Lukas_AT 1 188 Opublikowano 4 marca 2019 Opublikowano 4 marca 2019 Ciekawi mnie jak rozwiaza kwestie Nemesisa w rimejku trójki. Czy bedzie dzialal jak Mr X chodzac losowo po lokacjach? W sumie bylaby to powtorka z rozrywki. Moze bedzie jak w starej trójce, gdzie pojawial sie tylko w okreslonych miejscach. Ale mogliby nas jakos zaskoczyc. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 4 marca 2019 Opublikowano 4 marca 2019 (edytowane) [puff] To ja tylko na chwilę, bo być może komuś pomogę... "Rozwiązałem" problem z wywrotką gry na autosave na wszystkich scenariuszach Klary (triggerem jest samo wejście do "kabiny"). Skasowałem grę... Ponieważ na PS4 nie można kasować oddzielnie patchy, więc wróciłem w ten sposób z v1.03 do 1.00 (rzecz jasna płytówka, a nie mam xpassphrase do Sony i certów by oszukać konsolę i wgrać np. 1.02 via proxy, bardzo żałuję). Gra rozpoznała save (o dziwo bo rzadko w grach save'y są wstecznie kompatybilne) i jedyne co musiałem zrobić to zacząć nowe Story (ponieważ nie było opcji do wczytania save'a), ominąć FMV i z poziomu pauzy wczytać normalny save. Działa, nie wiesza się, udało się skończyć historię czwórki niedorozwiniętych bohaterów. Później wgrałem patcha z ciekawości i teraz gra mówi, że save corrupted... Brawo! Gra na 10/10, kupujcie dalej w preorderach z season passem i innym gównem. Sprawdziłem jeszcze czy jest jakiś inny powód niż samo wywołanie auto save, ale nie (za długo by opisywać), więc to na 100% lipa Capcom (specyfika PFS i szyfrowania PKG wyklucza uszkodzenie danych via inny czynnik niż sama gra). Tym, którzy siedzą na 1.02 zalecam pozostanie na tej wersji, grać na Hardcore lub nie kończyć scenariuszy z Clare... i eksportować save'y na USB (bo na chmurę błąd ulegnie propagacji jeśli wysyłane są automatycznie (nie znam się, nie mam i nie chcę mieć wykupionego P+)). Dziękuję za uwagę, możecie wracać do aktów strzelistych nad mesjaszem survivali, szanowni i ci mniej, mecenasi e-sztuki. [puff] - - - @Lukas_AT Rozwiążą na zasadzie copy-paste i nawet nie masz się co łudzić że będzie inaczej. O ile w ogóle remake trójki jest w planach... Podwójne oby nie. Edytowane 4 marca 2019 przez Berion 1 2 5 Cytuj
Bzduras 12 524 Opublikowano 4 marca 2019 Opublikowano 4 marca 2019 3 godziny temu, Berion napisał: O ile w ogóle remake trójki jest w planach... Podwójne oby nie. = Cytat nie podoba mi się ta gra, niech nie robią już żadnej części i kij w oko tym, którzy mają inne zdanie, o Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 4 marca 2019 Opublikowano 4 marca 2019 Grać w gierkę która sie nie podoba. Podziwiam. Cytuj
Josh 4 523 Opublikowano 4 marca 2019 Opublikowano 4 marca 2019 Dzięki za rozwiązanie problemu, który nie pojawił się u nikogo innego poza tobą. Następnym razem polecam po prostu nie wyłączać konsoli w trakcie auto-save'a. Pozdrawiam. 2 Cytuj
MarJanOS 27 Opublikowano 4 marca 2019 Opublikowano 4 marca 2019 Tak się składa, że część ludzi, która zrobiła swój fanowski remake Re2 została wymieniona w napisach końcowych gry. Mody były od zawsze i to się nigdy nie zmieni.Wytapane z HTC U11 Cytuj
Bartolinsky 1 776 Opublikowano 4 marca 2019 Opublikowano 4 marca 2019 Teraz przyszedł opowiadać o podmianach sejva na 127 stronie tematu i życzyć innym, by trójka nigdy nie powstała xD Ładnie dupka pękła. 3 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 4 marca 2019 Opublikowano 4 marca 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Josh napisał: Dzięki za rozwiązanie problemu, który nie pojawił się u nikogo innego poza tobą. Następnym razem polecam po prostu nie wyłączać konsoli w trakcie auto-save'a. Pozdrawiam. Poświęcę swój czas, odpiszę i wyjaśnię. Po pierwsze to wersja na PS4 używa co najmniej trzech save'ów. Dwa systemowe gdzie są zapisywane odblokowane duperele dla podstawki i 4th Survivor, DLC, plus możliwe kolejne 51 użytkownika (włączając w to auto save). Nie da się wyłączyć konsoli podczas zapisu bo watchdog na to nie pozwoli (chyba że "z hebla" lub chyba, że po zaliczeniu timeoutu). Po drugie, zniszczyłoby to PFS (jest to szyfrowanie danych użytkownika, wprowadzone jeszcze na PlayStation Vita, które zastępuje PFD/SFO z PSP/PS3) i OrbisOS nie byłby w stanie odszyfrować save'a (czyli np. nie wyświetliłby o nim informacji, ani tym bardziej nie zamontował /savedata dla tej gry). Uszkodzenie wynika z winy Capcom i buga krytycznego, który się pojawił wraz z wersją 1.03. Po trzecie przejrzyj sobie internety pod kątem problemów z save'm (inne niż mój), które wprowadził najnowszy patch. Po czwarte, jesteś [tu wstaw dowolną inwektywę jaką znasz]. Edytowane 4 marca 2019 przez Berion 1 Cytuj
Josh 4 523 Opublikowano 4 marca 2019 Opublikowano 4 marca 2019 Urzekła mnie twoja historia. Tl;dr = dziecku zepsuł się save, więc teraz będzie oczerniać grę i obrażać użytkowników forum na wszystkie możliwe sposoby. Cytuj
Bzduras 12 524 Opublikowano 4 marca 2019 Opublikowano 4 marca 2019 Jak miałem 13 lat i zepsuła mi się memorka z sejwem do FFVII to też byłem później dwa dni niemiły dla nauczycielek w gimbazie. Minie. 2 5 Cytuj
giger_andrus 3 092 Opublikowano 4 marca 2019 Opublikowano 4 marca 2019 (edytowane) Godzinę temu, Berion napisał: Poświęcę swój czas, odpiszę i wyjaśnię. Po pierwsze to wersja na PS4 używa co najmniej trzech save'ów. Dwa systemowe gdzie są zapisywane odblokowane duperele dla podstawki i 4th Survivor, DLC, plus możliwe kolejne 51 użytkownika (włączając w to auto save). Nie da się wyłączyć konsoli podczas zapisu bo watchdog na to nie pozwoli (chyba że "z hebla" lub chyba, że po zaliczeniu timeoutu). Po drugie, zniszczyłoby to PFS (jest to szyfrowanie danych użytkownika, wprowadzone jeszcze na PlayStation Vita, które zastępuje PFD/SFO z PSP/PS3) i OrbisOS nie byłby w stanie odszyfrować save'a (czyli np. nie wyświetliłby o nim informacji, ani tym bardziej nie zamontował /savedata dla tej gry). Uszkodzenie wynika z winy Capcom i buga krytycznego, który się pojawił wraz z wersją 1.03. Po trzecie przejrzyj sobie internety pod kątem problemów z save'm (inne niż mój), które wprowadził najnowszy patch. Po czwarte, jesteś [tu wstaw dowolną inwektywę jaką znasz]. Ej, ale miałeś już tu nie przychodzić. Pochwaliłem się już nawet, że Cię wyrwałem chwaście. Śledź a do tego kłamczuch ;/ Edytowane 4 marca 2019 przez giger_andrus Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 4 marca 2019 Opublikowano 4 marca 2019 3 godziny temu, MarJanOS napisał: Tak się składa, że część ludzi, która zrobiła swój fanowski remake Re2 została wymieniona w napisach końcowych gry. Mody były od zawsze i to się nigdy nie zmieni. Wytapane z HTC U11 Szkoda że nie umiesz czytać Cytuj
MarJanOS 27 Opublikowano 4 marca 2019 Opublikowano 4 marca 2019 Ja nie umiem czytać a ty jesteś mistrzem sarkazmu. Mam już klaskać ? Cytuj
Popi 92 Opublikowano 5 marca 2019 Opublikowano 5 marca 2019 Jako że timeline na posterunku RE3 dzieje sie przed RE2 probowalem sie doszukac obecnosci Nemesisa na posterunku pod kątem zniszczen itp niestety chyba nic takiego nie znalazłem, no może poza rozwalonymi toaletami? A wy cos znalezliscie? Ciekawe jak rozwiaza ta kwestie. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 5 marca 2019 Opublikowano 5 marca 2019 E tam, timeline, gdyby taki istniał to w re2 psx byłaby wielka dziura obok schodów. Cytuj
Josh 4 523 Opublikowano 5 marca 2019 Opublikowano 5 marca 2019 Przede wszystkim: gdzie jest truchło Brada?? Cytuj
Masorz 13 197 Opublikowano 5 marca 2019 Opublikowano 5 marca 2019 Może w patchu dodadzą i dziurę koło schodów. Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 5 marca 2019 Opublikowano 5 marca 2019 32 minuty temu, Popi napisał: Jako że timeline na posterunku RE3 dzieje sie przed RE2 probowalem sie doszukac obecnosci Nemesisa na posterunku pod kątem zniszczen itp niestety chyba nic takiego nie znalazłem, no może poza rozwalonymi toaletami? A wy cos znalezliscie? Ciekawe jak rozwiaza ta kwestie. zasadniczo to chyba tylko japa w scianie pomieszczenia z prysznicami pasuje do jego gabarytow. ale rownie dobrze mogl to zrobic mr X. rozwiazanie jest takie, ze wszystko co sie dzieje w rimejkach jest inaczej pokazane i prawdopodobnie wszystko zostanie zrobione od nowa. po bradzie mogla zostac jedna z wielu kaluz krwi. Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 5 marca 2019 Opublikowano 5 marca 2019 Niestety nie ma zadnych sladow wskazujacych na obecnosc Nemka na posterunku (no MOZE poza dziura przy prysznicach), ale to wynika poniekad z tego ze w momencie planowania gry nie przewidzieli w ogole mozliwosci powstania Remake 3. Jakkolwiek trudno w to uwierzyc, gra dostala mniejszy budzet bo nie wierzyli w jej sukces. To mnie najbardziej boli w tym Remaku, o czym pisalem wczesniej, zmarnowany potencjal ustanowienia nowego kanonu... Anyway, jesli dziury przy prysznicach zaadaptuja pod Nemka w RE3, to i tak slabo to bedzie wygladac - oprocz tego jednego miejsca bydlak goniac Jill po posterunku najwyrazniej kuluralnie korzystal z drzwi jak na bezmozga kupe miesa przystalo Z drugiej strony moga calkowicie pominac wizytacje Nemka na posterunku w remaku 3, tak jak zmienili np historie Kendo i inne elementy RE2. Poki co Remake 2 nalezy traktowac jako "alternatywne uniwersum" do oryginalnego RE2. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 5 marca 2019 Opublikowano 5 marca 2019 Obstawiam że Marvin znał się na murarce Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 5 marca 2019 Opublikowano 5 marca 2019 glina miesiaca a kolegow z celi nad biblioteka nie wypuscil Cytuj
MarJanOS 27 Opublikowano 5 marca 2019 Opublikowano 5 marca 2019 5 godzin temu, Josh napisał: Przede wszystkim: gdzie jest truchło Brada?? Jedynie możemy sobie go pooglądać na plakacie 5 godzin temu, smoo napisał: Niestety nie ma zadnych sladow wskazujacych na obecnosc Nemka na posterunku (no MOZE poza dziura przy prysznicach), ale to wynika poniekad z tego ze w momencie planowania gry nie przewidzieli w ogole mozliwosci powstania Remake 3. Jakkolwiek trudno w to uwierzyc, gra dostala mniejszy budzet bo nie wierzyli w jej sukces. To mnie najbardziej boli w tym Remaku, o czym pisalem wczesniej, zmarnowany potencjal ustanowienia nowego kanonu... Anyway, jesli dziury przy prysznicach zaadaptuja pod Nemka w RE3, to i tak slabo to bedzie wygladac - oprocz tego jednego miejsca bydlak goniac Jill po posterunku najwyrazniej kuluralnie korzystal z drzwi jak na bezmozga kupe miesa przystalo Z drugiej strony moga calkowicie pominac wizytacje Nemka na posterunku w remaku 3, tak jak zmienili np historie Kendo i inne elementy RE2. Poki co Remake 2 nalezy traktowac jako "alternatywne uniwersum" do oryginalnego RE2. No właśnie. Nie jest powiedziane, że Nemesis wróci a nawet jeśli kto wie czy to nie będzie krótki epizod. Wygląda na to, że w kontynuacji Re3 mogą zafundować podobnie jak w Re2 alternatywną wizję. Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 5 marca 2019 Opublikowano 5 marca 2019 kluczowych aspektow nie zmienia. jedynie male klocki tej calej ukladanki. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.