Josh 4 520 Opublikowano 22 sierpnia 2018 Opublikowano 22 sierpnia 2018 Swietnie to wygląda, tylko jedna rzecz mi kompletnie nie pasuje: udźwiękowienie. Claire brzmi okropnie, jakby była wyprana z emocji, do tego brak muzyki wcale nie wpływa dodatnio na klimat, a wręcz przeciwnie. U Leona cisza, tutaj cisza. Ta gra w ogóle będzie mieć jakiś soundtrack czy trzeba będzie sobie go ściągnąć? Poza tym oczywiście urlop, day 1 i ostre granie. 1 Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 22 sierpnia 2018 Opublikowano 22 sierpnia 2018 trzeba odpalac extended version trackow z dwojki na youtube i zmieniac kawalki za kazdym razem kiedy bedziesz przechodzil przez framuge drzwi. Cytuj
Bzduras 12 516 Opublikowano 22 sierpnia 2018 Opublikowano 22 sierpnia 2018 Albo kupić deluxe w cyfrze, tam jest pakiet oryginalnej muzyki z dwójki. Cytuj
Wredny 9 546 Opublikowano 22 sierpnia 2018 Opublikowano 22 sierpnia 2018 A może nie chcą ujawniać muzyki, żeby ludzie się o spoilery nie czepiali? Cytuj
Whisker 1 450 Opublikowano 22 sierpnia 2018 Opublikowano 22 sierpnia 2018 A widzisz spoko to Capcom więc reszta w DLC tzn soundtrack i laboratoria, w podstawce będzie komisariat tylko 1 Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 22 sierpnia 2018 Opublikowano 22 sierpnia 2018 To by nie było takie dziwne zważywszy, że za oryginalny OST trzeba zapłacić. Cytuj
Whisker 1 450 Opublikowano 22 sierpnia 2018 Opublikowano 22 sierpnia 2018 (edytowane) Ale za to masz nowy, tzn brak tzn klimat no tak ma być hehe. Spoko, nowe tryby, stroje i postacie będą dopiero w Gold Edition Najciekawiej by było jakby Claire i jej historia została później wydana PS: spoko, wszystko będzie jak należy Edytowane 22 sierpnia 2018 przez Wesker Cytuj
Josh 4 520 Opublikowano 22 sierpnia 2018 Opublikowano 22 sierpnia 2018 Capcom to suki pazerne na kasę, ale chyba mają świadomość, że przy takiej legendzie jak RE2 lepiej nie kombinować. Absolutnie nie mam nic przeciwko płatnym DLC, powiem więcej: chętnie sypnę na nie groszem, pod warunkiem że to będą jakieś nowe, konkretne scenariusze (np. coś z Adą), ale taki Hunk, Tofu, ciuszki czy cokolwiek co było kiedyś w oryginalnym RE2 powinno znaleźć się od razu na płytce z grą i po prostu stanowić bonus do odblokowania. Cytuj
Wredny 9 546 Opublikowano 22 sierpnia 2018 Opublikowano 22 sierpnia 2018 16 minut temu, Josh napisał: ale taki Hunk, Tofu, ciuszki czy cokolwiek co było kiedyś w oryginalnym RE2 powinno znaleźć się od razu na płytce z grą i po prostu stanowić bonus do odblokowania. Ależ tak właśnie będzie - jak z każdym DLC od Capcom. Od razu na płytce z grą, do odblokowania... po zakupieniu klucza Cytuj
MEVEK 3 506 Opublikowano 22 sierpnia 2018 Opublikowano 22 sierpnia 2018 Ten Resident zarządzi mówię Wam. Nic mnie na ten moment tak nie rajcuje, jak ta stara odświeżona gra. Czy to oznacza, ze sie staczam, czy doceniam kilimat, jakiego brakuje dzisiejszym straszakom ? Cytuj
Whisker 1 450 Opublikowano 22 sierpnia 2018 Opublikowano 22 sierpnia 2018 Klimat będzie nieco inny bo i sam gameplay to połączenie bardziej RE4 lub Revelations aniżeli statyczne tła itd, po prostu to sentyment plus dobrze wykonana robota pod względem technicznym. Dla mnie sentyment do tej części podbija hype niesamowicie a że podane w takim sosie no to jara podwójnie. Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 23 sierpnia 2018 Opublikowano 23 sierpnia 2018 Swietnie to wygląda, dołączam do grona jarajacych sie Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj
zagroo 4 Opublikowano 23 sierpnia 2018 Opublikowano 23 sierpnia 2018 Były jakieś wzmianki o trybie Mercenaries czy nie ma tematu w ogóle? Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 23 sierpnia 2018 Opublikowano 23 sierpnia 2018 nie bylo, potrzebny jest tryb mercenaries w survival horrorze? Cytuj
Whisker 1 450 Opublikowano 23 sierpnia 2018 Opublikowano 23 sierpnia 2018 W RE2 oprócz Hunka i Tofu był jeszcze Extreme Battle i może o ten tryb Ci chodzi? Bo typowych merców takich jakie zaczął Resident Evil 4 to nie uświadczymy w tej części. Cytuj
Wredny 9 546 Opublikowano 23 sierpnia 2018 Opublikowano 23 sierpnia 2018 59 minut temu, Wesker napisał: Bo typowych merców takich jakie zaczął Resident Evil 4 to nie uświadczymy w tej części. Chyba RE3 panie... WESKER 1 Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 23 sierpnia 2018 Opublikowano 23 sierpnia 2018 no z tego co sie domyslam, to chyba chodzi po prostu o tryb hordy. Mercenaries z re3 to to samo co misja Hunka. ok, to jest do przyjecia, ale nie tryb hordy i strzelanie w beczki. 1 Cytuj
Josh 4 520 Opublikowano 23 sierpnia 2018 Opublikowano 23 sierpnia 2018 2 godziny temu, Najtmer napisał: nie bylo, potrzebny jest tryb mercenaries w survival horrorze? Jako bonusowy tryb po przejściu story? Czemu nie. Chociaż ja bym wolał cośna wzór Raid z RE: Revelations. Ten tryb to w zasadzie gra w grze, przy którym można spędzić dziesiątki godzin ulepszając postacie, zdobywając nowe skille i tłukąc mocarnych bossów (są motywy rodem z rpg). Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 23 sierpnia 2018 Opublikowano 23 sierpnia 2018 (edytowane) I feel You mate ale urokiem gier starych byla ich prostota. startujesz i konczysz gre jedynie z szerszym ekwipunkiem, ale zadne pasywne staty nie rosna, nie uczysz sie kopac po zastrzeleniu x mobow. zwracasz uwage jedynie na pasek zdrowia i ammo. OP stawales sie jedynie znajac gre na wskros, a ta nadal potrafila pokarac za zbytnia pewnosc siebie i zachlanne tankowanie bossa. dzisiaj w kazdej grze bohaterowie spelniaja stulejarskie sny przegrywow, ktorzy proces rozwoju zakonczyli na umiejetnosci przechodzenia przez pasy z sukcesem. serio, oldschool jest zdrowy. Bycie OP bylo fajne, jak bylo dawkowane ultra rzadko. w przeciwnym wypadku masz forme grania na czitach, bo gra wlasciwie sama sie przechodzi. a chodzi o sztuke wladania gra, stad np. speedruny ze starych gier oglada sie lepiej, niz jakies fragmenty grania przepakowana postacia. Edytowane 23 sierpnia 2018 przez Najtmer Cytuj
Wredny 9 546 Opublikowano 23 sierpnia 2018 Opublikowano 23 sierpnia 2018 Czyli co? Tutaj brak extra zawartości do singla to zaleta, ale w przypadku innych tytułów już nie bardzo? Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 23 sierpnia 2018 Opublikowano 23 sierpnia 2018 (edytowane) czyli go.wno. 1. porownujesz korytarzyk z sandboxem? level Wredny. 2. widze ze klapki przyslonily ci caly kontekst problemu ucinanej zawartosci singla i pakowania do multi, ale tak jak juz zauwazyles, wieksza polemika nie ma sensu. Edytowane 23 sierpnia 2018 przez Najtmer 1 Cytuj
Josh 4 520 Opublikowano 23 sierpnia 2018 Opublikowano 23 sierpnia 2018 9 minut temu, Najtmer napisał: I feel You mate ale urokiem gier starych byla ich prostota. startujesz i konczysz gre jedynie z szerszym ekwipunkiem, ale zadne pasywne staty nie rosna, nie uczysz sie kopac po zastrzeleniu x mobow. zwracasz uwage jedynie na pasek zdrowia i ammo. OP stawales sie jedynie znajac gre na wskros, a ta nadal potrafila pokarac za zbytnia pewnosc siebie i zachlanne tankowanie bossa. dzisiaj w kazdej grze bohaterowie spelniaja stulejarskie sny przegrywow, ktorzy proces rozwoju zakonczyli na umiejetnosci przechodzenia przez pasy z sukcesem. serio, oldschool jest zdrowy. Bycie OP bylo fajne, jak bylo dawkowane ultra rzadko. w przeciwnym wypadku masz forme grania na czitach, bo gra wlasciwie sama sie przechodzi. a chodzi o sztuke wladania gra, stad np. speedruny ze starych gier oglada sie lepiej, niz jakies fragmenty grania przepakowana postacia. Ale Ty zdajesz sobie sprawę, że ja mówię o dodatkowym trybie gry , a nie o głównej kampanii? Bo story to ja chcę standardowe, bez żadnego ulepszania broni z RE4, bez kupowania skillów, zwiększania paska życia itp, to chyba oczywiste. Nie mam jednak kompletnie nic przeciwko jeżeli takie rzeczy znajdą się w bonusowym trybie, OSOBNYM od kampanii. O oldschoolu nic mi nie musisz mówić, do dzisiaj przechodzę klasyczne Residenty bijąc swoje rekordy przy speedrunie Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 23 sierpnia 2018 Opublikowano 23 sierpnia 2018 Jesli ktos nie widzial to jest jeszcze krociutki fragment gameplayu zanim Claire spotyka Sherry: Cytuj
Whisker 1 450 Opublikowano 23 sierpnia 2018 Opublikowano 23 sierpnia 2018 3 godziny temu, Wredny napisał: Chyba RE3 panie... WESKER No nie bardzo RE3 choć miał tryb Mercenaries to był jednak czasówką z punkty A do punktu B a typowy tryb zapewne o jaki chodziło koledze w poście to stage z przeciwnikami i jazda a taki tryb pojawił się po raz pierwszy w RE4 i określany wówczas wdzięcznie Mercy 2 godziny temu, Najtmer napisał: no z tego co sie domyslam, to chyba chodzi po prostu o tryb hordy. Mercenaries z re3 to to samo co misja Hunka. ok, to jest do przyjecia, ale nie tryb hordy i strzelanie w beczki. Dokładnie o to chodziło Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 24 sierpnia 2018 Opublikowano 24 sierpnia 2018 (edytowane) RE3 mialo dobry patent na replayability -RNG stworow -RNG w szafce na magnum/granatnik na komisariacie -wybory w starciach z brzydalem bardzo bym to chcial juz w rimejku dwojeczki. jesli bylby problem z jakimis paradoksami i tworzeniem sie dziur logicznych, to nie wiem, ograniczyc to np. do scenariusza Hunka. a ponadto, padla kwestia rpg'izacji gier, rozwijania postaci. i chyba troche zle sie wyrazilem. jestem na nie jesli mialibysmy zdobywac jakies umiejetnosci, wbijac paski statow pasywnych itd, ale przyjalbym residentowe rozwiazania: znajdywanie lepszego ubrania, np. ciezkich butow do zdeptywania glow... no dobra, ostro poplynalem, ale to troche wynika jakby ze zdobywania sekretnych wdzianek a przez to wlasnie moznaby troche urozmaicic gre, dostajac ten ficzer, a zaplacic za to szybkoscia poruszania sie. no i skonczona ilosc znajdywalnych wytrychow do szafek / drzwi (cos jak small key) = opcjonalna cofka do sklepu Kendo po jakies nowe czesci i generalnie fajnie jak gdyby mechanika broni opierala sie o komponenty wymienialne. mimo wszystko w tej grze powinno sie cos postrzelac. a przy cofce jakis opcjonalny bossik. Edytowane 24 sierpnia 2018 przez Najtmer Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.