Faka 3 979 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 A kupiłem sobie na promocji Resident Evil Revelations (zobaczymy czy jest też taka dobra jak Revelations 2), co by ostudzić trochę zapał, bo do stycznia to jeszcze kawał czasu zanim pogramy w rimejk kurde. Cytuj Odnośnik do komentarza
Lukas_AT 1 172 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Tez chyba musze ostudzic zapal. Kusi mnie, by przejsc remake jedynki, a bedzie to juz czwarty raz. Cytuj Odnośnik do komentarza
LiŚciu 1 336 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 3 godziny temu, Lukas_AT napisał: Tez chyba musze ostudzic zapal. Kusi mnie, by przejsc remake jedynki, a bedzie to juz czwarty raz. Ja od kiedy wyszła na ps4 skończyłem 20 razy i kilka razy ReZero Cytuj Odnośnik do komentarza
Wiolku 1 592 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 ReZero ooo o muszę nadrobić bo nigdy nie grałem, a akurat jest promo na PSS. Czas do premiery tego sztosa będzie się dłużył, oj będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza
LiŚciu 1 336 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 12 minut temu, Wiolku napisał: ReZero ooo o muszę nadrobić bo nigdy nie grałem, a akurat jest promo na PSS. Czas do premiery tego sztosa będzie się dłużył, oj będzie. Jak re remake Tobie podszedł to zero też podejdzo Cytuj Odnośnik do komentarza
Mani 685 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Jak to ustaliliśmy z @Bzduras REZero ma tylko jeden minus.... brak skrzynek ale idzie sobie z tym poradzić dość łatwo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 325 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Tak jak Pan @Mani powiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza
LiŚciu 1 336 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 33 minuty temu, Mani napisał: Jak to ustaliliśmy z @Bzduras REZero ma tylko jeden minus.... brak skrzynek ale idzie sobie z tym poradzić dość łatwo. Akurat to uważam za plus. Od pierwszego re w 97 roku, jeszcze jak byłem szczylem, mocno mnie zastanawiało jak te skrzynie są ze sobą połączone. W ZERO mi model bardziej pasuje bo jest jednak bardziej REAL. Pomijając wszystko inne co REAL nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 6 slotów na postać i brak możliwości uzupełniania ammo do magazynku z podłogi, jeśli mieliśmy zajęty komplet (*) Cytuj Odnośnik do komentarza
Whisker 1 384 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Dodawało to realizmu, ograniczenie poprzez wywalenie skrzyń, zresztą w re1 też w trybie Real Survivor przedmioty ze skrzyń się nie przenosiły do innych Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 325 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 4 godziny temu, ListuniO napisał: Akurat to uważam za plus. Od pierwszego re w 97 roku, jeszcze jak byłem szczylem, mocno mnie zastanawiało jak te skrzynie są ze sobą połączone. W ZERO mi model bardziej pasuje bo jest jednak bardziej REAL. Pomijając wszystko inne co REAL nie jest No nie do końca, bo miało to wyeliminować backtracking do skrzynek w celu zwolnienia miejsca w inventory albo zabrania czegoś, co akurat było potrzebne. Fajnie? Niespecjalnie, bo albo zaadaptujesz sobie jakieś konkretne pomieszczenia na składzik, albo będziesz rozrzucał przedmioty randomowo i w konsekwencji tego backtrackingu zamiast mniej robi się o wiele więcej. Skrzynie miały wspólne inventory, tutaj jeśli nie wywalasz wszystkiego na ziemię w jakimś konkretnym pomieszczeniu to sorry, ale musisz dymać czasami i pół mapy żeby podnieść przedmiot, którego potrzebujesz. Dwie postacie nie ułatwiają sprawy, wywalisz coś jednym ludkiem i chcesz podnieść drugim? Taka skrzyneczka by się przydała, hehe, a tu trzeba dymać, co nie, somsiedzie? Cytuj Odnośnik do komentarza
Shago 3 505 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Prawdę mówiąc te skrzynie mnie odpychają od RE0. Jakiś czas temu zacząłem grać, ale niestety takie rozwiązania mnie odepchnęły od tej gry :/ Cytuj Odnośnik do komentarza
LiŚciu 1 336 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 (edytowane) 7 godzin temu, Bzduras napisał: No nie do końca, bo miało to wyeliminować backtracking do skrzynek w celu zwolnienia miejsca w inventory albo zabrania czegoś, co akurat było potrzebne. Fajnie? Niespecjalnie, bo albo zaadaptujesz sobie jakieś konkretne pomieszczenia na składzik, albo będziesz rozrzucał przedmioty randomowo i w konsekwencji tego backtrackingu zamiast mniej robi się o wiele więcej. Skrzynie miały wspólne inventory, tutaj jeśli nie wywalasz wszystkiego na ziemię w jakimś konkretnym pomieszczeniu to sorry, ale musisz dymać czasami i pół mapy żeby podnieść przedmiot, którego potrzebujesz. Dwie postacie nie ułatwiają sprawy, wywalisz coś jednym ludkiem i chcesz podnieść drugim? Taka skrzyneczka by się przydała, hehe, a tu trzeba dymać, co nie, somsiedzie? Jeśli popatrzysz TYLKO i wyłącznie na bactracking to jasne że tak. Jednak BT jest nieodłącznym elementem każdej części. To jest jedna z wizytówek tej serii gier więc nie czuje potrzeby jego eliminowania. Jedynka była bardzo powatarzalna w kwesti chodzenia po tych samych korytarzach czy pomieszczeniach. Dwójka to już wogóle mega kondensacja jednostki miejsca i akcji. Mówiąc o rozwiązaniu z Zero odnośnie ekwipunku i jego przechowywania to wolałbym nawet żeby oryginalna trylogia miała tak to rozwiązane. Wprowadzało to ciekawy element planowania i strategicznego myślenia żeby 2 postacie miały kieszenie pełne potrzebnych własnie teraz rzeczy. Do tego musiałeś PAMIĘTAĆ bezpieczną drogę do pokoju gdzie miałeś sprzęt porzucony. Skrzynie zawsze były po 2 stronach mapy danego systemu lokacji i tym samym idąc i rozwiązując zagadki ZAWSZE miałes jakąś pod ręką w której było wszystko. RE 2 Remake też będzie miał BT - te dwa gameplay`e pokazały że będziemy znowu często wracać do tego samego miejsca. Ale Resident Evil taki własnie jest. Edytowane 20 Czerwca 2018 przez ListuniO Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 325 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Mamy po prostu różne odczucia, mnie ten system w Zero wkurzał niesamowicie i tęskniłem za skrzyneczką przenoszącą przedmioty do magicznego wymiaru. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Zwyrodnialec 1 714 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Ważne fabularnie przedmioty w ogóle nie powinny zaśmiecać kieszeni. Tylko bronie, amunicja i środki lecznicze. Cytuj Odnośnik do komentarza
Najtmer 1 082 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 (edytowane) lol caly inventory managing sprowadzilby sie do napakowania sie ziolkami i giwerami. czyli powrot do napakowanych akcja popluczyn po residencie. Edytowane 20 Czerwca 2018 przez Najtmer 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Bartolinsky 1 760 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Przecież to kwintesencja starych RES'ów 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Whisker 1 384 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Dokładnie, tak samo jak zapisy ograniczone na maszynie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 452 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Tak jak odgórnie ustalone umiejscowienie kamery oraz renderowane tła... a jednak od tego odeszli, więc... Ja też byłbym za tym, żeby przedmioty fabularne miejsca nie zajmowały. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 325 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Ma być po staremu, skrzyneczki i ograniczone inventory, inaczej... Inaczej nic nie zrobię, bo gierkę i tak trzeba kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza
smoo 2 247 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Cale szczescie skrzynia juz jest potwierdzona, wiec tych casualowych rozwiazan rodem z 2018 juz nie uswiadczymy Cytuj Odnośnik do komentarza
Najtmer 1 082 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 1 godzinę temu, Wredny napisał: Tak jak odgórnie ustalone umiejscowienie kamery oraz renderowane tła... a jednak od tego odeszli, więc... Ja też byłbym za tym, żeby przedmioty fabularne miejsca nie zajmowały. kamera pelnila wazna funkcje techniczna - w zwiazku z brakiem zasobow trzeba bylo jakos umiescic suspens w grze, czyli ograniczyc widocznosc. tutaj jest ciasno i ciemno jak w piz.dzie. ponadto dzieki prerenderom grafika w grze byla calkiem porzadna jak na 1998. dzisiaj nie ma juz takich ograniczen (poza tym ze to nadal konsole a nie pc) Cytuj Odnośnik do komentarza
Whisker 1 384 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Wrzucałem Leona to teraz czas na Claire: Moya Palk to również modelka o bardzo sympatycznej buzi, prawda? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza
Najtmer 1 082 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 si, choc troche wyglada jakby komunie miala niedawno. najladniejsza byla w cinematic custscenekach do code veronice, taki troche bitch-type (wybaczta jakosc ziemniaczana, musialem zdjac to z jakiegos randomowego video, bo google wypluwal tylko ten gimnazjalny model ktorym sie sterowalo) ew Darkside Chronicles Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 325 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Mam nadzieję, że będzie choć trochę mniej denerwująca niż w każdej poprzedniej części, nie kupuję jej jako postaci. Wzięła się z Puszczy Białowieskiej chyba w serii i tak już sobie wegetuje. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.