Opublikowano 5 kwietnia 20241 r @Square jeśli można, prosił bym aby ten topik spiąć z poprzednim tematem o DQXI bo się dublet i bałagan robi.
Opublikowano 31 października 202431 paź Ponad 60h za mną - ogrywane na XSX. W serię gram jeszcze od NES'owych części. Jak dla mnie kolejny, świetny DQ, z wad to ten "Brytyjski" dubbing i także napisy zawierające te ich Brytyjskie maniery - strasznie mnie to irytuje. Gra jest także bardzo prosta, mam ponad 60h i ani razu nic nie zabiło nikogo z ekipy, nigdy także nie powtarzałem walki z jakimś bosem. Mam niestety jeden problem od kilku godzin - Hero zablokował się na stroju z parady Sylv'a i nawet jak zmieniam ekwipunek to nic to nie zmienia... Nie wiem czy dam radę tak go oglądać do końca gry, a zaczynać od nowa nie mam zamiaru
Opublikowano 31 października 202431 paź 2 minuty temu, siudym napisał(a): Ponad 60h za mną - ogrywane na XSX. W serię gram jeszcze od NES'owych części. Jak dla mnie kolejny, świetny DQ, z wad to ten "Brytyjski" dubbing i także napisy zawierające te ich Brytyjskie maniery - strasznie mnie to irytuje. Gra jest także bardzo prosta, mam ponad 60h i ani razu nic nie zabiło nikogo z ekipy, nigdy także nie powtarzałem walki z jakimś bosem. Mam niestety jeden problem od kilku godzin - Hero zablokował się na stroju z parady Sylv'a i nawet jak zmieniam ekwipunek to nic to nie zmienia... Nie wiem czy dam radę tak go oglądać do końca gry, a zaczynać od nowa nie mam zamiaru
Opublikowano 31 października 202431 paź 33 minuty temu, siudym napisał(a): Gra jest także bardzo prosta, mam ponad 60h i ani razu nic nie zabiło nikogo z ekipy, nigdy także nie powtarzałem walki z jakimś bosem. Trzeba było odpalić draconian quest i opcje "stronger monsters". Gra zmienia się wtedy pod względem poziomu trudności w jednego z najbardziej satysfakcjonujących jRPGów ostatnich lat.
Opublikowano 31 października 202431 paź Draconian quest i gra wyciera tobą podłogę.Wspaniałe było to doświadczenie.
Opublikowano 3 listopada 20243 lis O ile nigdy nie zabil mnie nikt, to tak od razu rozpieniczyl mnie Auroral Serpent Pierwsza walka rozwalona cala ekipa, druga nieco sie przygotowalem a i tak udalo sie zabic ostatnim z ekipy mocno fartownie. Mialem chec zrobic ponowne podejscie, ale olałem to i lecimy dalej. Pytanko ile procentowo mam ukonczonej gry (fabularnie) w chwili gdy otrzymalem mozliwosc latania wielorybem? Edytowane 7 listopada 20247 lis przez siudym
Opublikowano 16 listopada 202416 lis Macie jakieś sprawdzone tipsy/taktyki na walkę z Calasmos ? Na razie pierwsze podejście ekipa rozwalona, mimo, że mam każdego na LEV99.
Opublikowano 16 listopada 202416 lis Zależy, czego ci brakuje. Użyj miecza jako przedmiotu, wiadomo. Usuwa barierę. Obrona - jest ekwipunek dający odporności na jego żywioły. Przykładowo, Skull Ring obniża obrażenia mroku o 30%. Exotoga obniża obrażenia żywiołów o 25%, co powinno być warte więcej niż jakikolwiek inny ekwipunek. Itd. To jest DQ XI, nie jakiś Rebirth, nie ma tu wiele do gadania. Dużego bossa trzeba głównie przetrwać, powoli. Typowo pewnie 3 postaci będą leczyły i buffowały, a jedna będzie waliła. Ktoś leczy, może dwie postaci, jedna podwyższa atak temu co atakuje, podwyższa obronę ekipie (albo korzysta z immense defense + forebearance czy coś), obniża obronę bossowi, i tak dalej. Co do walenia, o ile pamiętam, kilka różnych rzeczy jest podobnie mocnych. Jest Mighty Magic Burst i walenie eliksirów, albo różne kombinacje oparte na Divide (Divide, dwie najmocniejsze bronie dual wield, Fatal Slash, to wszystko z buffem od kogoś typu Oomph). Pewnie jest wiele więcej przykładów, trzeba po prostu zabierać dużo HP. Myślę, że konkretna metoda zabierania HP tak wiele nie zmienia. Warto mieć sporo przedmiotów do regeneracji MP, wiadomo. Nic wyjątkowego dla akurat tego bossa. Walka będzie typowo trwała bardzo długo... Chociaż może są jakieś tricki że ktoś go rozwala w dwóch turach.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.