Skocz do zawartości

Resident Evil 2 Remake


Hubert249

Rekomendowane odpowiedzi

Swietnie to wygląda, tylko jedna rzecz mi kompletnie nie pasuje: udźwiękowienie. Claire brzmi okropnie, jakby była wyprana z emocji, do tego brak muzyki wcale nie wpływa dodatnio na klimat, a wręcz przeciwnie. U Leona cisza, tutaj cisza. Ta gra w ogóle będzie mieć jakiś soundtrack czy trzeba będzie sobie go ściągnąć?

 

Poza tym oczywiście urlop, day 1 i ostre granie. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ale za to masz nowy, tzn brak tzn klimat no tak ma być hehe. Spoko, nowe tryby, stroje i postacie będą dopiero w Gold Edition :D Najciekawiej by było jakby Claire i jej historia została później wydana :D

 

PS: spoko, wszystko będzie jak należy ;)

Edytowane przez Wesker
Odnośnik do komentarza

Capcom to suki pazerne na kasę, ale chyba mają świadomość, że przy takiej legendzie jak RE2 lepiej nie kombinować. Absolutnie nie mam nic przeciwko płatnym DLC, powiem więcej: chętnie sypnę na nie groszem, pod warunkiem że to będą jakieś nowe, konkretne scenariusze (np. coś z Adą), ale taki Hunk, Tofu, ciuszki czy cokolwiek co było kiedyś w oryginalnym RE2 powinno znaleźć się od razu na płytce z grą i po prostu stanowić bonus do odblokowania. 

Odnośnik do komentarza
16 minut temu, Josh napisał:

ale taki Hunk, Tofu, ciuszki czy cokolwiek co było kiedyś w oryginalnym RE2 powinno znaleźć się od razu na płytce z grą i po prostu stanowić bonus do odblokowania. 


Ależ tak właśnie będzie - jak z każdym DLC od Capcom. Od razu na płytce z grą, do odblokowania... po zakupieniu klucza :kaz:

Odnośnik do komentarza

Klimat będzie nieco inny bo i sam gameplay to połączenie bardziej RE4 lub Revelations aniżeli statyczne tła itd, po prostu to sentyment plus dobrze wykonana robota pod względem technicznym. Dla mnie sentyment do tej części podbija hype niesamowicie a że podane w takim sosie no to jara podwójnie.

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Najtmer napisał:

nie bylo,  potrzebny jest tryb mercenaries w survival horrorze?

 

Jako bonusowy tryb po przejściu story? Czemu nie. Chociaż ja bym wolał cośna wzór Raid z RE: Revelations. Ten tryb to w zasadzie gra w grze, przy którym można spędzić dziesiątki godzin ulepszając postacie, zdobywając nowe skille i tłukąc mocarnych bossów (są motywy rodem z rpg). 

Odnośnik do komentarza

I feel You mate

 

ale

 

urokiem gier starych byla ich prostota. startujesz i konczysz gre jedynie z szerszym ekwipunkiem, ale zadne pasywne staty nie rosna, nie uczysz sie kopac po zastrzeleniu x mobow. zwracasz uwage jedynie na pasek zdrowia i ammo. OP stawales sie jedynie znajac gre na wskros, a ta nadal potrafila pokarac za zbytnia pewnosc siebie i zachlanne tankowanie bossa. 

 

dzisiaj w kazdej grze bohaterowie spelniaja stulejarskie sny przegrywow, ktorzy proces rozwoju zakonczyli na umiejetnosci przechodzenia przez pasy z sukcesem. serio, oldschool jest zdrowy. Bycie OP bylo fajne, jak bylo dawkowane ultra rzadko. w przeciwnym wypadku masz forme grania na czitach, bo gra wlasciwie sama sie przechodzi. a chodzi o sztuke wladania gra, stad np. speedruny ze starych gier oglada sie lepiej, niz jakies fragmenty grania przepakowana postacia.

Edytowane przez Najtmer
Odnośnik do komentarza
9 minut temu, Najtmer napisał:

I feel You mate

 

ale

 

urokiem gier starych byla ich prostota. startujesz i konczysz gre jedynie z szerszym ekwipunkiem, ale zadne pasywne staty nie rosna, nie uczysz sie kopac po zastrzeleniu x mobow. zwracasz uwage jedynie na pasek zdrowia i ammo. OP stawales sie jedynie znajac gre na wskros, a ta nadal potrafila pokarac za zbytnia pewnosc siebie i zachlanne tankowanie bossa. 

 

dzisiaj w kazdej grze bohaterowie spelniaja stulejarskie sny przegrywow, ktorzy proces rozwoju zakonczyli na umiejetnosci przechodzenia przez pasy z sukcesem. serio, oldschool jest zdrowy. Bycie OP bylo fajne, jak bylo dawkowane ultra rzadko. w przeciwnym wypadku masz forme grania na czitach, bo gra wlasciwie sama sie przechodzi. a chodzi o sztuke wladania gra, stad np. speedruny ze starych gier oglada sie lepiej, niz jakies fragmenty grania przepakowana postacia.

 

Ale Ty zdajesz sobie sprawę, że ja mówię o dodatkowym trybie gry , a nie o głównej kampanii? Bo story to ja chcę standardowe, bez żadnego ulepszania broni z RE4, bez kupowania skillów, zwiększania paska życia itp, to chyba oczywiste. Nie mam jednak kompletnie nic przeciwko jeżeli takie rzeczy znajdą się w bonusowym trybie, OSOBNYM od kampanii.

 

O oldschoolu nic mi nie musisz mówić, do dzisiaj przechodzę klasyczne Residenty bijąc swoje rekordy przy speedrunie ;)

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Wredny napisał:


Chyba RE3 panie... WESKER :D

No nie bardzo ;) RE3 choć miał tryb Mercenaries to był jednak czasówką z punkty A do punktu B a typowy tryb zapewne o jaki chodziło koledze w poście to stage z przeciwnikami i jazda :D a taki tryb pojawił się po raz pierwszy w RE4 i określany wówczas wdzięcznie Mercy :P

2 godziny temu, Najtmer napisał:

no z tego co sie domyslam, to chyba chodzi po prostu o tryb hordy. 

 

Mercenaries z re3 to to samo co misja Hunka. ok, to jest do przyjecia, ale nie tryb hordy i strzelanie w beczki.

Dokładnie o to chodziło :)

Odnośnik do komentarza

RE3 mialo dobry patent na replayability
-RNG stworow

-RNG w szafce na magnum/granatnik na komisariacie

-wybory w starciach z brzydalem

 

bardzo bym to chcial juz w rimejku dwojeczki. jesli bylby problem z jakimis paradoksami i tworzeniem sie dziur logicznych, to nie wiem, ograniczyc to np. do scenariusza Hunka.

 

a ponadto, padla kwestia rpg'izacji gier, rozwijania postaci. i chyba troche zle sie wyrazilem. jestem na nie jesli mialibysmy zdobywac jakies umiejetnosci, wbijac paski statow pasywnych itd, ale przyjalbym residentowe rozwiazania: znajdywanie lepszego ubrania, np. ciezkich butow do zdeptywania glow... no dobra, ostro poplynalem, ale to troche wynika jakby ze zdobywania sekretnych wdzianek a przez to wlasnie moznaby troche urozmaicic gre, dostajac ten ficzer, a zaplacic za to szybkoscia poruszania sie. 

no i skonczona ilosc znajdywalnych wytrychow do szafek / drzwi (cos jak small key) = opcjonalna cofka do sklepu Kendo po jakies nowe czesci i generalnie fajnie jak gdyby mechanika broni opierala sie o komponenty wymienialne. mimo wszystko w tej grze powinno sie cos postrzelac. a przy cofce jakis opcjonalny bossik. :whistling:

Edytowane przez Najtmer
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...