Kinoji 763 Opublikowano 3 września 2018 Opublikowano 3 września 2018 Siedzę w pracy i żal mi doope ściska, że nie gram, to chociaż coś więcej napiszę. Po odpaleniu od nowa z mocniejszymi potworami gra się nieporównywalnie lepiej. Boss, którego za pierwszym podejściem uwaliłem bez żadnego problemu, wczoraj pozamiatał mną podłogę. Musiałem podbić po lvlu postaciom, dokupić trochę herbów i co najważniejsze wykuć sobie bronie i armor w przenośnej kuźni na conajmniej +2. To ostatnie w normalnym trybie nie przydaje się kompletnie, bo na przedmiotach ze sklepu idzie się jak przecinak, a teraz żeby walki (nawet z normalnymi potworami na mapie) szły dobrze, to każda postać ma prawie cały eq zrobiony na forge'u. CUDOWNIE się tak gra, jak każda walka jest mniejszym czy większym wyzwaniem i trzeba korzystać z całego repertuaru skilli postaci, zamiast tylko mashować X na opcji attack Też fenomenem tej serii jest to, że design potworów od tylu lat pozostaje w dużej mierze taki sam, a i tak do dziś jest najlepszym w jrpgach. Aż z chęcią wskakuje się do walk, bo można zobaczyć jak te wszystkie stworki wyglądają w nowej szacie, a wyglądają obłędnie. Cytuj
bid0n 3 Opublikowano 3 września 2018 Opublikowano 3 września 2018 1 minutę temu, Kinoji napisał: Siedzę w pracy i żal mi doope ściska, że nie gram, to chociaż coś więcej napiszę. Po odpaleniu od nowa z mocniejszymi potworami gra się nieporównywalnie lepiej. Boss, którego za pierwszym podejściem uwaliłem bez żadnego problemu, wczoraj pozamiatał mną podłogę. Musiałem podbić po lvlu postaciom, dokupić trochę herbów i co najważniejsze wykuć sobie bronie i armor w przenośnej kuźni na conajmniej +2. To ostatnie w normalnym trybie nie przydaje się kompletnie, bo na przedmiotach ze sklepu idzie się jak przecinak, a teraz żeby walki (nawet z normalnymi potworami na mapie) szły dobrze, to każda postać ma prawie cały eq zrobiony na forge'u. CUDOWNIE się tak gra, jak każda walka jest mniejszym czy większym wyzwaniem i trzeba korzystać z całego repertuaru skilli postaci, zamiast tylko mashować X na opcji attack Też fenomenem tej serii jest to, że design potworów od tylu lat pozostaje w dużej mierze taki sam, a i tak do dziś jest najlepszym w jrpgach. Aż z chęcią wskakuje się do walk, bo można zobaczyć jak te wszystkie stworki wyglądają w nowej szacie, a wyglądają obłędnie. Możesz dokładnie napisać jak ustawiłeś te utrudniacze? Siedze i czekam na kuriera... Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 3 września 2018 Opublikowano 3 września 2018 2 minuty temu, bid0n napisał: Możesz dokładnie napisać jak ustawiłeś te utrudniacze? Siedze i czekam na kuriera... Jak będziesz zaczynał grę, w okienkach na początku (tam gdzie będą po lewej stronie są opcje new game, continue itd a po prawej bloki zapisu) będziesz miał coś co nazywa się 'Draconian Quest'. Klikniesz tam i dalej już będzie jasne. 1 Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 3 września 2018 Opublikowano 3 września 2018 Oo to te utrudnienia będą musem jak już się dorwę do Dragona. Pamiętam, że ósemka mnie właśnie ujęła poziomem wyzwania i nawet grindowanie mi nie przeszkadzało. Co to była za gierka Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 3 września 2018 Opublikowano 3 września 2018 No CHolera jasna jeszcze 4h i 18 minut Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 4 września 2018 Opublikowano 4 września 2018 Dalej mordeczki grajcie bo nie ma z kim pogadać. Cytuj
metalcoola 178 Opublikowano 4 września 2018 Opublikowano 4 września 2018 Ostatni raz zamawiam coś z Ultimy, nadal nie wysłali Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 5 września 2018 Opublikowano 5 września 2018 Ja juz pykam, Właczyłem sobie utrudniacze, mam 11 LVL. Narazie mi sie bardzo podoba, ale ja bardzo lubie klasyczne odmiany JRPG Oczywiscie pelen turowy system walki z kontrola kazdego charakteru w druzynie. Cytuj
szczudel 146 Opublikowano 5 września 2018 Opublikowano 5 września 2018 Miałem czekać do 22 wrzesnia, ale skoro wypadło mi że nie jadę na MPki to zamawiam grę teraz. Do weekendu dojdzie Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 5 września 2018 Opublikowano 5 września 2018 5 godzin temu, Welna napisał: Oczywiscie pelen turowy system walki z kontrola kazdego charakteru w druzynie inaczej to grzech 11lvl to w sumie konkretnie - ile masz h gry? Cytuj
Manifesto 24 Opublikowano 5 września 2018 Opublikowano 5 września 2018 Ja niestety muszę zacząć grę od nowa, bowiem standardowy tryb bez Draconian Quest jest żałośnie łatwy. Jedyną jego zaletą jest brak konieczności farmienia, bez problemu można wówczas ukończyć grę w te 50 czy 60 godzin, a dodatkowe 20 poświęcić na robienie platyny (wg recki na RPGSite). Fabuła? Czuję że będzie to najlepszy DQ w historii. Zapowiada się co najmniej dobrze; System - wreszcie turowe jRPG! Jak dla mnie super, choć jego potencjał odkryję zapewne w pełni po ograniu co najmniej kilkunastu godzin; Mapa - jedna z najlepiej rozwiązanych w historii jRPG, pokazuje dosłownie wszystko, przypomina mi nieco rozwiązanie z YS VIII; Muzyka - lubię symfoniczną muzę w erpegach ale tutaj akurat czuję, że po jakimś czasie mi się ona znudzi, jest dobrze ale tyłka nie urywa; Grafika - jeśli ktoś nie trawi pasteli to będzie miał problem Mi to nie przeszkadza, gra jest przepiękna i basta. Kolekcjonerka jest super, gra nie jest co prawda tak efektownie wydana jak choćby Ni no Kuni II, lecz osobiście preferuję kolekcjonerki mniejszego rozmiaru, box można bez problemu umieścić na półce. Sam artbox średni, za to artbook jest przepiękny, steelbook - jeden z najładniejszych jakie posiadam. Cytuj
Schranz1985 692 Opublikowano 5 września 2018 Opublikowano 5 września 2018 Oglądałem wczoraj streamy, poziom trudnosci kpina, w zasadzie zanim nadejdzie tura przeciwnika jest juz po wszystkim.Ten draconian to mus.Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj
Taikun 60 Opublikowano 5 września 2018 Opublikowano 5 września 2018 Te utrudniacze dają coś prócz satysfakcji że jest jakieś wyzwanie? Nie wiem, lepszy gear, szybciej lvl się nabijają? Są jakieś trofiki do pominięcia? Czy można spokojnie grać, skończyć a potem we freeroamie dogrindować resztę? Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 5 września 2018 Opublikowano 5 września 2018 3 minuty temu, Taikun napisał: Te utrudniacze dają coś prócz satysfakcji że jest jakieś wyzwanie? Nie, ale z drugiej strony przejście bez nich to zero wyzwania i zero satysfakcji. Niektóre, np brak opcji korzystania ze sklepów, są już dla hardkorowców, no ale tak jak wszyscy tu piszą - przynajmniej te silniejsze potwory to konieczność. Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 5 września 2018 Opublikowano 5 września 2018 2 godziny temu, Kinoji napisał: inaczej to grzech 11lvl to w sumie konkretnie - ile masz h gry? Nie wiem co dokladnie licza do czasu gy ale mam 5,5h Tylko troche zostawiłem pada z wlaczona gra Jestem po: Spoiler wizycie w domu i "powrocie do przeszłosci" Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 5 września 2018 Opublikowano 5 września 2018 Mozna ustawic japonski dubbing, czy tylko angielski? Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 6 września 2018 Opublikowano 6 września 2018 9 godzin temu, bebbop napisał: Mozna ustawic japonski dubbing, czy tylko angielski? tylko ang 1 Cytuj
sizacz 12 Opublikowano 6 września 2018 Opublikowano 6 września 2018 Mam pytanie: w którym miejscu mogę włączyć wyższy poziom trudności walk? Jestem na samym początku, zaraz po "maturze" i nie mogłem się dopatrzyć tej opcji. Wizyta w pierwszym kościele pozwoliła mi tylko zachować grę, uleczyć drużynę etc ale nigdzie nie mogę znaleźć przywołanych przez was opcji na podniesienie poziomu trudności walk. Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 6 września 2018 Opublikowano 6 września 2018 4 minuty temu, sizacz napisał: Mam pytanie: w którym miejscu mogę włączyć wyższy poziom trudności walk? Pisałem dosłownie na poprzedniej stronie. Nie możesz po rozpoczęciu gry, musisz przed startem to włączyć. Cytuj
sizacz 12 Opublikowano 6 września 2018 Opublikowano 6 września 2018 Ok, dzięki. Czyli rozpocznę sobie prolog od nowa. Cytuj
Manifesto 24 Opublikowano 6 września 2018 Opublikowano 6 września 2018 Dawno w żadnym jRPG nie miałem ochoty odkrywać wszystkiego. A tutaj miód bije aż z ekranu, zbieram wszystkie surowce ze wszystkich map (przydają się do craftingu), uzupełniam kolekcję ubitych przeciwników w każdej lokacji, gra jest prześwietna, aż się nie chce od konsoli odchodzić. Walki w trybie podwyższonej trudności wciągają i oferują całkiem niezłe wyzwanie. Forge to dla mnie miód, dawno już nie miałem ochoty tak dużo czasu spędzać przy tworzeniu ulepszonych przedmiotów, a satysfakcja gdy za pierwszym razem uda się zrobić przedmiot na +2 (a potem ewentualnie poprawić na +3 przy pomocy pereł) nieziemska Dosłownie kocham tą grę, od czasu YS VIII żaden erpeg nie wciągnłą mnie tak mocno (a będzie to już rok). Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 6 września 2018 Opublikowano 6 września 2018 11 minut temu, Manifesto napisał: a satysfakcja gdy za pierwszym razem uda się zrobić przedmiot na +2 (a potem ewentualnie poprawić na +3 przy pomocy pereł) Przy zwykłym craftowaniu też można jakby co wyciągnąć perfection, czyli +3 Cytuj
Manifesto 24 Opublikowano 6 września 2018 Opublikowano 6 września 2018 3 minuty temu, Kinoji napisał: Przy zwykłym craftowaniu też można jakby co wyciągnąć perfection, czyli +3 Przy moim level forge (mam dopiero 8 godzin gry) jeszcze nie miałem tej przyjemności, lecz dobrze wiedzieć Cytuj
szczudel 146 Opublikowano 6 września 2018 Opublikowano 6 września 2018 (edytowane) Nie wiem czy nie było jakiejś łatki day one, na którą nie zaczekałem (grałem w wersję 1.0 od razu po zainstalowaniu z płyty), ale ja żadnego Draconian Quest nie znalazłem. W sumie pogodziłem się z tym bo chcę aby młody też grał. Swoją drogą DQ8 zaliczał w pewnym momencie pik trudności więc stratny nie będę i może sobie troch grindu zaoszczędzę. Co do samej gry. Kurczę czuję się jakbym odpalił DQ8 na PS2 w podbitej roździałce :). Nie ma w tym nic złego bo przecież kupując takie DQ człowiek chce dostać konkretną formułę, którą zna. Co do samej gry. Szalenie irytują mnie czytane dialogi. Wnerwia mnie to, że zamiast puścić scenkę, trzeba ręcznie klikać co wypowiedź aby poszło dalej. Ten archaizm mogli sobie darować bo psuje imersję. Wiem, że Japończycy nie mieli dialogów, jednak powinni byli to dograć. Drugim niedociągnięciem w które wręcz nie mogłem uwierzyć jest to, że już po wyjściu z pierwszej wioski notorycznie kamera była przysłonięta jakimś drzewem gdy zeszło się ze ścieżki. Straszna fuszerka Jeszcze nie poczułem chemii do gry (mój 6 latek poczuł od razu). NA chwilę obecną nie dociera do mnie, że pierwsza gra kupiona na PS4 w okolicach premiery jest mi tak obojętna Edytowane 7 września 2018 przez szczudel Cytuj
sizacz 12 Opublikowano 7 września 2018 Opublikowano 7 września 2018 Draconian Quest pojawia się przy ustalaniu imienia bohatera - trzeba wcisnąć trójkąt i wyskoczą odpowiednie opcje do wyboru. Przez nieuwagę nie zauważyłem tej opcji i liczyłem że będzie to jakoś wyraźniej zaznaczone w dalszej części gry. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.