MarJanOS 27 Opublikowano 24 lutego 2019 Opublikowano 24 lutego 2019 2 godziny temu, Josh napisał: Udało się zjechać jeszcze o kilka minut. Zabawne, że w oryginale miotacz ognia był strasznym syfem, a tutaj to jedna z najlepszych broni, zwłaszcza na bossów. No szacun co Ty wyprawiasz z tą grą. Ja tu się na średnim poziomie męczę Claire przy G3 a tu takie wyczyny, że masakra ;). Nie miałbym tyle nerwów chyba. Jakoś nigdy nie byłem fanów speedrunów ale tak czy siak podziwiam ;). Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 24 lutego 2019 Opublikowano 24 lutego 2019 13 godzin temu, Berion napisał: Porównujesz prerenderowane tła (czyli wyrenderowane na ówczesnych potworach i wrzucone do gry jako bitmapa) do pełnego 3D? W tamtych czasach RE4 na GC to była czołówka grafiki 3D w konsolowym świecie. Miała swoje i słabsze momenty jak te ruiny czy zamek na zewnątrz, ale taka wioska i bagna były super. Drugim efektem wow było zrezygnowanie ze statycznych kamer, na rzecz TPP zza ramienia i walizka a la Diablo zamiast archaicznego menu z RE/RE2/RE:CV. Na dodatek game+ z prawdziwego zdarzenia i dobre kilkadziesiąt godzin na wymasterowanie. To był hit i mimo że szczególnie za tą częścią nie przepadam to nie mogę jej odmówić zapisania się w historii najlepszych szpili tamtej generacji. porownuje co bylo na tych tlach do tego, co zrobili w 3d. nie napisalem tez nic ze gra nie ma prawa sie podobac z uwagi na gameplay, czy nowatorska kamere. napisalem tylko ze jest brzydka w chu.j z artystycznego punktu widzenia. Cytuj
Josh 4 523 Opublikowano 24 lutego 2019 Opublikowano 24 lutego 2019 2 godziny temu, MarJanOS napisał: No szacun co Ty wyprawiasz z tą grą. Ja tu się na średnim poziomie męczę Claire przy G3 a tu takie wyczyny, że masakra ;). Nie miałbym tyle nerwów chyba. Jakoś nigdy nie byłem fanów speedrunów ale tak czy siak podziwiam ;). A dziękuję. Speedruny z założenia są cholernie stresujące, ale frajda z zobaczenia ładnego wyniku wynagradza wszelkie trudy. Cytuj
Faka 3 991 Opublikowano 24 lutego 2019 Opublikowano 24 lutego 2019 Ciekawe czy jest w ogóle jakaś szansa na patcha z raidem coś na wzór z Revelations, bo jednak mercenaries jest lipa jak sobie przypomnę, co to była za męczarnia w klasyku. 1 Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 24 lutego 2019 Opublikowano 24 lutego 2019 Tutaj scenariusz z szeryfem też jest jakby takim Mercenaries trochę. Cytuj
Josh 4 523 Opublikowano 24 lutego 2019 Opublikowano 24 lutego 2019 Po części, ale ten tryb jest bardziej survivalowy, trzeba jednak mocno kombinować, żeby wystarczyło pocisków, no i lokacja jest mega klaustrofobiczna, więc należy non stop uważać, żeby nie zapędzić się w kozi róg. Z kolei Merce to tępa rozwałka z licznikiem combo i swobodnym bieganiem po lokacji, też nigdy nie lubiłem tego trybu. Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 24 lutego 2019 Opublikowano 24 lutego 2019 W RE4 i RE5 Merce nadal są zayebiscie grywalne. Najlepiej ten tryb wypadł w RE3. 1 Cytuj
Josh 4 523 Opublikowano 24 lutego 2019 Opublikowano 24 lutego 2019 Ta, tyle tylko że Merce z "trójki" oraz te z pozostałych części łączy w zasadzie tylko nazwa, bo zasady rozgrywki są inne. Zgadzam się, że w RE3 ten tryb był bardzo fajny. Nicholai z tym swoim nożykiem to był nawet większy hardkor niż Tofu Tymczasem pyknąłem sobie dzisiaj Leona A na normalu i easy z ciekawości jak będzie wyglądał mój czas w porównaniu do harda chyba powoli już czas brać się za masterowanie Leona B 1 1 Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 @Josh Niby robisz te speedruny bez glitchy, ale korzystasz z celowania na schodach. To chyba tak trochę sprzeczne 1 Cytuj
giger_andrus 3 092 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 No i uj trafił całą koncepcję -_- Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 KOLEJNY FAŁSZYWY MESJASZ 1 1 2 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 (edytowane) Kończę Klarę B na "easy" i jestem rozczarowany tym remake'em. Zombie tytanowe; nie puszczają farby więc nie wiadomo kiedy są martwe; Tyrant w kapelutku jest na maska irytujący; wykastrowano ponad połowę gry (w lokacjach to na moje oko jakieś 30%); brak muzyki (o pardon, jest przy ostatnim bossie i w save roomach...); Sapkowski; wszystkie bonusy oparte o speedruny, szczególnie irracjonalnego hardcore; całkowicie przemeblowane enviro jak w RE na GC; oczo(pipi)ny filtr chromatyczny jak w RE7; całkowicie idiotycznie szeroki, bezużyteczny celownik, który się "zjeżdża" w normalny dopiero po ~2s; z Leona zrobili miękką fajkę, a z Klary pyzę z koledżu... Dla mnie to gra na 6/10. Serio... "Nie o taki remake nic nie robiłem". Edytowane 25 lutego 2019 przez Berion 1 5 1 4 Cytuj
Bartolinsky 1 776 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 W zasadzie twoja opinia na temat gameplayu tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że gierka jest za(pipi)ista. Oby Nemesis był jeszcze bardziej wymagający. Pozdrawiam 1 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 (edytowane) 57 minut temu, Berion napisał: całkowicie idiotycznie szeroki, bezużyteczny celownik, który się "zjeżdża" w normalny dopiero po ~2s; Przecież to niejedyna gra, w której celownik się zjeżdża. Poza tym to survivor, więc to normalne, że łapy Leonowi/Claire się trzęsą na widok zombiaka. Musisz się bardziej wczuć xD. Edytowane 25 lutego 2019 przez zdrowywariat Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 (edytowane) szkoda ze nie dostalismy takiego prawdziwego rimejku, czyli wszystko to samo co w oryginale tylko w ladnej grafice a tak lipa, jakies urozmaicenia, swieze pomysly na lokacje, celownik ktory pokazuje rozrzut kul w serii, zombiaki ktore nie padaja od jednego strzala. a moglo wyjsc tak fajnie, nie wiem po co kombinowali. nie no, musisz byc trollem, w zasadzie to wymieniles same dobre zmiany dla serii xd Edytowane 25 lutego 2019 przez Najtmer Cytuj
Josh 4 523 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 8 godzin temu, Square napisał: @Josh Niby robisz te speedruny bez glitchy, ale korzystasz z celowania na schodach. To chyba tak trochę sprzeczne Kwestia sporna, bo jakiś trik to jest na pewno, ale czy można to od razu podpiąć pod glicz? Bądź co bądź ciężko to porównywać do "oszukiwania" z użyciem noża w 120 fpsach czy przenikania przez ściany i podłogi, myk działa raczej na tej samej zasadzie co Cancel Step w DMC, a nigdy nie słyszałem, żeby ktoś tę technikę nazwał glitchem. No ale spoko, bez tego też da się wykręcać ładne rekordy Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 No dziwne żeby nazywali jump cancel/enemy step glitchem skoro to skill do kupienia, żaden to "myk". Cytuj
Bartolinsky 1 776 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 @Josh, a tak w ogóle to czemu tak mocno nie chcesz używać noża? W środowisku speedrunnerów przedyskutowali sprawę, by były w miarę różne szanse i podzielili kategorię na 60/120 fps'ów no i jakoś to działa, póki Capcom nie ogarnie bajery i nie wypuści patch'a. Tak się pytam, bo kategorii No Knife nie widzę i nie wiem czy speedrunujesz dla samej satysfakcji czy rywalizujesz na jakieś innej stronie. Cytuj
giger_andrus 3 092 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 Używanie noża to nie jest żaden glitch przede wszystkim. Cytuj
Bartolinsky 1 776 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 No ja też tak uważam dlatego dziwi mnie czemu się uparł, by grać bez. W sumie każdy gra tak jak lubi. Cytuj
Josh 4 523 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 (edytowane) 16 minut temu, XM. napisał: No dziwne żeby nazywali jump cancel/enemy step glitchem skoro to skill do kupienia, żaden to "myk". Mylisz pojęcia. Enemy step to jedno, a Jump cancel to jego rozwinięcie, które zostało odkryte i szerzej zastosowane dopiero przez jakichś wymiataczy w DMC3 (mimo, że dało się to zrobić już w pierwszym Devilu), a nie celowo zaimplementowany patent czy jak to nazywasz "skill" przez Capcom. To jest motyw, który działa na identycznej zasadzie co wchodzenie po schodach w RE2 7 minut temu, Bartolinsky napisał: @Josh, a tak w ogóle to czemu tak mocno nie chcesz używać noża? W środowisku speedrunnerów przedyskutowali sprawę, by były w miarę różne szanse i podzielili kategorię na 60/120 fps'ów no i jakoś to działa, póki Capcom nie ogarnie bajery i nie wypuści patch'a. Tak się pytam, bo kategorii No Knife nie widzę i nie wiem czy speedrunujesz dla samej satysfakcji czy rywalizujesz na jakieś innej stronie. Raczej robię to dla własnej frajdy i niejako w osobnej kategorii. Nóż nawet w 60fpsach jest przegięty (albo mówiąc inaczej: zepsuty). Dla mnie to taki hard-glitch, który wcale nie różni się znacznie od przenikania przez ściany. Jedno i drugie to mocne nadużywanie błędów w grze, które służy ułatwianiu sobie rozgrywki / znacznym jej skracaniu. Brzydzę się takimi zagrywkami i tyle, a skoro piszecie że schody też są nie-fair, to je również sobie odpuszczę Edytowane 25 lutego 2019 przez Josh Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 9 godzin temu, Square napisał: @Josh Niby robisz te speedruny bez glitchy, ale korzystasz z celowania na schodach. To chyba tak trochę sprzeczne o co chodzi? Cytuj
Josh 4 523 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 11 minut temu, giger_andrus napisał: Używanie noża to nie jest żaden glitch przede wszystkim. Nie? Zwiększanie sobie na PC liczby fpsów do 120 i zabijanie bossów w kilka sekund też nie? Sądzisz, że Capcom umyślnie tak zaprojektowało grę? Dla porównania w 60 fpsach trzeba ich ciąć 2x tyle, żeby padli, a ci co grają w 30 fps/s to już w ogóle są w dupie. Czekam aż napiszesz, że przenikanie przez ściany też nie jest glitchem. Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 1 minutę temu, Josh napisał: Sądzisz, że Capcom umyślnie tak zaprojektowało grę? To tak jakbyś się jeszcze zastanawiał nad schodami @milan szybkie celowanie podczas poruszania się po schodach przyśpiesza ich przebycie. Cytuj
Josh 4 523 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 1 minutę temu, Square napisał: To tak jakbyś się jeszcze zastanawiał nad schodami Dlatego napisałem, że kolejne runy już bez tego, teraz już chyba będzie na max legitnie 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.