Skocz do zawartości

Resident Evil 2 Remake


Hubert249

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, nobody napisał:

Ja widziałem pudełko z wypasioną figurką...i kodem do gry na steam. Śmieszniejsze bo prawdziwe. Xd

Chyba najgłośniejsza afera jaką pamiętam to brak płytki w pudełku z MGSV, a zamiast tego kartka z kodem, ależ ludzie się burzyli ;)

 

Co nie zmienia faktu, że pudełko kupujesz w sklepie, a na Steamie możesz kupić tylko cyfrę. W 2018 dwie i pół stówki za nowy tytuł mogą smucić, ale nie powinny dziwić, przecież od dawna to cena w zasadzie standardowa jak na dużą grę. Sklepy walczą promocjami między sobą, a na polu pecetowej cyfry platforma Gabena dominuje srogo, to i ceny są jakie są.

 

Zastanawiam się czy czekać na preorder łoniakowy czy brać na pieca...

Opublikowano

To co mnie zastanawia/martwi to długość gry. Będa musieli naprawde sporo dodać żeby ta gra nie była jak oryginał. Dwójke się przechodziło poniżej 2 godzin na scenariusz. I nie był to znak serii z tamtych czasów bo jedynka była znacznie dłuższa (remake jeszcze dłuższy dzięki nowym lokacjom), trójka również była długa, natomiast 2 w założeniach była naprawde grą o długości filmu i nawet backtraking niespecjalnie ten czas wydłużał.

I teraz moja obawia jest taka że jak dołożą sporo żeby gra była bliżej dzisiejszym standardom to mogą przesadzić. 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Nie była wcale taka krótka, powinno się liczyc ile zajmuje pierwsze przejście, a nie z  punktu widzenia speedrunnera czy osoby, która zna gre na wylot.

Edytowane przez SlimShady
  • Plusik 3
Opublikowano (edytowane)

OJ grało sie grało..... Złote czasy Psx -a  się przypominają  :) to byly czasy kiedy gry sie nie przechodzilo tylko wyciskalo ostatnie soki z tytułu.

moja ulubiona część z całej trójki wydanej na psone 

szkoda że nie będzie mi dane pograć w ten przepiękny remaster patrząc po gamplay-u to będze kosa .

 

Edytowane przez Rezoo7
Opublikowano

Nie no, jak się robiło przejścia by mieć dobrą ocenę to ponizej 3h trzeba bylo się zmieścic, ale mówimy tutaj o  pamiętaniu każdego pomieszczenia, i  ekonomicznym bieganiu, zawsze wiesz po co idziesz i masz miejsce w kieszeni. Normalne przejście scenariusza w re2 to było około 10h, poźniej koło 6.

Opublikowano

Podejrzewam że kosztem scenariuszy B, wydłużą rozgrywkę, zreszta sami mówili o zmianach i  dodatkowych wątkach, wyczuwam że wydłuża 1 kampanię do 15 h,  co da razem 30 h, a to może poważnie, biorąc pod uwage jak dobrze się ta gra zapowiada, dac na gre ktora będzie zbierała same 9ki. W sensie będzie wyyebana w kosmos.

 

Ja się cieszę z czegoś innego jeszcze, gra zapowiada się na tyle odmiennie od oryginału, że nie tyle dostaniemy remake re2 który podmienimy  na półce, co raczaej grę którą postawimy obok re2.

Widze tutaj jednak inny klimat, inne kolory, oczywistym zmienioną fabułę, co oznacza ze re2 nadal będzie grany co pare lat.

Opublikowano (edytowane)

Siódemka tez nie byla jakos specjalnie dluga jak na dzisiejsze standardy. Spory regress w stosunku do RE4 czy 5, ale gra i tak dla mnie o wiele lepsza. Moga spokojnie wydluzyc czas przed komisariatem, w kanalach, dodac mejscowki w laboratorium. 10h z solidna eksploracja powinno byc ok.  No i rzeczywiscie z klasyczna kamera eksploracja trwala dluzej. Teraz z kamera zza plecow i brakiem loadingow pomiedzy pokojami przejscie takiego komisariatu w skali 1:1 zajeloby znacznie mniej czasu. Zobaczymy sie jak sie wybronia.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

RE4 to był moloch jak na Residenta.  U mnie pierwsze przejście,  to było 25h. 

 

Dzisiaj znając grę na wylot, zbierając i zabijając po drodze wszystko,  wciąż wynik jest dobry,  10-11h za(pipi)istej gry. 

 

Chciałbym,  żeby remake dwójki przy obu scenariuszach wystarczył przynajmniej na te 20h za pierwszym razem,  ale tutaj dużo zależy od nowej zawartości. 

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano
8 godzin temu, ListuniO napisał:

To co mnie zastanawia/martwi to długość gry. Dwójke się przechodziło poniżej 2 godzin na scenariusz.

 

 

Z opisem na kolanach chyba.

  • Dzięki 1
Opublikowano

Ech, nie mogę się doczekać jak znowu  będzie się znajdywało  klucz z koniczynką i  sprawdzało wszystkie drzwi po  kolei, później figury szachowe,  ehhhh.

A może się zdziwimy  i po  posterunku przywita nas RACCOON CITY OPEN WORLD ze znacznikami i npc.

Opublikowano

Spokojnie styknie jeden niezmienny scenariusz dla Leona i jeden dla Claire, po 8h każdy, o ile rozgrywka od początku do końca będzie tak fajna, jak to co zaprezentowano na posterunku. Walić wydłużanie na siłę kampanii.

Opublikowano

Jak możesz się martwić o zagadki których już w RE2 nie było. To nie "jedynka" ze można było się zaciac - tu leciało się jak przecinak z  tymi pseudo zagadkami, tak samo w Nemesis. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...