Skocz do zawartości

Resident Evil 2 Remake


Hubert249

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

godziny raczej umowne, ale prawdopodobne.

 

22:00 28.09 RE3 start

00:00 29.09 wybija dzwon w Clock Tower. jill zostaje zarazona.

21:00 29.09 RE2 start.

00:00 30.09 walka z Birkinem na windzie (wg wiki)

05:00 30.09 RE2 end (świt, pozny wrzesien)

01:00 01.10 Jill sie budzi.

 

 

 

Edytowane przez Najtmer
Opublikowano
  W dniu 18.06.2018 o 14:50, Bzduras napisał(a):

Przed dwójką i po dwójce, królu złoty

Rozwiń  

 

Tak, tak. Zwłaszcza że 3 kończy się tak że gdyby cała była wcześniej to bym nie było gdzie toczyć akcji 2. Bardziej zwracalem uwagę na to że w czasie wydarzeń z dwójki nie może być miejsca na walkę Jill z Nemesisem. 

Opublikowano

Mam nadzieję, że Capcom idzie tym samym tokiem rozumowania co ja i rozdziela poszczególne części - robią rimejka dwójki, niech skupią się na dwójce. Wplatanie motywów z innych części jako fan service (w postaci Nemesisa chociażby) może się skończyć tragicznie niespójnym i niekonsekwentnym potworkiem, a chyba nie tego oczekujemy.

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie tak. Nawet nie wiecie jak bardzo czekam na tą grę. Jestem cholernie ciekaw jak bardzo Capcom zagra na sentymentach graczy.

 

Wejściówka w menu koniecznie musi być "RESIDENT EVIL... twoooooo:banderas:

Edytowane przez Shagohad
  • Plusik 1
Opublikowano

Fan service to niezbyt właściwe pojęcie jeśli mówimy o dwóch tytułach połączonych ściśle miejscem. Są kwiatki jak okno przy schodach niedaleko ciemni, przez które wyskakuje Nemesis, a potem w drugiej części magicznie zostało wstawione. Wcześniej są jeszcze zabarykadowane pierwsze drzwi po lewej w głównym holu, które ktoś musiał odblokować na potrzeby przejścia dwójki, a jak widzimy w gamepleju teraz ich tam brakuje, bo zostały podmienione na zasuwaną kratkę. Czyli Capcom ma jednak inny tok rozumowania, by wyjaśnić te kwiatki i faktyczne niespójności, które 20 lat temu trzeba było jakoś przeskoczyć.

Mi osobiście chodzi o to, że jeśli podczas przechodzenia trójki będzie jakieś wydarzenie, które fizycznie odbije się na wyglądzie komendy, to w dwójce powinno być to widoczne. To jest całkowicie zrozumiałe.

  • Plusik 1
Opublikowano
  W dniu 19.06.2018 o 07:30, Shagohad napisał(a):

Dokładnie tak. Nawet nie wiecie jak bardzo czekam na tą grę. Jestem cholernie ciekaw jak bardzo Capcom zagra na sentymentach graczy.

 

Wejściówka w menu koniecznie musi być "RESIDENT EVIL... twoooooo:banderas:

Rozwiń  

Generalnie robią to fani dla fanów więc jestem spokojny, to będzie cudowny powrót tak jak każdy tego chciał ogrywając re2

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 19.06.2018 o 08:15, Dr1zzt napisał(a):

Fan service to niezbyt właściwe pojęcie jeśli mówimy o dwóch tytułach połączonych ściśle miejscem.

Rozwiń  

Nie do końca o to chodzi. Jasne, jeśli mają w planach REmake 3 i wiedzą mniej więcej, co chcą w nim osiągnąć (zakładając, że akcja ma mieć miejsce analogicznie jak w oryginałach, przed i po dwójce) to już teraz mogą zaimplementować stosowne poprawki do dwójki, jak np. to wybite okno o którym wspomniałeś. Ale za żadne skarby świata nie chcę zobaczyć Nemesisa w RE2 - nie było go w oryginale, niech nie będzie go i teraz. Gdyby jakimś cudem wciśnięto go jednak do gry to byłby to już fan service.

 

edyta herbuś: wywiad dla podkręcenia hajpu

  Pokaż ukrytą zawartość

 

http://www.relyonhorror.com/in-depth/interviews/e3-2018-interview-resident-evil-2-producers-yoshiaki-hirabayashi-and-tsuyoshi-kanda-explain-how-they-do-it/

Edytowane przez Bzduras
  • Plusik 1
Opublikowano

W teorii mogliby Nemesisa dać do tego REmake2. Patrząc na to, że RE3 zaczyna się przed RE2 to NEMESIS mogłby zaliczyć cameo szukając Jill i innych ze S.T.A.R.S. Ale tak jak Zbychu powiedział nie chciałbym takiego fan service.

Opublikowano

Odnośnie Nemesisa,  to w dwójce można trafić na martwego Brada,  kiedy do schodów przed komisariatem  nie podniesiemy żadnego przedmiotu.  Ciekawe,  czy zobaczymy to w Remake. 

Opublikowano
  W dniu 19.06.2018 o 12:55, Wredny napisał(a):

I jeszcze trzeba było zaebać go nożem, żeby dostać kluczyk do szafki, gdzie były nowe stroje dla Leoncja - chyba skurzana kurtałka i niebieski "żonobij", z tego co pamiętam :)

Rozwiń  

Leon stroje,  Claire strój i broń rewolwer.  

Opublikowano

Myślę że prędzej doczepią do tego rimejku nowe postacie/elementy jak np do Re1 doczepili Lisę niż dawać Nemesisa. Swoją drogą jeśli będą mieli zamiar robić trójkę trochę obawiam się jak go odwzorują. Żadna jego wersja w spin offach czy filmie mi nie pasiła. Do tego fakt, że wtedy byliśmy gówniakmi i jasne, że ten zlepek miecha nas przerażał. Nie jestem przekonany czy Capcom da radę tutaj odtworzyć te wspomnienia.

Opublikowano
  W dniu 19.06.2018 o 12:55, Wredny napisał(a):

I jeszcze trzeba było zaebać go nożem, żeby dostać kluczyk do szafki, gdzie były nowe stroje dla Leoncja - chyba skurzana kurtałka i niebieski "żonobij", z tego co pamiętam :)

Rozwiń  

Jeśli wcześniej dobrze lawirowales między zombiakami, można było też użyć tego co zostało w magazynku. Nie pamiętam tylko czy Brad znikał, jeśli weszliśmy wpierw do posterunku po ammo, lub shotguna. Mi tam do szczęścia starczą bonusowe bronie z ifinity ammo, misjs Hunka i bonusowe ciuchy. Jeśli gra da radę, a dlc będą fajne, chętnie im dopłacę.

 

A no i bankowo będzie jakiś fan service z Nemesisem. Oby naprawdę subtelny. Typu koleś w czarnym płaszczu obserwujący z dachu Mister X itp. 

Opublikowano

Nemesis przy pierwszym podejściu maszyna praktycznie nie do zatrzymania, do tego pojawia się wielokrotnie.  Ake znając mechanikę nie stanowił już takiego zagrożenia.  Granaty zamrażające spokojnie trzymały go na dystans. Można już na wczesnym etapie przygotować się przy tworzeniu amunicji z prochu.  

 

Najtrudniejsza walka to ta pierwsza,  dostępny jest tylko pistolet i mało użyteczny w tej walce shotgun.  Unikanie lewej ręki to podstawa. 

 

A co do samego wyglądu,  to Mr. X był dla mnie bardziej przerażający.  Może dlatego,  że przypominał człowieka,  podobnie jak tyrant z jedynki.  Nemesis był tylko brzydki jak ch*j.  xD

Opublikowano (edytowane)
  Cytat

w dwójce można trafić na martwego Brada,  kiedy do schodów przed komisariatem  nie podniesiemy żadnego przedmiotu.  Ciekawe,  czy zobaczymy to w Remake. 

Rozwiń  

 

Tutaj w :045 sekundzie filmu gosc wychodzi z komisariatu na ulice, wyglada ona nieco inaczej niz w oryginale, ale moze upchna Brada w innym miejscu :D

Swoja droga jak te ulice i deszcz wygladaja, nawet po powrocie do stacji i scence przy komputerze Leon wciaz jest mokry :obama::fsg:

 

Edytowane przez smoo
  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)
  W dniu 19.06.2018 o 14:07, Faka napisał(a):

 

Ale ten shotgun mi ryje beret, dawać mie to już.

Rozwiń  

0:52 i ten mózg zostający na siatce nad drzwiami... Kurna, RE w najlepszym wydaniu. Ta gra wstrząśnie światkiem horrorów i coś czuję, że odciśnie duże piętno nawet na przyszłych zombie movies.

 

herbuś: jutro o 1300 będzie live stream Capcomu, na którym mają być jakieś konkrety o RE2. Link w spoilerze.

 

  Pokaż ukrytą zawartość

Edytowane przez Bzduras
Opublikowano

Konkrety? Bosze, zupełne przeciwieństwo marketingu siódemki, gdzie reklamą  była tajemniczość odnośnie wszystkiego. Ja nie oglądałem żadnego materiału poza trailerem i nie zamierzam. I to jeszcze horror, w którym mamy czuć nadejście niewiadomego. To już nie wystarczy, że oryginalny RE2 spoileruje ogrom?

Opublikowano

E tam, mi taka polityka w ogóle nie przeszkadza bo jak nie chce to nie oglądam.

 

Btw. W tym jutrzejszym streamie mają być tez nowe informacje o DMC V.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...