Skocz do zawartości

Resident Evil 2 Remake


Hubert249

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale były piękne czasy jak ogrywałem RE 1,2,3 to dla mnie najlepsze części, choć 4 też nie była zła. 5 część w Afryce taka sobie, 6 nawet przyjemnie się grało.

Mam nadzieję, że remake nie zniszczy tego wyidealizowanego świata resident evil jaki mam w świadomości :)

Opublikowano (edytowane)

Jak ktoś ma duży głód to z braku laku można ograć Dead Aim, częściowo z trzeciej osoby widzimy postać a i przemieszczanie się jeszcze trąci oldschoolem. Ktoś na poprzedniej stronie zapytał jak długi może być Remake. Wraz z nowymi lokacjach strzelam, że około 15h za pierwszym podejściem plus jakiś dodatek. Hunk i Tofu może po 1:30h ale to pewnie będą oddzielne DLC na przyszłość. W oryginale był jeszcze Extreme Battle Mode ale tutaj chyba nie będzie.

 

Kolejne sekundowe filmiki od Capcomu:

 

Anette Birkin

https://youtu.be/qLETLFoiv4E

 

Brian Irons

https://youtu.be/NbQQThzK7MQ

 

Sherry Birkin

https://youtu.be/3baq0POaBX4

Edytowane przez Wesker
  • Plusik 1
Opublikowano
W dniu 13.12.2018 o 14:11, kanabis napisał:

Mialem xboxa ale nigdy nie mialem okazji w to zagrac wlasnie. Choc dinozaury w kosmosie nie brzmi jakos mega zachecajaco i moze dlatego 

Gó.wno obesrane które pogrzebało marke.

  • Plusik 1
Opublikowano
19 minut temu, XM. napisał:

-The corpses of zombies that the player has killed will remain the whole playthrough, even when you leave and return to locations, and it can be hard to know if a zombie is ever dead. 

 

:obama:

oby nie znowu to (pipi) z pierwszego remaka gdzie chcieli zebys latal z zapalniczka i kanisterkiem

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, XM. napisał:

Trochę infa z nowego wywiadu

https://www.resetera.com/threads/tons-of-new-tidbits-on-resident-evil-2-remake-from-various-japanese-interviews.87413/#post-16013374

-The corpses of zombies that the player has killed will remain the whole playthrough, even when you leave and return to locations, and it can be hard to know if a zombie is ever dead. 

 

:obama:

Kozak, mnie sie podoba. Raz - mamy poczucie strachu, ze w kazdej chwili moze nas cos zaskoczyc, jezeli zostawilismy cos za soba.

Dwa -nie bedzie bezsensownych respawn'ow. Normalnie ida w realizm :usmiech:

Edytowane przez MEVEK
Opublikowano

tyle ze jako leon powinnismy byc w stanie im zmiazdzyc glowy butem. zombiak bez glowy nie wstanie.

 

W dniu 14.12.2018 o 09:25, Wesker napisał:

Hunk i Tofu może po 1:30h ale to pewnie będą oddzielne DLC na przyszłość.

 

Prawdopodobnie Hunk bedzie w DLC i bedzie potraktowany serio. Oby. Tofu byl tylko sprawdzianem dla detekcji kolizji, wiec jego powrot ma sens jedynie w formie jakiegos subtelnego easter egga.

Opublikowano (edytowane)

O sprawdzi się czy warto wydać na to pieniądze

Edytowane przez _Be_
Opublikowano (edytowane)

Demo czasowe, ale zamiast 10 - 30 minut,  to strasznie dużo, jak będzie to pełna gra, to wyczuwam niezłe speedruny.

Edytowane przez milan
Opublikowano (edytowane)

Gdzieś tam jest zazdrość, no ale bądźmy poważni. Ten produkt nie potrzebuje reklamy, ani nawet dema. Satysfakcja gwarantowana i bez tego  :sir:

Kto zagra wcześniej, ten po prostu nie będzie sypiał :reggie:

Edytowane przez MEVEK
Opublikowano

Przez szum wokół remake'u skusiłem się na powtórkę klasyka z PSXa i wciągnęło mnie mocno, choć niektóre archaizmy są strasznie upierdliwe (miejsce w ekwipunku, skrzynia) i skutkują lataniem po 10 razy po tych samych lokacjach (chyba, że ktoś gra na pamięć i robi to sprawniej, ja ostatnio grałem z 10 lat temu, więc jadę prawie na świeżo). Nawet nie chodzi o samo ograniczenie, tylko o absurdy typu shotgun zajmuje tyle samo miejsca, co klucz. Mocno brakuje też znanego z RE3 szybkiego obrotu, bo to powolne przekręcanie się to nieporozumienie w trochę szybszych akcjach (których tu w sumie niewiele). 4h na Leona A i pewnie tyle samo na Claire B ( bardziej upierdliwy mi się wydaje, pewnie z racji tego, że powiększenie miejsca w "plecaku" wykorzystałem za pierwszym przejściem). Dobrze, że w nowej edycji ograniczają ilość tych scenariuszy do podstawowych dwóch perspektyw jednej historii. Generalnie wkręca się zajawka na serię, zaliczę pewnie jeszcze trójkę i zaczaję się na jakimś promo na Origins, po czym jestem gotowy na remake dwójeczki. 

 

Ale kampania marketingowa to w ogóle mi się nie podoba, chyba całą grę już pokazali, zero niespodzianek. Sam sprawdziłem dosłownie kilka minut materiałów i zdecydowanie nie podobał mi się fragment, jak Ada wyciąga jakiś gadżecik, żeby "odkryć" przełącznik do wentylatora (który po prostu wisi na ścianie obok xd). Oby nie za dużo takich zgodnych z obecnymi trendami patentów. 

Opublikowano

Będzie można włączyć auto aim w grze. Postać wtedy automatycznie wyceluje w słabe punkty potwora. 

Cytat

That being said, if you want to play the game closer to its original incarnation, there’s an optional “auto-aim” mode (that is off by default) which locks onto enemy weakpoints when aiming at them to make zombies take a more definite number of bullets, rather than you relying on your own ability.

 

Dobrze, że za darmo ten auto a nie w DLC.

Opublikowano

Hmmm, w takim razie klasyczna kamera ma rację powrotu. Niech to i hybryda klasycznego i nowoczesnego soundtracku zostanie odtajniona w wersji sprzedażowej i jesteśmy WSZYSCY w domu. :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...