Skocz do zawartości

Resident Evil 2 Remake


Hubert249

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ciekawe, co teraz zrobi koleś robiący amatorski remake RE2. Capcom mogłoby go wciągnąć w jakiś sposób do projektu, ale to raczej mało prawdopodobne. Szkoda, bo to co gostek stworzył do tej pory zasługuje na gromkie brawa.

 

 

 

InvaderGames closes down the project of Resident Evil 2 Reborn and is invited by Capcom to discuss further ideas

 

 

Hello everybody!

 

 

First of all we want to thank all of you for the passion and the attachment that you have daily shown us. We'll be always grateful.

Today we want to join us of a very special day for InvaderGames. After the official announcement of the Resident Evil 2 remake by Capcom, we officialise the end of the works on Resident Evil 2 Reborn.

Contrary to what might be thought, this is wonderful news for us and, as fans, we're so happy that Capcom has decided to take the lead of the project and to develop the remake awaited for years by everybody (nobody could bring back to life the masterpiece of 1998 better than the creators themselves).

 

 

Meanwhile as developers, we're honoured to announce that we've been officially invited to meet Capcom.

Capcom called us up in advance of the announcement and asked us if we would mind stopping the project as they had longer term plans for a Resident Evil 2 Remake. They have invited us to a meeting to discuss further ideas.

Even though we cannot complete the project of Resident Evil 2 Reborn, we're happy that what we've shown has achieved consents from worldwide fans and especially has been noticed from Capcom itself. We promise that the work done until now will be useful for future projects, we won't disappoint your and our expectations.

 

 

Thank you again for letting us to be where we are now in spite of the long way that remains to be walked through, we hope to focus soon on the biggest professional chance that we could get. Once more, we're very grateful to Capcom for having noticed our work and having appreciated as much the love we feel about the Resident Evil saga as developing videogames. It's very rare to find such a leader company in the industry so much open minded and sensitive to the work of a growing studio like ours, guided by passion and competence.

 

 

News available soon, stay tuned!

 

 

InvaderGames Team

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Przy RE Remake HD nie stosowali takiej durnej praktyki, więc nie ma się o co martwić.

 

Ale co niby mieli w REmasterze wrzucać jako DLC? To było typowe solidne odświeżenie, więc zawartość musiała być kompletna od początku. A tutaj mamy do czynienia z zupełnie nowym projektem od podstaw. Przy RE6 zachowali się w porządku bo kampania Ady była normalnie i tylko te durne mapki do Merców i multiplayera były odpłatne. Ale ludzie długo nie pograli więc szybko przestali wspierać RE6.

 

Ciekawe czy też dostaniemy legendarne tryby Hunka i Tofu. I podział na scenariusz A i B?

 

 

No i właśnie daje se chuya uciąć, że te dwa tryby będą w DLC. Na 99.9%.

 

Edytowane przez Nemesis
  • Plusik 1
Opublikowano

No pokażą - na E3 2016. Nie wcześniej. Chyba, że Tokyo Game Show. Ewentualnie Paris Games Week - Sony ma wtedy przywalić z grubej rury i gdyby tak przypadkiem remake RE2 okazał się exclusivem to nie byłbym zdziwiony.

Opublikowano

Mam nadzieje że zrobią Remake HD ta jak zrobili Pierwszą część czyli bez ulepszania kamery na tą z za pleców jak w RE4, chociaż to mogło by być nawet interesujące. 

 

Szykuje się nie lada mega atomówka od Capcomu, bo jest już zapowiedziany RE0 razem z RE Remake a teraz RE2, a co potem ?? Czyżby RE 3?? 

Opublikowano

Zwyrodnialec już raz to pisał w innym temacie i absolutnie się z nim zgadzam - miszmasz kamery ze starej trylogii oraz tej z RE4 = cud malina i każdy zadowolony.

  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

też prawda, zrobienie z tego rimejku kolejnej strzelanki zaowocuje stworzeniem... kolejniej strzelanki. ale i na to jest recepta - zachowaliby klimat i atmosfere, wprowadzając drakonski poziom trudnosci - garsc amunicji, zatrucie po jednym ugryzieniu ząbiaka, ktore nieleczone (oczywiscie serum byloby na wage zlota) doprowadza do smierci po kilkunastu minutach, lub zgon po jednym hicie w przypadku wiekszego potwora. Generalnie nie jestem zwolennikiem robienia z postaci którą sterujemy inwalidy. A poziom trudnosci i atmosfera presji i niebezpieczenstwa w starych re wynika niestety z faktu, ze nasze postacie były wręcz niegrywalne.

nie obrazilbym się, gdyby fundamentem rozgrywki staly sie elementy skradankowe. W evil within to fungowalo i w deadpsace tez. Mowie o trudniejszych poziomach. Trzeba bylo walczyc o przezycie, a w przypadku tej drugiej gry, dodatkowo czesto z obs.ranymi gaciami 

tego nie przeskoczą, mechanika w grach i mozliwosci az tak diametralnie polecialy do przodu, ze gra z taka mechaniką jak pierwsze RE, staje się co najwyzej indykiem na komórke. To tak, jakby ktoś chcial pokonywać górskie trasy składakiem, skoro mamy MTB z calym wyposazeniem.

 

ALE! jesli zrobią ten rimejk w taki sam sposób, jak rimejk jedynki (obowiązkowo z alternatywnym sterowaniem, które w duzym stopniu zabija zapach stęchłego archaizmu), tylko ze z fotorealistyczną grafą, to tez bede bardzo zadowolony ;)

Edytowane przez Andżej
Opublikowano

ALE! jesli zrobią ten rimejk w taki sam sposób, jak rimejk jedynki (obowiązkowo z alternatywnym sterowaniem, które w duzym stopniu zabija zapach stęchłego archaizmu), tylko ze z fotorealistyczną grafą, to tez bede bardzo zadowolony ;)

Raczej "zabija" frajdę z gry. Albo statyczne, przedefiniowane kamery, albo alternatywne sterowanie - jedno z drugim nie idzie w parze. W REmasterzeREmake'u właśnie to było główną bolączką - w przypadku nagle zmieniających się ujęć kamery (przy zmianie lokacji), tylko oryginalne sterowanie się sprawdzało. Przy alternatywnym człowiek się gubił i często niechcący wracał, skąd przyszedł :)

  • Plusik 1
Opublikowano

W Remake'u grają Krzysiem na hardzie wolałem polegać na analogu - Postać wtedy obracała się w stronę, w którą sie gałke wychyliło przez co miało sie większą kontrole nad nią. Przyznam racje, że jak sie nie nabrało z nią wprawy to sie strasznie człowiek gubił w ciągle zmieniającej statycznej kamerze  - Ale np w walce z niektórymi maszkarami unikanie ich ataków i podchody były dziecinnie łatwe. Łatwiejsze niż d-pad i przycisk biegu.

Opublikowano

Capcomy umieją zrobić dobrego Residenta jeśli to jest Remake, albo Remaster, zwał jak zwał ale dlaczego nowe muszą tak spi3rdolić? Tutaj przykład RE5 który był klonem RE5 z dodaną współpracą sieciową i RE6 który był najgorszy z nowej serii.

 

WTF capcom ??  :whyyy: Wygląda na to że Residenty z lat 90 robili całkowicie inni ludzie, może gdzieś się rozeszli po innych firmach a teraz dzieciarnia siedzi w capcomie i strzela takie klony battlefielda. 

Opublikowano

Brak Mikamiego nic tu nie ma. Capcom na poprzedniej generacji szedł w hamerykanizacje swoich dzieł i było to widać w latach 2009-2012 (DV,BC,RE5, AW), dopiero po tym czasie i wielkiej nagonce graczy i recenzentów zaczęli wracać na swoje dawne tory w postaci DD czy DmC, ale nalepka skur.wiałej firmy została, do tego polityka dojenia graczy w milionach dlc i wyciętych zakończeniach zrobiła swoje. Z resztą, spójrzcie jak dobrze sprzedało się RE5 i RE6, rekord za rekordem, nic dziwnego że na taką głupia formie rozgrywki przystali jak ludzie to kupowali w niezliczonych ilościach. No, ale po bardzo słabej "szóstce" chyba ogarnęli się już na dobre i oby się ogarnęli jak najszybciej bo nadal mam słabość do tej firmy i jak chcą to potrafią stworzyć świetną grę z za(pipi)istym gameplay'em.

Opublikowano

Kiedyś mówili że główna oś serii będzie od eksperymentowania formułą a dla innych graczy będą specjalnie spin offy. Ja sie tam ciesze z tych remaków, nie musze tykać szóstki tylko grać w same najlepsze odsłony jakie udało im sie wysmażyć. Kto wie może w przyszłości doczekamy się kolejnych odsłon zrobionych w klasycznym stylu.

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...