SlimShady 3 438 Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 Kto troche pogra niech zda relacje jeśli łaska, tylko szczerze bez falszywych banderasow na wyrost jak to często ma miejsce. Interesuje mnie tez czy gra działa dobrze/bardzo dobrze czy to kolejny z tych przypadkow, gdzie trzeba czekac miesiące, żeby dalo się grac. Z poważaniem. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Bansai 11 198 Opublikowano 6 października 2016 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 6 października 2016 Dobra, pograłem jakieś 5-6 godzin i myślę że wstępne wrażenia mogę jak najbardziej napisać. Zacznę od aspektów technicznych żeby Fanek nie musiał całości czytać zniechęcony ale z nadzieją że może gdzieś o grafice niżej coś jest napisane. Obraz jaki produkuje ich silnik podczas gry jest dość 'miękki' przez co całość jest dość nierówna graficznie, przez większość czasu wygląda naprawdę pięknie, ale momentami średnio, jak jest wschód/zachód słońca lub noc to można strzelić kilka banderasów, a jak jest pochmurne niebo to całość po prostu jest jakaś... dziwna. Może to przez to że chmury na niebie mają chyba autostradę, jadąc do celu misji dosłownie na moich oczach droga stawała się oświetlona/zaćmiona (wiecie, ten efekt jak słońce wychodzi zza chmur, tylko przyśpieszcie to o jakieś 50 razy jasno/ciemno/jasno/ciemno), na początku myślałem że to jakiś glitch, ale zerknąłem na chmury i faktycznie słońce się za nie chowało i świat gry na to reagował, z jednej strony bardzo fajna cecha silnika, ale popsuta przez częstotliwość tego zjawiska. Na naszych oczach czasami też doczytują się inne pojazdy/piesi oraz budynki dość wyraźnie przybierają detali jeśli tylko patrzymy się w górę ekranu prowadząc samochód, jednak jakiegoś bezczelnego pop-upu raczej nie ma. Klatki, na PS4, są dość stabilne, miałem chyba tylko jedno dość mocne chrupnięcie kiedy na ekranie latało z 5 mołotovów, ale trwało dość krótko. Nie ma tutaj sytuacji że masz dropy podczas normalnej gry do ~20, także pod tym względem jest OK. Póki co też żadnych crashy. Dobra, no to pora na wrażenia z samej gry. P O D O B A M I S I Ę! Gra dosłownie ocieka klimatem, jeśli ktoś lubuje w blaxploitation to przez pierwsze 2-3 godziny gry [naprawdę długi i świetnie poprowadzony prolog] będzie wniebowzięty. Historia póki co zapowiada się fenomenalnie, postacię są świetne, a gra pomimo dość poważnego tonu zgrabnie znajduje też miejsce na całkiem udany humor. Reżyseria scenek wraz z voice actingiem to absolutny majstersztyk, filtry, ujęcia, lipsync, wszystko jest pieczołowicie zadbane i podszlifowane. Muzyka jak wyżej, majstersztyk, możemy posłuchać największych hitów z okresu lat 60 na 3 stacjach radiowych, dodatkowo podczas 'liniowych misji' załączają się też wybrane kawałki które idealnie podkreślają sytuacje, np. 'born to be wild' podczas pewnej ucieczki, lub 'I fought the law'... które chłopaki śpiewają odrobinę zmieniając słowa piosenki aby odzwierciedlić obecną sytuacje, takie smaczki naprawdę nadają temu wszystkiemu takiego mniej sztucznego uczucia. Gra na pewno ma trochę baboli w sekcjach free-play, gdzie sobie latamy po otwartym świecie i niszczymy rackety, czasem np. jakaś animacja się zawiesi na sekunde, albo komuś tam ręka przeniknie na chwile przez jakąś teksturę, ale póki co wszystko raczej mieści się w tej "normie dla open worldów". Gunplay jest niesamowity, chyba najlepszy w gierce z otwartym światem, bandziory świetnie reaguje na trafienia, jest krew która tryska, headshoty są nader mięsiste oraz sam 'feeling' strzelania z broni jest bardzo dobrze oddany, nie ma tutaj mowy o kapiszonach. Jest też system takedownów i brutal takedownów, lethal i non-lethal [przełącza się to w opcjach gry, lel], same takedowny pewnie szybko by się przejadły, ale w parze z brutal takedownami póki co dalej sprawiają radochę. Jest też opcja kontrowania wrogów, jeśli podejdziemy za blisko nie atakując, oni mogą się pierwsi zamachnąć, wtedy zamiast kółka [takedown button], wciskamy trójkąt i przez moment czujesz się jak Batman czy Wei Shen i patrzysz jak Lincoln [w zależności od tego jaką mamy bron] ich masakruje. Sam Lincoln to (pipi)any czołg który potrafi do kogoś podejść i zgasić go jednym szybkim prostym w ryj, ale nie jest kuloodporny, trzeba uważać, można bardzo łatwo zginąć jak nie jesteśmy ostrożni. AI jest momentami debilne, a momentami nie... debilami są głównie podczas skradania się, widać że Hangar 13 chciał ułatwić ten aspekt trochę: Tam na reddicie było coś o powtarzalności racketów, coż, nuda się jeszcze do mojego doświadczenia nie wkradła, ale może to dlatego że czasem się skradam, czasem wchodzę guns blazing, a czasem znajduję fajne oddalone miejsce i wyciągam snajperkę, a jak tylko odblokuje materiały wybuchowe, na pewno zrobię kilka akcji z wyskokiem i detonacją auta. Dali nam sporo narzędzi do zabawy, wydaję mi się że jeśli ktoś się będzie nimi bawił na całego, szybko się nie znudzi. Jednak tak jak mówię, grałem dopiero jakies ~6 godzin, więc ten ostatni akapit może jeszcze ulec zmianie. Na koniec jeszcze kilka bullet pointów: - po śmierci lub w trakcie ładowania gry zamiast na czarny ekran podczas ładowania, patrzymy się na artworki z gry, genialny pomysł - jak ktoś ma słaby wzrok może narzekać na czcionkę momentami, ja mam dobry wzrok, ale chwilami sam musiałem przymrużyć oczy - tryb symulacji podczas jazdy może nie jest tak dobry jak w Mafii 2, ale na pewno daję radę - blacha aut jest nie do zarysowania - niektórzy wrogowie po przedziurawieniu ich kulkami jeszcze żyją, można ich dobić lub olać [z czasem umierają], bardzo fajny smaczek - można strzelać z biodra: 26 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 Dziękuje Pan Bonzaj, uspokoiłeś mnie. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 xD to dobijanie z biodra. No to mamy dobry sztosik dla fanow piaskownicy. Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 Dla samego klimatu myślę że jest warto. Kupię używkę za jakiś czas, może między czasie ogram sobie drugi raz dwójkę. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 xD to dobijanie z biodra. No to mamy dobry sztosik dla fanow piaskownicy. Jak tylko to zrobilem to od razu sobie pomyslalem: "o (pipi), musze to pokazac :obemi:" Cytuj
Frantik 2 574 Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 (edytowane) Wygląda na to że gra na PC jest zcapowana do 30fps podobnie jak L.A. Noire xD 30fps ze spadkami do 15 i mniej ] Jest oświadczenie: A message to our PC players 10/6/2016 We know how important having options that best suit your PC’s performance capabilities are. The team has been hard at work ensuring that Mafia III’s performance is consistent across all platforms, and right now the game runs at a solid 30 frames-per-second. We are currently working on an update for PC that will give players the option to play Mafia III at higher framerates. We’ll share more details about the update, and when you can expect it to arrive, very soon. In the meantime, the team welcomes feedback and would like to hear from you about what performance adjustment options are important to you. We’re actively considering a number of additional post-launch improvements on PC that would give players more control over how they can tailor the game’s experience to suit their rig’s performance. It’s been an incredible journey developing Mafia III and we couldn’t be more excited to get the game in your hands and hear what you think! Edytowane 6 października 2016 przez Frantik Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 Doczytywanie niektórych rzeczy na PC jest dość podobne do tego co widzę na PS4, nawet pasy dla pieszych doczytują się w tym samym momencie. Jeśli to jest ultra to... trochę beka. Widać że ten port potraktowali po macoszemu. Anyway, jakby były jakieś pytania jeszcze to piszcie, ja wracam do grania i potem zerknę. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 pachnie jak dwójeczka, czyli najmocniejsze 8/10 ever Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 Napisz pozniej jaki progress wskazuje po tych 6h grania, aby coś oszacować jak gra jest długa Cytuj
c0ŕ 4 834 Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 aż sobie dwójkę dokończę po latach A to prawda z tym że auta zbyt łatwo wybuchają? btw ten gif mnie rozwala https://gfycat.com/PettyDismalFinnishspitz Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 Jak z wielkością mapy? Do jakiego sandboxa byś porównał? Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 Napisz pozniej jaki progress wskazuje po tych 6h grania, aby coś oszacować jak gra jest długa Procent ukończenia w sandoboxach nie przekłada się na minuty 1:1. Grasz w gry od wczoraj? Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 Najwazniejsza teraz kwestia to jak jest z jakoscia wyrezyserowanych misji i ile ich jest, czy nie ma czegos takiego jak w MGSV, ze czekasz niewiadomo ile na cos fajnego. Problem taki, ze prawdopodobnie bez ukonczenia gry odpowiedzi się nie pozna. Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 (edytowane) Dzięki za ferst impreszyns Banzai! Moje pytania: 1. System walki wręcz bardziej gta-owy czy śpiącopsowy? Są okolicznościowo-środowiskowe takedowny a la Sleeping Dogs czy Yakuza? 2. Czy są jakies elementy RPG? Jakiś rozwój bohatera? Postać leveluje?Jakieś drzewko? Może to już było gdzieś wyjaśnione, ale ja nie wiem... 3. Czy spolszczenie kinowe zjadliwe (jeśli grasz w PL)? 4. Ruch uliczny i pieszy na poziomie chociaż GTA czy pustota? 5. Jak z modelem jazdy? Autka kartony, wozy z węglem czy ok? 6. Napisz jak wygląda typowa misja, chodzi o schemat. Duży stopień skomplikowania? Dużo misji fedexowych tudzież "kostkocukrowych"? Najważniejsze pytanie zostawiłem na koniec: 7. Ku.rwa warto kupić? Edytowane 6 października 2016 przez Czezare Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 (edytowane) Ale jutro będzie grane Można chować zwłoki do bagażnika czy w żadnej grze nigdy się tego nie doczekam? Edytowane 6 października 2016 przez Pawcio Cytuj
Boomcio 4 159 Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 A szczelanie z auta jes? Cytuj
PiPoLiNiO 743 Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 Jest spolszczenie? Napisy/dubbing? Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 Full dubbing. W Lincolna wciela się Maciej Zakościelny. Cytuj
Boomcio 4 159 Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 Full dubbing. W Lincolna wciela się Maciej Zakościelny.A (pipi)isz pan Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 (edytowane) No jak Bozię kocham! Edytowane 6 października 2016 przez Rozi Cytuj
c0ŕ 4 834 Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 A szczelanie z auta jes? To już było dawno temu na gameplayach, więc musi byc Cytuj
Boomcio 4 159 Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 Mogli się wycofać niczym hello games z multiplayera Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 6 października 2016 Opublikowano 6 października 2016 Napisz pozniej jaki progress wskazuje po tych 6h grania, aby coś oszacować jak gra jest długa Procent ukończenia w sandoboxach nie przekłada się na minuty 1:1. Grasz w gry od wczoraj? Sam sobie oszacuje po %, nie przejmuj się. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.