Skocz do zawartości

Dragon Quest XI


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 22.07.2019 o 18:15, ragus napisał:

Tutaj jeszcze nowy gameplay ze switcha:

 

 

Wygląda świetnie. Jeszcze te przejście na orkiestrową muzykę ajej.

 

No i dzisiaj potwierdzono, że kolejnym bonusem tej wersji są nowe scenariusze dla kazdego boahtera. Ogień.

 

O co biega z ta grafika jak ze snesa? To bylo w wersji na 3ds, jak to ma dzialac na switchu z jednym ekranem? Bedzie sie mozna przelaczac?

 

dragon-quest-xi-3ds.jpg

  • Minusik 1
Opublikowano

Ciezko mi sie pogodzic, ze olali juz wersje na 3ds u nas. Poczekam na switchowa wersje, bedzie chociaz namiastka tego co oferowal 3ds.  Dzieki za odpowiedz.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
W dniu 4.08.2019 o 12:11, ogqozo napisał:

Przed wydaniem gry na Switcha pojawi się demo. Będzie to początek gry i save z dema będzie można przenieść do pełnej wersji, a nawet za zrobienie tak dostanie się dodatkowy skill seed (przynajmniej w Japonii).

 

Demko jest już do ściągnięcia. Kilka wniosków:

 

- demko jest dość obszerne. Można w nim spędzić dobre kilka godzin, a lizacze wszystkiego może i kilkanaście

- save przechodzi i wiele opcji jest (np. wybór języka dialogów, "utrudnienia"), ale niektórych funkcji jednak nie ma (można grać tylko w trybie 3D)

- gra wygląda z grubsza tak, jak Dragon Quest XI. Przy przymrużeniu oczu wygląda tak samo. Nie że czegoś brakuje... na moje oko. Różnice techniczne są zauważalne przy przejściu z PS4 - spore rozmycie, zwłaszcza w wersji handheld, mniejsza rozdzielczość efektów itp. I nie zawsze jest to rozmycie artystyczne, że tak powiem. No jeśli ktoś śledzi takie rzeczy z pasją, to może się pultać, są cięcia na krawędziach. Gdyby ta gra wyszła pierwotnie na Switcha w takiej wersji, to, bez porównań, uznano by ją raczej za piękną. Ale to nie jest tak jak w Zeldzie, że wszystko zrobiono już z myślą o takiej grafice, więc no da się to zauważyć.

- nadal myślę, że do rozwleczonej repetytywnej przygody spod znaku DQ Switch pasuje na dłuższą metę idealnie. Z jednej strony... tak jak z DQ8, ładność jest istotną częścią przyjemności z tej gry. Ale w tym momencie, gdy grasz 30 godzin i jesteś dalej na początku, to trochę się już idzie przyzwyczaić.

 

 

 

 

 

Edytowane przez ogqozo
Opublikowano

Ale fajne demo. Gra wygląda bardzo ładnie i plastycznie, trochę widać mniejszą rozdziałkę ale to jednak gierka na Unrealu 4, można wybaczyć. 

Opublikowano
19 godzin temu, Dr.Czekolada napisał:

Słyszałem, że nie wszystkie utwory są w aranżacji orkiestry i zdarza się syntezator pomimo ustawień. Ktoś to wyczuł?

 

Nie słyszałem jeszcze ale może za mało grałem.

 

Polecam ustawić jasność w grze na 30, bo przy domyślnej trochę przesadzili i kolory są trochę wyblakłe. Przy 30 jest cycuś. 

 

Granie w tak ładne jrpg przenośnie działa na wyobraźnię. Jeszcze pamiętam pierwsze info że DQ11 będzie na NXa, ale zleciało. Byle do września.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nie wiecie czy save z demo będzie działał z pudełkową wersją? Przeszedłem i pozostało czekać do 27 września, co by kupić pełną wersję. 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Jak najszybciej expić w post game, przed walką z C.? Z jakim levelem najlepiej na niego iść? Da się expić szybciej, niż zmieniając wrogów w metal slimy? Żeby wszyscy wymagani byli w 'pep mode' trwa to wieki :/ Mam też dostęp do tych trialsow, ale nie wiem, czy nie mam za cienkich postaci, bo są na razie na ok. 60-tym levelu. 

Opublikowano

Gdyby ktoś się zastanawiał nad różnicami względem wersji na ps4. Wybiore jednak wersje na switcha.

 

Cytat

The Dragon Quest 11 Switch version introduces many quality-of-life improvements that make the game a more breezy experience. We’ll run down each of these below.

 

Ultra-Fast battle speed

A third battle speed option, Ultra-Fast, lets you speed through battles even faster. In previous versions, the only options were Normal and Fast.

Cutscene changes

You can now skip cutscenes at any time. In previous versions, cutscenes could only be skipped if you’d seen them before. This change should allow those who already played the game on PS4 or PC to have a smoother trip through the story sections they find boring. There’s also a new option to have cutscenes autoplay, meaning you won’t have to press the “A” button every time a character is done saying a line of dialogue.

Portable Fun-Size Forge

The Fun-Size Forge, Dragon Quest 11’s item crafting station, could previously only be used at campsites. In the definitive edition, the Fun-Size Forge can be used pretty much anywhere, activated as an item in the menu.

Cosmetic-only outfits

In previous versions of Dragon Quest 11 (and in previous Dragon Quest games, such as Dragon Quest 8), changing the appearance of party members required equipping particular items with their own stat values. For example, if you wanted companion character Erik to look like a pirate, you’d have to equip either the Corsairs Coat and Cap or the Pirate King’s Coat and Cap. If you found better equipment, you were out of luck, since changing Erik’s armor would change his appearance. In the Dragon Quest 11 Switch version, there’s a new tab in the equipment menu called “Outfit,” which allows you to choose your character’s cosmetic appearance (once you’ve acquired the necessary items to obtain that appearance the old way) without sacrificing their stats.

Horse Hailer

Rather than requiring you to summon your horse at one of the bell posts near towns and other safe zones, Dragon Quest 11 S introduces the Horse Hailer item, which allows you to call your horse to you at any time (assuming you’re in an area that allows for it).

Quick Commands menu

A new Quick Commands menu can be easily pulled up, allowing you to rapidly select from certain helpful items and abilities without digging into several menu screens. These include items like the Horse Hailer and Fun-Size Forge, features like the new Photo Mode, and abilities like Erik’s Nose for Treasure (a new ability in Dragon Quest 11 on Switch that allows Erik to tell the player how many treasure chests are in the area).

Additional quality-of-life changes*

  • Ore and other materials that previously dropped items on the ground when harvested now drop directly into your inventory
  • There will be the option to turn off grunt and exhale sounds from the protagonist
  • Killing monsters in the overworld using a mount (monsters or the horse) will grant experience points
  • You can switch between the classic battle camera and free movement mid-battle
  • Menus can be navigated with joysticks in addition to the D-pad
  • Purchased materials are automatically deposited in the Bag
  • In-battle party member dialogue now appears in a speech bubble in the top right of the screen, complete with an illustrated portrait of the character, in addition to the character’s spoken voice lines
  • You can now instantly talk with your party members by pressing the minus (“-”) button, rather than selecting the option in the menu.

 

więcej info pod linkiem https://www.gamerevolution.com/guides/589131-dragon-quest-11-switch-definitive-edition-version-differences-vs-ps4-pc

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

Karny kutas za coś takiego. Większość deweloperów jak wydaje wersje reżyserską/poprawioną to automatycznie za darmo dla tych co kupili na innych platformach wersje gorszą. Tutaj tylko switch ex. Square jak zwykli for the players... 

 

Zanim mnie tu obrońcy square zaatakują to przykłady z ostatnich lat jak można za darmo dać update wydając lepszą wersję gdzieś indziej: divinity 1 i 2, wasteland czy bards Tale 4. 

 

Rozumiem że wersja na switcha ma dodatkowy widok pixelowy i tu się nie kłócę ale dużo usprawnień pomagających w gierce mogliby wydać w formie darmowego patcha do PS4 czy pc. 

  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

Porównywanie jednej z trzech największych serii RPG w historii na świecie do Bards Tale 4 mdr.

 

 

Definitive Edition wyszła. Jak lubi mówić Square-Enix (za Nintendo Dream Web), dla nich to praktycznie remake. Oczywiście, nie wygląda na to, ale faktycznie liczba zmian jest spora. 

 

 

To, co najbardziej zwróciło moją uwagę, o czym się mało mówiło przed premierą: tryb 2D to nie jest tylko inna grafika z przełączaniem się w locie. Oj nie. Nie można ot tak przełączać się w danym miejscu z trybu 3D w 2D. To jest właściwie jak osobna gra. Można po zapisaniu gry przełączyć się, by podobny fragment gry (osobnej właściwie gry) przejść od save'a do save'a w 2D. Tak że, tak - jeśli w pewnym momencie nagle zachcecie przełączyć się z 3D na 2D, to tyle będzie oznaczać, że zaczniecie od początku dany "rozdział" gry 2D. Niczego się nie traci, pozostaje ten sam level, wyposażenie itd., natomiast sama treść gry i progres historii są do przełączania się tylko w kawałkach.

 

Ostatecznie oznacza to, że tryb 2D jest ciekawym dodatkiem, ale nie wiem, ile osób faktycznie go bardziej wypróbuje. Ze względu na pewne różnice, najlepsze doświadczenie będzie się mieć grając osobno w wersję 3D oraz 2D w całości od początku do końca.

 

 

Edytowane przez ogqozo
Opublikowano (edytowane)

Odpalenie sobie tej gry w łóżku przed snem na tych 6 calach :banderas:

Ostatnio taki efekt wow miałem po zakupie i odpaleniu Breath of the Wild. No wspaniały jest ten DQ11, pierwsza gra która została zapowiedziana na pstryka. Ależ zleciało.

 

Z opcji Draconian ustawiłem sobie trudniejszych przeciwników, no i już mnie żelki kilka razy o mało nie zmiotły z planszy.

Edytowane przez ragus
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Demko daje radę i zacząłem myśleć czy nie kupić pełnej wersji. Fanem żadnych jRPGów czy RPGów nie jestem, ale gra ma coś w sobie czego nie potrafię wyjaśnić. Gra się lekko, przyjemnie i mega relaksująco :)

 

Czytałem opinie, że standardowy poziom jest dosyć łatwy (na pewno w demie) i że lepiej zacząć na wyższym. Biorąc pod uwagę, że nie chcę mieć jakiegoś dużego wyzwania z grą i niepotrzebnego grindu, lepiej grać na domyślnym poziomie czy rozpocząć przygodę od nowa na wyższym?

 

Dobrym porównaniem może być Wiedźmin 3, gdzie po ~ 10h jak juz się trochę dopakuje statsy i ekwipunek już nie ma za dużego wyzwania do końca gry. A jak się już ogarnia mechanikę to nawet na kolejnym poziomie walka nie sprawia trudności. Jestem ciekawy czy podobnie jest z DQ XI.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Pytanie o post game dla tych co przeszli 

Spoiler

Czy polega on głównie na wykonywaniu tych samych misji i walki z tymi samymi bossami co wcześniej, bo cofnelismy się w czasie i staramy się naprawić przyszłość? Bo coś takiego póki co przeczytałem, a boję się szukać dalej w obawie przed spoilerami. 

 

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...