Skocz do zawartości

Dragon Quest XI


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Kurde, trzeba się będzie kiedyś zabrać za wersję na Switcha. Ten retro tryb 2D jest świetny. A zobaczcie jaki ładny Switch w wersji DQXI.

 

dqswitch.original.jpg

 

Gameplay z Pstryka, od 19:40 babka przełącza na 2D mode. Generalnie bardzo dobrze się wersja na Switcha prezentuje (mimo oczywistych cięć względem PS4/PC).

 

 

Edytowane przez aux
Opublikowano (edytowane)

Wygląda to fajnie, ale już dawno nie grałem w turowego jrpg i jaram się tą grą. Zaliczyłem niedawno fajną tales of berseria, a później może wrócę do tales of vesperia :) ale chyba nie będę kupował na ps4 tylko ogram na X360

Edytowane przez mario10
Opublikowano
  W dniu 18.06.2019 o 11:05, mario10 napisał(a):

Wygląda to fajnie, ale już dawno nie grałem w turowego jrpg i jaram się tą grą.

Rozwiń  

Jeśli masz doświadczenie z podobnymi grami, to polecam jeszcze obniżyć expa z walk - przed tobą dużo wymagających starć, które wcale nie wymagają grindu (wystarczy pogmerać w umiejętnościach/ ciuszkach).

  • Plusik 1
Opublikowano

Przeszedłem kawałek i dwie rzeczy mnie uwierają, po pierwsze główny bohater niemowa (przynajmniej na początku) :) a po drugie autosave wolałbym jak by był ręczny, bo save wykonuje jak się przechodzi między lokacjami albo w kapliczkach/kościołach. Początek dopiero ale już 2-3 razy zginąłem i widzę, że za śmierć zabiera złoto lub złoto i doświadczenie :(
Ale czuję, że wsiąknę na długo, klasyczny jrpg turowy z piękną grafiką takiej gry mi było potrzeba od dłuższego czasu.

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 25.06.2019 o 07:17, mario10 napisał(a):

Przeszedłem kawałek i dwie rzeczy mnie uwierają, po pierwsze główny bohater niemowa (przynajmniej na początku) :) a po drugie autosave wolałbym jak by był ręczny, bo save wykonuje jak się przechodzi między lokacjami albo w kapliczkach/kościołach. Początek dopiero ale już 2-3 razy zginąłem i widzę, że za śmierć zabiera złoto lub złoto i doświadczenie :(
Ale czuję, że wsiąknę na długo, klasyczny jrpg turowy z piękną grafiką takiej gry mi było potrzeba od dłuższego czasu.

Rozwiń  

 

Z tego co pamiętam wczytuj sejva zawsze manualnie (czyli wychodzisz do menu i load), bo jak zrobisz z ekranu game over to zabiera kasę, a tak wszystko masz normalnie.

Jak widzisz, że przegrasz to po prostu quit z gry without save, żeby było szybciej.

Edytowane przez oFi
Opublikowano (edytowane)

Dzięki za wskazówkę sprawdzę to dziś, bo właśnie przy tych kilu zgonach zabierało mi (chyba) połowę złota więc sporo.

Dziś szukałem jak dać pauzę i nie mogłem znaleźć :facepalm: więc wchodziłem do menu jak potrzebowałem. Ale tego wgrywanie ręcznego save też muszę poszukać :)

 

Wiadomo to sam początek więc muszę odnaleźć poszczególne opcje.

 

Edytowane przez mario10
Opublikowano

Wyczytałem gdzieś na forum zagranicznym, że jest bank w świecie gry i można do niego kasę złożyć i wówczas śmierć nie zabiera z tych pieniędzy nic. Z jednej strony rozumiem kasę jaką zabiera za śmierć bo jakieś konsekwencje muszą być ale po pierwsze połowa to bardzo dużo, a poza tym zabiera też zdobyte doświadczenie jak się wróci do ostatniego savea.

Opublikowano

Z tego co przyuważyłem to po śmierci są 3 opcje do ostatniego autosave ale tracisz bodajże połowę posiadanego złota, albo do ostatniego savea i tracisz zdobyty exp i przedmioty i jeszcze jest trzecia ale nie pamiętam dokładnie muszę to sprawdzić jak zginę :)

Opublikowano
  W dniu 25.06.2019 o 13:23, mario10 napisał(a):

Wyczytałem gdzieś na forum zagranicznym, że jest bank w świecie gry i można do niego kasę złożyć i wówczas śmierć nie zabiera z tych pieniędzy nic. Z jednej strony rozumiem kasę jaką zabiera za śmierć bo jakieś konsekwencje muszą być ale po pierwsze połowa to bardzo dużo, a poza tym zabiera też zdobyte doświadczenie jak się wróci do ostatniego savea.

Rozwiń  

 

  W dniu 25.06.2019 o 14:41, mario10 napisał(a):

Z tego co przyuważyłem to po śmierci są 3 opcje do ostatniego autosave ale tracisz bodajże połowę posiadanego złota, albo do ostatniego savea i tracisz zdobyty exp i przedmioty i jeszcze jest trzecia ale nie pamiętam dokładnie muszę to sprawdzić jak zginę :)

Rozwiń  

 

Rób tak, żeby nie mieć game over po prostu. Do drugiego aktu raczej nie będziesz miał większych problemów, nawet nie trzeba grindować w tej grze na szczęście. Kasy ani razu nie włożyłem do banku i nigdy pieniążków mi nie zabrało a w drugim akcie oraz trzecim zdarzyło mi się umrzeć nie raz.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
  W dniu 25.06.2019 o 18:27, mario10 napisał(a):

Dzięki za wskazówki a jak już zgon zaliczyłeś to wychodziłeś z gry czy po prostu wybierałeś jedną  z opcji?

Rozwiń  

Wybierałem jedną z opcji. Jedna z nich cofa Cie po prostu do początku lokacji w której się znajdowałeś z cofnięciem jedynie expa, który w tej lokacji zyskałeś (czyli taki load po prostu). Pamiętam, że pająk mnie zabił na początku chyba (jedyny raz w pierwszym akcie miałem takie problemy) i musiałem znowu lecieć dung od początku. Jednak przy drugim zgonie ta opcja znika i trzeba bulić.

 

Aha i tak tip ode mnie - nie skipuj potworków po drodzę tych co sobie chodzą luzem tylko podejmuj walkę - wteddy twój team naturalnie zyskuje expa i nie trzeba grindować. Rób tak przy zamkniętych dungach, przy otwartych lokacjach można zawsze troszkę ominąć. Nie będziesz się frustrował przy walkach z bossami, bo team zawsze będzie technicznie przygotowany :lapka: 

Edytowane przez oFi
Opublikowano (edytowane)

To jest cenna rada. Ja dopiero zaczynami i idę do tego zamku więc nie mam jeszcze drużyny bo jestem sam stąd pytanie o te zgony bo podniosłem poziom przeciwników i teraz jak mam 3 wrogów i czasem któryś mi zasadzi hita to nie zdążę się uleczyć i mam klepy.

Co do grindu na razie sobie chodzę i jak spotykam przeciwnika to podejmuję walkę widzę, że na otwartych terenach one po prostu pojawiają się co chwilę ponownie więc na siłę nie walczę. Ale też nie omijam szczególnie i staram się co nieco walczyć regularnie.

 

Panowie a pytanie na przyszłość da się resetować punkty umiejętności bo widzę,  że można bohaterów rozwijać w 3 różnych "odgałęzieniach" ?

Edytowane przez mario10
Opublikowano

Walcz z każdym nowym stworkiem - w ten sposób będziesz stosownie wylevelowany + wypełnisz bestiariusz.

  W dniu 26.06.2019 o 06:09, mario10 napisał(a):

Panowie a pytanie na przyszłość da się resetować punkty umiejętności bo widzę,  że można bohaterów rozwijać w 3 różnych "odgałęzieniach" ?

Rozwiń  

W pewnym momencie gry uzyskasz możliwość resetu - żonglowanie umiejętnościami jest kluczowym taktycznym elementem w późniejszych etapach. Mi dawało masę frajdy - z pozoru niepokonany boss po użyciu kombinacji stosownych umiejętności stawał się banalny :) Warto eksperymentować.

  • Plusik 1
Opublikowano

No właśnie milion możliwości tego rozwijania bohaterów co mnie w sumie cieszy. Rozkmina jest co gdzie przydzielić a dodatkowo jeszcze każdy z bohaterów ma różne bronie i co za tym idzie inne drzewko :)

Opublikowano

To głównie chodzi o bossów, jeden jest wrażliwy na sleep drugi na poison itd

Buffy debuffy kim podleczyć itd.

Wiele razy złapałem się na tym że grind 5lev nic mi nie dał a rozkminka drzewka i teamu sprawiała że boss nie do pokonania padał na pysk.

Właśnie to najmilej wspominam z tego DQ.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...