blakuś 597 Opublikowano 7 listopada 2016 Opublikowano 7 listopada 2016 Widzę, że Nintendo kolejny raz raczy nas jeszcze większą dawką stabilności. 11.2.0 dostępny. blakuś, aktualizowałeś już? Swoją drogą duży update Lumy wyszedł (6.5). Przede wszystkim pozwala odpalać CFW bez karty pamięci w urządzeniu. Nie wgrywałem bo i tak się nie bawie Eshopem. Cytuj
grzybiarz 10 315 Opublikowano 8 listopada 2016 Autor Opublikowano 8 listopada 2016 Mógłby ktoś zrobić print screena roota zawartości swojej karty pamieci? Chodzi mi o to, że mam jakąś starą metodę, gdzie jakiś dziwny bootloader się odpala, a powinienem jużchyba skorzystać z tego?https://plailect.github.io/Guide/installing-arm9loaderhax Jak mam sięza to zabierać, to... myślałem, że może po prostu skopiuję od kogoś jakieś pliczki z roota karty:) Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 20 listopada 2016 Opublikowano 20 listopada 2016 Ogarnia ktoś jak save'y w Pokemonach działają? Zastanawiam się nad dwiema rzeczami: - czy można "wgrać" save'a z .cia który teraz mam do legitnej kopii jak już mi przyjdzie - czy można zgrać legitną grę do .cia z moimi własnymi, legalnymi headerami (żeby grać online) i grać za jej pomocą w save'a którego mam już teraz Nie wiem czy to gra przez headery nas identyfikuje w sieci czy może to jakieś połączenie danych z gry i savefile'a i nawet po transferze spalonego save'a do legitnej kopii wciąż ryzykuję. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 20 listopada 2016 Opublikowano 20 listopada 2016 Z tego co czytam, to bez problemu można wgrać save'a z CIA do gierki na karcie. JK Save Manager się do tego nada. I z tego co czytam, to save nie trzyma informacji o headerach czy coś takiego, więc nie ma problemu z transferem z wersji przedpremierowej do legitnej. Aha, wersja we freeShopie już normalnie działa, wszak gra miała już oficjalnie premierę. Podobno lepiej mieć tą wersję (oznaczaną .16 dla Moon i .32 dla Sun) niż .0, bo niektórzy straszą, że ta .0 jakaś trefna. Inni mówią, że to po prostu nr wersji dumpu z normalnego, legitnego carta, ale wolę nie ryzykować i nie zaszkodzi mieć wersję z freeShop. Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 20 listopada 2016 Opublikowano 20 listopada 2016 Ale CIA nie mają właśnie headerów - one są tylko w kartach. https://www.reddit.com/r/3dshacks/comments/3alsu9/does_cia_games_need_private_header/?st=ivr1uzsv&sh=c6ef2c6f JK przerzuci ci save z karty do cia i odwrotnie. Robiłem tak z Ocariną - działa. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 20 listopada 2016 Opublikowano 20 listopada 2016 Jeszcze lepiej Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 20 listopada 2016 Opublikowano 20 listopada 2016 Pokemony nowe sejwują na kartridżu? Bo np. Monster Hunter Generations trzyma sejwa na karcie SD. Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 20 listopada 2016 Opublikowano 20 listopada 2016 (edytowane) Właśnie cały pic polega na tym, że jak jak już masz CIA który trzeba ZAINSTALOWAĆ to generuje się jakiś identyfikator już lokalny. W headerze na karcie jest inaczej bo on jest przypisany już w fabryce i zawiera więcej informacji niż się wydaje jak np. dane dotyczące producenta chipów w samym karcie. Z CIA jest taki zgrzyt, że trzeba je jakoś zainstalować a na zwykłej konsoli tego nie zrobisz, musi być CFW. P.S. - nie sugeruj się WiiU - tam działa to inaczej :-) Edytowane 20 listopada 2016 przez NemoKOF Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 Czy ktoś bawił się/testował TWLoader? @blakuś? Cytuj
blakuś 597 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 Czy ktoś bawił się/testował TWLoader? @blakuś? Nie, ponieważ na razie obłsuguje ino dema gier ( obrazy do 4 Mb ) czy uruchamianie starych flash kartów z DS. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 Odpalanie gier .nds bezpośrednio z 3DS-a bez pomocy carta to byłoby spełnienie marzeń Czekam z ch,ujem w łapie na rozwój wydarzeń Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 Czy ktoś bawił się/testował TWLoader? @blakuś?Nie, ponieważ na razie obłsuguje ino dema gier ( obrazy do 4 Mb ) czy uruchamianie starych flash kartów z DS. Dziś czytam, że nowe wersje obsługują z 90% cartow + limit przeładowaniu z takowych nie musi obowiązywać (ale nie wiem czy dobrze rozumiem). Wersja 1.4.2 @kruczek - loader będzie chyba wymagał carta tak czy siak. Tylko nie trzeba odpalać jego menu i chyba celem jest trzymanie gier głównej karcie. Z opisu rozumiem, że aby coś odpalać sensownego to cart będzie musiał być w konsoli. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 A to nie szkodzi i tak, te obleśne menu cartów mnie odrzucają wręcz od korzystania z nich . Więc zastąpienie ich tym domyślnym byłoby świetne. Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 Tzn będziesz miał menu z TW_Loadera, nie będzie to działało bezpośrednio z menu 3DSa. No ale też bym tak wolał, wygodniej. Może uda się odpalić jednak kiedyś bez karty, była by to bajka. Cytuj
grzybiarz 10 315 Opublikowano 5 grudnia 2016 Autor Opublikowano 5 grudnia 2016 Mi w ogóle gry z gba (vc), nie działają. Konsolka sie zwiesza. Dziwne bo inne platformy działają, a tu pobieram przez CIAangel i lipa. Ale... i tak mam w co grać. Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 Mi gry z GBA działają jak podczas ładowania CFW (w moim przypadku ReiNand) przytrzymam A. Jest jakiś myk, że albo działają gry z GBA defaultowo bez niczego albo gry wymagające dużo ramu i ja mam ustawione że jak chce grac z GBA to trzymam przycisk. Nie pamiętam o co chodzi bo konsolkę przerabiałem bardzo dawno temu. 1 Cytuj
blakuś 597 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 Mi gry działają z GBA convertowane do CIA, ale kierowałem się tym: https://gbatemp.net/threads/release-agb_firm-signature-patcher-gba-rom-converter.390313/ Cytuj
grzybiarz 10 315 Opublikowano 5 grudnia 2016 Autor Opublikowano 5 grudnia 2016 Dobra zobaczę. Jeszcze widziałem specjalnie przerobione pliki CIA, z lepszymi kolorami, więc może zamiast z marketu, pobiorę z fileshare... Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 No właśnie ja używam specjalnie przygotowane .cia z grami na gba. Są proste programy do tego i masa gotowych gierek w sieci. Fanowskie tłumaczenia itp. Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 (edytowane) Czytałem gdzieś, że jak podczas przeróbki coś się zrobi źle (Luma3DS) to właśnie gry GBA nie chodzą. Ale ponoć to można naprawić jakoś. Link w spoilerze, sprawdź Grzybiarz: https://github.com/AuroraWright/Luma3DS/wiki/FAQ-and-Troubleshooting Edytowane 5 grudnia 2016 przez NemoKOF Cytuj
Gość ragus Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 Chciałem przerobić 3ds'a z najnowszym softem i jak przeczytałem poradnik to mi się czasy DS'a przypomniały i te całe przykładanie folii aluminiowej do spodu konsoli xd. Cytuj
grzybiarz 10 315 Opublikowano 5 grudnia 2016 Autor Opublikowano 5 grudnia 2016 Rozwiń ragus z tą folią, bo nie pamiętam. Mi DSy Lite przerobił Kilu:) Cytuj
Gość ragus Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 początki szarej strefy, jeszcze przed m3/r4, gdy trzeba było jechać na takich cudach pamiętam jak przez mgłę, ale był motyw, że trzeba było rozkręcić obudowę i podczas flashowania przykładać aluminium do otworku przy baterii bo po, aby pasek procentowy flashowania się ruszył :] no a potem to sam wiesz jak było na skizo, złote czasy r4/m3/acekarda Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 Ja nie pamiętam takich wygibasów, Acekard 2 tego menu nie przebije nic do dzisiaj Cytuj
Gość ragus Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 lepsze było m3 i jego podróba r4, która psuła karty sd. jedna kiedyś tak mi się w nim nagrzała, że po wyjęciu złamała się w palcach xd Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.