Skocz do zawartości

Resident Evil 2 Remake


Hubert249

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Myślę że tutaj najlepszym kompromisem byłoby miażdżenie głowy leżącemu zombiakowi. Mi też tego brakuje, a za te suplexy i inne du.peksy to ja serdecznie dziękuję :)

Opublikowano

Tutaj tak, Leoś i Karyna mogliby mieć animacje jak w oryginale - zmiażdżenie z buta albo kopnięcie w ryj ze skutkiem śmiertelnym. Ale na litość, żadnych półobrotów/suplexów/burgerkingów.

Opublikowano

Jest dobrze jak jest w RE2, po co jakieś uniki i kopniaki? Od tego masz nóż, czy granat, skoro źle celowałeś i dałeś się złapać to tracisz nóż (lub znacznie go osłabiasz), a granat połyka zombie. To ma być survivor, bardziej bym się zastanawiał na miejscu deva jak jeszcze uczciwie utrudnić grę.

Opublikowano

Miazdzenie glowy butem niczym wdepniecie w cieple govno - takie rzeczy tylko w The walking dead. :reggie: No od biedy mogloby byc, chociaz lepiej jakby zrobili to z animacja uzycia noza czy cos.

 

 

 

 

Opublikowano
2 minuty temu, Bzduras napisał:

Tutaj tak, Leoś i Karyna mogliby mieć animacje jak w oryginale - zmiażdżenie z buta albo kopnięcie w ryj ze skutkiem śmiertelnym. Ale na litość, żadnych półobrotów/suplexów/burgerkingów.


Dokładnie tak i proszę sobie tam wyżej mną mordy nie wycierać, bo o żadnych półobrotach z tej abominacji z żyrafą robiącą loda na okładce sobie nie życzę.
Nie podoba mi się tylko, czemu gra została uwsteczniona w stosunku do oryginału, w którym można było deptać główki pełzaków ( @smoo - czyżbyś nie grał w RE2?), no i ten nóż - skoro jest RNG przy headshotach, to kosa raz na jakiś czas mogłaby lądować w czaszce oponenta. W zasadzie tyle, może jeszcze ciut szybszy sprint, a nie to anemiczne truchtanie, choć z zombiakami faktycznie mogłoby zaburzyć balans.

Enyłej... Zastosowałem się do rady @nobody, użyłem save sprzed walki z G3 i postanowiłem oszczędzać, jak się da. Faktycznie Matilda ze stockiem robi robotę, praktycznie nią całość obaliłem, więc na następne starcie miałem trochę ammo do shotguna, no i 5 leczniczych przedmiotów. Co prawda nie zrobiłem save przed samą walką, bo okazało się, że winda przy rośliniakach nie wraca do góry (a chciałem najpierw zejść, wyczyścić przedpole, zebrać roślinki, ammo i wrócić do maszyny), więc stres był tym większy, bo w razie niepowodzenia musiałbym zaczynać przed walką z G3, ale pykło za pierwszym razem :)
Prawie 12h na liczniku, no ale uwielbiam eksplorację, więc zeszło - idealny czas na ten typ gry.

8a580d5e5dd0b6f4med.jpg

Poniżej moje finałowe starcie - co prawda wlazłem od razu na Caution, ale nawet unikanie całkiem wychodziło, no i dwa insta-kill ataki powstrzymane, bo by mnie spraye w kieszonce nie uratowały :)
 

Spoiler

 

 

  • Plusik 1
  • Lubię! 3
Opublikowano

Przez cały posterunek przez hol -> dark room->> biblioteka -> hol  -> recepcja ->wyjście na balkonik i w dół do wyjścia gdzie zaczyna się scenario B.

W kanałach praktycznie nie trzeba strzelać do niczego. W sumie prawie w ogóle nie trzeba.

Opublikowano

@Wredny według mnie skoro autystyczne strzelanie przy statycznej kamerze '98 (gdzie czasem trudno wyczuć odpowiedni kąt i odległość) zastąpiono systemem strzelania, dzięki któremu wybierasz sobie bez problemu móżdżek, rączka czy kolanko... no to stwierdzili "yebać już te animacje dobijania bo będzie za łatwo".
Zapewne z tego samego powodu krytyki to loteria.

Opublikowano (edytowane)

@Wredny RE2 ogralem na bodaj wszystkich platformach na ktorych wyszlo, pierwsze 3 czesci to czolowka moich gier zycia. Tak, deptanie glow bylo w RE2, co nie znaczy ze mi sie ten motyw calkowicie podobal. Poza tym - tam cala gra z uwagi na ograniczenia sprzetowe byla duzo bardziej "umowna". W realistycznym tonie graficznym jaki dostarczyl nam Remake wygladaloby to slabo.

 

W weekend zamierzam sporo pocisnac w remake i w przyszlym tygodniu wysmaze wiekszego posta jak go oceniam okiem "psychofana" serii, glownie skupiajac sie na tym co nie zagralo - nie bedzie tego sporo, a to co juz wymienie - nie bedzie raczej dotyczyc kwestii gameplayu, gdyz ten jest niemal doskonaly.

 

Edytowane przez smoo
Opublikowano
2 godziny temu, devilbot napisał:

Jeszcze ploteczki z tweeta EvilVR:

  • Resident Evil 8 “will take place on a recently-abandoned island where the secret laboratory is located.”
  • The story so far is to “uncover the truth behind the creation of Eveline and more of similar bio-weapons.”
  • “Some concepts from 3.5 (hook-man) will be borrowed for 8.”
  • “Hallucinations will play a big part, getting players confused on what’s real or not.”
  • Capcom is debating on whether they want to make this a mainline game or spin-off.
  • After the praise received by Resident Evil 2, they will go with a third-person camera view.
  • Development on Resident Evil 8 started last year by a small team.
  • Capcom is also discussing Resident Evil 3 Remake internally.
  • Resident Evil 8 will be released only after Resident Evil 3 Remake is out.
  • Capcom has no interest in remaking Resident Evil 4, 5, and 6.

 

 

Dzięki bogu, że zostają przy kamerze TPP :obama: tzn. wiem że to tylko plotki,  ale poważnie mam nadzieję, że tak będzie, bo nie cierpię gier FPP i przy RE7 trochę się męczyłem.  Fajnie, gdyby faktycznie Nemesis miał w tej chwili priorytet nad RE8, no i co tu dużo mówić, ramake'owanie RE4-6 kompletnie mija się z celem. Czwóreczka do dzisiaj fenomenalnie się trzyma, RE5 podobnie, a w odświeżoną szóstkę i tak nikt by nie chciał zagrać.

 

Godzinę temu, Wredny napisał:

Mam teraz dylemat, czy jechać Claire B również na Hardcore, czy jednak wziąć Standard...
@Josh, czy B-przejście zalicza się do "Complete Claire Story on Hardcore", czy ten trofek wpada tylko za "A"?

 

Za przejście scenariusza B na 100% wpada. 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Wredny napisał:

Enyłej... Zastosowałem się do rady @nobody, użyłem save sprzed walki z G3 i postanowiłem oszczędzać, jak się da. Faktycznie Matilda ze stockiem robi robotę, praktycznie nią całość obaliłem, więc na następne starcie miałem trochę ammo do shotguna, no i 5 leczniczych przedmiotów. Co prawda nie zrobiłem save przed samą walką, bo okazało się, że winda przy rośliniakach nie wraca do góry (a chciałem najpierw zejść, wyczyścić przedpole, zebrać roślinki, ammo i wrócić do maszyny), więc stres był tym większy, bo w razie niepowodzenia musiałbym zaczynać przed walką z G3, ale pykło za pierwszym razem :)
Prawie 12h na liczniku, no ale uwielbiam eksplorację, więc zeszło - idealny czas na ten typ gry.

8a580d5e5dd0b6f4med.jpg

Poniżej moje finałowe starcie - co prawda wlazłem od razu na Caution, ale nawet unikanie całkiem wychodziło, no i dwa insta-kill ataki powstrzymane, bo by mnie spraye w kieszonce nie uratowały :)
 

  Ukryj zawartość

 

 

:banderas:

mówiłem, że mając więcej zaoszczędzonych roślin (szczególnie boostujące obronę mixy z czerwoną), ta walka to pikuś po G3. Bardzo ładne uniki btw. Jak dla mnie powyższe video, to najlepszy dowód, że sprint jest tu zbędny/ zaburzyłby poczucie zaszczucia. Tylko tych butów na ryj brak, jak w oryginale. W RE3R, obok nich, powinni wyłącznie przywrócić uniki. Bierz Claire B na HC. Ma łatwiejszą ścieżkę. 

Edytowane przez nobody
Opublikowano

Co do tego ostatniego to mam wątpliwości... 3 naboje w pistoleciku, chwilę później druga giwera, ale zombiaków pełno, nie ma gdzie spyerdalać :)
Już 2 razy padłem, bo nie bardzo wiedziałem, gdzie mam iść...
Leon miał trochę spokojniej jednak na początku. No i szkoda, że znów te rolety są zamknięte, a okna pootwierane, ale rozumiem, że Claire trafia tu w trakcie poczynań Leoncja, więc ok.
W każdym razie tak - gram wciąż na Hardcore :)

Opublikowano

Początek Claire B jest trudniejszy. Od dostania granatnika jest dużo lepiej + szybciej dostaje się uzi. No i warto wszystko pozbierać i powykonywac przed wejściem do biura Stars.

Opublikowano

 

 

Tym samym uważam giereczkę za wyjaśnioną. Platyna, S'ki+, wszystkie bonusowe tryby skończone, odblokowana każda broń z unlimited ammo. Około 20 ukończeń głównego scenariusza, tak pewnie z 50 godzin spędzonych przy grze (może więcej, nie ma nigdzie licznika). Zostało mi jeszcze kilka in-game czelendży działających na podobnej zasadzie co trofea, które odblokowują fajne grafiki koncepcyjne, ale to już się zrobi przy okazji. Jedno jest pewne - Resident Evil 2 remake to już teraz gra mojego życia, która bije na głowę wszystko inne w co grałem do tej pory i wiem, że będę do niej bardzo często wracał. Dzięki TAKIM produkcjom autentycznie cieszę się, że jestem graczem i że mam tak za(pipi)iste hobby :D

 

  • Plusik 3
  • Lubię! 2
  • Dzięki 1
Opublikowano (edytowane)

Dziś w nocy zasiadam znowu po przerwie. Mam przed sobą zabawę z elektroszachami.

Ten usb stick jeszcze gdzieś się przyda? Bo nie jest jeszcze na czerwono odhaczony 

Edytowane przez D.B. Cooper
Opublikowano (edytowane)

No, przyda się, do pomieszczenia z upgradem do broni, to jest na samym dole przed pierwszą walką z G1.

Edytowane przez Faka

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...