dee 8 816 Opublikowano 3 września 2018 Opublikowano 3 września 2018 No właśnie łyżką miodu w beczce gorzkiego grindu jest fakt, że nie trzeba wykonywac wszystkich aktywności, tylko te, które najlepiej nam pasują. Zabijanie żołnierzy mafii i niszczenie "majątku" sprawdza się najlepiej, bo zawsze po drodze można też zebrać sporo pieniędzy, które doliczają się do wymaganej puli strat Cytuj
PiotrekP 1 882 Opublikowano 3 września 2018 Opublikowano 3 września 2018 Dziś dwie misje wystarczyły mi, żeby już dobrać się do bossa danego interesu, a łącznie z nią 15k wpadło do mojej kieszeni. Szkoda, że tą kasę dopiero w dlc na odbudowę baru można wydawać, bo kamizelki, apteczki i ammo się w sumie zbiera, więc tylko bronie i ulepszenia zostają. A i tak sporo grosza zostaje. Cytuj
PiotrekP 1 882 Opublikowano 13 września 2018 Opublikowano 13 września 2018 Wzięło mnie dzisiaj na zrobienie wyścigów. Kuwa, tak chamskiego skakania poziomem AI to nigdy nie widziałem. Oponenci jadą tak jak ty- zaliczysz latarnię i masz z 5 sekund straty do rekordu toru? Spoko, poczekają na ciebie. Masz perfect run i poprawiasz rekord o 4 sekundy? Oni są tuż za tobą. W ostatnim wyścigu na początku zepchnąłem typa na barierę, a że fizyka i grawitacja dostały razem szału, typ wystrzelił jak z procy gdzieś w bagna. I tak mnie potem dogonił. Drugi zaś na hopce tak się wybił, ze wpakował się na poziomy słup sygnalizacji i tak sobie zawisł. Cytuj
kotlet_schabowy 2 733 Opublikowano 14 września 2018 Opublikowano 14 września 2018 No handicap w wyścigach to jakaś beka, a najgorsze jest to, że większość z tras jest rozwleczona, jedziesz parę minut, zyebałeś, restart xd. Mimo wszystko zaliczyłem prawie wszystkie, w sumie nie wiem, po co. A system spychania to więcej szkody niż pożytku daje. Cytuj
PiotrekP 1 882 Opublikowano 25 września 2018 Opublikowano 25 września 2018 (edytowane) No i skończone. Grało się przyjemnie ale grze zabrakło dopracowania i wykończenia. Nawet jakbym wtedy za te 4 dyszki kupił, to bym nie żałował. W sumie wszystkie wady i zalety już tu wcześniej wymieniłem. Edytowane 26 września 2018 przez PiotrekP 1 Cytuj
Rillas 96 Opublikowano 18 października 2018 Opublikowano 18 października 2018 Ja tez w gronie osob, ktore maja to za soba. Dawno nie mialem tak roznych odczuc po skonczeniu gry (a ze wzgledu na platyne to nawet dwukrotnym przejsciu). Zaczynajac od dobrych stron gry to na pewno setting - muzyka, rasistowskie nastroje spoleczenstwa, nawiazania historyczne do sytuacji politycznej - zabojstwo JKF, wolna w wietnamie. Dodajac do tego sposob w jaki prowadzona jest narracja - wywiady z ksiezulkiem, przesluchanie Donovana (ukryte zakonczenie po prostu miodzio). Co do postaci to tez calkiem fajna kreacja Lincolna, bossowie tez maja calkiem fajne bio i mi pasowali do calej historii. Co do AI to mam mieszane uczucia, o ile na najwyzszym poziomie bawilem sie calkiem dobrze bo gra wymuszala dosyc mocne granie skradankowe i to mi pasowalo. Niestety drugie przejscie na latwym poziomie pozwalalo czasem niczym rambo przejsc przez caly pokoj wrogow i dojsc do bossa nawet nie oddajac strzalu. Na tym sie koncza plusy. Nie wiem gdzie zapadla decyzja o tym, zeby fabule posuwac w taki sposob - ale chyba wszyscy sa zgodni, ze to nie byla dobra decyzja. Gra przez to wydluza sie niemilosiernie. I gdyby jeszcze te niszczenie biznesow bylo jakos bardziej zroznicowane albo opakowane jakos bardziej fabularnie... no niestety, tak nie bylo i kazdy kto gral chyba otwarcie potwierdzi ze to rozciagniecie gry na sile zniszczylo mafie. No i jeszcze zostaja niedorobki - niebo ktore wyglada jak darmowy obrazek z googli, pikseloza tekstur, odbic (odbicia w lustrach to w ogole jakas chora rzecz) refleksow. No i legendarna fuszera wychodzenia z samochodow ktore wyladowaly na dachu. Tego akurat juz nie oceniam, bo nie wiem ile w tym prawdy ale podobno przed premiera oni przepisywali silnik i po prostu musieli isc na pewne kompromisy. Ocena? Do legendarnych poprzednikow ta gra nie dorasta. Pomysl byl, niestety kilka zlych decyzji, presja czasu i perturbacje studia odcisnely sie na tytule mocno. Chyba nawet za mocno... 3 Cytuj
szczudel 146 Opublikowano 27 listopada 2018 Opublikowano 27 listopada 2018 (edytowane) Ogrywam Mafię, tak po prawdzie zbliżam się do końca i po komentarzach myślałem, że będzie to dużo gorsza gra. Może po kolei: 1. Muzyka. Fantastyczna. Buduje klimat w stopniu chyba nawet większym niż krajobraz. 2. Fabuła. Trzyma się kupy. Nie ma, jak na razie, żadnych emocjonalnych fajerwerków, ale przecież to nie miał być dramat. Choć nie powiem, ruszyło mnie gdy dopadłem kolesia w Ferrari i ten rzucił do mnie „Co ja Ci zrobiłem, nawet Cię nie znam? Mam 3 dzieci … (itd.)”. Nie wydaje się sztuczny układ Lincolna z kumplem z wojska, który teraz jest z CIA. Wspólne rozpracowywanie organizacji przestępczej ma sens. 3. Gameplay. Nie ma ani krzty przesady w tym, że grze zarzuca się zbyt dużo tego samego. Konieczność czyszczenia dzielnicy może ma i sens, ale gra powinna być grą i w takim formacie działać. Nie rozumiem, dlaczego nie można pominąć wyrządzania szkód i od razu wbić na bossa, lub wykonać 1 lub dwie ciekawsze czynności? Gra byłaby bardziej wciągająca i dynamiczna. Nawet sami sub-bossowie są idiotyczni. Jest sobie loch, na końcu którego stoi koleś do którego trzeba podejść i za każdym razem wygląda to dokładnie tak samo. No dobra, można wejść na pełnym gazie lub po cichu ale tak czy siak jest to to samo. Na palcach jednej ręki mogę policzyć gdy dało się zrobić coś inaczej: zestrzelić kogoś sprytnie z dystansu, lub załatwić go w samochodowym pościgu. Strzela mi się trudno i praktycznie wszystko gram na stealth. Mój Lincoln chodzi w garniaki z pistoletem z tłumikiem Kilka sekund "unchartedowania" i wgrywa się checkpoint. Pewnie dlatego mam kłopty, bo nigdy w takich grach nie uzywam slow-mo. Nie każda gra w „mieście” musi być grą open-world. Pokazało to LA Noire i poprzednia Mafia. Tutaj ktoś się chyba wystraszył, że recenzje znów zarzucą „sandboxową pustkę” i odbije się to na ocenach, przez to i na sprzedaży. Szkoda. Można było trochę śmielej, z większa wiarą w swoją wizję i różnorodniej gameplayowo a byłaby to mocna pozycja obok M2 i LA Noire. A tak, na razie – a jestem już jedną dzielnicę od końca, klimat przez na siłę dodaną sandboxowość, rozcieńcza się, ze stratą dla całokształtu. Edytowane 27 listopada 2018 przez szczudel 1 Cytuj
Elitesse 382 Opublikowano 29 listopada 2018 Opublikowano 29 listopada 2018 Mafia 3 jest tytułem, który planuję ograć w przyszłości. Cena jest bardzo przystępna jednak zastanawiam się nad wydaniem "deluxe". Warto dopłacić te parę złotych do dodatkowej zawartości? Czy będzie jakaś różnica czy kupię używaną wersję czy nową w folii jeżeli chodzi o dostęp do dodatkowej zawartości? Z góry dzięki. Cytuj
Boomcio 4 159 Opublikowano 29 listopada 2018 Opublikowano 29 listopada 2018 Zawartosc dodatkowa to jednorazowy kod w pudelku. Jak Ci gra spasuje to dodatki ograsz bo są super/lepsze od gry/. Cytuj
Wredny 9 707 Opublikowano 29 listopada 2018 Opublikowano 29 listopada 2018 Ostatnio była promocja na Season Pass, więc kupiłem - czeka na lepsze czasy, bo jednak RDRII Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 19 lipca 2019 Opublikowano 19 lipca 2019 Jest tutaj jakiś point of no return? Cytuj
kotlet_schabowy 2 733 Opublikowano 19 lipca 2019 Opublikowano 19 lipca 2019 Z tego co pamiętam to spotkanie wszystkich "underbossów" w tej opuszczonej chacie na bagnach (wiem, że spotykają się parę razy ale to ostatnie jest dosyć mocno zaakcentowane, jako moment ważnych decyzji). Po tym pewne misje/opcje mogą przestać być dostępne, no i fabularnie też się to odbija. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 23 lipca 2019 Opublikowano 23 lipca 2019 Czy ta gra do samego końca opiera się na przejmowaniu dzielnic, robienia powtarzalnych durnych misji i zakładaniu podsłuchów? Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 23 lipca 2019 Opublikowano 23 lipca 2019 11 minut temu, Rozi napisał: Czy ta gra do samego końca opiera się na przejmowaniu dzielnic, robienia powtarzalnych durnych misji i zakładaniu podsłuchów? Widziałeś początek, widziałeś cała grę. Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 23 lipca 2019 Opublikowano 23 lipca 2019 To jest wszystko pomiędzy, co jakiś czas trafi się dobra "główna" misja(z cutscenkami), ale będziesz tak zmulony, że pewnie i tak nie docenisz. Fakt jest taki, że mogła być z tego bardzo fajna gra, ale musiałaby trwać z 8-10 h, w zamian tego przeciągnęli ją do 40-50 i jest jak jest. Nie pierwszy raz sandbox gwałci dobre marki. Cytuj
_Red_ 12 065 Opublikowano 23 lipca 2019 Opublikowano 23 lipca 2019 29 minut temu, Rozi napisał: Czy ta gra do samego końca opiera się na przejmowaniu dzielnic, robienia powtarzalnych durnych misji i zakładaniu podsłuchów? Tak. Serio. Ultimate Stuntman na NESa mial więcej roznorodnosci, mimo ze uprawial recykling. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 24 lipca 2019 Opublikowano 24 lipca 2019 Aha. To usuwam to na boga. Klimat świetny, Lincoln świetny (jak czarny Punisher) i po co to wszystko było? Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 24 lipca 2019 Opublikowano 24 lipca 2019 Mogli już zostawić schemat zabawy znany z dwojki. Miasto niby jest ale jak nie potrafimy w sandboxy to skupmy sie na fabularce. Szkoda Lincolna bo squrwola da sie lubić Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 24 lipca 2019 Opublikowano 24 lipca 2019 Tę grę trzeba dawkować przez ten rycykling. W ogóle swoją drogą platyna też najgorsza do wbicia, bo dwa razy to samo trzeba robić poza pewnymi wyjątkami. Cytuj
Wredny 9 707 Opublikowano 24 lipca 2019 Opublikowano 24 lipca 2019 No strasznie to spartolili, bo wielu graczy (tak jak @Rozi np.) odbije się od tej powtarzalności i nie pozna tych fajnych postaci i naprawdę niezłej historii. Ja się przemęczyłem, ale tak jak @Faka pisze - dawkowałem sobie dośc mocno. O platynie czasem myślę, ale drugie przejście obojętnie jakiego sandboxa to trochę ponad moje siły i możliwości czasowe. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 24 lipca 2019 Opublikowano 24 lipca 2019 (edytowane) To chyba tylko ja jestem takim zwyrolem, że grę wciagnalem w dwa dni i przez większość gry się nie nudzilem. Nie wiem, ale dużo rzeczy mi tam podpasowało: postaci, klimat, historia, czas akcji, miasto, reżyseria scenek przerywnikowych, model jazdy, fantastyczne strzelanie. Zdaje sobie sprawe z wad gry ale pozytywy skutecznie mi je przeslaniaja. Takie moje guilty pleasure. Zagrałbym znowu kurczę. Edytowane 24 lipca 2019 przez suteq Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 24 lipca 2019 Opublikowano 24 lipca 2019 Ja pamiętam, że ledwo przetrwałem pierwszą godzinę. Takiej nudy i tak bezpłciowego zlepku znanych mechanik dawno nie widziałem. To samo miałem z Andromedą. Po prostu totalny brak jakiejkolwiek inwencji twórczej. Cytuj
Il Brutto 1 628 Opublikowano 24 lipca 2019 Opublikowano 24 lipca 2019 Nie no ten setting New Orleans byl swietny, ciekawa fabula i postaci. Gra miala szanse byc doceniona w taki sam sposob jak MP3, podobne narzekania przed premiera ze taka zmiana to swietokradztwo a okazaly sie bardzo ciekawym pomyslem i powiewem swiezosci. Ale oczywiscie wszystko w piz.du przez te powtarzalnosc. Cytuj
kotlet_schabowy 2 733 Opublikowano 26 lipca 2019 Opublikowano 26 lipca 2019 Ja też w miarę bezboleśnie przebrnąłem przez gierkę, fabuła plus trochę (ale nie za wiele) pobocznych, no momentami monotonia się wkradała i na pewno do niej nie wrócę, ale klimacik, setting i samo obcowanie z, co by nie mówić, next genowym miejskim open worldem, który to gatunek praktycznie "wyginął" na obecnej generacji, trochę rekompensowały minusy. 1 Cytuj
Wredny 9 707 Opublikowano 29 lipca 2019 Opublikowano 29 lipca 2019 W dniu 24.07.2019 o 22:31, suteq napisał: dużo rzeczy mi tam podpasowało: postaci, klimat, historia, czas akcji, miasto, reżyseria scenek przerywnikowych, model jazdy, fantastyczne strzelanie. Zdaje sobie sprawe z wad gry ale pozytywy skutecznie mi je przeslaniaja. Nie no ogólnie to mam dokładnie tak jak Ty i po przejściu właśnie te wszystkie elementy powyżej, również wymieniam jednym tchem jako zalety, które sprawiają, że zapominam o wadach, a gierce wystawiam pozytywną notę. Co nie zmienia faktu, że mogło być duuuużo lepiej. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.