milan 7 022 Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 No nie, leon a i claire b to jedna sciezka, odwrotnie to inna sciezka. 1 Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 Tak jak milan pisze, skonczenie samego Leona A to praktycznie tylko 1/5 gry (wliczajac Hunka, ktory jest czescia kanonu) Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 Nie wiem czy brac sie pozniej za Claire A. Sa jakies roznice czy to tylko bedzie miks loen a i claire b? Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 Dobra, bo nie kumam - co oznaczają te literki? Jak teraz przechodzę Leonem, a potem przejdę Claire, to co to oznacza? Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 Szczerze to nie wiem jak to wyglada tutaj, ale w oryginale roznice byly spore. Z trailerow mozna wnioskowac, ze co innego dzieje sie z mr X w obu wariacjach, podobnie np jak w inny sposob "ginie" Ada Ja bede robil na pewno wszystkie mozliwe kombinacje, zeby samemu sie przekonac. 1 Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 7 minut temu, Rozi napisał: Dobra, bo nie kumam - co oznaczają te literki? Jak teraz przechodzę Leonem, a potem przejdę Claire, to co to oznacza? Calosc opowiesci A-B mozna przejsc na przemian roznymi bohaterami. Na psxie byly roznice fabularne, tutaj pewnie tez. To claire w claire A jest po stronie posterunku po wybuchu cysterny. A Leon dochodzi xD Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 No ok, to rozumiem, ale jak wybrać np. Leon A, a Leon B? Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 Scenariusze B inej postaci odblokowuja sie po przejsciu A. W menu wybierasz zamiast new game scenariusz B. 1 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 (edytowane) Gram Claire A i jestem przed wjazdem do labo, czy jeśli na mapie posterunku i innych miejsc wszystkie pomieszczenia mam na niebiesko to znaczy, że wszystko zebrałem? Otworzyłem wszystkie sejfy itp., a do tego dwie skrytki po wywołaniu filmu, bagażnik i tę skrzynkę z szybą na dole, mam też kilka updateów, chyba do każdej broni po jednym. Edytowane 27 stycznia 2019 przez zdrowywariat Cytuj
devilbot 3 698 Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 (edytowane) Ukończyłem grę w kolejności Claire A/ Leon B. Pobiegałem Hunkiem trochę i styknie mi na razie. Żadnych szopów nie będę zbierał bo mi się nie chce. Cudowna gra, że też tyle lat od części 3 Capcomowi zajęło odkrycie czym jest Resident Evil. Muszę ochłonąć i może wezmę się za Hardcore w tygodniu w oczekiwaniu na Ghost Survivors. Edytowane 27 stycznia 2019 przez devilbot 1 Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 55 minut temu, milan napisał: Nie wiem czy brac sie pozniej za Claire A. Sa jakies roznice czy to tylko bedzie miks loen a i claire b? Troche inne dialogi z niektorymi postaciami, np Marvin ale reszta poki co blizniaczo podobna. Pod tym wzgledem gra wypada zdecydowanie gorzej od oryginalu. 1 Cytuj
Bzduras 12 605 Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 58 minut temu, zdrowywariat napisał: Gram Claire A i jestem przed wjazdem do labo, czy jeśli na mapie posterunku i innych miejsc wszystkie pomieszczenia mam na niebiesko to znaczy, że wszystko zebrałem? Otworzyłem wszystkie sejfy itp., a do tego dwie skrytki po wywołaniu filmu, bagażnik i tę skrzynkę z szybą na dole, mam też kilka updateów, chyba do każdej broni po jednym. Tak, jeśli pomieszczenie na mapie zaznacza się na niebiesko to więcej z niego nie wyciśniesz. 1 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 12 godzin temu, Humulus napisał: Co mi się spodobało od razu w scenariuszu Claire B to rewolwer, znacznie skuteczniejszy od Matildy Leona, którego w połowie gry praktycznie przestałem używać bo taki był słaby. Matilda po kilku ulepszeniach jest całkiem ok. Ależ mnie w(pipi)iają te zwalone headshoty xd nawet shogun niekoniecznie zdejmie gnoja z bliskiej odległości. Na HC. Tak poza tym niemal ideał. Ehh Cytuj
Pupcio 18 460 Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 13 minut temu, Bzduras napisał: Tak, jeśli pomieszczenie na mapie zaznacza się na niebiesko to więcej z niego nie wyciśniesz. szopy mogą być Cytuj
MEVEK 3 564 Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 11 minut temu, Bzduras napisał: Tak, jeśli pomieszczenie na mapie zaznacza się na niebiesko to więcej z niego nie wyciśniesz. Mapka jest swietna. Oprucz pokazywania kolorow, pokazuje jakie itemy pominelismy, jezeli wczesniej weszlismy w interakcje z nimi, oraz jakie klucze, otwieraja dane drzwi, a nawet ustawienia pionkow szachowych podczas rozwiazywania puzzli. Taka mapka real time. Cytuj
LiŚciu 1 331 Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 3 godziny temu, Nemesis napisał: HC na pierwsze podejście to jedno z większych wyzwań tej generacji. Dwa ugryzienia i koniec. Polecam zabawę z pieskami na parkingu. Decyduje jeden moment, jak nie zdazysz w odpowiedniej chwili namierzyć to koniec. Ucieczka jest bardzo trudna, bez straty zdrowia praktycznie niemożliwa. Trafna opinia. Wziąłem hc tylko ze względu na stare zasady. Ale na tym poziomie wytrzymałość przeciwników to czasem przegięcie pały. Przydałby sie normal bez auto Save plus ink do maszyny obligatoryjnie. 1 Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 2 godziny temu, smoo napisał: Tak jak milan pisze, skonczenie samego Leona A to praktycznie tylko 1/5 gry xDDD drugi scenariusz to małe zmiany a Hunk to speedrun właściwie na kilkanaście minut. Granie z oryginalnym soundtrackiem +1 do oceny, szkoda tylko że wyleciały pewne fragmenty klasycznej wersji Cytuj
Popi 92 Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 Jest Marshalling yard z oryginalnego soundtracku? Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 @milan polecam chociaz raz ograc sobie na easy, skonczylem wlasnie na S+ i mialem w zapasie jakies 600 naboi do uzi, 200 do pistoletu, 20 do magnuma, 30 do granatnika i jeszcze w minigunie 200 zostalo xddd Fajnie mozna sie pobawic systemem zniszczen na tym trybie, zamiast cisnac ich w leb faktycznie postrzelac im po nogach lapach torsie i obserwowac co sie dzieje. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 Tryb poznaniaka. Pamietam ze na easy mozna lazic z magnumem na zombie w starych czesciach :] Cytuj
tukan 1 917 Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 Polecam pociachać ich nożem jak leżą, ładne ślady zostają. btw Clair B czy jak Birkin rozwalił Łysego to już nie będzie mnie prześladował? spoko też że wziąłem tą kartę parkingową i leciałem pół posterunku kierunek psiarnia -> parking i się okazało że drzwi zamknięte XD po czym sobie przypomniałem że przecież przyjechałem tu windą do biura a druga rzecz co do przechodzenia scenario B mogłyby się bardziej uzupełniać a nie w obu gasimy ten sam helikopter itp spoko motyw że jak okna zabił Leon w A to Clair ma już z tym spokój w B podobają mi się też sekwencje grania drugą postacią, krótka klimatyczna odskocznia Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 (edytowane) 3 godziny temu, tukan napisał: co do Clair B mam już 3 pistolety... którym lepiej operować 'na przyszłość'? Six shooter sprawdza się nieźle ale długo przeładowuje a teraz dostałem taki z celownikiem laserowym i kminie z czym lepiej biegać bo miejsca mało w inventory Ulepszony SLS strzelający specjalnym typem ammo to prawdziwa petarda. Polecam zostawiać na bossów. 3 godziny temu, giger_andrus napisał: Na razie sobie nie wyobrażam bo grę będę miał po weekendzie. W oryginale wyjadacze robili speedruny poniżej 2 godzin bez savów na hardzie. Logiczne, że nie za pierwszym czy drugim razem... Claire A i Leon B w moim wykonaniu, zrobione jakieś pół roku temu. Tryb normal, bo niestety na PSX nie było Harda. Szczerze mówiąc szkoda, że remake nie jest jeszcze trudniejszy na Hardcore, kryteria rankingu zdecydowanie zbyt ograniczone, przez co zdobycie rangi S nie powinno tu stanowić większego problemu. 3 godziny temu, smoo napisał: Tylko czy da sie na dobre zaciulac tych pierniczonych vegan? Zapalajacy granat niby robi robote, ale po jakims czasie wstaja. Da się, tylko są bardzo wytrzymali. Miotaczem ognia dwa razy musiałem ich palić, żeby zdechli na dobre. Edytowane 27 stycznia 2019 przez Josh 1 Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 Claire A skonczone, laczny czas 9 godzin 18 minut, ale wylizane wszystkie sciany do czysta, mapa zrobiona na 100%, pełna celebracja kazdej minuty rozgrywki. Cudowne doswiadczenie, a jeszcze tyle grania zostalo 1 Cytuj
aux 3 784 Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 (edytowane) Tak, cudowna gierka. O takiego Residenta walczyłem! Robie Claire B i jestem zachwycony jak rozwineli postać komendanta. Zatkało mnie na jego cutscence, wow, po prostu wow! Jak widać można jeszcze wiele wycisnąć z tych oklepanych historyjek klasy B. Pisaliście że dalej jest jeszcze ciekawiej. Fajny ten drugi scenariusz, z początku hardcore (wyciągam medalion a koło mnie koksu, zombiak i licker i wszyscy chcą mnie zabić) ale po chwili zrobił się z tego casual fest. Pełno roślinek, amunicji itd. Można się zrelaksować po porannym piekle u Leoncja. To jest piękne, jeszcze nie skończyłem Claire a już myślę co będę robił w kolejnym, trzecim przejściu gry. PS: A jak gra pięknie nagradza fanów przeglądania notatek i plakatów. Po co szukać kodu do zamka w internecie, jak wszystko jest ładnie podane, czasem śmiesznie ukryte np. na plakacie pomazanym pisakami Edytowane 27 stycznia 2019 przez aux 1 Cytuj
Agent_Man 163 Opublikowano 27 stycznia 2019 Opublikowano 27 stycznia 2019 Właśnie skończyłem scenariusz B Leonem. Gra pokazała mi jaki jestem cienki O ile scenariusz "A" był przyjemny, tak tu miałem niezłe problemy - zdobycie karty parkingowej było w pewnej chwili niezłym HC, dopiero po posterunku grało się przyjemnie. A najfajniej pod koniec - medykamenty i naboje liczone na tony a ulepszona strzelba urywała wrogom głowy tuż przy dupie. Relaksujące. Przy okazji znalazłem łatwy i oszczędny (ale powolny) sposób na "vegan" grając Leonem, może komuś się przyda. Wystarczy "pierdnąć" w ich stronę miotaczem parę razy. Kiedy upadnie kolejny pierd, patrzymy jak tańczy i kiedy przygaśnie ponownie lekko muskamy spust. Za którymś razem zapali się jak pochodnia i zwęgli. Problem rozwiązany Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.