Nemesis 1 272 Opublikowano 9 kwietnia 2017 Opublikowano 9 kwietnia 2017 Pierwszy akt jest najciekawszy z całej gry. Potem do już monotonia do bólu. Nie dałem nawet rady wyczyścić pierwszej dzielnicy bo usypialem przy tym. Co z tego, że animacje wykańczania gangusów fajnie wyglądają ale po godzinie oglądania i robienia w kółko tego samego po prostu się nudzi. Przez zbyt ubi-sandboksową definicje mapki zabili tą grę. Szkoda bo narracja i postacie dają radę. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 9 kwietnia 2017 Opublikowano 9 kwietnia 2017 Pierwszy akt nie jest jakoś dużo lepszy tylko nie jesteśmy jeszcze znudzeni. Z drugiej strony misje "głôwne" dają mega radę przez całą grę. Szkoda, że giną w zalewoe podobnych aktywności, no i ta końcówka mmmmmmmm Cytuj
Folion 46 Opublikowano 21 września 2017 Opublikowano 21 września 2017 Powiedzcie mi jak wygląda Mafia 3 na dzień dzisiejszy? Ograł ktoś wszystkie wydane dodatki, warto? Ja kupiłem na premierę i ukończyłem w kilka pierwszych dni ale gdzieś mam ochotę wrócić z wersją Deluxe i to scalakować.Dużo łatek od premiery wydali? Poprawiła się coś grafika? Ile zajmują misje z dodatków? Cytuj
Goldie 2 Opublikowano 27 września 2017 Opublikowano 27 września 2017 Powiedzcie mi jak wygląda Mafia 3 na dzień dzisiejszy? Ograł ktoś wszystkie wydane dodatki, warto? Ja kupiłem na premierę i ukończyłem w kilka pierwszych dni ale gdzieś mam ochotę wrócić z wersją Deluxe i to scalakować. Dużo łatek od premiery wydali? Poprawiła się coś grafika? Ile zajmują misje z dodatków? Przeszedłem normalną wersję całkiem niedawno i da się w to grać, choć momentami boli. Na jedno przejście do poznania fabuły idzie to zrobić. Ale o ile dobrze pamiętam do platyny trzeba to przejść minimum dwa razy jak nie trzy, więc przy powtarzaniu tych infantylnie powtarzalnych misji życzę Ci dużo cierpliwości. Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 27 września 2017 Opublikowano 27 września 2017 Wystarczy 2 razy, tylko wbicie tej platyny to żadna przyjemność, a katorga. Trzeba dawkować, bo się idzie zrzygać robiąc cały czas to samo tj. odbijanie dzielnic, ten sam schemat. Cytuj
Figuś 21 257 Opublikowano 27 września 2017 Opublikowano 27 września 2017 Jeżeli chodzi o platynę w M3 to trzeba uważać bo któryś trofik potrafi się zglitchować, (nie wiem który bo nie grałem ) ziomek osiem ku.rwa razy przechodził Mafię żeby tylko platynowy dzbanek mu wpadł bo mu jednej trofki brakowało Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 27 września 2017 Opublikowano 27 września 2017 Pewnie trofka The New Boss, który potrafi się zglitchować. Ogólnie rozumiem kolesia, bo to jest zyebane trofeum akurat. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 27 września 2017 Opublikowano 27 września 2017 (edytowane) Wystarczy 2 razy, tylko wbicie tej platyny to żadna przyjemność, a katorga. Trzeba dawkować, bo się idzie zrzygać robiąc cały czas to samo tj. odbijanie dzielnic, ten sam schemat. To prawda, ja grałem w Mafie na premiere, jak na początku było fajnie poznej strasznie się już dłużyło. Drugi raz bym tego nie zaczynał. Niepotrzebnie zrobili tyle tego, mogli to całkowicie wyciąć, zostawić ze 3 dzielnice do odbicia, skrócić gre i wyszłaby fajna historia na wzór GTA. Edytowane 27 września 2017 przez Fanek Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 27 grudnia 2017 Opublikowano 27 grudnia 2017 Skończyłem przed chwila. Sama fabuła, końcowe wybory i scenka po napisach zaje.kórvabiste, Lincoln i Donovan 10 klas lepsze postaci niż plejada pedałów z GTA V, szkoda ze cala struktura gry, misję na jedno kopyto i je.bany sandbox zabiły te grę. Przeogromnie zdałem sobie sprawę ze jeszcze 10 lat temu sralem pod siebie ze szczęścia ze wyjdzie gra z otwartym światem, 2017 rok i rzygam na ten gatunek który stał się najbardziej hoiowym do grania dla mnie, yebalbym po łbie każdego developera za robienie gier liniowych w wymuszonym otwartym świecie bo "takie czasy". 5 Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 27 grudnia 2017 Opublikowano 27 grudnia 2017 Taaa końcówka, dialogi, bohaterowie, klimat, muza ta gierka ma genialny. Jakby chociaż było tak jak w dwójce, że miasto służy do przemieszczania i kolejnych misji fabularnych (a nie ten (pipi) any grind i dziesiątki takich samych zadań do zrobienia) to była by gra na mocne 8 jak nie lepiej. 1 Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 27 grudnia 2017 Opublikowano 27 grudnia 2017 No niestety przez branżowe trendy wyszła gra na 5, liczę mocno że przy kolejnej mafii nie odwalą takiej fuszerki Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 27 grudnia 2017 Opublikowano 27 grudnia 2017 jak ktoś celuje w calaka/platynę to musi przejść grę 2 razy więc tyyyyyle zabawy z zadaniami tego samego typu na raz to można przeboleć ten grind bo nawet fajnie jak się przechodziło po cichaczu, planowanie ruchów, kolejności zabijania itd. przeciwnicy nie grzeszyli inteligencją ale przyjemnie się skradało. bardzo dobra gra ale ta wtórność misji sprowadzała na ziemię. Cytuj
Wredny 9 707 Opublikowano 27 grudnia 2017 Opublikowano 27 grudnia 2017 Dwa przejścia to nadal może być mało, bo trofki lubią się zglitchować... Ja w sumie jestem w trakcie drugiego przejścia (choć na razie dłuższa przerwa), które powinno być speedrunem, bo w pierwszym wszystkich werbowałem, więc w tym mogę zabijać W każdym razie dzięki fabule, klimatowi, scenkom i postaciom, a także modelowi jazdy, dla mnie to mocne 7/10 - mimo wad będę wspominał ciepło. Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 28 grudnia 2017 Opublikowano 28 grudnia 2017 Ja fabułe, większość scenek (szczególnie monologi Padre), świetną muzyczkę i bardzo dobrze napisane postacie bardzo długo będę wspominał. Bardzo jestem ciekaw co dalej z tym studiem. Jest tam jakiś talent, to jest oczywiste, ale po drodze się zagubili. Zabrakło doświadczenia, za mało czasu, to i to? Po ostatnich newsach związanych z naborem nowego talentu śmiało można stwierdzić, że nadal będą szli w open world co ja odbieram dwuznacznie. Ale co jak co, dałbym im szansę na zrobienie czwórki i Take2 pewnie myśli tak samo. Bardziej bym czekał niż na rdr tbqh. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 28 grudnia 2017 Opublikowano 28 grudnia 2017 Wkurza ten trend napierdalania w sandboksie zadań z dupy które trzeba przejść aby ruszyć dalej. Mafia 2 to nadal zły przykład idealna była mafia 1. Ten klimat i każda misja bomba poza (pipi)onymi wyścigami. Grałem na klawiaturze i myszce (chyba nawet na padzie się wtedy nie dało) i sterowanie autem do dzisiaj mi się śni Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 28 grudnia 2017 Opublikowano 28 grudnia 2017 Mafia 2 to bardzo dobry przykład(miasto jak tło), jakby zostali przy takiej strukturze w trojce to byłoby bardzo dobrze, a tak ciężko powrocic do tej gry, bo trzeba się przedzierac przez morze badziewia. W wersji reżyserskiej wrzucili poboczne(oprócz kilku fabularnych), które trzeba bylo robic na czas i to była zapowiedź jak to pasuje do mafii. Generalnie jest jakiś ujowy trend żeby wszystko było shitboxem, sztuczne przedluzanie żeby gracz nie pruł się, ze gierka za krótka i w ten sposób zamiast skondensowanej formy dostajemy ilość kosztem jakosci. To chyba oprócz tych czysto korporacyjnych zagrywek(wycinanie treści, wybrakowane produkty na premiere, mikrotrasakcje) najgorsza zmora generacji. Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 28 grudnia 2017 Opublikowano 28 grudnia 2017 Wszyscy robią sandboksy bo gry stają się przez to dłuższe i ludzie nie wrzucają po 7h na allegro, a ze gry co raz droższe to jedyny sposób żeby studio zarabialo. Ehh jakby zrobili właśnie jak w M1 ze miasto to tylko hub do przedostawania się między miejscówkami, a tak to gra dzieje się na innych etapach. Ja (pipi)e jak sobie przypomnę te misję na wsi w Mafii 1 Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 28 grudnia 2017 Opublikowano 28 grudnia 2017 (edytowane) Z Mafii 1 z wszystkiego czego pamiętam z tej gry to tylko sam wyścig samochodów, który napsuł mi wiele krwi przed patchem XD. No ale potem jaka to była mega satysfakcja z wygranego wyścigu i zarazem ulga XD Edytowane 28 grudnia 2017 przez Faka Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 28 grudnia 2017 Opublikowano 28 grudnia 2017 Misje na wsi, zabójstwem burmistrza czy na tym parowozie w mafii 1. Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 28 grudnia 2017 Opublikowano 28 grudnia 2017 Mafia to dla mnie najlepsza gra ever, kazda misja była absolutnie unikatowa i pamiętam je do dzisiaj(w przeciwieństwie do misji z GTA chociaż to sa dwa zupełne inne gatunki wbrew pozorom). Prolog od razu wciagajacy w wir wydarzen, jedno najlepszych zakonczen w grach. Jeśli chodzi o misje to: - Spoiler wiejska misja podczas burzy -skradanka w domu bogaczy -snajperska misja w opuszczonym wiezieniu --knajpka z pizza -statek i follow up do Ojca Chrzestnego -Napad na bank i ostatnia misja -gonienie typa w gaciach -omerta (alternatywne rozegranie misji) -misje z bracmi morello -misja w hotelu -strzelanina w kościele Praktycznie kazda misja to było cos, to jest gra kamien milowy(Taki Godfather w swiecie gier), dlatego ludzie już zawsze będą rozczarowani nawet jak dostana tak dobra odslone jak dwojka, po prostu poprzeczka jest zawieszona tak wysoko. Cytuj
kes 1 462 Opublikowano 28 grudnia 2017 Opublikowano 28 grudnia 2017 Ja najbardziej pamiętam misje na bocznicy kolejowej i jak się w(pipi)iałem nie wiedząc co zrobić a wystarczyło zmienić zwrotnice wagonu Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 28 grudnia 2017 Opublikowano 28 grudnia 2017 Skoro tak sobie ładnie wspominamy tego super szpila, grzechem jest nie wspomnieć tego... Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 24 kwietnia 2018 Opublikowano 24 kwietnia 2018 https://kotaku.com/how-the-makers-of-mafia-iii-lost-their-way-1825242177 Bardzo fajny artykuł opisujący perypetie jaka gra przechodziła i dlaczego skończyła w formie repetetywnego grindu. W skrócie - 2K kupiło silnik i całą firmę odpowiedzialną za dwie poprzednie Mafie, problemem było to, że wiele elementów silnika było opisane po czesku więc devowie często musieli się kontaktować z native speakerami czeskimi z teamu żeby przetłumaczyli od czego są konkretne funkcje. Do tego stracili około pół roku prac nad elementem, który okazało się, że trzeba przerobić a mianowicie chodziło o przejmowanie dzielnic. Designerzy starali się wytłumaczyć Leadom, że to jest zbyt nudne i powtarzalne, ale jak sami widzieliście raczej do nich nie dotarło i w grze skończyło w takiej w formie jak skończyło. Crunch nad grą trwał rok, twórcy nie dostali bonusów bo oceny na metacriticu były za niskie. Eh czyli niestety chleb powszedni tej branży. Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Ta gra mogła być naprawdę dobra, szkoda że przez wydawców kolejna seria poszła do odstrzału Cytuj
Wredny 9 707 Opublikowano 25 kwietnia 2018 Opublikowano 25 kwietnia 2018 I tak będę gierkę miło wspominał i jeszcze zapewne do niej wrócę, bo jestem w trakcie drugiego przejścia, a i DLC kumpel chwalił to sprawdzę w jakiejś promocji. Zalety w postaci intrygującej historii, świetnego głównego bohatera, rewelacyjnie wyreżyserowanych (i odegranych) cut-scenek, klimat, muzyka, model jazdy, strzelaniny, a nawet uproszczony stealth, z nawiązką zrekompensowały mi niedogodności związane z tym Assassinowym odbijaniem dzielnic. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.