowanie, przyprawy, oraz czas przyrządzania, co przekładało się na wzrost statystyk. widzę że tu ten ficzer jest jeszcze lepszy Cytuj
Daffy 10 546 Opublikowano 24 czerwca 2016 Autor Opublikowano 24 czerwca 2016 ale mikstur nazbiera sie szybko pare ekranow i juz wewnatrz tej grupy to jest srednio czytelne, tym bardziej ze moc danej mikstury jest obrazowana malutka cyferka przy jej ikonce Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 ^ a to fakt, masz rację. Zawsze można szybko przeglądać opis i działanie mikstury na dole ekranu. Cytuj
Daffy 10 546 Opublikowano 24 czerwca 2016 Autor Opublikowano 24 czerwca 2016 nobody - czy lepszy czy gorszy...inny, tutaj manualnie nie dzialasz przy posilku, tam trzeba bylo wszystko samemu wrzucac i bawic sie w kucharza, tutaj tylko zbierasz/kupujesz skladniki, znajdujesz przepisy i kuchasz w rest arenie Ci to zrobi i tyle lub jak pisal Rayos w miescie od razu uderzasz do jednego z dwoch trybow baru na pewno z racji tego, ze caly system jedzenia/sadzenia roslin itp jest scisle zwiazany z levelowaniem (a w sumie to glowne zrodlo exp) jest to w OS bardziej rozbudowane i o wiele wiecej czasu przy tym spedzisz Cytuj
Shen 9 623 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 Rayos pozycz gierke jak skonczysz. Ty masz Vite w ogóle? oczywiscie, kupilem dla Danganronpy i Persony Golden Cytuj
columbo 1 108 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 Pyknąłem wczoraj w demko na ps4 i niespecjalnie spodobało mi się jedno rozwiązanie. Grałem w oryginał na PS2 i tam momentami było dość trudno z uwagi na fakt, że pasek power opróżniał się po zrobieniu ok. 3 pełnych combosów. Postać dostawała wtedy kręćka i była całkowicie podatna na ataki, co wymuszało liczenie się ze "staminą".W remasterze z tego co widzę pasek power jest, ale można bezkarnie naparzać serie przez o wiele dłuższy czas, przez co gra zrobiła się znacznie bardziej masherska.Podoba mi się z kolei baaaardzo ulepszona grafika (choć już na PS2 było zbierać gały z podłogi) oraz dodanie kilku nowych lokacji - w tym również wielopoziomych, jakich nie było w oryginale. Wieczorem ponownie odpalę, bo z pewnością znajdę jeszcze jakieś nowe rzeczy w systemie. Cytuj
Daffy 10 546 Opublikowano 24 czerwca 2016 Autor Opublikowano 24 czerwca 2016 (edytowane) mozesz w fullu odpalic classic mode to glowna zmiana w mechanice, teraz stamine tylko ataki specjalne zjadaja (choc nie tylko bo przebudowali drzewko skilli, cale zarzadzanie itemami itp) - masherski slasher to jest teraz bardziej z wieksza dynamika jak oryginal ale jak komus to przeszkadza to ma classic mode demko jest wycinkiem wielu lokacji, a nie fragmentem pelnej gry Edytowane 24 czerwca 2016 przez Ficuś Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 Tak w ogóle, to czemu ta gra nie jest w temacie z RPG? to nie tytuł tylko na PS4 więc tak trochę głupio pisać o wszystkich trzech wersjach tutaj. Tak w ogóle to czy wersja na PS3 w ogóle wyszła/wyszła w boxie? Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 (edytowane) Tak wyszła (w boxie) i ciekawi mnie jak się generalnie sprawuje na pastgenie. Edytowane 24 czerwca 2016 przez Dr.Czekolada Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 (edytowane) Też szukałem informacji i podczas czytania jednego forum doszedłem do wniosku, że skoro Dragon's Crown miało częściej dropy animacji na Vicie niż na PS3, to OS, będąc graficznie na tym samym poziomie, powinien chodzić dobrze na PS3, jeśli na Vicie też prezentuje jakiś poziom. Pytanie więc do grających na PSV- jak z frameratem? Wszak zdziwiłbym się, jeśli downgrade byłby gdziekolwiek indziej (detale itp.), nawet na PS3 to powinno iść w 1080p. Edytowane 24 czerwca 2016 przez gkihdghdhj Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 (edytowane) Już pisaliśmy z Ficusiem. Przy większej, znacznie większej zadymie są spadki, ale absolutnie nie przeszkadzają w grze. Poza tym gra chodzi i wygląda jak złoto Edytowane 24 czerwca 2016 przez Rayos Cytuj
Daffy 10 546 Opublikowano 24 czerwca 2016 Autor Opublikowano 24 czerwca 2016 Murasama chodzila na vicie perfect, dragons crown czesto przy zadymie gubilo klatki, odin sphere gubi jak juz cuda sa na ekranie Muramasa>Odin Sphere>Dragons Crown jesli chodzi o fps na vicie Cytuj
columbo 1 108 Opublikowano 24 czerwca 2016 Opublikowano 24 czerwca 2016 Też podłączam się do pytania o spadki animacji na Vicie. Najfajniej by było, gdyby ktoś napisał coś na ten temat, ale dopiero po zaliczeniu całego scenariusza daną postacią - żeby było wiadomo czy gra nie haczy przy jakiejś specyficznej lokacji itp. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.