Skocz do zawartości

Resident Evil 2 Remake


Hubert249

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A kupiłem sobie na promocji Resident Evil Revelations (zobaczymy czy jest też taka dobra jak Revelations 2), co by ostudzić trochę zapał, bo do stycznia to jeszcze kawał czasu zanim pogramy w rimejk kurde.

Opublikowano
3 godziny temu, Lukas_AT napisał:

Tez chyba musze ostudzic zapal. Kusi mnie, by przejsc remake jedynki, a bedzie to juz czwarty raz. 

Ja od kiedy wyszła na ps4 skończyłem 20 razy i kilka razy ReZero 

Opublikowano
12 minut temu, Wiolku napisał:

ReZero ooo o muszę nadrobić bo nigdy nie grałem, a akurat jest promo na PSS.

Czas do premiery tego sztosa będzie się dłużył, oj będzie.

Jak re remake Tobie podszedł to zero też podejdzo

Opublikowano
33 minuty temu, Mani napisał:

Jak to ustaliliśmy z @Bzduras REZero ma tylko jeden minus.... brak skrzynek ale idzie sobie z tym poradzić dość łatwo.

Akurat to uważam za plus. Od pierwszego re w 97 roku, jeszcze jak byłem szczylem, mocno mnie zastanawiało jak te skrzynie są ze sobą połączone. W ZERO mi model bardziej pasuje bo jest jednak bardziej REAL. Pomijając wszystko inne co REAL nie jest 

Opublikowano
4 godziny temu, ListuniO napisał:

Akurat to uważam za plus. Od pierwszego re w 97 roku, jeszcze jak byłem szczylem, mocno mnie zastanawiało jak te skrzynie są ze sobą połączone. W ZERO mi model bardziej pasuje bo jest jednak bardziej REAL. Pomijając wszystko inne co REAL nie jest 

No nie do końca, bo miało to wyeliminować backtracking do skrzynek w celu zwolnienia miejsca w inventory albo zabrania czegoś, co akurat było potrzebne. Fajnie? Niespecjalnie, bo albo zaadaptujesz sobie jakieś konkretne pomieszczenia na składzik, albo będziesz rozrzucał przedmioty randomowo i w konsekwencji tego backtrackingu zamiast mniej robi się o wiele więcej. Skrzynie miały wspólne inventory, tutaj jeśli nie wywalasz wszystkiego na ziemię w jakimś konkretnym pomieszczeniu to sorry, ale musisz dymać czasami i pół mapy żeby podnieść przedmiot, którego potrzebujesz. Dwie postacie nie ułatwiają sprawy, wywalisz coś jednym ludkiem i chcesz podnieść drugim? Taka skrzyneczka by się przydała, hehe, a tu trzeba dymać, co nie, somsiedzie? :nosacz3:

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, Bzduras napisał:

No nie do końca, bo miało to wyeliminować backtracking do skrzynek w celu zwolnienia miejsca w inventory albo zabrania czegoś, co akurat było potrzebne. Fajnie? Niespecjalnie, bo albo zaadaptujesz sobie jakieś konkretne pomieszczenia na składzik, albo będziesz rozrzucał przedmioty randomowo i w konsekwencji tego backtrackingu zamiast mniej robi się o wiele więcej. Skrzynie miały wspólne inventory, tutaj jeśli nie wywalasz wszystkiego na ziemię w jakimś konkretnym pomieszczeniu to sorry, ale musisz dymać czasami i pół mapy żeby podnieść przedmiot, którego potrzebujesz. Dwie postacie nie ułatwiają sprawy, wywalisz coś jednym ludkiem i chcesz podnieść drugim? Taka skrzyneczka by się przydała, hehe, a tu trzeba dymać, co nie, somsiedzie? :nosacz3:

 

Jeśli popatrzysz TYLKO i wyłącznie na bactracking to jasne że tak. Jednak BT jest nieodłącznym elementem każdej części. To jest jedna z wizytówek  tej serii gier więc nie czuje potrzeby jego eliminowania.  Jedynka była bardzo powatarzalna w kwesti chodzenia po tych samych korytarzach czy pomieszczeniach. Dwójka to już wogóle mega kondensacja jednostki miejsca i akcji. Mówiąc o rozwiązaniu z Zero odnośnie ekwipunku i jego przechowywania to wolałbym nawet żeby oryginalna trylogia miała tak to rozwiązane. Wprowadzało to ciekawy element planowania i strategicznego myślenia żeby 2 postacie miały kieszenie pełne potrzebnych własnie teraz rzeczy. Do tego musiałeś PAMIĘTAĆ bezpieczną drogę do pokoju gdzie miałeś sprzęt porzucony. Skrzynie zawsze były po 2 stronach mapy danego systemu lokacji i tym samym idąc i rozwiązując zagadki ZAWSZE miałes jakąś pod ręką w której było wszystko. 

 

RE 2 Remake też będzie miał BT - te dwa gameplay`e pokazały że będziemy znowu często wracać do tego samego miejsca. Ale Resident Evil taki własnie jest. 

Edytowane przez ListuniO
Opublikowano (edytowane)

lol

 

caly inventory managing sprowadzilby sie do napakowania sie ziolkami i giwerami. 

 

czyli powrot do napakowanych akcja popluczyn po residencie.

Edytowane przez Najtmer
  • Plusik 3
Opublikowano
1 godzinę temu, Wredny napisał:

Tak jak odgórnie ustalone umiejscowienie kamery oraz renderowane tła... a jednak od tego odeszli, więc...

Ja też byłbym za tym, żeby przedmioty fabularne miejsca nie zajmowały.

 

kamera pelnila wazna funkcje techniczna - w zwiazku z brakiem zasobow trzeba bylo jakos umiescic suspens w grze, czyli ograniczyc widocznosc.

 

tutaj jest ciasno i ciemno jak w piz.dzie.

 

ponadto dzieki prerenderom grafika w grze byla calkiem porzadna jak na 1998. dzisiaj nie ma juz takich ograniczen (poza tym ze to nadal konsole a nie pc)

Opublikowano

si, choc troche wyglada jakby komunie miala niedawno.

najladniejsza byla w cinematic custscenekach do code veronice, taki troche bitch-type ;)

 

54315776620629321664.png

(wybaczta jakosc ziemniaczana, musialem zdjac to z jakiegos randomowego video, bo google wypluwal tylko ten gimnazjalny model ktorym sie sterowalo)

 

ew Darkside Chronicles

maxresdefault.jpg

Opublikowano

Mam nadzieję, że będzie choć trochę mniej denerwująca niż w każdej poprzedniej części, nie kupuję jej jako postaci. Wzięła się z Puszczy Białowieskiej chyba w serii i tak już sobie wegetuje.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...