Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 20 lutego 2019 Opublikowano 20 lutego 2019 Ten dizajn w 2005 gniótł mi suty, i to na ps2. Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 20 lutego 2019 Opublikowano 20 lutego 2019 ciekawostka ale zeby nie bylo, mozemy kontynuowac, biore was wszystkich na klate. Cytuj
MEVEK 3 513 Opublikowano 20 lutego 2019 Opublikowano 20 lutego 2019 Wypełniłem formularz z linku: http://ark.re2-pl.sgizmo.eu/s3 Musze przyznać, ze ograniczenie znaków jest problematyczne. Nie da sie napisać, co by sie chciało. Wiec napisałem, co wypadało.. Cytat Spoiler Hi, this is Pawel. Regarding to Your question Im very happy to say that the REmake is awesome from the top to the bottom. I love this game. I will change nothing. I wish You do the same with RE3 Nemesis. Thanks for developing such a great game.ThankU Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 20 lutego 2019 Opublikowano 20 lutego 2019 Ale ktoś tu pisał, że design był idealny? Ze skrajności w skrajność; jak nie lubisz norweskiego death metalu, to musisz kochać kucyki pony. Jakby uczciwe przyznanie, po obczajeniu obu stron medalu, że design był w najgorszym razie nierówny, zrobiło z ciebie większego debila, niż wrzuta najgorszych możliwych kontr przykładów z iphona. To jest ta POTĘŻNA obrona dyskusją o designie, zamiast o grafice? 14 minut temu, Najtmer napisał: czego wy ode mnie wymagacie? no chyba właśnie za wiele Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 20 lutego 2019 Opublikowano 20 lutego 2019 (edytowane) jakich najgorszych kontrprzykladow? wrzucilem miejscowki ktore sa na wszystkich konsolach, a wy sie prujecie ze nie zmarnowalem czasu na szukanie ladnej wersji tego samego? fakt jest nierowny, przez co po prostu -> do sedna -> jest gorszy niz design gry z psx'a, gdzie miejscowki (o boze, juz wiem jak to zostanie odebrane) byly ladniejsze. szanuje ze podjales rekawice i wrzuciles dwa ladne korytarze z calej gry. nadal nie zmienia to faktu, ze to estetyka ery gearslike'ow. Edytowane 20 lutego 2019 przez Najtmer Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 20 lutego 2019 Opublikowano 20 lutego 2019 (edytowane) Godzinę temu, Najtmer napisał: jakich najgorszych kontrprzykladow? wrzucilem miejscowki ktore sa na wszystkich konsolach, a wy sie prujecie ze nie zmarnowalem czasu na szukanie ladnej wersji tego samego? fakt jest nierowny, przez co po prostu -> do sedna -> jest gorszy niz design gry z psx'a, gdzie miejscowki (o boze, juz wiem jak to zostanie odebrane) byly ladniejsze. szanuje ze podjales rekawice i wrzuciles dwa ladne korytarze z calej gry. nadal nie zmienia to faktu, ze to estetyka ery gearslike'ow. Eh, ciężko gadać z typem, który udaje głupa i mniej, lub bardziej świadomie nakierowuje dyskusje, na tłumaczenie żałości jego własnych chwytów. Taka sala jadalna na przykład, na gc i ps2 wygląda na tyle estetycznie, że spędziłem chwilę na jej wyszukanie, jako argument przeciwko twoim dissom na art design. Po chwili odpuściłem, by moment później otrzymać ją w obrzydliwej wersji na port z pc z 2007, czy innego iphona. Tak, ta dyskusja jest tak bardzo legit xD Zakładam, że zdajesz sobie sprawę, że wrzucając ci kilka screenów na krzyż, na poparcie przeciwnej opinii, ktoś, kto to robi, znalazłby ich dużo więcej, niż "dwa ładne korytarze z całej gry", na +/- 15 godzin? Już choćby wykonanie wioski i jej okolic (jezioro, cmentarz), to praktycznie 1/3 gry. No ale "dwa ładne korytarze z całej gry". Ku,rwa, serio? xd Nikt tutaj również nie napisał , że stare residenty posiadały gorszej jakości estetykę (już same renderowane tła robią w takim REmake 1 kolosalną różnicę, względem oprawy 3D z 2005, a nawet z dziś), ale hej, widzę, że zdecydowałeś się już nawet polemizować z wymyślonymi przez ciebie tezami. GRUBIUTKO. Edytowane 20 lutego 2019 przez nobody 1 Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 20 lutego 2019 Opublikowano 20 lutego 2019 prosze @nobody, 30 sekund mojego turbo sercza Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 20 lutego 2019 Opublikowano 20 lutego 2019 nie chciałem w jakości sd, może to był błąd Cytuj
Josh 4 523 Opublikowano 20 lutego 2019 Opublikowano 20 lutego 2019 Najtmer to Euzebiusz z PPE, nie ma innej opcji Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 20 lutego 2019 Opublikowano 20 lutego 2019 (edytowane) ale co tu chcesz nazwac trollingiem? to ze w mojej wlasnej ocenie 4 jest po prostu nieatrakcyjna, ma palete blota i zamek zrobiony na pol gwizdka? aha. no dobra, to mozemy zakonczyc juz na tym Edytowane 20 lutego 2019 przez Najtmer Cytuj
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 20 lutego 2019 Opublikowano 20 lutego 2019 Ankieta wypełniona. Sugestie: 1. VR!!! 2. Rimejki RE3 i RE:CV. 3. Żadnych dragonballi i innego boksowania kamieni w RE8. 1 Cytuj
Josh 4 523 Opublikowano 21 lutego 2019 Opublikowano 21 lutego 2019 37 minut temu, Najtmer napisał: ale co tu chcesz nazwac trollingiem? to ze w mojej wlasnej ocenie 4 jest po prostu nieatrakcyjna, ma palete blota i zamek zrobiony na pol gwizdka? aha. no dobra, to mozemy zakonczyc juz na tym Twoja ocena przestała mieć jakiekolwiek znaczenie w momencie, w którym nobody wrzucił screeny przedstawiające RZECZYWISTY wygląd RE4 na niemal każdej platformie, a Ty mu odpowiedziałeś jakimiś żałosnymi zrzutami ze spartaczonej wersji PC i to jeszcze na najniższych ustawieniach (szkoda, że nie z wersji na telefony!). Masz prawo mieć swoje zdanie na temat gry, ale niestety nie umiesz go dobrze argumentować. Prawda jest taka, że gra do dzisiaj się nieźle trzyma, natomiast w momencie premiery na GCN miażdżyła absolutnie wszystko, tak w kwestii designu (klimatyczne, duże, różnorodne i pełne detali lokacje oraz fenomenalne modele postaci oraz przeciwników), jak i samej jakości grafiki. Nie byłbyś w stanie wymienić nawet trzech gier, które tak dobrze wyglądały w 2005 roku. Sorry, ale nie potrafię w to uwierzyć, że piszesz na serio, stąd uważam że jesteś trollem. 1 Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 21 lutego 2019 Opublikowano 21 lutego 2019 re4 tak samo nie robił na premiere jak re2 remake nie robi na premiere Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 21 lutego 2019 Opublikowano 21 lutego 2019 (edytowane) 31 minut temu, Josh napisał: Twoja ocena przestała mieć jakiekolwiek znaczenie w momencie, w którym nobody wrzucił screeny przedstawiające RZECZYWISTY wygląd RE4 na niemal każdej platformie, a Ty mu odpowiedziałeś jakimiś żałosnymi zrzutami ze spartaczonej wersji PC i to jeszcze na najniższych ustawieniach (szkoda, że nie z wersji na telefony!). Masz prawo mieć swoje zdanie na temat gry, ale niestety nie umiesz go dobrze argumentować. Prawda jest taka, że gra do dzisiaj się nieźle trzyma, natomiast w momencie premiery na GCN miażdżyła absolutnie wszystko, tak w kwestii designu (klimatyczne, duże, różnorodne i pełne detali lokacje oraz fenomenalne modele postaci oraz przeciwników), jak i samej jakości grafiki. Nie byłbyś w stanie wymienić nawet trzech gier, które tak dobrze wyglądały w 2005 roku. Sorry, ale nie potrafię w to uwierzyć, że piszesz na serio, stąd uważam że jesteś trollem. spoko, masz rowniez prawo do opinii, ktore tworzysz na podstawie tego ze podaje przyklad miejscowki w grze, ktora nie wazna na jakiej konsoli - jest po prostu smutna, a ty oceniasz jakosc zdjecia. no i wiesz, nie to zeby przechodzenie gry 30 razy w ciagu 3-4 weekenow nie bylo oznaka lekkiego psychofanatyzmu. i spoko, ja to rozumiem, ale w tym momencie zastanow sie, jaki jest sens toczenie sporu na polu gustu. dla ciebie wszystko jest roznorodne, pelne detali, a dla mnie te same pelne detali miejscowki maja spie.rdolona palete kolorow, w wiekszosci z nich widac tendencje "im dalej w las tym mniej drzew". nie przyczepiam sie na sile, bo rozi mi narobil do mojej kuwety, tylko po prostu zwracam tej grze nalezyte uwagi odnosnie tego co w niej nie jest wcale 10/10. for f.. sake. Edytowane 21 lutego 2019 przez Najtmer 1 Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 21 lutego 2019 Opublikowano 21 lutego 2019 Rozpętałem piekło. Stalker trochę za dużo napromieniowania, ale próbuję go zrozumieć, choć jest bardzo trudno, bo jak na mnie nawet na ps2 czwórka robiła wrażenie. @nobody ok, ucinam temat, bo ja dalej bym pisał swoje, gusta. Oczywiście szanuję Twoją opinię i nadal przypominam, że BARDZO cenię najnowszą odsłonę i powoli zabieram się do szpachlowania pomnika Capcom w rogu pokoju. Cytuj
Lukas_AT 1 187 Opublikowano 21 lutego 2019 Opublikowano 21 lutego 2019 (edytowane) Claire A na hardcorze. Wlasnie jestem przed walka z G3 w labie. Chyba az za bardzo oszczedzalem amunicje, bo moj sklad wyglada nastepujaco: - 31 pociskow kwasowych - 6 pociskow podpalajacych - 39 naboji do pistoletu - 8 wzmocnionych naboji do SLS 60 - 2 granaty reczne - 3 pociski do iskrownika - 166 do karabinku MQ 11 - 3 prochy strzelnicze zwykle Ziół też sporo. Wiekszosc potworow zostala zabita. Nie oszczedzilem zadnego lickera. Jak widac, jesli robi sie to umiejetnie (odpowiednia bron na odpowiedniego potwora, jeden strzal z granatnika, dobicie dwoma z pistoletu jesli stwor zyje itd.), to idzie gladko. Szykuje sie miodna walka. Nie bede sie bawil w zadne strzelanie z pistoletu w oczodoly, tylko poczestuje granatnikiem na dzien dobry, a i tak zostanie na finalowa walke az za duzo. Edytowane 21 lutego 2019 przez Lukas_AT Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 21 lutego 2019 Opublikowano 21 lutego 2019 Wreszcie odrobina czasu i ukończyłem: Straszna lipa, że brakuje jakichś statystyk - celności, liczby ubitych wrogów, etc. Zawsze lubiłem takie cyferki. No i oczywiście to czego się obawiałem (stan sprzed ostatniej walki): Nie użyłem masy stuffu - zastanawiam się, czy da się ubić wszystko. Może sprawdzę przy kolejnym podejściu. 5 1 Cytuj
SpacierShark123 1 505 Opublikowano 23 lutego 2019 Opublikowano 23 lutego 2019 Panowie pytanie o pierwsze 2 godziny gry Wróciłem do stacji policyjnej zebrałem części i chciałbym wrócić na parking ale za nic nie mogę znaleźć drogi powrotnej , już 30 minut biegam po komendzie i nie pamiętam gdzie jest te wyjście . Cytuj
Gość suteq Opublikowano 24 lutego 2019 Opublikowano 24 lutego 2019 Idziesz tą drogą gdzie otworzyły się wrota po wsadzeniu bezpiecznika na samym początku (prawy korytarz), a potem do pomieszczenia gdzie policjant został 'urwany' w połowie. Tam to już prosto i po schodach w dół. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 24 lutego 2019 Opublikowano 24 lutego 2019 21 minut temu, SpacierShark123 napisał: Panowie pytanie o pierwsze 2 godziny gry Pokaż ukrytą zawartość Wróciłem do stacji policyjnej zebrałem części i chciałbym wrócić na parking ale za nic nie mogę znaleźć drogi powrotnej , już 30 minut biegam po komendzie i nie pamiętam gdzie jest te wyjście . kojarzysz miejscowke z poczatku na posterunku gdzie pierwszy glina zostal przeciety w pol jak go prbowales uratowac? wschodnie skrzydlo i tam po schodach w dol. 1 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 24 lutego 2019 Opublikowano 24 lutego 2019 W dniu 20.02.2019 o 21:13, Najtmer napisał: juz w czasach jej wydania czworka byla stylistycznym bagnem. moze i fajnie sie komus gralo, ale byla brzydka jak ja pie.rdole. a wyszla PO rimejku jedynki. zawsze mnie zastanawia, jak mozna cos oceniac w ogolnej skali, kierujac sie jednym kryterium. caly pakiet podsumowujesz jakoscia gameplayu. to tak jakby jakas samochodowke podsumowac kuriozalnie maksymalnie, bo pomimo slabego gameplayu, miala fajna muzyke. tak nie dziala skala ogolna. gry jak wszystkie twory kulturowe sa na tyle wartosciowe, na ile opieraja sie probie czasu. Porównujesz prerenderowane tła (czyli wyrenderowane na ówczesnych potworach i wrzucone do gry jako bitmapa) do pełnego 3D? W tamtych czasach RE4 na GC to była czołówka grafiki 3D w konsolowym świecie. Miała swoje i słabsze momenty jak te ruiny czy zamek na zewnątrz, ale taka wioska i bagna były super. Drugim efektem wow było zrezygnowanie ze statycznych kamer, na rzecz TPP zza ramienia i walizka a la Diablo zamiast archaicznego menu z RE/RE2/RE:CV. Na dodatek game+ z prawdziwego zdarzenia i dobre kilkadziesiąt godzin na wymasterowanie. To był hit i mimo że szczególnie za tą częścią nie przepadam to nie mogę jej odmówić zapisania się w historii najlepszych szpili tamtej generacji. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 24 lutego 2019 Opublikowano 24 lutego 2019 Ale mu nie pasowała sala obiadowa i jaskinia i grał na pc w 2007 xd Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 24 lutego 2019 Opublikowano 24 lutego 2019 Gram Claire B i jestem rozczarowany rozwiązaniami zastosowanymi w tej ścieżce. Myślałem, że te scenariusze mają się uzupełniać, a wychodzi na to, że to są zupełnie alternatywne warianty wydarzeń (jakby poczynania Leona nie miały w ogóle miejsca). Nieźle też zamuliłem, bo nie otworzyłem zasuwki na lewo od drzwi z sercem - musiałem lecieć przez te zastępy zombie/lickerów z Tyrantem na plecach. Na szczęście się udało... Pojawił mi się też nieprzyjemny bug - kilkukrotnie strzelając z dalszej odległości do zombie, gra nie rejestrowała obrażeń - strzał w głowę i nic, musiałem podejść bliżej. 1 Cytuj
Josh 4 523 Opublikowano 24 lutego 2019 Opublikowano 24 lutego 2019 Udało się zjechać jeszcze o kilka minut. Zabawne, że w oryginale miotacz ognia był strasznym syfem, a tutaj to jedna z najlepszych broni, zwłaszcza na bossów. 1 1 Cytuj
MEVEK 3 513 Opublikowano 24 lutego 2019 Opublikowano 24 lutego 2019 Ja spiąłem suty wczoraj i jechałem "no way out". Dobrze mi nawet szło. Juz za którymś razem dobiłem do 98 Jakbym nie mógł juz zaliczyć Po ostatniej bazuce zostało mi 4. Zabił mnie gość wchodzący przez drzwi za plecami z torba na plecach. Musze jakaś strategie obrać - nie mniej wciąga to jak bagno, a zombiai zachowują sie bardzo rozważnie, jak na gre o zombie. Zaskakują co rusz. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.