Opublikowano 16 stycznia 20214 l W dniu 4.01.2021 o 00:28, 20inchDT napisał: To teraz nie wiem co robić. Swego czasu dq8 na ps2 mi się podobało, ale 70h to bardzo dużo. Ile z tego to te fillerowe walki z mobami? Powiem tak. Nie wyobrażam sobie żebym daleko zaszedł w tej grze w takim stanie, w jakim oryginalnie wyszła na PS4. Na Switcha jest idealna, ale zwłaszcza dzięki kilku ulepszeniom, z czego najważniejsze to możliwość przyspieszenia walk. Domyślna prędkość jest po prostu powalająca. Te walki nie byłyby uznane za dynamiczne nawet gdyby gra wyszła 25 lat wcześniej. Taktyki jest tyle co zawsze w DQ, więc wiele się nie traci po prostu ustawiając domyślny poziom trudności, przyspieszenie walk (nic nie przeskakuje, po prostu postaci nie machają mieczem aż tak anemicznie) i nawalając. Ogólnie to demko jest wartą uwagi opcją. Myślę, że jak komuś ma się spodobać ta gra, to po demie będzie zbyt wciągnięty, by nie kupić gry. A jak nie - to w dalszej części nie ma nic, co by go jakoś zaskoczyło. Save można przenieść.
Opublikowano 16 stycznia 20214 l Skończyłem główny wątek, no nic próbuję ten dodatkowy. No i znowu, jest to tak tragicznie rozciągnięte, że czasem mam przesyt. Ta gra byłaby o niebo lepsza gdyby ktoś tam wiedział czym jest dobry pacing w grach.
Opublikowano 17 stycznia 20214 l Ja robie jednak ten dodatkowy ale mam dosyc. Ide na ostatniego bossa ale kurde jak bede musial levelovac druzyne to daje sobie spokoj z gra. Edit: tak jak myślałem na 65 levelu nie mam szans. Edytowane 17 stycznia 20214 l przez Ma_niek
Opublikowano 17 stycznia 20214 l Cytat tak jak myślałem na 65 levelu nie mam szans Co kurva? To ja nawet 60 lvl nie dobiłem To chyba za wiele grindu, by cisnąć dalej. Daruję sobie.
Opublikowano 17 stycznia 20214 l Hmm przecież true ending i dodatkowe aktywności jak triale to największy miód tej gry. Proponuję jednak dać szansę grze. Levelowanie postaci jest banalne dzięki wspominanym metalicznym blobom. Poza tym gdzie Wam się tak spieszy że chcecie tak szybko uwinąć się z DQXI?
Opublikowano 17 stycznia 20214 l Nie spieszy ale już mi się po prostu nie chce. A jak pomyślę o levelovaniu to już wogole. Ale nie zmienia to faktu że to najlepszy jrpg tamtej generacji.
Opublikowano 17 stycznia 20214 l Dzięki GP mam taki backlog że naprawdę trochę szkoda poświęcać czas na monotonne bicie metalowych blobów i farmienie surowców do najlepszych itemków. To było wspaniale kilkadziesiąt godzin i pewnie zasłużone 2. miejsce jrpg odchodzącej generacji. Persona 5 nie do pobicia Tak się zostaje januszem jrpg Edytowane 17 stycznia 20214 l przez dee
Opublikowano 17 stycznia 20214 l 8 minut temu, dee napisał: szkoda poświęcać czas na monotonne bicie metalowych blobów i farmienie surowców Mam na dysku i na 90% nie odpalę z tego powodu. Niestety jrpg to masa grindu i bezmyślnej walki. Szkoda mi marnować tyle czasu na klikanie "atak" i patrzenie na te same animacje jak mogę kilka zróżnicowanych gier przejsc w tym samym czasie.
Opublikowano 17 stycznia 20214 l To nie tak, DQ11 to świetny jrpg. Niepowtarzalny baśniowy klimat, śliczna grafika w 60fps na XSX, przyjemny chociaż oldschoolowy system walki. Dla fanów gatunku koniecznie. Tylko właśnie, co innego skończyć główny wątek i odejść z poczuciem nasycenia. Co innego wyciskać ostatnie soki przez kolejne kilkadziesiąt godzin. To jak z piciem wódki. Jeden zrobi pół litra i ma dość, drugi dopiero po poł litra nabiera apetytu
Opublikowano 20 stycznia 20214 l Jednak przeszedłem i wkoncu koniec :-) bez post game które już bardzo zanudza daje mocne 8/10 i jest to najlepszy jrpg tamtej generacji. Dałbym nawet dziewiątkę ale muszę odjąć za beznadziejna muzykę. Zawsze po przejściu jakiegoś jrpg sluchalem sobie soundtracku a tu nie było nawet jednego dobrego utworu. No i nienawidzę w grach milczących bohaterów. Teraz czas na vesperie z gamepassa ale coś czuję że z tamtym tytułem się nie polubie.
Opublikowano 21 stycznia 20214 l 74 level ale nabijanie idzie bardzo szybko. Wystarczy że masz w drużynie hero sylvana jade i roba. Dajesz elektro light a później usypiasz metal slimow. Critical slash Erica i jedziesz z nimi. W godzinę można nabić kilka jak nie kilkanaście leveli. I oczywiście w walce z calasmosem używasz sword od light. Myślę że na 70 lvl też jest spokojnie do ubicia.
Opublikowano 4 lutego 20214 l Nie wiem jak mogłem grać w poprzednie DQ z randomowymi walkami i bez możliwości przyspieszenia ich. Od razu lepiej się gra jak co dwie sekundy nie trzeba klepać tych samych mobków. Bardzo się cieszę, że japonczycy poszli po rozum do głowy i wprowadzają takie udogodnienia. Zaspoilowałem sobie ostatnia postać, która dołącza do teamu, szkoda ;/ Jak na razie nie ma postaci na poziomie Yangusa i króla Trode'a z 8, ale może się rozkręci. Piękna jest ta gra, i to w 60fps. Jest jakiś sposób na tworzenie ekwipunku +3 za każdym razem? Pierwsze dwa przedmioty mi się udało, ale widzę, że to trochę losowe jest.
Opublikowano 5 lutego 20214 l Też zacząłem wczoraj. Na razie jest spoko, ot gra się jak w ósemke. Od razu ustawiłem brak latania podczas walki na statyczną i jest lepiej. Tylko muzyka nie siada na razie. Będzie wkurwiac to zmienię na te z VIII.
Opublikowano 5 lutego 20214 l 34 minuty temu, Ma_niek napisał: Ale z tym uciekanie od walki pozniej bedziesz mial problem z levelem To się poszuka metalowych żelek.
Opublikowano 5 lutego 20214 l 19 minut temu, XM. napisał: Też zacząłem wczoraj. Na razie jest spoko, ot gra się jak w ósemke. Od razu ustawiłem brak latania podczas walki na statyczną i jest lepiej. Tylko muzyka nie siada na razie. Będzie wkurwiac to zmienię na te z VIII. Muzyke zmieniaj od razu. W zyciu nie gralem w jrpg z bardziej beznadziejna i wkurwiajaca muzyka
Opublikowano 5 lutego 20214 l Muzykę najlepiej od razu wyłączyć. Inaczej prędzej czy później zwariujecie od niej.
Opublikowano 8 lutego 20214 l Warto zmienić Jade na Eryka z dwoma falcon blade? Jestem przed Sniffleheim. Trochę szkoda, żeby itemki się zmarnowały, ale wolę mojego seksi króliczka z włócznią
Opublikowano 8 lutego 20214 l Z Jade się nie rozstawałem jej jedyny problem to mało mp a większość jej umiejętności kosztuje.
Opublikowano 8 lutego 20214 l Ja zrobiłem sidequesta w akademii medalików i mam wstążkę (+3), która regeneruje 6mp co turę. Starcza mi aż nadto. W tej części i tak nie ma problemów z mp i dlatego Veronica jest na stałe w teamie do trzaskania mobów.
Opublikowano 9 lutego 20214 l 30h przegrane. jestem po Yggdrasilu i teraz są te fillery z wersji S. Mam nadzieję, że nie są zbyt długie, bo nie lubię takiego przeciągania jak zrobili z Sylvando. Robiłem sidequesty w tickington i teraz jeszcze bardziej doceniam, że nie gram w stare jrpg. Walki co kilka sekund + komunikaty o zadanym dmg, których nie da się skipować tylko mnie irytowały i chciałem, żeby jak najszybciej się skończyło. Gry jeszcze nie skończyłem, ale chyba dzieki tym wszystkim quality of life improvements 11 zdetronizuje 8 jak dla mnie. Akt 3 to jest post game?
Opublikowano 10 lutego 20214 l 10 godzin temu, 20inchDT napisał: Akt 3 to jest post game? Tak ale po skończeniu aktu jeszcze odblokują się dodatkowe walki w Tickington.
Opublikowano 14 lutego 20214 l Czy ktoś z was kupił Gringham whip w kasynie w Octagonii? Wygrałem w ruletce milion tokenów, ale ten bicz kosztuje 750k :O Nie wiem czy za tę cenę warto, a nie chcę potem grindowac tokenów na pozostałe itemy, które pojawią się w 3 akcie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.