Skocz do zawartości

3DS Scena, Underground. Piraty i BM = Warn


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  W dniu 7.11.2016 o 13:06, raven_raven napisał(a):

Widzę, że Nintendo kolejny raz raczy nas jeszcze większą dawką stabilności. 11.2.0 dostępny. blakuś, aktualizowałeś już?

Swoją drogą duży update Lumy wyszedł (6.5). Przede wszystkim pozwala odpalać CFW bez karty pamięci w urządzeniu.

Nie wgrywałem bo i tak się nie bawie Eshopem. 

Opublikowano

Mógłby ktoś zrobić print screena roota zawartości swojej karty pamieci? Chodzi mi o to, że mam jakąś starą metodę, gdzie jakiś dziwny bootloader się odpala, a powinienem jużchyba skorzystać z tego?
https://plailect.github.io/Guide/installing-arm9loaderhax :/


Jak mam sięza to zabierać, to... myślałem, że może po prostu skopiuję od kogoś jakieś pliczki z roota karty:)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ogarnia ktoś jak save'y w Pokemonach działają? Zastanawiam się nad dwiema rzeczami:

 

- czy można "wgrać" save'a z .cia który teraz mam do legitnej kopii jak już mi przyjdzie

- czy można zgrać legitną grę do .cia z moimi własnymi, legalnymi headerami (żeby grać online) i grać za jej pomocą w save'a którego mam już teraz

 

Nie wiem czy to gra przez headery nas identyfikuje w sieci czy może to jakieś połączenie danych z gry i savefile'a i nawet po transferze spalonego save'a do legitnej kopii wciąż ryzykuję.

Opublikowano

Z tego co czytam, to bez problemu można wgrać save'a z CIA do gierki na karcie. JK Save Manager się do tego nada.

I z tego co czytam, to save nie trzyma informacji o headerach czy coś takiego, więc nie ma problemu z transferem z wersji przedpremierowej do legitnej.

 

Aha, wersja we freeShopie już normalnie działa, wszak gra miała już oficjalnie premierę. Podobno lepiej mieć tą wersję (oznaczaną .16 dla Moon i .32 dla Sun) niż .0, bo niektórzy straszą, że ta .0 jakaś trefna. Inni mówią, że to po prostu nr wersji dumpu z normalnego, legitnego carta, ale wolę nie ryzykować i nie zaszkodzi mieć wersję z freeShop.

Opublikowano (edytowane)

Właśnie cały pic polega na tym, że jak jak już masz CIA który trzeba ZAINSTALOWAĆ to generuje się jakiś identyfikator już lokalny. W headerze na karcie jest inaczej bo on jest przypisany już w fabryce i zawiera więcej informacji niż się wydaje jak np. dane dotyczące producenta chipów w samym karcie. Z CIA jest taki zgrzyt, że trzeba je jakoś zainstalować a na zwykłej konsoli tego nie zrobisz, musi być CFW.

 

P.S. - nie sugeruj się WiiU - tam działa to inaczej :-)

Edytowane przez NemoKOF
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
  W dniu 5.12.2016 o 10:37, NemoKOF napisał(a):

Czy ktoś bawił się/testował TWLoader? @blakuś?

Nie, ponieważ na razie obłsuguje ino dema gier ( obrazy do 4 Mb ) czy uruchamianie starych flash kartów z DS.

Opublikowano
  W dniu 5.12.2016 o 13:36, blakuś napisał(a):

 

  W dniu 5.12.2016 o 10:37, NemoKOF napisał(a):

Czy ktoś bawił się/testował TWLoader? @blakuś?

Nie, ponieważ na razie obłsuguje ino dema gier ( obrazy do 4 Mb ) czy uruchamianie starych flash kartów z DS.

Dziś czytam, że nowe wersje obsługują z 90% cartow + limit przeładowaniu z takowych nie musi obowiązywać (ale nie wiem czy dobrze rozumiem). Wersja 1.4.2

 

@kruczek - loader będzie chyba wymagał carta tak czy siak. Tylko nie trzeba odpalać jego menu i chyba celem jest trzymanie gier głównej karcie. Z opisu rozumiem, że aby coś odpalać sensownego to cart będzie musiał być w konsoli.

Opublikowano

Mi gry z GBA działają jak podczas ładowania CFW (w moim przypadku ReiNand) przytrzymam A. Jest jakiś myk, że albo działają gry z GBA defaultowo bez niczego albo gry wymagające dużo ramu i ja mam ustawione że jak chce grac z GBA to trzymam przycisk. Nie pamiętam o co chodzi bo konsolkę przerabiałem bardzo dawno temu.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Czytałem gdzieś, że jak podczas przeróbki coś się zrobi źle (Luma3DS) to właśnie gry GBA nie chodzą. Ale ponoć to można naprawić jakoś.

 

Link w spoilerze, sprawdź Grzybiarz:

 

 

Edytowane przez NemoKOF
Gość ragus
Opublikowano

Chciałem przerobić 3ds'a z najnowszym softem i jak przeczytałem poradnik to mi się czasy DS'a przypomniały i te całe przykładanie folii aluminiowej do spodu konsoli xd.

Gość ragus
Opublikowano

początki szarej strefy, jeszcze przed m3/r4, gdy trzeba było jechać na takich cudach

 

superpass-key.jpg

 

pamiętam jak przez mgłę, ale był motyw, że trzeba było rozkręcić obudowę i podczas flashowania przykładać aluminium do otworku przy baterii bo po, aby pasek procentowy flashowania się ruszył :]

 

no a potem to sam wiesz jak było na skizo, złote czasy r4/m3/acekarda

Gość ragus
Opublikowano

lepsze było m3 i jego podróba r4, która psuła karty sd. jedna kiedyś tak mi się w nim nagrzała, że po wyjęciu złamała się w palcach xd

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...