Skocz do zawartości

Resident Evil 2 Remake


Hubert249

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 24.06.2018 o 12:59, XM. napisał:

Jak możesz się martwić o zagadki których już w RE2 nie było. To nie "jedynka" ze można było się zaciac - tu leciało się jak przecinak z  tymi pseudo zagadkami, tak samo w Nemesis. 

no już bez przesady; pozytywka w ratuszu, układanie probówek w fabryce, czy 3 obrazy z kamieniami szlachetnymi, mimo że proste, stały o 3 długości od tego crapu z dwójki.

 

 

Opublikowano

W tej samej cenie stoi też preorder chociażby nadchodzącego Tomb Raidera, czyli już mamy nowy standard. :/

A odnośnie REmake 2: potwierdzono adaptacyjny poziom trudności, znany już z RE4 :fsg:

Opublikowano (edytowane)

Capcom przygotuje wzorem z klasycznych RE ograniczoną ilość Ink Ribbonów. Poziom Hard mógłby być zbliżony do Nightmare Mode z wersji na DreamCasta (ktoś sprawdzał?).

Do tego wraca kompozytor ścieżki dźwiękowej oryginału, Shusaku Uchiyama który pracował także nad muzyką do REmake, Darkside Chronicles, RE4 i RE Damnation.

 

Ale się nie mogę doczekać premiery tej perełki. Wraca gra mojego dzieciństwa.
 

Edytowane przez Nemesis
Opublikowano

A ja wam mówię, że przy dwóch scenariuszach przebieg gry bedzie się delikatnie różnił w zależności czy bedziemy grać scenariusze A->B, czy też B->A. Czyli żeby wyłapać wszystkie roznice/smaczki będzie trzeba przejść gierkę przynajmniej dwa razy. 

Opublikowano (edytowane)

Pierwowzór też się różnił, więc czemu teraz miałoby być inaczej? 

 

EDIT: W zasadzie jeśli mówimy o przejściu gry Claire czy Leona to sprawa oczywista, ale scenariusze AB/BA nie zostały chyba potwierdzone.

 

EDIT2: A jednak zostało to już wyjaśnione:

Cytat

"Uprościliśmy trochę kampanię, by była bardziej elegancka przez eliminację różnicy fabularnej A/B i przez swego rodzaju połączenie tego co dzieje się z postaciami w scenariuszach A i B w jednej opowieści (...) By gracze nie byli obciążania przesadną repetycją, zdecydowaliśmy się tylko na dwie kampanie, które pokazują jednak wszystkie wydarzenia z historii danego bohatera" - wyjaśnił producent Resident Evil 2 Remake. 

 

Edytowane przez Dr1zzt
Opublikowano
15 minut temu, nobody napisał:

czyli jest tak jak obstawiałem. ciekawe kto bedzie miec a a kto b.

 

Obstawiam A dla Leona. Na rozgrywce to On wbija od frontu na komisariat. W scenariuszu b wchodzi się od tyłu. 

Opublikowano

Szczerze mówiąc nigdy Resident Evil 2 nie przeszedłem (za dzieciaka cykałem się tej gry jak ognia - a uczucie strachu pogarszała jeszcze hiperrealistyczna oprawa IMO) ale na rimejka czekam od lat. Kupie i zagram na bank, pytaniem jest tylko czy na ps4 czy na pc.

 

Oby nie zepsuli tej gry jakimś głupim pomysłem, oby! 

Opublikowano
21 godzin temu, ListuniO napisał:

 

Obstawiam A dla Leona. Na rozgrywce to On wbija od frontu na komisariat. W scenariuszu b wchodzi się od tyłu. 

 

Nie wiadomo czy to będzie w ogóle podział na A i B czy po prostu Leon i Claire. Owszem, Leon na trailerze wchodzi od przodu ale w oryginale nigdy nie wchodziliśmy przez bramę komisariatu (dało się ją przez chwilę zobaczyć po wykonaniu odpowiedniej ilości kroków od drzwi wejściowych). Leon tak naprawdę podąża tą samą ścieżką na komisariat co Jill w RE3. 

Opublikowano

No z tego co powidzieli wynika ze polacza Leon A i B po prostu w kampanie Leona. tak samo dla claire. ma to sens patrzac na zagadki w oryginale ktore praktycznie byly ctrl+c ctrl+v w a i b.

 

obstawiam ze :

claire dostanie swoja zabawe z szefem policji, birkinem i ratowaniem bachora a leon bedzie mial swoje z mr x i Ada
  • Plusik 1
Opublikowano

ciekawe czy tym razem przedstawia bardziej realistyczne podejscie do "wyszkolenia oddzialow specjalnych", ktore w swiatku re od zawsze byly lamagami oraz ulubiona przekoska zombiakow.

Opublikowano

Wiecie jak ja widziałbym nowe zmiany? Chciałbym, żeby pojawiły się jakieś aktywności poboczne. Skoro wiadomo chyba, że hol będzie robił za główny hub to w komputerze moglibyśmy odczytywać maile z prośbą o pomoc w różnych zakątkach komisariatu (na gameplayu widać taki zamysł kiedy Leon patrzy w monitor i widzi tego policjanta wzywającego wsparcie). Nie mówię, że może tak być ale nie pogniewałbym się na takie coś. Albo jakieś kartki na biurku z niedokończonymi śledztwami po wybuchu epidemii. Pole do popisu jest duże. 

  • Plusik 1
Opublikowano

bo capcom juz zrobil najlepszy remake na swiecie ktory jest swietlistym przykladem jak robic remake dla innych co mysla ze wystarczy podbic rozdzialke i mozna to samo (pipi) wypuszczac co generacje konsol 

sa wiec nadzieje ze uda im sie po raz drugi

Opublikowano
4 godziny temu, Nemesis napisał:

Wiecie jak ja widziałbym nowe zmiany? Chciałbym, żeby pojawiły się jakieś aktywności poboczne. Skoro wiadomo chyba, że hol będzie robił za główny hub to w komputerze moglibyśmy odczytywać maile z prośbą o pomoc w różnych zakątkach komisariatu (na gameplayu widać taki zamysł kiedy Leon patrzy w monitor i widzi tego policjanta wzywającego wsparcie). Nie mówię, że może tak być ale nie pogniewałbym się na takie coś. Albo jakieś kartki na biurku z niedokończonymi śledztwami po wybuchu epidemii. Pole do popisu jest duże. 


Pachnie mi to The Evil Within 2, ale skoro tam mi się podobało, to nie widzę przeszkód, by takie rozwiązanie znalazło się w RE2 - jeśli byłoby to zrobione z głową to wyszłoby grze tylko na dobre.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...