Skocz do zawartości

Resident Evil 2 Remake


Hubert249

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jak ta gra jest niewdzięczna do speedruna, losowość w rozstawieniu przeciwników sprawia, że nawet najlepszy run może pójść się walić w ciągu kilku sekund :obama: Wynik na Hardcore Leon A wprawdzie poprawiony o prawie 5 min, ale jak mi pod koniec dali 3 Bluszczaki i Mr.X to już myślałem, że nie ogarnę tematu. I ten fuks u Final Tyranta :yao:

 

VftmdrM.jpg

 

 

 

 

Bawi się ktoś jeszcze w DLC? Macie jakieś fajne czasy? U Katherine zabrakło mi 13 sekund do rekordu uhTrance'a.  Jutro chyba wezmę się za Kendo. 

 

 

 

 

Edytowane przez Josh
  • Lubię! 2
Opublikowano

Josh nienawidzę Cię. Jedziesz mi po ambicji na maxa. Szacun.

 

Ja to czekam na pierwsze konkretne info odnośnie płatnego dlc. Extreme Battle i scenariusz Marvina pokazujący początek chaosu na komisariacie? Dawać mi to!

  • Haha 1
Opublikowano

Extreme Battle spoczko, ale Szturm (z pierwszego Revelations) byłby lepszy. Strasznie mi się spodobał motyw RPG z tego trybu: levelowanie postaci, każdy bohater z jakimiś unikatowymi umiejętnościami, multum dopałek i skillów (w formie loota), podział na krótkie misje, coraz wyższy poziom trudności. no i oczywiście możliwość grania w kooperacji. Poezja, w porównaniu do Szturmu takie Mercenaries to banalna mini-gierka na 5 minut. Natomiast scenariusz Marvina w trakcie rozwijającej się epidemii chętnie bym przytulił, jest potencjał. 

Opublikowano

A może całą kampanię Ady podobna do tej jaka Resident Evil 4 dostalo na PS2? :) Pomarzyć zawsze można, ale lepiej też by energię oszczędzali na remake trójki. Resident Evil 2 remake jest dla mnie kompletnym tytułem i tak naprawdę DLC nie potrzebuje.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Nemesis napisał:

O nie. Żadnego levelowania i innych (pipi). Czysty Resident jak do tej pory. 

 

Ja to bym chciał co-opa online i możliwość łączenia scenariuszy Leona i Claire. Hah.

 

Ale co to znaczy "czysty Resident"? Mercenaries niby było takie "czyste" z tym swoim licznikiem czasowym, kombosami i masową rozwałką? Ja nie mówię, że chciałbym aby cała gra była taka jak Szturm, co to to nie, ale jako bonusowy tryb sprawdza się za(pipi)iście i na pewno bliżej mu gameplayowo do klasycznych Residentów niż właśnie tym beznadziejnym Mercom (nie będę ukrywał, nigdy nie lubiłem tego trybu). 

 

Cytat

A może całą kampanię Ady podobna do tej jaka Resident Evil 4 dostalo na PS2? :) Pomarzyć zawsze można, ale lepiej też by energię oszczędzali na remake trójki. Resident Evil 2 remake jest dla mnie kompletnym tytułem i tak naprawdę DLC nie potrzebuje.

 

Na pewno coś jeszcze wypuszczą, byłbym naprawdę zaskoczony, gdyby nie chcieli więcej zarobić na tej grze. Mogliby pokazać jak Ada wydostała się z Raccoon City. 

 

 

 

Przy okazji: narzekałem wcześniej na te dziadowskie rośliniaki w laboratorium, no i właśnie u nich zginąłem, godzina gry fpisdu, a miałem najlepszy run do tej pory :)  Zdecydowanie najgorszy typ przeciwnika w grze. O ile pojedynczo nie stanowią żadnego zagrożenia, tak jeżeli 2-3 stoją obok siebie to gracz jest w dupie. Niby mają te bąble, które po strzale wprowadzają stunlock, ale bardzo szybko dochodzą siebie i zanim zdążysz oszołomić jednego, to kolejny w tym czasie już do ciebie biegnie. Wyminąć ich się nie da, bo od razu łapią + bez broni defensywnej jest zgon na miejscu. No i jeszcze Mr.X w pakiecie. Ten moment po zabraniu ostatniego ulepszenia do bransolety jest chyba najtrudniejszy, zwłaszcza jeżeli gra postanowi niefortunnie rozmieścić Bluszcze. 

 

Edytowane przez Josh
Opublikowano

Na fabularne side story Marvina, lub Ady raczej nie ma co liczyć, więc chętnie przytuliłbym coś w stylu szturmu w kooperacji i z możliwością swobodnego dobierania postaci. Chyba coś o tym było w przedpremierowych newsach, ale dla pojedyńczego gracza.

Gość ragus
Opublikowano

kuu,rwa powie mi ktoś jak mniej więcej wrócić na podziemny parking po całej tej sekwencji z

ucieczką przed tyrantem

 

chodzę w kółko, tamtej skur,wiel wszędzie za mną biega jak mendrek za michaelisem no i się zgubiłem. itemki mam takie że wiem mniej więcej co mam robić, ale nie pamiętam jak tam dojść

Opublikowano

Pamiętasz początek gry i scenkę z gliniarzem zeżartym przez zombie? Wróć do tego pomieszczenia (przez wschodnie biuro), później przejdź przez korytarz i schodami na dół ;) 

Opublikowano
11 minut temu, ragus napisał:

 

 

dziękuje ;*

 

Luz, z tego co widzę sporo osób gubi się w tym momencie. Dobrze, że ścieki nie są tak rozbudowane jak komisariat :obama:

Opublikowano

Zacząłem drugi scenariusz Leonem na normalu (cały czas grałem do tej pory na H) i jaki to jest teraz serdelek spacerek. X ? To już Lickery mnie bardziej stresują. Idę jak przecinak i jest jednak sporo zmian co na plus. Tych DLC nawet mi się nie chce włączać.

Gość ragus
Opublikowano
14 minut temu, milan napisał:

Ech, nie ma znaczników

 

przejdź pierwszego bossa w bb, a potem pogadamy :cool: :lapka: 

Opublikowano
7 minut temu, Wiolku napisał:

Zacząłem drugi scenariusz Leonem na normalu (cały czas grałem do tej pory na H) i jaki to jest teraz serdelek spacerek. X ? To już Lickery mnie bardziej stresują. Idę jak przecinak i jest jednak sporo zmian co na plus. Tych DLC nawet mi się nie chce włączać.

 

Największa zmiana względem Hardcore to te plecaczki, które leżą dosłownie wszędzie. Na easy i normal w pewnym momencie jest tyle miejsca w inventory, że w ogóle nie trzeba zaglądać do skrzyni. 

Opublikowano (edytowane)

Wesker to ten po lewej? Gadasz jak najęty, weź częściej daj się wypowiedzieć koledze, bo odnoszę takie wrażenie, że jest przy Tobie ciut przytłumiony :) Poza tym odcinek spoko, kilka rzeczy mocno w punkt. Chyba wszyscy nastawiali się na ciut mniej rozwałki, a więcej biegania i jakichś elementów przygodowych.

Edytowane przez Josh
  • Plusik 1
  • Haha 1
Opublikowano
3 godziny temu, Josh napisał:

 

Luz, z tego co widzę sporo osób gubi się w tym momencie. Dobrze, że ścieki nie są tak rozbudowane jak komisariat :obama:

No też to zauwazyłem. Dziwne bo właśnie to przejście się otwiera jak wracamy z parkingu na komisariat i inaczej się nie da. 

Gość ragus
Opublikowano

Niby tak, ale ten moment zbiega się z pierwszym pojawieniem się pana w płaszczu i ludzie przestają myśleć logicznie xd

Opublikowano

Ale kurla tej ściany rozwalonej przez łysego w drugim scenario to się nie spodziewałem i aż zapiszczałem xd Szkoda, że takich momentów jest w sumie dość mało w tej części. Ogólnie więcej się upociłem w RE4 choć klimatem to Remake 2 wygrywa i jest bardziej creepy

Opublikowano
1 godzinę temu, Wiolku napisał:

 

  Pokaż ukrytą zawartość

Ale kurla tej ściany rozwalonej przez łysego w drugim scenario to się nie spodziewałem i aż zapiszczałem xd Szkoda, że takich momentów jest w sumie dość mało w tej części. Ogólnie więcej się upociłem w RE4 choć klimatem to Remake 2 wygrywa i jest bardziej creepy

 

 

Też mnie to zaskoczyło i nawet krzyknąłem "A jednak!" :)

Opublikowano (edytowane)

Grałem wczoraj Claire A na hardcorze i chyba doświadczyłem jakiegoś buga. Otóż Pan X zniknął na jakiś czas i mogłem swobodnie eksplorować komisariat. Nawet nie słyszałem jego kroków. Pierwszy raz pojawił się normalnie tam gdzie zawsze ścigając mnie w okolicach biura komendanta i  na dachu, ale tylko gdy przeszedłem do wschodniej części komisariatu, to zniknął. W bibliotece mogłem spokojnie przesunąć regały, nie ścigał mnie koło biura STARS, nie było go też na trzecim piętrze głównego holu, gdy idziemy do wieży zegarowej. Jego kroki usłyszałem dopiero jakieś 15 minut później znow w zachodniej części komisariatu, ale nie pojawił się ani razu. Cały czas chodziłem i nie trzaskałem drzwiami, ale zdarzyło mi się strzelić do zombie i nic. Teraz mam segment Sherry.

Edytowane przez Lukas_AT

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...