Skocz do zawartości

Resident Evil 2 Remake


Hubert249

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
17 minut temu, milan napisał:

Dwa śmieszki co nie grały w oryginał, idą później tacy na Last Jedi i nie rozumieją dlaczego tylko oni klaszczą ;/

rozi grał 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 23.01.2019 o 22:56, Rozi napisał:

No właśnie te criticale to są losowe chyba (albo faktycznie odkryjemy w temacie jakąś mechanikę xd), do tej pory tylko raz mi wszedł, ale dźwięk bulgoczącej krwi wynagradza to wszystko. 

 

Nie grałem nigdy w tę część na PS One (tylko jedyneczka była grana), także nie wiem czego się spodziewać, ale jest gęsto i znakomicie. Przeczesuje sobie korytarze powoli, rozwiązuję bardzo fajnie wyważone zagadki i czasem nawet podskoczyć ze strachu idzie. 

 

Edytowane przez milan
Opublikowano
8 minut temu, _Be_ napisał:

Chodziło to, że balon sugerował, że jak kopniak był RE6 to znaczy, że gra była guwnem gdzie ja na to odpowiedziałem, że w RE4 był też kopniak i gra zdecydowanie nie była guwnem a nie, że koniecznie chce karate w wykonaniu leona, ochłoń nobody. 

 

Jestem tutaj oazą spokoju, więc coś ci się pokitrało. No i w 4 to pasowało, bo to nie był już survival horror, a mało realistyczna gra akcji + nie grałeś już świeżakiem po akademii. 

Opublikowano
1 minutę temu, milan napisał:

 

hehehhehehehhehehehe

2 minuty temu, nobody napisał:

 

Jestem tutaj oazą spokoju, więc coś ci się pokitrało. No i w 4 to pasowało, bo to nie był już survival horror, a mało realistyczna gra akcji + nie grałeś już świeżakiem po akademii. 

argument o suvival horroze xddxdxdxx jezu prosze powiedzcie ze trolujecie

Opublikowano
8 minut temu, nobody napisał:

 

Jestem tutaj oazą spokoju, więc coś ci się pokitrało. No i w 4 to pasowało, bo to nie był już survival horror, a mało realistyczna gra akcji + nie grałeś już świeżakiem po akademii. 

 

REmake 2 nie ma absolutnie nic wspolnego z realizmem i ten survival to tez tak srednio.

 

A to ze Leon byl swiezakiem (bardzo zdolnym swoja droga, dlatego sam sobie mogl wybrac miasto w ktorym chcial pracowac) tez nie ma tutaj zadnego znaczenia, kopnac lezacego kazdy potrafi, wszyscy urodzilismy sie z tym skillem. :touche:

 

Tutaj zeby zabic zombiaka ktory udaje trupa musisz strzelic mu 9 razy w glowe [chyba ze wpadnie magiczny turbo SURWIWALOWY krytyk] a nie masz opcji np nadepniecia mu na leb czy zamienienia jego glowy z ciezkim boomboxem.

 

Ale rozumiem ze na takie kontrowersyjne wpisy moze byc jeszcze za wczesnie. Trzeba poczekac az forumek wejdzie w etap hejtowania.

  • Plusik 3
  • Lubię! 1
Opublikowano

@_Be_

Ale pamiętasz, że to są jeszcze gry video, c'nie? Dlatego jak chcesz nie mieć gry akcji, tylko bardziej przygodową eksploatację, ten RPG nie rozwali ci drzwi do szopy, a suplexy na typach, które próbują wygryźć ci tętnice, raczej by je ośmieszały.

 

@Bansai

Ale ja nie bronię tych obranych headshotów xd Twórcy chcieli by nie było za łatwo, bo manualny aim drastycznie ułatwił rozgrywkę, a że zamiast iść w hordy wrogów, jak w RE4, dali po prostu buffa pojedynczym przeciwnikom. Jak dla mnie mogliby to rozwiązać dużo lepiej, np. znacznie zmniejsząc ammo, oraz dodając nieco szybsze rushowanie przeciwników, na krótki dystans.

Opublikowano

Oczywiście gra mi się niezmiernie podoba, ale takie zabiegi są zwyczajnie głupie.

Opublikowano

Sam pierwszy zauważyłem ze brak rozgniatania głów to przesada. Więc fajnie że blubi poszedł.

Btw:  postać wydaje mi się mocno wolna, może dlatego zombie nie można wyminąć.

Opublikowano
3 minuty temu, devilbot napisał:

Mi jak zombiak upadnie to masakruje go nożem.

 

Szkoda noza, chyba ze ma sie dwa. Noz sie bardzo przydaje w niektorych momentach jako instant escape button.

 

Swoja droga to jak Leon macha tym nozem po zombiakach jakby pedzlem malowal na lewo i prawo tez jest troszke smieszne. Zombiak lezy, WBIJ MU TO W CZASZKE a nie ciachaj go po plecach robiac kolejne dzielo sztuki.

 

btw. jak machacie nozem i trafiacie w zombiaka ale tez np w sciane [no bo tak jak wspomnialem, macha tym jak poyebany] to traci sie dodatkowo durability, wiec uwazajcie na to. Jak bede lecial HC to bedzie trzeba na takie rzeczy uwage zwracac.

Opublikowano

No i zdecydowanie to jest skuteczne.

Dziwne,  w samouczku pisali ze nóż można odzyskac po  wbiciu  (L1), a ja nic nigdy nie mogę podnieśc, moze nie na hardcore?

1 minutę temu, Bansai napisał:

 

Szkoda noza, chyba ze ma sie dwa. Noz sie bardzo przydaje w niektorych momentach jako instant escape button.

 

Swoja droga to jak Leon macha tym nozem po zombiakach jakby pedzlem malowal na lewo i prawo tez jest troszke smieszne. Zombiak lezy, WBIJ MU TO W CZASZKE a nie ciachaj go po plecach robiac kolejne dzielo sztuki.

Ja tam wolę zmarnować  20% noża niż 3 kulki. A czasami jak  wstanie to i 3 kulki nie starczą.

Opublikowano

Tutaj nie chodzi o pseudo realizm pokroju RDR2, gdzie musisz oglądać puszki po fasoli z każdej strony, tylko rozchodzi się o ogólne założenia t.j. chodzi o to, żeby nie popsuć klimatu SURVIVAL HORRORU. Wiadomo łazisz, masz zagadki z lat 90-tych, to nie jest realistyczne, ale nie rujnuje atmosfery.

Idać dalej, może pozwólmy, żeby Zetta jeździł na deskorolce i napierdalał z nunczako Mr.X po głowie. To nie jest Dead Rising i całe szczęście.

Opublikowano (edytowane)

O bulwa, pierwsze przejście z lizaniem ścian zajmie mi ponad 10 godzin. Znajdź klucz żeby znaleźć klucz żeby znaleźć pendrive żeby znaleźć klucz :) Uwielbiam to!!! Od godziny noszę ze sobą ammo do pewnej pukawki której jeszcze nie znalazłem. Przed sekundą w końcu znalazłem klucz który chyba da mi upragnioną spluwę. Coś pięknego, emocje jak w 1998! A kiedy pojawił się nagle wiadomo kto... obsrałem się na kolorowo. Masakra! Gram jednak na normal i właśnie przez te twarde zombie jest ciężko. Trzeba je kroić ostro jak leżą bo inaczej wstają i zabawa zaczyna się od nowa. Kijowo że nóż się zużywa i często go brakuje. Survival psia mać :)

 

PS: W dalszym sejw roomie zagrała mi w końcu odpowiednia melodyjka, tyle że szybko się urwała. 

 

Goty 2019

 

 

Edytowane przez aux
Opublikowano
6 minut temu, milan napisał:

No i zdecydowanie to jest skuteczne.

Dziwne,  w samouczku pisali ze nóż można odzyskac po  wbiciu  (L1), a ja nic nigdy nie mogę podnieśc, moze nie na hardcore?

Ja tam wolę zmarnować  20% noża niż 3 kulki. A czasami jak  wstanie to i 3 kulki nie starczą.

 

Ja na normalu ucze sie w sumie juz ich omijac jak leza. Takze szkoda noza i kulek.

 

Jesli noz sie nie zlamal podczas ucieczki [jest taki dzwiek specyficzny] to po zabiciu zombiaka powinno dac sie go wyjac.

Opublikowano
22 minuty temu, Bansai napisał:

 

REmake 2 nie ma absolutnie nic wspolnego z realizmem i ten survival to tez tak srednio.

 

A to ze Leon byl swiezakiem (bardzo zdolnym swoja droga, dlatego sam sobie mogl wybrac miasto w ktorym chcial pracowac) tez nie ma tutaj zadnego znaczenia, kopnac lezacego kazdy potrafi, wszyscy urodzilismy sie z tym skillem. :touche:

 

Tutaj zeby zabic zombiaka ktory udaje trupa musisz strzelic mu 9 razy w glowe [chyba ze wpadnie magiczny turbo SURWIWALOWY krytyk] a nie masz opcji np nadepniecia mu na leb czy zamienienia jego glowy z ciezkim boomboxem.

 

Ale rozumiem ze na takie kontrowersyjne wpisy moze byc jeszcze za wczesnie. Trzeba poczekac az forumek wejdzie w etap hejtowania.

Brzmi jak fatalnie zaprojektowana główna mechanika no ale 90 na mc. :)

Opublikowano
1 minutę temu, devilbot napisał:

Z tą wytrzymałością noża jest realistycznie. Przecież nóż do mięsa się zużywa, mi po 7 latach kobieta kazała kupić nowy. 

 

7 lat? RPD powinno w takim razie zainwestowac w noze kuchenne a nie bojowe xddd

Opublikowano
11 minut temu, Bansai napisał:

 

Ja na normalu ucze sie w sumie juz ich omijac jak leza. Takze szkoda noza i kulek.

 

Jesli noz sie nie zlamal podczas ucieczki [jest taki dzwiek specyficzny] to po zabiciu zombiaka powinno dac sie go wyjac.

Problem  w tym, pomijajac poziom trudności, że oni wstają w końcu i  chyba dostają dodatkowych sił,  a w tej grze czasami się lata kilkanascie razy po  tym samym pokoju, i nie chodzi nawet o komfort, ja się speirdala przez ekshibicjonistą w płaszczu też lepiej mieć spokój.

Opublikowano

Przecież wymijanie tutaj działa na podobnej zasadzie co w RE Remake. Podejdzcie blisko do trupa i sprowokujcie go. Jak mu się załączy animacja rzucania się to wystarczy odejść dwa kroki w tył i przebiec obok niego. Tak samo jak nie musicie walczyć z Lickerem, można je obejść bo one reagują na dzwieki, nie widzą Was. 

Opublikowano

Pierwszy licker atakuje nawet jak stoisz w miejscu i nie hałasujesz :/ 

Opublikowano

Ja go obszedlem. Wystarczy powoli się cofnąć i wejść z powrotem do pokoju STARS, musisz tylko dać mu podejść i powoli się cofnąć w tył. Wchodzisz bokiem do drzwi i Lickerem wskoczy z powrotem na sufit, wtedy idziesz sobie spokojnie dalej.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...