Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 8 czerwca 2019 Opublikowano 8 czerwca 2019 W tym antyludzkim forumku. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Lukas_AT 1 194 Opublikowano 8 czerwca 2019 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 8 czerwca 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Berion napisał: Poucinane lokacje Mówisz o sierocińcu lub dodatkowych pokojach typu sterownia windy prowadzącej do pokoju komendanta? Kanały są dużo ciekawsze w rimejku. Lokacje nie zostały przeniesione 1:1, nic więc dziwnego, że część pomieszczeń została wycięta, a część w zamian jest całkowicie nowa. Czas ukończenia gry jest podobny - nie czuję by lokacje były mniejsze. 2 godziny temu, Berion napisał: spłycenie postaci do ról amerykańskich tępych nastolatków To ma być argument? Aha. 2 godziny temu, Berion napisał: brak wielu broni Stary RE2: - Combat Knife - Hand Gun/C. Hand Gun - Shotgun - Bowgun - Grenade Launcher - Magnum - Rocket Launcher - S. Machine Gun - Spark Shot - Flamethrower - Gattling Gun (special weapon) Remake: - Combat Knife - Flash Grenade - Hand Grenade - Samurai Edge - Matilda - Shotgun - Chemical Flamethrower - M19 - Rocket Launcher - SLS60 - Grenade Launcher - Submachine Gun - JMP Hp3 - Spark Shot - Quickdraw Army (High-caliber Handgun) - Mini-Gun Coś Ci się chyba pomyliło. Brak wielu broni? No brakuje tej kuszy, za którą nikt nie płacze. 2 godziny temu, Berion napisał: muzyka przesunięta do DLC To zabieg celowy Capcom, by atmosferę budować dźwiękami otoczenia typu trzask okien, ryki lickerów lub kroki Mr X. Wyszło to calkiem nieźle. Ok, by być obiektywnym przyznam, że muzyka z oryginału mogła być oddawana za darmo, ale z drugiej strony, przecież to element Deluxe Edition. 2 godziny temu, Berion napisał: Niegrywalne tryby, które są takim samym gównem jak Hunk No czyli sam przyznajesz, że te dodatkowe tryby były także gównem w oryginale. 2 godziny temu, Berion napisał: Ale niech was dymają jeszcze bardziej Zagrałem w jedną z najlepszych gier singleplayer w tym roku. Ba, tej generacji konsol i mam czuć się dymany? Oby więcej takich gier, które tak umiejętnie wracają do korzeni. Dzięki takim grom człowiek wie, że gry singleplayer nie umarły. Pokaż swoje PSN ID/GamerTag/ Steam ID - zobaczymy w co grałeś i czy nie zostałeś gdzieś wydymany. Bo skoro jesteś na to tak wyczulony, to znaczy, że nigdy nie dałeś się wydymać. 2 godziny temu, Berion napisał: podkręcenie czasówek Już to przerabialiśmy - czasówki były męczące tylko dla Ciebie. Dla fanów residenta wyzwanie w sam raz. Infinite ammo w ramach płatnego DLC zostało wrzucone dla casuali. Tyle. Jedyne co przyznaje to fakt, że tak naprawdę nie ma już drugiego scenariusza, ale może przy dzisiejszym tempie produkcji, gdzie gry AAA tworzy się 3-5 lat Capcom nie chciało się tak rozdrabniać. Ilość nie zawsze znaczy jakość. RE6 ma w teorii więcej contentu, ale dobrze wiemy, że tylko kampania Leona jest jako tako zjadliwa, a reszta to paździerze, więc wolę jak cała uwaga jest skupiona na jednym scenariuszu. Edytowane 8 czerwca 2019 przez Lukas_AT 9 2 2 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 8 czerwca 2019 Opublikowano 8 czerwca 2019 (edytowane) @Lukas_AT Trochę tych broni jeszcze Ci zabrakło. Proponuję zagrać, zamiast posiłkować się wątpliwej jakości poradnikami. Poza tym Spark Shot w wersji na PSX był najpotężniejszą bronią, w remake'u to zupełnie inny sprzęt, dość powiedzieć kompletnie bezużyteczny. Tak, to właśnie napisałem. W oryginale byli Hunk i Tofu - o ile jeszcze pierwszy jako bonus po przejściu gry ujdzie w tłoku, tak Tofu to typowy japoński infantylizm. Przemęczyłem się z tym syfem niemiłosiernie do platyny w "remake'u". RE6 jest kompletnie niegrywalny, nawet nie ma co porównywać z "RE2 vel reimagine". Driftujący czołg, majini z shotgunami, "pasikoniki" i pierdyliard QTE przelały moją czarę goryczy. RE7 też jest niegrywalny przez brak biegania, tyle pocieszenia cała reszta była w porządku. Dwa razy już pisałem skąd się wzięło to DLC. Trzeci raz wyjaśniać nie zamierzam. Czy tak trudno wam zrozumieć jak się dzisiaj opracowuje monetyzację w grach? Ale nie, dobre ziomeczki w Capcom i DLC jest dla tych lamerów co speed runa nie mogą zrobić (czasy są umyślnie przesadzone...). Na dodatek za 22zł, zaraz po muzyce za 14zł (no pewnie, ambient to zabieg artystyczny ). Być może to jeszcze kogoś dziwi, ale ludzie są źli z natury i w świecie pozbawionym sumienia i moralności, szczególnie jeśli idzie o słupki w Excelu nikt prezentów nie robi... @milan "Czy można wydzielić ten bełkot, zatytuować RESIDENT EVIL 2: CZYM TA GRA POWINNA BYĆ WG BERIONA, i niech sobie tam siedzi?". >> "Kto jest Twoim idolem i dlaczego Lenin?" Jak masz problem z czyjąś opinią to polecam zamknąć oczy i zignorować... Edytowane 8 czerwca 2019 przez Berion Cytuj
Bzduras 12 582 Opublikowano 8 czerwca 2019 Opublikowano 8 czerwca 2019 (edytowane) ...rzekł Berion, powieki go piekły. Zamrrugał. - Ta ściana tekstu nie może tak ot, polecieć - mruknął pod nosem - trzeba to najpierw przeczytać. Gdy słowa zaczęły składać się w frazy, a te z kolei w obrazy zdań, którymi malował po płótnie forumka, nie czuł nic. Czysty, techniczny post, który uświadomi tym małym i nic nie znaczącym w światku gierek jednostkom jak słabą i pazerną próbą dymania na kasę graczy, niepomnych tego faktu, jest RE2. - Remake. Remake, kur.wa jego mać. Raczej słaby reboot - pomyślał. Hunk... RE6... DLC... Speedrun... Komuna... chyba wymienił już wszystko. Kluczowe kwestie zostały rozwiane. Uśmiechnął sie, lecz nie na długo. Końcówka. "Jak masz problem z czyjąś opinią to polecam zamknąć oczy i zignorować...". Zaklął w duchu. - Po co ja dałem ten wielokropek? Teraz już nie ma odwrotu - myśląc to poczuł chłodny powiew platyny Josha na policzku. Odruchowo poderwał się z krzesła i nerwowym wzrokiem rozejrzał po pokoju. Cisza. W zasadzie pod tym pojęciem rozumiał szum wentylatora w jego wiekowym Asusie, który, choć gorący, ciągnął gify na forumku. Może i parzy w pachwinę, ale działa. Umożliwia głoszenie gierkowej prawdy. Uczucie obecności resztek godności i rozumu człowieka w pomieszczeniu ustąpiło. Odetchnął. Może i przeczy tym zdaniem samemu sobie i jednoczesnie sprawia, że cały post traci sens, ale może nikt się nie kapnie. Klik, klik. Zapisz odpowiedź. Edytowane 8 czerwca 2019 przez Bzduras 3 1 2 2 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 @Bzduras Nie szkoda Ci czasu na wymyślanie i pisanie takich głupot? Ja liczyłem na dyskusję na poziomie (pierwotnie, już się nie łudzę, pomijając kilka wyjątków którzy choć niestety też się niezgadzają ze mną to przynajmniej zachowali status człowieka). Cytuj
Lukas_AT 1 194 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Berion napisał: Trochę tych broni jeszcze Ci zabrakło. Proponuję zagrać, zamiast posiłkować się wątpliwej jakości poradnikami. Poza coltem dla Claire, który przecież także jest w rimejku, jakie to bronie? Bo jeśli masz na myśli ulepszone wersje shotguna lub magnuma to ich nie zaliczam do nowych broni - te można ulepszać także w rimejku. 2 godziny temu, Berion napisał: Poza tym Spark Shot w wersji na PSX był najpotężniejszą bronią, w remake'u to zupełnie inny sprzęt, dość powiedzieć kompletnie bezużyteczny. Ten w rimejku świetnie sprawdza się choćby na rośliny, by je unieruchomić. Świetnie sprawdza się także na zombiaki, gdy zabraknie nam ammo do pistoletu. Nie powiedziałbym więc, że to bezużyteczna broń. 2 godziny temu, Berion napisał: Przemęczyłem się z tym syfem niemiłosiernie do platyny w "remake'u". Czyli zdobyłeś platynę w grze, którą tak zawistnie krytykujesz? Trochę w tym logiki brak. 2 godziny temu, Berion napisał: tych lamerów co speed runa nie mogą zrobić (czasy są umyślnie przesadzone...). Czasy nie są umyślnie przesadzone. Dla fanów cyklu 2,5h to nie jest żaden kosmiczny czas. Stare części były masowo przechodzone w podobnym czasie. Nie jest to żaden sekret. Czasówki ze starych numerów PSX Extreme pamiętasz pewnie. Zresztą nie wiem, co Cię tak to infinite ammo boli. Nie ma to wiekszego znaczenia, to żaden znaczący element gry, ot bonus dla wytrwałych. 2 godziny temu, Berion napisał: szczególnie jeśli idzie o słupki w Excelu nikt prezentów nie robi... Nie uważam, by sprzedawanie tych broni za 22zł było super uczciwą praktyką. ale jest to tylko drobnostka, która według mnie nie ma znaczenia. Capcom zrobiło zayebistą grę, niech sobie dorobi na Amerykanach-casualach, którzy te kilka dolców wydadzą jak kilka groszy. Nie wrzucili kampanii drugiej postaci jako płatne DLC, nie było żadnych chamskich praktyk, więc nie widzę powodu na taki hejt. Odnośnie poucinanych lokacji. Police Station B1 Nie widzę tego jakoś. Owszem, laboratorium w oryginale jest większe, ale za to kanały są bardziej rozbudowane w rimejku. Wracając jeszcze do argumentu o większej liczbie walk z bossami. Co ciekawego jest w np. tej walce? 1:13:25. Nic, Claire tylko stoi i strzela , dlatego Capcom specjalnie ją wywaliło. Walki z bossami w rimejku są o wiele ciekawsze. Wykorzystują elementy otoczenia, trzeba celować w oko itp. Edytowane 9 czerwca 2019 przez Lukas_AT 1 1 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 (edytowane) @Lukas_AT Dlaczego brak logiki? Przecież od początku twierdzę, że RE2 to dobra gra. A że lubię mieć 100% to staram się przechodzić wszystko co deweloper dla mnie przygotował. Na PSX robiłem to z zamkniętymi oczami, tutaj to jest absurdalnie mało. Boli mnie bo chcę z tego korzystać, a nie mogę, a wręcz rozwściecza mnie kiedy pomyślę, że zrobili to celowo. Szczególnie ciekawsze tam gdzie nie ma miejsca na walkę... Miałem ochotę wyrzucić konsolę za okno (kontener, winda na końcu, wnętrze pociągu). Jak pewnie zauważyłeś, głównym grzechem remake'u RE2 (dla mnie) jest brak odrestaurowania 1:1. Nie chcę żadnych reimadżin, chcę tego samego przy czym bawiłem się milion lat temu, tyle że w oprawie godnej czasów obecnych. I nie chodzi mi o to, by to był w każdym calu 1:1 (nie wiem czy zdzierżyłbym dziś to toporne menu, o statycznych kamerach i uzależnionym od nich sterowaniu nie wspominając). Oczywiście czego ja się spodziewałem, jak to samo zrobili z jedynką? Też narzekałem, ale ostatecznie przełknąłem bo RE nigdy nie leżał mi jakoś szczególnie na sercu, co innego właśnie RE2. Dodając do tego tytanowe zombie to już w ogóle (w "remake'u" jedynki też zrobili mi skok w bok z tymi wersjami upgrade'owanymi co wstają z podłogi jeśli się ich nie spaliło; i też nie zdobyłem wszystkich "broni inf" bo nie miałem tyle nerwów i czasu). Aha i wisienka na torcie: wersja 1.3 uszkadza save po włożeniu baterii "do pociągu" (być może to naprawili w 1.4, a być może nie). Edytowane 9 czerwca 2019 przez Berion Cytuj
Wredny 9 580 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 Ale nikt nie mówił o tym, że to będzie odrestaurowanie 1:1, a także nikt przy zdrowych zmysłach tego nie oczekiwał, bo nie miałoby to najmniejszego sensu - te gry istnieją, są do dziś grywalne, więc jak chcesz więcej tego samego to odpalaj pierwsze PlayStation i baw się dobrze. Może przestań w końcu jechać grę za to, że jest niezgodna z Twoją wizją, a zacznij oceniać ją przez pryzmat tego, jaka jest faktycznie. Jak przeczytałem fragment o remake'u jedynki, który do dziś uważany jest za jeden z najlepszych remake'ów w historii gamingu, to wyraźnie widzę, że problem leży w Tobie i dziwacznym podejściu, a nie w grach samych w sobie (tak jakbym wcześniej miał jakieś wątpliwości). 1 Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 Już się nie mogę doczekać postów Beriona w temacie o remake'u RE3. Ależ to będzie ból dupy jak mu wywalą pociski zamrażające do granatnika albo jeżeli jakieś pomieszczenie w grze nie będzie w 100% identyczne w stosunku do oryginału 1 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 (edytowane) Remake oznacza odrestaurowane, a tak mówiło Capcom (mówiło o remasterze, ale wszyscy (?) wiemy, że marketing używa tego pojęcia zamiennie i najczęściej niepoprawnie). Zresztą, skąd wiesz że nikt? Przynajmniej n+1 oczekiwał. ;p Jakoś jamraje i smoki zrobiono toczka w toczkę i nikt nie narzeka że nic w nich niezmienione, a wręcz przeciwnie. Kiedy usiadłem do tych gier mogłem na pamięć grać, sentymentalnie wracając myślami do lat dziewięćdziesiątych. Wspaniałe uczucie. Edytowane 9 czerwca 2019 przez Berion Cytuj
Masorz 13 197 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 Jak niezmienione jak chójowy skok. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 (edytowane) Skok jest ten sam, problemem są collision box'y i input lag BT. Dopóki nie robi się czasówek na relikty to nawet się nie zauważy (np. "krawędź przepaści" wysunęli do przodu trochę w którymś patchu). A jeśli piszesz o Spyro, to rozbieg+skoki są znacznie lepsze niż na PSX. Edytowane 9 czerwca 2019 przez Berion Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 44 minuty temu, Josh napisał: Już się nie mogę doczekać postów Beriona w temacie o remake'u RE3. Ależ to będzie ból dupy jak mu wywalą pociski zamrażające do granatnika albo jeżeli jakieś pomieszczenie w grze nie będzie w 100% identyczne w stosunku do oryginału No wierząc ploteczkom, że za trójkę odpowiada kompletnie inne studio niż Capcom to Berionek wybuchnie jak reaktor RBMK. 2 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 (edytowane) @Dr.Czekolada Nigdy szczególnie nie przepadałem za RE3, gorsza od niego z klasycznych jest tylko Weronika - mogą psuć. Edytowane 9 czerwca 2019 przez Berion Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 A to dobrze wiedzieć, akurat trójka moja ulubiona za dzieciaka Możliwe jeszcze, że ja zostanę twoją drugą wersją. 1 Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 Proszę nie. Jedna maruda wystarczy. 1 Cytuj
Bartolinsky 1 776 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 RE3? No dla mnie tuż po dwójce najlepszy Resik. Jeśli stworzą go wg tego samego schematu jak nowy RE2 to zapewne znowu dostaniemy jednego z najlepszych singli generacji w stosunku czas/grywalność. A dupsko malkontentów niech pęka dalej 1 Cytuj
Pupcio 18 451 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 A bendo pajonki? Odpisz to ważne 1 Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 (edytowane) Będzie co innego! Edytowane 9 czerwca 2019 przez Josh 1 Cytuj
Josh 4 535 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 Szybki jesteś, pewnie siedzisz na tej stronie i co 5 sekund klikasz "odśwież" zapomniałem o tych gnojkach w wieży zegarkowej Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 26 czerwca 2019 Opublikowano 26 czerwca 2019 (edytowane) Polecam tegoroczny run na sgdq z dzisiaj w nocy. bardzo przyjemny dla oka: https://www.twitch.tv/videos/443965863?t=17h44m46s Edytowane 26 czerwca 2019 przez Gattz Cytuj
estel 806 Opublikowano 30 czerwca 2019 Opublikowano 30 czerwca 2019 Hej, męczę trochę tę grę. Brak mi amunicji cały czas. Jestem w jakimś labolatorium. Gram jako Leon. Zakładam, że to blisko końcówki. Czy przejście Claire jest po tych samych lokacjach? Ten sam flow fabuły? Jak tak to po co miałbym przechodzić grę po raz drugi? Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 30 czerwca 2019 Opublikowano 30 czerwca 2019 Dla przyjemności? Innych broni? Prawdziwego endingu? Kilku innych bossów? Jednej innej lokacji? Lekko zmienionej kolejności przechodzenia? Z tego co piszesz grasz na siłę w jedną z najlepszych gier tej generacji. Jest to smutne. 1 1 Cytuj
estel 806 Opublikowano 30 czerwca 2019 Opublikowano 30 czerwca 2019 No nie pasuje mi sterowanie, więc gra jest trochę męcząca. Jeżeli mam w drugim przejściu zwiedzać w 90% te same miejscówki to rzeczywiście raczej odpuszczę. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.