Skocz do zawartości

Resident Evil 2 Remake


Hubert249

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
22 godziny temu, tjery napisał:

Jako nadworny skrinszuter wstawiam małe porównanie RT vs brak RT

 

RT

TX2xeXy.jpg

 

bez RT

cN24DiW.jpg

 

W tej grze RT to odbicia plus trochę lepsze oświetlenie (bardziej kontrastowe), Także jako dodatek bez strat w płynności naprawdę spoko, bo jak zawsze w przypadku odbić dodaje plastyczności i "realizmu". Ale jak ma się to wiązać ze spadkami do 40 fps to nie ma sobie po co tym zaprzątać głowy, to nie jest żaden gamechanger jak w przypadku CP2077, Metro Exodus, Dying Light 2 czy Control. Jeszcze co do odbić to poza o wiele lepszą jakością i "realnością" (wszystkie obiekty, które powinny mieć odbicia je mają i są o wiele bardziej accurate) to w RT nie znikają przy obniżeniu kamery jak te w SSR. Może nie jest to jakaś wielka rzecz, kiedyś człowiek na to tak nie zwracał uwagi, ale RT trochę rozpieścił i fajnie jak refleksy nie bawią się w pojawiam się i znikam.

Wygląda spoko ten patch.

Opublikowano

Bez patcha w sumie też było legancko, co tylko świadczy o tym, jakim cudeńkiem jest RE Engine. Pograłem dzisiaj trochę z RT i tak faktycznie największym benefitem jest wyeliminowanie tych nieszczęsnych odbić, które serwuje SSR. Dropy też nie są jakieś częste i tak na oko 90% czasu trzymało 60 klatek (VRR robi robotę, więc faktycznie zauważyłem tylko te większe spadki). Jak ktoś ma ochotę to na konsolkach można grać w tym trybie bez większych obawoeń, nie jest źle. Po raz kolejny też utwierdzam się w tym, że REmake 2 jest pieprzonym arcydziełem gejmingu i dla takich gierek warto jeszcze siedzieć w tym całym bajzlu zwanym współczesną branżunią :banderas:

  • Plusik 2
  • Lubię! 2
Opublikowano

No ja jestem wniebowzięty, jakimś cudem nie grałem ani w 2 ani w 3 na PS4, a wszystkie oryginalne Residenty zaliczone od A do Z. Samo strzelanie do zombiaków, feeling i efekty tych działań widoczne na chodzącym mięsie to coś pięknego, nie ma to jak się pastwić strzelając pojedynczymi kulami w określone części ciała i napawać się efektami. Pod tym względem absolutny top topów, szczególnie w dwójce.

  • Lubię! 1
Opublikowano

Ten update to dla mnie tylko 4k/60fps. W RT spadki mocne (pewnie gdybym miał TV z VRR to by były mniej odczuwalne) a w 120 fps to jest ponoć zjazd do FHD. 4k/60 w zupełności wystarczające

Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, LiŚciu napisał:

Acha czyli takie qhd. W innym filmie gość mówił ze fhd. A czuć różnice w tych 120? 

Jakie qHD? qHD to 1440p (2560x1440), 2088p to bardzo blisko 4k (2160p czyli 3840x2160). Oczywiście mogą być jakieś błędy w tych filmikach ale jeśli się wszystko zgadza to nie będę zaskoczony jeśli tryby 120 i RT dostaną pacze obniżające rozdziałki lub wprowadzające bardziej agresywną dynamiczną rozdzielczość, a jeśli nie to przynajmniej na PS5Pro i XSX2 będzie elegancko działało : )

@messer88 przed paczem było 1620p z jakimś CB z tego co pamiętam

Edytowane przez łom
  • Plusik 2
Opublikowano

Nieważne w którym trybie gracie, bo i tak jest sztos. Urosły w moich oczach te updejty, RT w RE3 miejscami wygląda naprawdę dobrze, w RE2 NEST też nie miało czego się wstydzić, ten high performance rusza się pięknie, a jak ktoś chce pikselki to przecież 4K60 nadal jest nie w kij dmuchał. No i umówmy się, że gratis to uczciwa cena :nosacz3:

Opublikowano

Nest mega ładny był. Chciałem jeszcze ograć 3ke i 8ke na ps4 trupie ale pyerdole  takie granko jak tu bogole się bawią w 120fpsach to wole poczekać i grać jak człowiek :nosacz2:

Ewentualnie kupie sobie na kompa jak szympansik :nosacz3:

Opublikowano

Dotarłem tym razem ClaireA do Birkina nr 4 na hardcore, ciężka walka na windzie, jedna z niewielu gier gdzie cały czas trzeba pilnować amunicji bo nagle można być golasem i nic nie poradzisz. A potem LeonB i finał, już się trzęsę na wspomnienia sprzed roku.

Równocześnie lecę revelations na 3ds'a, fajnie było gdy wychodziły dobre residenty.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 18.06.2022 o 09:44, łom napisał:

Jakie qHD? qHD to 1440p (2560x1440), 2088p to bardzo blisko 4k (2160p czyli 3840x2160). Oczywiście mogą być jakieś błędy w tych filmikach ale jeśli się wszystko zgadza to nie będę zaskoczony jeśli tryby 120 i RT dostaną pacze obniżające rozdziałki lub wprowadzające bardziej agresywną dynamiczną rozdzielczość, a jeśli nie to przynajmniej na PS5Pro i XSX2 będzie elegancko działało : )

@messer88 przed paczem było 1620p z jakimś CB z tego co pamiętam

 

Teraz też w żadnym trybie nie ma natywnego 4K, wszystko z rekonstrukcją + dynamiczna. Plus niby pokazują, że w każdym trybie rozdzielczość ta sama, ale widać, że w performance jest dużo bardziej rozmazane niż w w RT OFF (W RT jest trochę bardziej rozmazane niż w RT OFF), więc może różne są rozdzielczości bazowe do rekonstrukcji (bo raczej to nie wina dynamicznej skoro niby w maxie leci do 2088p).

 

mpDLF2Y.jpg

 

jcOajLO.jpg

Edytowane przez tjery
Opublikowano

Wiem, nadal 1620p CB << 2088p CB (czy co oni tam robią). A z resztą dla mnie jakość obrazu w RE3R już na PS4 Pro była bardzo dobra i jedyne co raziło w oczy to odbicia i słaba animacja przeciwników w oddali.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Z calym szacunkiem nalezy im sie podziw za odrestaurowanie tej dwojczki :hi:

 

Nastepny taki skok zalicza pewnie po wydaniu RE4 albo dopiero przy REC:Veronica X :ohboy:  Dla mnie lepszy od 4 bo spedzilem w nim najwiecej godzin ever. Niedawno nawet calaka zrobilem PS3 ponownie. Na 4 tez bym zrobil ale sa bledy jakies. 

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...