Skocz do zawartości

Halo Wars 2


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo
Opublikowano

Miesiąc przed premierą, więc warto sprawdzić jak to jest zoptymalizowane na konsoli.

Gość DonSterydo
Opublikowano

To w końcu od 20 czy od 29 ? Wiadomo coś o tym czy będzie skirmish ?

 

W pełnej wersji? Na 99%. W tej "becie" ma być tylko Blitz i wątpię żeby można było grać z AI, w końcu chcą między innymi sprawdzić obciążenie serwerów i balans.

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Konsoleigry.pl oraz Ultima na ten dzień też mają preordery.

 

 

Edytowane przez DonSterydo
Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Oficjalnie w złocie:

 

C2ah3g5VQAAZAkb-515x293.jpg

 

Edytowane przez DonSterydo
Gość DonSterydo
Opublikowano

Na PC już jest dostępna więc, pewnie kwestia paru godzin.

 

Ludzie co byli na tych eventach w Londynie i Nowym Jorku piszą/mówią, że gra dobrze chodzi na Xone i wygląda bardzo dobrze, więc widać dali radę ogarnąć rozwałkę na tym słabym CPU.

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Ja się tylko zastanawiam czy po premierze nie okaże się, że trzymali w tajemnicy grywalną frakcję Forerunnerów. Były takie plotki swego czasu. A w jednym z materiałów z eventu w Nowym Jorku dwóch gości mówiło, że udało im się w grze odpalić coś czego mieli nie zobaczyć bo ludzie ze studia szybko zareagowali. Oczywiście nie mogli powiedzieć co to było.

 

Generalnie trochę się dzisiaj tego naoglądałem i gra prezentuje się niesamowicie dobrze. Ten dizajn i animacje jednostek :) Są też w arsenale grywalne pewne uber jednostki:

 

 

Scarrab i jakiś mega Sentinel

 

Edytowane przez DonSterydo
Gość DonSterydo
Opublikowano

Jeśli chodzi o multi, to matchmaking działa wzorowo. Fajnie by było jakby odblokowali firefight przed końcem bety.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Świetny jest ten Blitz. Trzeba ogarniać nie tylko specyfikacje jednostek, ale też jakie karty trzymać, a jakie wyrzucać i przede wszystkim kiedy używać kluczowych kart. Tak jak sugeruje nazwa, tryb jest bardzo szybi i stworzony do co-op'a. Starcia 3 vs 3 = niezła miazga. Jest sporo wyzwań dziennych i tygodniowych więc trochę tych kart wpada, więc nie powinno być problemów z mikrotransakcjami. Powinni tylko podkręcić XP za mecze, bo za kolejne lvl też wpadają paczki z kartami. Wydaje mi się, że gra chodzi dobrze nawet w starciach 3 vs 3.

Opublikowano (edytowane)

a mnie Blitz nie porwał specjalnie, wolę klasyczne mecze z rozbudowywaniem baz i zbieraniem surowców. Blitz to dobry tryb dla osób które chcą szybkich pojedynków.

Mam nadzieje że do końca Bety odblokują coś innego.

 

 

btw. gra chodzi płynnie i wygląda bardzo dobrze

Edytowane przez Daddy
Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Beta jest tylko do Blitza i nie mają planów dodawać niczego innego, więc musisz czekać do premiery :) Sprawdzają balans rozgrywki w nowym trybie.

 

Mecze trwają po kilka minut, a nabiłem już prawie 7h :P Matchmaking działa doskonale, graczy dobiera błyskawicznie, żadnych lagów czy zwiech. Kilka aspektów rozgrywki w Blitz jest do poprawienia, ale pewnie zmiany będą przychodziły wraz z kolejnymi update'ami. Tak czy siak jest nad wyraz dobrze, bardzo pozytywnie zaskoczony jestem wydajnością gry.

 

Z tego co bym poprawił to:

- podkręcić trochę obrażenia zadawane przez jednostki UNSC,

- trochę zmniejszyć prędkość poruszania się niektórych jednostek Banished oraz ich zasięg,

- uniemożliwić okupowanie przeciwnej bazy (chociaż ja nigdy z tym się nie spotkałem, ale może to być potencjalny problem),

- zwiększyć z 5 do 10 albo nawet 20 jednostek koszt wymiany karty, którą mamy w ręku,

- trochę zwiększyć ilość pkt do wygranej meczu albo ewentualnie minimalnie spowolnić prędkość ich nabijania,

- ograniczyć matchmaking aby suma poziomów poszczególnych graczy w jednym teamie była porównywalna z sumą po drugiej stronie, aby ograniczyć odgórną przewagę jednej czy drugiej strony.

 

Co istotne, nie ma jakiś ficzerów, które całkowicie psułyby rozgrywkę. Wszystkie potencjalne zmiany to pomniejsze tweaki, nie potrzeba wywracać założeń Blitza do góry nogami. 

 

Generalnie to będzie mój tryb do multi PvP. Jest dynamicznie, szybko dzięki czemu nie ma tej frustracji, że farmiliśmy bazę, jednostki i surowce, a jakiś koreański cyborg rozwalił nas jednym posunięciem. Najlepsze są walki 3 vs 3, non stop coś się dzieje, rozpierdziel totalny, mała mapa i wszędzie toczą się walki :)

 

Bardzo podobają mi się modele jednostek, a te po stronie Banished, to prawdziwe monstra - dobrze oddają charakter przeciwnika. Czuję w kościach, że przebiją pierwszą część Halo Wars.

 

EDYTA: Jednak chyba nic w obrażeniach UNSC i Banished bym nie zmieniał. Jak się ma trochę kart zarówno do jednej jak i drugiej frakcji, to wszystko się wyrównuje i UNSC też ostro koszą i to stosunkowo tanimi jednostkami jak Cyklopy.

Edytowane przez DonSterydo

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...